LUE: helppoa rahaa(ko) C-koodaajalle?

hate_C

Nyt on 3 tehtävää C-kielen kurssilta, joista en itse selviydy. Haetaan siis ihmistä, joka hanskaa C:n hyvin (ainakin: pinot/jonot, structit, komentoriviargumentit, if-, while-lause, taulukot, osoittimet). Laita mailia, niin mailaan takas tehtävät pdf:nä. Se, joka ekana lähettää mulle takas tehtävät valmiiksi koodattuna (kaikki filet liitetiedostoina, jotta ohjelman voi ajaa) saa korvauksen vaivastaan. 20€ tilille samana päivänä. Tarvittaessa myös C-manuska löytyy, mutta sitähän ei kovat jätkät tartte, right?

25

10254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • C++

      Tiedätkö kauanko C-guru 20 e koodaa? Alv 0%

      • hate_C

        No pannaan 20 euroa per tehtävä, jos on siitä kiinni... Koodia per rivi tulee ehkä noin 5 riviä - koodaappa siitä laskuri laskemaan gurunhinta sitten!

        Ja mitä tuossa alempana joku vanha ja viisas totesi työelämästä... Teen kaikkeni, että saan vältettyä koodaajan uran nyt ja tulevaisuudessa - kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta! Muitakin hommia kun on tarjolla...


      • hate_C
        hate_C kirjoitti:

        No pannaan 20 euroa per tehtävä, jos on siitä kiinni... Koodia per rivi tulee ehkä noin 5 riviä - koodaappa siitä laskuri laskemaan gurunhinta sitten!

        Ja mitä tuossa alempana joku vanha ja viisas totesi työelämästä... Teen kaikkeni, että saan vältettyä koodaajan uran nyt ja tulevaisuudessa - kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta! Muitakin hommia kun on tarjolla...

        Tarkoitti sanoa, että koiidia tulee 5 riviä per TEHTÄVÄ.


    • Pete

      Eiköhän tehtävät pidä tehdä ihan itse eikä antaa muiden niitä tehdä.

      Jos meinaat alalle joskus päästä töihin, niin suosittelen ihan oikeasti itse suorittamaan tehtäväsi, ettei töissä mene sitten sormi suuhun.

      • hate_c

        en aio alalle - sitä varten olette te, joita ala kiinnostaa, eikös?


    • summa

      >... saa korvauksen vaivastaan.

      Tähän on pakko tarttua. Lähetähän tänne ne tehtävät:

      [email protected]

      Jos kerta oikein 20€. Juhuu...

      • Nimetön

        Ei saa pilkata köyhää koululaista!
        Tuo 20 eur on tosi iso raha!

        Eki


      • TSwiGH
        Nimetön kirjoitti:

        Ei saa pilkata köyhää koululaista!
        Tuo 20 eur on tosi iso raha!

        Eki

        saa sillä ehkä nakkipaketin ja makaroonia mutta tuskin ketään koodaamaan kovin montaa riviä...
        (parempi ois itse koodata. vaikka ei tykkäiskään)
        kai se "kurssi" on silti suoritettava...?


      • 3030303030303
        TSwiGH kirjoitti:

        saa sillä ehkä nakkipaketin ja makaroonia mutta tuskin ketään koodaamaan kovin montaa riviä...
        (parempi ois itse koodata. vaikka ei tykkäiskään)
        kai se "kurssi" on silti suoritettava...?

        No jos tehtävään menee vaikkapa tunti, niin se olisi 20e/h. Eli sellainen palkka jota normi koodari ei ikinä saa työssään....


      • normi koodari
        3030303030303 kirjoitti:

        No jos tehtävään menee vaikkapa tunti, niin se olisi 20e/h. Eli sellainen palkka jota normi koodari ei ikinä saa työssään....

        lol


    • c/c++ koodari

      pistähän mailiosoitteesi niin sovitaan lisää.

      • hate_C

    • Duke

      Perus C juttuja, miksi yleensä käyt sitä kurssia? Pakollinenko?

      Ootappa kun ja jos joudut kohtaa C ja olio-ohjelmoinnin mukana tuomat haasteet! Olis silloin hyvä, että nämä perus C hommelit olis edes takaraivossa. Mieti sitten mikä on esim. this->osoitin(); &D...

      • hate_C

        Siinäpä se! Kun ei tartte tommosia taitoja ni ei tartte. Pakollinen kurssi, joka on käyty 3 kertaa. Kaikki muut C-kurssit jo läpi, säälistä kai. Hommasta alkaa roikkua koko valmistuminen ja kun työpaikkakin jo on, jossa ei joudu IKINÄ koodaamaan, niin tällainen on aivan turhaa.

        Kautta aikain on maailmassa ollu softa ja rautapuolen jätkät. Ja juuri tämän takia on ne softajätkät. Mielestäni kohtuutonta odottaa, että kaikki on hyviä kaikessa. Tai että edes kiinnostaisi olla.

        Sitä paitsi, olen tätä koodia nyt kopioinut muista lähteistä tehtäviini ja saanut niihin jo rungon, mutta ikinä en niitä valmiiksi asti saa ilman apuja. Opettajilta apua ei saa, koska kyseessä on tehtävät, jotka oikeuttavat arvosanaan. Voinko siis muuta tehdä, kuin palkata tutorin, joka korjaa koodin kuntoon?

        Naurakaa pois, mutta tulkaapas joskus kyselemään tyhmiä ja/tai apuja oman alani keskustelufoorumeilta. Meilläpäin on yleensä apuja annettu.


      • hoppaheijjaa
        hate_C kirjoitti:

        Siinäpä se! Kun ei tartte tommosia taitoja ni ei tartte. Pakollinen kurssi, joka on käyty 3 kertaa. Kaikki muut C-kurssit jo läpi, säälistä kai. Hommasta alkaa roikkua koko valmistuminen ja kun työpaikkakin jo on, jossa ei joudu IKINÄ koodaamaan, niin tällainen on aivan turhaa.

        Kautta aikain on maailmassa ollu softa ja rautapuolen jätkät. Ja juuri tämän takia on ne softajätkät. Mielestäni kohtuutonta odottaa, että kaikki on hyviä kaikessa. Tai että edes kiinnostaisi olla.

        Sitä paitsi, olen tätä koodia nyt kopioinut muista lähteistä tehtäviini ja saanut niihin jo rungon, mutta ikinä en niitä valmiiksi asti saa ilman apuja. Opettajilta apua ei saa, koska kyseessä on tehtävät, jotka oikeuttavat arvosanaan. Voinko siis muuta tehdä, kuin palkata tutorin, joka korjaa koodin kuntoon?

        Naurakaa pois, mutta tulkaapas joskus kyselemään tyhmiä ja/tai apuja oman alani keskustelufoorumeilta. Meilläpäin on yleensä apuja annettu.

        Ei kyllä maailma paljoa menetä, vaikket valmistuisikaan. Voishan noi äkkiä tehdä ja sitten kun sulle tulee työelämässä vastaan joku juttu joka ei kiinnosta tai joka on liian vaikea/työläs/tms. niin voin jatkaa vaikka 200e/tunti taksalla sinun auttamista.
        Vaan eipä kiinnosta, koodaa ite mokkulas.


    • Koodaus on kamalaa

      Toivottavasti joku tekee ton homman sulle, itse juuri nimenomaisella tavalla (paitsi et kalja riitti) sain omat c kurssit suoritettua.

      Itselle ei tule ikinä olemaan koodaamisesta hyötyä, vaan kurssit ovat silti pakollisia. Tietotekniikkaa kun en lue.

    • miksuh

      Jos sä luistat noissa noin perusharjotuksissa niin et ikinä opi ohjelmoimaan.

      Ohjelmoimaan oppii vain tekemällä, sitä ei opi pelkästään kirjoja lukemalla tai jotain. Mitä enemmän tekee itse pieniäkin softan pätkiä sitä paremmin se alkaa sujua pikkuhiljaa.

      • Duke

        Mä ostin muinoin tuon "Opeta itsellesi C ja olio-ohjelmointi 20 päivässä" kirjan, tai joku tuon tapainen se nimi oli.

        Alussa ohjelmoin C kieltä (Basicin jälkeen) aika Basicmäisesti, kaikki pointerit, pinot, kenot, static muuttujat ym. ym. oli outoja käsitteitä.

        Siksi luin kirjan kannesta kanteen ja kävin kaikki esimerkit siinä (itse koodasin ja testasin) läpi huolellisesti. Pikkuhiljaa jipot alko jäämään takaraivoon, kun teki simppeleitä matopelejä ja kokeili eri vaihtoehtoja, miten koodin voi kirjoittaa.

        Suosittelisin jotain vastaavaa kirjaa, luet vaikka muutaman luvun läpi, jossa noi perusjutut on käsitelty ja käyt itse läpi esimerkit ja testailet. Ei se tartte ku joku 3-5 iltaa. Varmasti menee kokeet läpi huutaen nauraen, sen voin luvata.


      • hate_C
        Duke kirjoitti:

        Mä ostin muinoin tuon "Opeta itsellesi C ja olio-ohjelmointi 20 päivässä" kirjan, tai joku tuon tapainen se nimi oli.

        Alussa ohjelmoin C kieltä (Basicin jälkeen) aika Basicmäisesti, kaikki pointerit, pinot, kenot, static muuttujat ym. ym. oli outoja käsitteitä.

        Siksi luin kirjan kannesta kanteen ja kävin kaikki esimerkit siinä (itse koodasin ja testasin) läpi huolellisesti. Pikkuhiljaa jipot alko jäämään takaraivoon, kun teki simppeleitä matopelejä ja kokeili eri vaihtoehtoja, miten koodin voi kirjoittaa.

        Suosittelisin jotain vastaavaa kirjaa, luet vaikka muutaman luvun läpi, jossa noi perusjutut on käsitelty ja käyt itse läpi esimerkit ja testailet. Ei se tartte ku joku 3-5 iltaa. Varmasti menee kokeet läpi huutaen nauraen, sen voin luvata.

        KUN EI EDES HALUA OPPIA!
        Maailmassa on hieman oleellisempiakin asioita! Uskokaa pois vaikka se nörtille onkin paha pala.


      • Huru-ukko
        hate_C kirjoitti:

        KUN EI EDES HALUA OPPIA!
        Maailmassa on hieman oleellisempiakin asioita! Uskokaa pois vaikka se nörtille onkin paha pala.

        Ensinnäkin miksi hemmetissä ollaan kurssilla jota ei halua suorittaa? Jos se on ns. pakollinen kurssi, on kurssin laatijalla ollut asialle tarkoitus ja vaikkei olisikaan niin mitä sitten?

        Tosielämäkin on niin paska paikka että siellä joutuu välillä tekemään asioita jotka ei kiinnosta pätkääkään - se on monelle vielä pahempi pala.

        Niin ja sillä 20 eurolla per tehtävä ei kyllä paljoa irtoa.


      • Duke
        hate_C kirjoitti:

        KUN EI EDES HALUA OPPIA!
        Maailmassa on hieman oleellisempiakin asioita! Uskokaa pois vaikka se nörtille onkin paha pala.

        Eihän lisätaidoista koskaan mitään haittaa ole! Vai kuinka? Loppujen lopuksi, niinkin yksinkertaiset jutut kuin perus C ohjelmointi, ei pitäs olla ylivoimasta, kaikki on kiinni vaan asiaan paneutumisesta (pätee kaikkeen). Ja usko pois ei se "opiskelu" lopu tähän kurssiin/kouluun, mitä nyt käyt! Sitä on pakko opiskella läpi koko elämän! Tää on ihan pikkuongelma, ihan naurattaa =D..


    • deecoo
    • kirmostaapo
    • ihminen
    • FireOfFeenix

      tarjoa 6000 euroa per tehtävä, niin silloin se alkaa olla sekä tekijälle hyödyllinen ja itse joudut maksamaan suurinpiirtein sen hinnan jonka arvoista työ olisi sinulle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2484
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      290
      2166
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      90
      2072
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1781
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1691
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1659
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1554
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1377
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1341
    10. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      113
      1287
    Aihe