Oletko koskaan käynyt Meksikossa?
14
70
Vastaukset
- kaktuksiakin
No tossahan se jo tulikin todistettua et olen käynyt :)
- Enolekäynytmutta
Nauroin ääneen tuolle :D Siinä oli jotain tuttua omastakin elämästä...
- kotimmaassakinhyvnvähän
En ole käynyt kuin pienenä ruottin laivalla, siinä on mun ulkomaan reissut ;D
- ex-morkkis
en mutta kohta meen miekkäriin ei kiva yrittää tehdä minua sairaaksi kun olen väsynyt
- ex-morkkis
eipä nää viestit mulle ole täällä ikävä palstalla mutta kiva vastailla. jonoti tunnin taas ruokajonossa
ex-morkkis kirjoitti:
eipä nää viestit mulle ole täällä ikävä palstalla mutta kiva vastailla. jonoti tunnin taas ruokajonossa
- mustanunnauudelleen
toivottavasti tuon jälkeen mailma on taas parempi paikka
- Tijuana
- olikivaa
khyl, kävin panemassa latinotransua pari kertaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397840Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412019Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251960- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822