Huomio valtakunnankirkujat !

MääIhmettele

Missä rasistit nyt on räkäposkella voivottelemassa, pelkäämässä ja kiljumassa ?

Mies saattoi alaikäisen tytön raskaaksi

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1450060537482.html

Ja jotta suurimmatkin palstan pölvästit taas ymmärtäisivät, teko on tuomittava. Teki sen sitten ihan kuka tahansa.

16

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lpgppg

      Kukas täällä on tuota tekoa kehunut tai puolustellut? Oletko nyt jonkun asian käsittänyt ihan väärin? Ja ketä ovat valtakunnan kirkujat, joku uusi bändi vai?

      • PuhuttelevaHiljaisuus

        Yksikään "maahanmuuttokriitikko" ei ole tuota tekoa tuominnut, joten he siis hiljaa hyväksyvät sen.


      • mitä.kyselet

        Johan tuo aloittaja tuomitsi, eikö riitä?


      • adaflukgfh
        PuhuttelevaHiljaisuus kirjoitti:

        Yksikään "maahanmuuttokriitikko" ei ole tuota tekoa tuominnut, joten he siis hiljaa hyväksyvät sen.

        Tuominnut sitä maahanmuuttoa koskevalla palstalla? Siis oliko tekijä mamu/matu/ulkomaalainen?


      • SuvakkeihinKyllästynyt
        adaflukgfh kirjoitti:

        Tuominnut sitä maahanmuuttoa koskevalla palstalla? Siis oliko tekijä mamu/matu/ulkomaalainen?

        Aivan. Mitäs tällainen rikoskeskustelu tekee maahanmuuttopalstalla?
        Aloittaja on taas näitä suvakkiääliöitä, jotka kuvittelee että kun tuomitset jonkun ryhmän tekemän rikoksen, niin hyväksyt toisen! Ei todellakaan ole näin, vittu mitä taukkeja nämä on.


      • RasisteihinKyllästynyt
        SuvakkeihinKyllästynyt kirjoitti:

        Aivan. Mitäs tällainen rikoskeskustelu tekee maahanmuuttopalstalla?
        Aloittaja on taas näitä suvakkiääliöitä, jotka kuvittelee että kun tuomitset jonkun ryhmän tekemän rikoksen, niin hyväksyt toisen! Ei todellakaan ole näin, vittu mitä taukkeja nämä on.

        Niin, sitähän tässä koitetaan tolkuttaa. Olette ääliö taukkeja. Kirkukaa aivan kaikkien ihmisten tekemiä rikoksia, älkää korvamerkitkö niitä ainoastaan ulkomaalaisille. Suomalainen on tasan samanlainen sika, kuin kaikki muutkin. Se mikä tässä vituuttaa on se, että käytätte raiskausta keppihevosena rasismille. Teitä ei yks raiskaus vois vähempää kiinostaa, jos sen tekee Suomalainen. Ajatuskulkukin teillä on sellainen, että sehän kerjäski sitä. Sitte te taas olette täällä laskemassa allenne Suomalaisten tyttölasten puolesta, mikäli ulkomaalainen raiskaa.


      • SuvakkeihinKyllästynyt
        RasisteihinKyllästynyt kirjoitti:

        Niin, sitähän tässä koitetaan tolkuttaa. Olette ääliö taukkeja. Kirkukaa aivan kaikkien ihmisten tekemiä rikoksia, älkää korvamerkitkö niitä ainoastaan ulkomaalaisille. Suomalainen on tasan samanlainen sika, kuin kaikki muutkin. Se mikä tässä vituuttaa on se, että käytätte raiskausta keppihevosena rasismille. Teitä ei yks raiskaus vois vähempää kiinostaa, jos sen tekee Suomalainen. Ajatuskulkukin teillä on sellainen, että sehän kerjäski sitä. Sitte te taas olette täällä laskemassa allenne Suomalaisten tyttölasten puolesta, mikäli ulkomaalainen raiskaa.

        Pointti oli se, vajaaälyinen partalapsien halaaja, että tämä on maahanmuuttopalsta. Täällä keskustellaan maahantunkeutujien tekosista, niihin liittyvistä lukuisista epäkohdista, koko aiheeseen liittyvistä korruptoituneista päättäjistä ja heidän avulla asialla rikastuvista ahneista kusipäistä, sekä heitä komppaavasta mediasta(sekä tietysti nauretaan ja halveksitaan maanpetturisuvakkeja).

        Muille rikoksille ja kantaväestön tekosille on tuossa vasemmalla liuta omia keskustelupalstoja, mutta sitä ei tietenkään suvakin vajaalla aivojen käyttöasteella liene mahdollista tajuta.
        Meillä on rapiat 5,5 miljoonaa suomalaista tässä meidän Suomen maassa, että kyllähän sieltä rikollisia löytyy, mutta suvakit aina sopivasti unohtaa että lähi-idästä ja pohjois-afrikasta tänne meidän kustannuksella lomailemaan tulleista niitä löytyy suhteellisesti 1700% enemmän (lähde:Oikeuspoliittisen tutkimuslaitoksen raportti 265)


    • mkmkmkf

      No kun itsellään on tapana puolustella matujen tekoja sillä, että on suomalaisiakin rikollisia, niin luulee että makrit on yhtä tyhmiä.
      Olispahan melkoisen pitkä ketju, jos jokaisen pitäisi käydä tuomitsemassa jokainen rikos, mitä maailmassa tapahtuu, ettei vain ilmaisisi sitä hyväksyvänsä.

      • Se vaan on niin eri juttu, eikä enää ole toi "kun suomalaisetkin"-kortti kovin toimiva:

        1. Asiaa käsitelty: http://www.msn.com/fi-fi/uutiset/kotimaa/”tekeväthän-suomalaisetkin-rikoksia”-–-kansanedustaja-tyrmää-perustelun/ar-AAfILPZ?ocid=mailsignoutmd

        2. Tämä on maahanmuutto-palsta...

        3. Matujen teot on 10 kertaisia vrt suomalaisiin, eli 1 matu vastaa 10 suomalaismiehen rikosta...

        4. Suomalaiset on alkaneet tekemään enemmän rikoksia koska kilpaillaan matujen kanssa...

        Joillakin on nii vitun vaikeeta toi käsittäminen...


      • gdggsd

        1. Noniin, löytyyhän niitä järki-ihmisiäkin eduskunnasta. Niin kauan Suomella on toivoa, kun tuon kaltaisia on.


    • heskapavonen

      Oulussa mies raiskasi kaksi lasta hotellissa, missä MV-lehden artikkeli asiasta ja miehen nimi ja kuva...?. Nää MV-lehteä palvovat pölvästit on vaan niin säälittävää sakkia.

    • ihanaa.ihahaa

      Mitäs tuossa. Aitoa rakkautta ja iloinen perhetapahtuma. Ketään ei ole pantu väkisin.

    • Kasvamaan

      Aloittaja voisi mennä vielä äidin luo syömään ja kasvamaan. Tule sitten tänne kun sinulla on jotain kerrottavaa. Eihän suomalaisten tekemät rikokset kai tarkoita sitä, että tänne ulkomailta tuotu paskasakki voi sen varjolla tehdä rikoksia. Sehän tarkoittaa vain sitä, että meillä on poliisille ja oikeuslaitokselle töitä ihan omasta takaa.

      • Asia rypistettynä mehupurkkiin!


    • sekin.oli.matu

      Sehän on jo selvinnyt, että Oulun raiskaus oli suomalaisen afganista kuusi vuotta sitten Suomeen tulleen tekosia!

    • ssdfdsfd

      Se on sinun kannattama puolue varmaan, joka ei halua rikollisille kunnon rangaistusta.
      Suvakki ryssiii siis tämänkin asian.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe