Taas suomalainen raiskasi

tuuleenhuutaa

27

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zoromnoo

      Se on katsos suomalaisten miesten miesten mielestä etuoikeus raiskata itse oman naisensa...

      • Naisensa? NOI ON SKIDEI!


    • EipäTässäMuuta

      No katsotaan saldo vuoden päästä kun nämä kultamunat pääsee kunnolla vauhtiin. Pitää muistaa myös niiden lkumäärä suhteutettuna kantaväestöön ja se että ovat turvapaikkaa hakemassa olevaa tuontitavaraa.

    • persh

      Selvä suvakki. Ei muuta.

    • cjdölkjaoiru

      Eivät maahanmuuttajat ole enemmistönä kaikissa raiskauksissa, mutta puskaraiskauksissa johtavat 100-0. Se on huolestuttavaa siksi, että sen kohteeksi voi joutua jokainen. Kaikissa muissa tapauksissa pitää käytännössä vapaaehtoisesti hakeutua miehen seuraan.

    • puolusteletko

      Onhan mamuja toistaiseksi vähemmän kuin kantasuomalaisia, määrään suhteutettuna raiskaajia on enemmän prosenteissa. Ei kai se oikeuta mamujua raiskaamaan kun suomalaisetkin niin tekevät. Raiskaaminen on väärin, teki sen minkä maalainen hyvänsä.

      • 98% ns. "turvapaikanhakijoista" on matuja, eli raiskaajia ja ryöväreitä...

        Eli nappiin osuit... Ja ulkolaisten tapauksessa se on jo paljon huomioitavampaa koska sen lisäksi että oma porukka raiskaa, lisää ulkolaiset meidän raiskarikiintiön huutavaan äärirajaan...


    • mokutettu

      Tämä paljastui 6 vuotta sitten Suomeen muuttaneen afgaanin tekosiksi. Tekijä siis ulkomaalaistaustainen EI kantasuomalainen!

      • Ei olis yllätys...


    • ihan.sattumaa.vain

      Eipä tietenkään voi sanoa, se on kielletty rasistisena. Mutta "erikoistutkija Lehden tutkimuksen mukaan Espoossa poliisin tietoon tulleista raiskauksista 70% on muualla kuin Suomessa syntyneiden tekemiä."

      Näin, vaikka Espoossa edelleenkin asuu hieman enemmän suomalaisia kuin mamuja.

    • TotuusEiMuutu

      Maahantuotu loisväki on selvästi yliedustettuna raiskaustilastoissa eli tarkoittaa sitä, että 1000 asukasta kohti tekevät enemmän rikoksia kuin suomalaiset, jos se sinulle vähä-älyiselle ei muuten aukea. Se nyt vaan on fakta eikä propagandalla muuksi muutu.

      • Siinä missä 1 suomalainen vastaa 10 ryssää, yksi mamu vastaa 100 suomalaista...


    • ylläri-pylläri
    • 16266

      Parikymmentä. Niin, prosenttia ja 3,8% vielä päälle. Koittakaa nyt suvakit käsittää se pieni juttu että suomalaisia on 5,5 miljoonaa, joista "kynnelle kykeneviä miehiä" n.1,9milj, vastaava luku muualta tulleilla on 60 000(tilastokeskus 10/2015). Silti se pieni luku onnistuu tekemään raiskausrikoksista 23,8%!(optula 2014/265) Mikä tässä on niin vaikea käsittää, jäikö se koulunkäynti aikanaan tekemättä ja olitte keräämässä kukkia hattuihinne kun oli matematiikan tunti?

      Jälleen kerran siitä mustaa valkoisella on tässä näin:
      http://www.optula.om.fi/material/attachments/optula/julkaisut/tutkimuksia-sarja/XZ5bk8f2H/265_Lehti_ym_2014.pdf

      • Suvakin ymmärrys ei hei riitä...

        ;)


    • Tässä myös samaa asiaa kuin 16266, tekijänä Poliisien ammattikorkeakoulu.

      Mukana ei väliaikaisesti maassa olevien rikoksia suhteellisina osuuksina, absoluuttiset lukumäärät kyllä näkyvät.

      Tässä on ennen kaikkea verrattu pysyvästi Suomessa olevien ulkomaalaistaustaisen ja suomalaisen tekemiä rikoksia. Ulkomaalaiset voittaa KAIKESSA paitsi liikennerikoksissa...

      http://www.polamk.fi/instancedata/prime_product_julkaisu/intermin/embeds/polamkwwwstructure/40737_Kotiniemi_Ulkomaalaistaustaisten_rikollisuus_lukuina.pdf?8ae46a23d2ffd288

      Ja taas: samaa jengiä nämä nykymatutkin on, eli ei rikostilastot heidän osaltaan mihinkään kaunistu...

    • Suomen kansalainen raiskaaja epäilemättä oli, vaan onko aloittajalla todisteita, että olisi ollut suomalainen, siis johonkin Suomen heimoon kuuluva?

    • mokutettu

      Jos suvakki ymmärtäisi asioita niinkuin muut järkevät ihmiset, niin ei meillä olisi mitään ongelmia. Ongelma on siinä, että suvakit haluavat järjettömiä asioita, ristiriitaisia jopa itselleen. Esim Jorma Uotinen haluaa maahanmuuttoa mutta ei tajua, ettei muslimit arvosta homoja eivätkä salli niitä ollenkaan.

      • eipenaalinterävinkynä

        Johtuu kait siitä että suvakki on vähän tyhmä, yksinkertainen, jälkeenjäänyt eli vajakki.


      • Fobbarallaa
        eipenaalinterävinkynä kirjoitti:

        Johtuu kait siitä että suvakki on vähän tyhmä, yksinkertainen, jälkeenjäänyt eli vajakki.

        Hupsista, taisi olla kiihottamista suvakki- kansanryhmää vastaan! Oivoi sentään. No, jos ne nyt kestäis tämän kun nekin kiihottaa kovasti Suomalainen heteromies -kansanryhmää vastaan.


    • Jos isis tappaa nyt jo vammaisia lapsia, ei niillä tunnu muutaman homon ja lesbon ja transun ja muunsukupuolisen murhaaminen missään....

    • kieus

      " Taas suomalainen raiskasi" Oppii sitä vähemmästäkin. Eli matulle 2v ehdollista ja pottunokalle extraa vuosi ja ehdotonta. Katsis vaihtaa nimi vaikka muhametiksi. Allahu akbar.

    • johannes21

      Ei saaa verrata suomalaisten ja kehitysmaamiuslimien raiskauksia.

      Suomalisen tilane on aivan toinen.

      Kehitysmaamuslimi lähtee sotaa ja vainoa pakoon kauas pohjoiseen.Ustävälliset suomalaiset majoittavat muslimimiehen hotelliin, ruokkivat, vaatettavat ja antavat rahaa kouraan.
      Onko oikein ,että kaiken tämän vieraanvaraisuuden saatuaan kehitysmaamuslimimies raiskaa siveän SUOMAISEN naisen tai peräti 14 vuotiaan lapsen.

      Tämäkö on kehtysmaamuslimimiehen kiitos tästä ylenpalttisesta ja kalliksi tulevasta
      kestityksestä,jonka suomalaismies maksaa hiellä ja ankaralla työllä.

      • zoromnoo

        Siis voi jumalauta näitä rasisti sovinisteja. Raiskaus on aina väärin. Oli tekijä kuka hyvänsä, se on yhtä vakava rikos. Suomalaisen tekemänä raiskaus ei ole yhtään vähemmän tuomittava. Kyllä näitä idioottien viestejä lukiessa mielessä käy, että kaikenlaisia tyyppejä se vehnänen elättää...


    • toteaja.-

      se nyt on mahdotontakin, että muutama tuhat mamua raiskaisi enemmän kuin muutama miljoona kantista

    • bagdad

      Eiköhän sekin joksikin mahmudiksi lopulta paljastu :) Muka suomalaisia kun on nykyään niin monen värisiä.

    • hämmästyttää

      Onhan tossa sekin kiinnostavaa, mitä ne tytöt teki siellä tuntemattoman hotellihuoneessa. Miten tytöt on kasvatettu ja miksi ne sinne meni?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe