Kärsin unettomuudesta sillä olen herkkä uninen ja mieheni kova kuorsaamaan. Joskus omat ajatukset tai stressikin valvottaa läpi yön. Lääkäriltä olen saanut unilääkkeitä joita käytän sillon tällöin kun seuraavana päivänä on pakko olla skarppina.
Olemme jättäneet yli puoli vuotta sitten ehkäisyn sillä toiveissa on vauva. Voiko unilääkkeistä olla haittaa raskautta yrittäessä?
Raskauden yrittäminen + unilääkkeet
1
174
Vastaukset 1
- toiseenhuoneeseen
Kyllä.
Onko miehesi kuorsaus tutkittu, että ei ole esim. uniapneaa?
Mene nukkumaan toiseen huoneeseen. Ei tarvitse nukkua minkään kuorsaavan ihmisen vieressä ja kärsiä.
Unettomuus on vakava asia.
Eli ostat kunnon sängyn itsellesi ja kunnon petivaatteet ja opettelet nukkumaan ilman lääkkeitä.
http://personal.inet.fi/koti/remeli/laakkeet.htm#Unettomuuden_luonnonmukainen_hoito
Myöskään melatoniinia ei ole hyvä syödä, jos on raskaana.
Toki nyt vielä kun et ole raskaan, se on sata kertaa terveellisempää, kuin lääkkeet.
Kun elimistösi rauhoittuu ajan kanssa, niin nukut ilman mitään lääkityksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361770Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 47558
- 30556
- 67541
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522