Oon 19v tyttö, eikä mulla oo tietoisesti ainakaan mitään allergioita, muutakun keväisin. Mulla on tässä muutaman päivän ajan kuumotellut poskia ne on tulikuumat ja punaiset. No tänään sit ne oli herätessäni turvonneet aika paljon niitä kirvelee kutittaa ja ovat punaisia ns läiskiä täynnä, ei selviä läiskiä mutta kuitenkin. Sitten on myös näppyjä heti leuan alla. Mikä ihme voi aiheuttaa oikeestaan pelkkiin poskiin tällasia oireita?? Oon ite miettiny syytä ja no ensinnäkin perjantaina iski kamala virtsatietulehdus että piti päivystykseen lähtä ja mulle kirjotettiin resepti panomax antibiootteihin, se on 5päivän kuuri 2x2 päivässä syödä niitä. Haittavaikutuksissa yleisimmät oireet on ripuli, oksentelu, pahoinvointi. Ja harvinaisempiin kuuluu nokkosihottuma, ihottuma ja tällain. Mut toisaalta kun mietin mulla alko poskia kuumottaan jo ke-to päivinä mut ne ei ollu sillo vielä tällaset ku tänään. Vaalensin 3 päivää sitten alahiuksia koskematta ihoon sillä värillä ollenkaan, mutta jos ois hiusväri allergia oisko se jo mennyt tosi pahaksi vai voiko se puhjeta päiviä myöhemmin, en oo ikinä ennen allergisoitunu millekkään hiusvärille. Eilen myös kokeilin uutta meikkivoidetta mutta se ei sillon ainakaan tuntunut iholla kummoiselta, voiko siinä olla joku allergisoiva aine ja voiko se vasta seuraavana päivänä aiheuttaa reaktion? Ja kasvotkin pesen päivittäin ja rasvaan huolella aamuin illoin. Pelottaa paljon että mitä tää on :/ oon myös ollut monta päivää syömättä Dvitamiinia mut voiko sekään aiheuttaa tätä..? Pitäiskö hakea kortisonivoidetta tms voisko olla mitään apuu? Vai meenkö lääkäriin, ajattelin kyllä huomiseen odottaa että onko tä mennyt mihin suuntaan. Inhottaa vaan tää kokoaikanen kirvely ja kuumotus :( just ku jouluki tulossa niin pitää alkaa oireilee kaikki, viime joulukin meni oksennustaudissa, niin ei taas jotain.... juonu oon myös tän virtsiksen takii paljon vettä ja karpalo/puolukkajuomii et ei ainakaan oo veden puutteesta kyse. Kellää muulla ollut vastaavaa? Jos on mistä johtu? Kuinka pääsit eroon? Auttakaa :O
Auttakaa, posket turvonneet ja ihottumaa
Kukkanaama
2
188
Vastaukset
- Kukkanaama
Oho siis korjaan toho antobioottiin penomax 200mg kuuri ei panomax :D
- Kukkanaama
Mulla on mietoa sibicortia jääkaapis voisko sitä muutes laittaa nuihi poskiin???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289