Moi! En ite oo ikinä tehny virtuaalitallia, mutta nyt kiinnostais. Haluaisiko joku perustaa sen minun kanssani? Mahdollisesti joku kokenut tai jolla on ollut ennen?Kommenteilla pliis?
Yhteinen virtuaalitalli?
10
160
Vastaukset
- z--
kannattaa katsoa myös hevostalli.netin virtuaalitalli foorumi.
http://forum.hevostalli.net/list.php?f=12
Siellä paljon hyvinkin pätevää porukkaa :) - Aapuuaa
Kiitti :)
- Aapuuaa
z-- : Olisitko itse halukas/kiinnostunut?
- z--
Oon kyllä virtuaalitalleillut aikoinaan, mutta nyt ei ole millään aikaa eikä jaksamista. Ehkä oon liian vanha :/
- Apuuaa
:( No jos et halua :(
- Autan
Etsitkö vielä henkilöä, joka perustaisi tallin kanssasi? Vastaa tähän, niin annan s-postini :)
- Aapuuaa
No joo ETIN! :) Onko sulla ennenkin ollu???
- Autan
Autan kirjoitti:
Hienoa. Jutellaan lisää s-postissa. [email protected]
Niin. Lisäisin, että on ennenkin ollut, mutta siitä on hetki. Perus jutut osaan, mutta ulkoasun vaihtaminen on hankalempi juttu. Ennen pidin tallia yksin, mutta kaksin olisi mukavempi.
- Ellen03
Etsitkö vielä tallinomistaja kaveria? Minulla on tälläkin hetkellä talli, ja olen pyörinyt virtuaalitalleilla kolmisen vuotta. Osaan perusjutut ja hieman enemmänkin. Vastaile säpööni. ([email protected])
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."542212Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1992041- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki49872Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746