Yhteinen virtuaalitalli?

Moi! En ite oo ikinä tehny virtuaalitallia, mutta nyt kiinnostais. Haluaisiko joku perustaa sen minun kanssani? Mahdollisesti joku kokenut tai jolla on ollut ennen?Kommenteilla pliis?
10171
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 10

Vanhimmat

Kiitti :)

Äänestä

z-- : Olisitko itse halukas/kiinnostunut?

Äänestä

Oon kyllä virtuaalitalleillut aikoinaan, mutta nyt ei ole millään aikaa eikä jaksamista. Ehkä oon liian vanha :/

Äänestä

:( No jos et halua :(

Äänestä
  • Etsitkö vielä henkilöä, joka perustaisi tallin kanssasi? Vastaa tähän, niin annan s-postini :)

Äänestä

No joo ETIN! :) Onko sulla ennenkin ollu???

Äänestä

• Autan kirjoitti:

Hienoa. Jutellaan lisää s-postissa. [email protected]

Niin. Lisäisin, että on ennenkin ollut, mutta siitä on hetki. Perus jutut osaan, mutta ulkoasun vaihtaminen on hankalempi juttu. Ennen pidin tallia yksin, mutta kaksin olisi mukavempi.

Äänestä

Etsitkö vielä tallinomistaja kaveria? Minulla on tälläkin hetkellä talli, ja olen pyörinyt virtuaalitalleilla kolmisen vuotta. Osaan perusjutut ja hieman enemmänkin. Vastaile säpööni. ([email protected])

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Aapuuaa kirjoitti:

Moi! En ite oo ikinä tehny virtuaalitallia, mutta nyt kiinnostais. Haluaisiko joku perustaa sen minun kanssani? Mahdollisesti joku kokenut tai jolla on ollut ennen?Kommenteilla pliis?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu