Olen 30v oleva nainen nautin perjantaina jotain tuntemattomia pillereitä eräässä oululaisessa baarissa lauantaina heräsin aivan normaalisti ja minulla on ollut siitä saakka hirvittävä olo olen ollut masentunut itkenyt kotona olen joutunut viemään lapseni hoitoon isänsä luokse ja näin painajaisia että olen satuttanut yläkerran naapuria ja tämä tuntuu lähes todelta enkä ole nähnyt häntä sen jälkeen miten kannattaisi toimia mennä soittamaan ovikelloa ja mennä lääkäriin tietääkseni mitä olen nauttinut en käytä huumeita yleensä itken vain kaikki päivät neuvoja!?
Huolestunut
7
143
Vastaukset
- Ex-käyttäjä
Oliko nauttimasi pillerit valkoisia? oliko painettu joitakin kuvia? Oulussa on liikkeellä erinäköisiä tutkimuskemikaalipilleräitä saatat olla psykoosissa
- 234554
Ei muistikuvia vai onko? Piristikö pillerit vai menitkö vaan enemmän soseeseen? Menikö viina päähän?
- realistilapista
Miksi vitussa 30v äiti menee baariin näin ylipäätään? Hoida lapsesi, kerran niitä olet hankkinut. Alkoholin vieroitusoireista kärsit ja pelkäät että ne pillerit olisivat olleet huumeita. Viimeisessä lauseessa kerrotkin, että itket muutenkin kaikki päivät. Kannattaa varmaan lopettaa juominen sitten, ei se tee sinun aivokemioillesi yhtään hyvää!
- poikkesitkatuapteekissa
Jos ne pilsut oli extacya oisit sen menon muuttumisena huomannut. Toi kuulostaa vähän siltä että nyt on ollu jotain vitun psyykelääkkeitä ja joku vitun kusipää niitä sulle syöttänyt, mieli on vähä hankala asia jos siihen tulee häikkää. Eipä siihen taida mikään autaa ehkä aika jos hyvin käy. Jos meett lääkäriin ne syöttää sulle kans psyyke lääkkeitä ja siinä sitä sitte ollaan.tuskin sä naapurias oot satuttanu se oli vaa painajainen, semmoisia vaan välillä tulee. Yritä unohtaa koko homma. Liikunta parantaa aineenvaihduntaa ja toivotaan että olos paranee vaikka pikkuhiljaa. Ei kannata syyä sekakäyttäjien ryynejä. Niitten kuupat on jo ihan sekasin ja mikään ei tunnu missään. Ne tarjoaa ja syöttää kaikenlaista paskaa ilman omaatuntoa. Ne päätyy ajastaan niihin psyykenlääkkeisiin sen tien lopuksi.
- tää_on_niin_tätä
Mitään tuntemattomia pillereitä ja jauheita ei vaan kannata nauttia. Henkikin voi lähteä. Kannattaa tietää mitä nautiskelee, jos nautiskelee. Tuskin otat huikkaa viinapullostakaan, jollet ole 100% varma, että siinä on etanolia, eikä metanolia. Mutta se onkin tämän kieltolain aikaan saama ongelma, että jengi vetää aineita tietämättä tarkkaan mitä ne edes ovat ja sitten ollaan ongelmissa. Tavara olisi puhdasta ja turvallisempaa kun sitä saisi apteekista.
Joku väläytti psykoosin. Sitä ei ihminen tiedosta itse jos on psykoosissa, eikä todellakaan tänne kirjottelis ja kyselisi mitään siinä vaiheessa. - hakunamatatanäin
Haloo!
Nimimerkki Äippylihuolissaan; jos ei olo viikon jälkeen tasaannu, mene paikalliselle päihde/psykiatrian polille ihan reilusti sanomaan, että olin kännissä ja sanoivat että ota, enkä oo koskaan tehnyt ennen niin mutta nyt jotenkin vaan. Kerrot samat asiat mitä viestissä; pelottaa ja huolestuttaa. Ammatti-ihmisten pitäisi silloin tajuta, ettet tosiaan ole mikään päihdeäiti vaan ihan normaali äippyli-ihminen, joka on mokannut ja haluaa tarkistaa että kaikki on kondiksessa.
Älä stressaa. Oudoista substansseista tulee oudot olot. Viikossa pitäisi kadota viimeisestkin. Jos sitten vielä on jäämiä, niin aine on ollut erikoislaatuista tai sun reseptoreille sopimatonta.
Hyvin se menee. Hengittelet rauhassa ja muistat, että ei ole hätiä mitiä. - aloittaja.aa
Vähän tuntuu siltä, että olisin pieniin päin. Nyt minua ainakin panettaa tosi hurjasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113585MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691896Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja621014Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768