Valtiatar etsii uutta orjaa

Looking4slave

Valtiattarella vapautui orjan paikka, joten nyt hakusessa uusi orja, jonka elämää Minä pääsen hallitsemaan täysipainoisesti. Mikäli koet, että sinusta olisi orjaksi Valtiattarelle (vaatii sitoutumista), laita yhteystietosi tähän niin jutellaan lisää.

49

9138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletko se sama Valtiatar joka monella foorumilla on hakemassa orjaa?

      • Noin-oletan

        Veikkaa finninaamaista murrosikäistä räkänokkaista pojan koltiaista.


      • Yhteystiedot ovat minulla aina profiilissa ja ja jos on rekkaantunut niin nikkihän on se suomi24 sähköpostiosoitteen alkuosa tosin minulla ei kun se on siivoojamies


    • nköäkäökn

      Käyttääkö valtiatar siveysvyötä orjalla?

      • Looing4Slave

        Kyllä, orjasta riippuen.


    • fgwefwerwerr

      En ole.

    • Kutsuni---

      Ihmeen vähän sain noita yhteystietoja.
      Aloituksessahan ei ollut mitään vikaa, eihän.

      • Mielenvikaiselle

        Sinussahan ei ole mitään vikaa, eihän?


    • Toivottavasti orja on löytynyt :)

      • Looking4slave

        Mielikuvitusjuttuahan tuo oli.
        Ajanvietettä.


      • Looking4slave kirjoitti:

        Mielikuvitusjuttuahan tuo oli.
        Ajanvietettä.

        No sitten mutta garmi sinänsä kun mielikuvituksesta voisi helposti tehdä totta :)


      • joopajoogi
        Looking4slave kirjoitti:

        Mielikuvitusjuttuahan tuo oli.
        Ajanvietettä.

        Mielikuvitusta = mieli ku' vitusta


    • orjas

      Onko orjanpaikka vielä vapaana terv.m38v 09a auto on

    • Missä sinä asut?Minä olen masokisti ja haluan olla sinun orjasi!

    • Orja69

      Moi, haluaisin orjaksesi. Voisitko vastata tähän, niin laitan meilini

    • Triku

      Kyseessä on potkut saanut töistä oleva henkilö. Edelleen myös autistinen.

    • fuck you bitches

    • Anonyymi

      Jopa oli ikävää, olisin niin tahtonut Valtiattarelle orjapojuksi. Mielikuvituksesta hyvinkin todellisuuteen...

    • Anonyymi

      Ota yhteyttä täällä vapaa orja

    • Kik jermusub valtiatar

    • Anonyymi

      Missä päin valtiatar asuu ja onko sessio vai omistussuhde kyseessä

    • Anonyymi

      älkää viitsikö jumalan nimeen osallistua tuohon tai hän kirjaimellisesti tekee teistä orjianne, ei ole vitsi tämä näin.

      maksan jo nyt synneistäni kovan hinnan, jonka hän, jonka nimeä en viitsi mainita,
      on jo orjuuttanut vanhempani, enkä tiedä saanko heitä koskaan vapaiksi enää?

      mutta, älkää sanoko että olisin varoittanut teitä, vaikka ette te houkat taida minua enää kuunnella, vanhaa ihmistä viisasta?

      • Anonyymi

        Ainakin eräs Miss Domina oli oikukas ja vaativa. Olin tukeva mies ja, kun ajottaisen alistuksen päätyttyä kuukausien jälkeen olin ohut poju. Olin hänen kynsien tiukassa otteessa, kunnes olin palvellut häntä riittävästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin eräs Miss Domina oli oikukas ja vaativa. Olin tukeva mies ja, kun ajottaisen alistuksen päätyttyä kuukausien jälkeen olin ohut poju. Olin hänen kynsien tiukassa otteessa, kunnes olin palvellut häntä riittävästi.

        Taisi olla kuitenkin jälkikäteen ajateltuna aika ihanaa aikaa tuo vai kuinka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi olla kuitenkin jälkikäteen ajateltuna aika ihanaa aikaa tuo vai kuinka?

        Ihanuudet oli etäällä, lähinnä Dominan puolella. Domina kiskoi käteisvarani käsilaukkuunsa, sillä hänelle ei sanottu EI ! Oma vika, kun lähdin leikkiin, se piti yrittää sitten kestää ja huonosti kestinkin.
        Ainut hyvä asia kannaltani oli painonpudotus, sillä siinä mielessä tuntuu paremmalta.


    • Anonyymi

      Mitä edelliselle tapahtui,loppuiko rahat.

    • Anonyymi

      apina jopa ymmärtää jos menee yli..suomi pentu luulee itsestää liikoja kun saa
      kännyn..ok

    • Anonyymi

      +358 44 5200 114

    Ketjusta on poistettu 59 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      925
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      714
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      705
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      673
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      41
      658
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      88
      577
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      553
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      39
      500
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe