Valtiatar etsii uutta orjaa

Looking4slave

Valtiattarella vapautui orjan paikka, joten nyt hakusessa uusi orja, jonka elämää Minä pääsen hallitsemaan täysipainoisesti. Mikäli koet, että sinusta olisi orjaksi Valtiattarelle (vaatii sitoutumista), laita yhteystietosi tähän niin jutellaan lisää.

49

9139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletko se sama Valtiatar joka monella foorumilla on hakemassa orjaa?

      • Noin-oletan

        Veikkaa finninaamaista murrosikäistä räkänokkaista pojan koltiaista.


      • Yhteystiedot ovat minulla aina profiilissa ja ja jos on rekkaantunut niin nikkihän on se suomi24 sähköpostiosoitteen alkuosa tosin minulla ei kun se on siivoojamies


    • nköäkäökn

      Käyttääkö valtiatar siveysvyötä orjalla?

      • Looing4Slave

        Kyllä, orjasta riippuen.


    • fgwefwerwerr

      En ole.

    • Kutsuni---

      Ihmeen vähän sain noita yhteystietoja.
      Aloituksessahan ei ollut mitään vikaa, eihän.

      • Mielenvikaiselle

        Sinussahan ei ole mitään vikaa, eihän?


    • Toivottavasti orja on löytynyt :)

      • Looking4slave

        Mielikuvitusjuttuahan tuo oli.
        Ajanvietettä.


      • Looking4slave kirjoitti:

        Mielikuvitusjuttuahan tuo oli.
        Ajanvietettä.

        No sitten mutta garmi sinänsä kun mielikuvituksesta voisi helposti tehdä totta :)


      • joopajoogi
        Looking4slave kirjoitti:

        Mielikuvitusjuttuahan tuo oli.
        Ajanvietettä.

        Mielikuvitusta = mieli ku' vitusta


    • orjas

      Onko orjanpaikka vielä vapaana terv.m38v 09a auto on

    • Missä sinä asut?Minä olen masokisti ja haluan olla sinun orjasi!

    • Orja69

      Moi, haluaisin orjaksesi. Voisitko vastata tähän, niin laitan meilini

    • Triku

      Kyseessä on potkut saanut töistä oleva henkilö. Edelleen myös autistinen.

    • fuck you bitches

    • Anonyymi

      Jopa oli ikävää, olisin niin tahtonut Valtiattarelle orjapojuksi. Mielikuvituksesta hyvinkin todellisuuteen...

    • Anonyymi

      Ota yhteyttä täällä vapaa orja

    • Kik jermusub valtiatar

    • Anonyymi

      Missä päin valtiatar asuu ja onko sessio vai omistussuhde kyseessä

    • Anonyymi

      älkää viitsikö jumalan nimeen osallistua tuohon tai hän kirjaimellisesti tekee teistä orjianne, ei ole vitsi tämä näin.

      maksan jo nyt synneistäni kovan hinnan, jonka hän, jonka nimeä en viitsi mainita,
      on jo orjuuttanut vanhempani, enkä tiedä saanko heitä koskaan vapaiksi enää?

      mutta, älkää sanoko että olisin varoittanut teitä, vaikka ette te houkat taida minua enää kuunnella, vanhaa ihmistä viisasta?

      • Anonyymi

        Ainakin eräs Miss Domina oli oikukas ja vaativa. Olin tukeva mies ja, kun ajottaisen alistuksen päätyttyä kuukausien jälkeen olin ohut poju. Olin hänen kynsien tiukassa otteessa, kunnes olin palvellut häntä riittävästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin eräs Miss Domina oli oikukas ja vaativa. Olin tukeva mies ja, kun ajottaisen alistuksen päätyttyä kuukausien jälkeen olin ohut poju. Olin hänen kynsien tiukassa otteessa, kunnes olin palvellut häntä riittävästi.

        Taisi olla kuitenkin jälkikäteen ajateltuna aika ihanaa aikaa tuo vai kuinka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi olla kuitenkin jälkikäteen ajateltuna aika ihanaa aikaa tuo vai kuinka?

        Ihanuudet oli etäällä, lähinnä Dominan puolella. Domina kiskoi käteisvarani käsilaukkuunsa, sillä hänelle ei sanottu EI ! Oma vika, kun lähdin leikkiin, se piti yrittää sitten kestää ja huonosti kestinkin.
        Ainut hyvä asia kannaltani oli painonpudotus, sillä siinä mielessä tuntuu paremmalta.


    • Anonyymi

      Mitä edelliselle tapahtui,loppuiko rahat.

    • Anonyymi

      apina jopa ymmärtää jos menee yli..suomi pentu luulee itsestää liikoja kun saa
      kännyn..ok

    • Anonyymi

      +358 44 5200 114

    Ketjusta on poistettu 59 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1072
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      973
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe