luokseni :D Pari tuntia ja oon niin jurrissa, että en edes muista enää omaa nimeäni. Arvaatko mitä sitten tapahtuu? Annan sen käyttää itseäni hyväksi mielensä kyllyydestä. Tiedän kuinka pitkään se on haaveillut siitä, näen sen katseesta. Vähän yököttää oma halpamaisuus tässä, mutta annan sen tapahtua. Humala auttaa <3 Tuun yöllä kertomaan miten meni :D Saatte muutaman hetken rauhan mun avautumisesta nyt ;)
Ensimmäinen kostonväline saapumassa
16
117
Vastaukset
- pgp
Tyydytyksentäyteistä iltaa --- MUISKIS :D
- tehokaskosto
Muista myös idea orgioiden järjestämisestä!
- musta2
kannatetaan, mutta nauti edes jotenkin, edes huomio henkinen nautinto
Nauti <3
Voisitko raportoida meille kaiken? Tee muistiinpanoja ;).- Hihihihihii
Onnii :D
- tuhmaonni
Minkä kokoinen on Onnin varustus?
- musta2
kannatetaan, ei ku menoksi, nauti ees henkisestä kostosta
- olikohauskanoeinooli
No onko hauska juttu no ei onko no ei no ei oliko no ei
- musta2
paras ikinä, miehet on sikoja
- musta2
helmiä kyllä löytyy ja ne on kiltit ja henkevät miehet
- musta2
tapasin sellasen viime viikolla, aivan ihana
- musta2
aivan ihana
- musta2
eikä se edes turpaan saanut
- näinon_
Humala ei kuitenkaan poista eikä muuta totuutta. Olet kohta itse oksettava ja halpa niinkuin totesitkin jo.
- musta2
niin, mä en kyllä ollu kovin humalassa viime viikolla, kun tapasin sen miehen, vieläkin hymyilyttää ne hetket ja uskon että tunne on molemmin puolinen
- musta2
ihana mies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387725Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381945Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4879Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 34802