mietaan jussi

uunoeemeli

joko mietaa on ollu halakmettäs?

20

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uunoeemeli

      halakomettäs

      • mettänhajua

        Kyllä mä jo oon ollu pokasahan kans, muttei enää tuu niin palijua koipelia.


    • 221558

      öljy on ny niin halpaa ja halpenee viä lisää

    • Halakojahakkaamas

      Mistähän tuaki on karaannu..

    • 99988787

      Montako rovetta mämmiä on mennyt kuluvana vuonna???

    • panttilasta

      Jussi sen verran soffalla löhönnyt ettei kirves pysy kouras. Näyttää leukalihakset vain pullistuvan.

    • halakometässä

      joo, näin sen riulla paskalla

    • 63547

      ketjun aloittaja ookko ollu ikinä pois kurikasta?

      • uunoeemeli

        en oo ikinä kurikas asunukkaa


    • viki22

      Miato keskittyy nyt tulevihin pressan vaaleihin eherokkaana ;-))

    • hyihelev

      Kaikkehen se kans ittensä sotkoo, näytti pärstä olevan grillit huurussa ohojelmassa, ei uskoosi jotta tuollaasehen kurapaskaohojelmahan tuonki tasoonen aikuunen mies viitti mennä ittensä nolaamahan.
      Nyt meni jussilta arvostus nollille.

    • Kropsu

      Onko Mietaasta tullu persaukinen, kun piti mennä myymähän Anvian osakkeen?
      Oikein lehdessä mainosti osakekauppojaan, vai oliko tämä vähän etukäteen petattua
      kun Kurikan kaupunki meinaa rahapulassaan myydä Anvian osakkeet.

    • Satakunnasta

      Mietaa jotta: Jotta kyläs alkaa rahat loppua. On nussittu kaikki pikku serkut jotta
      on tullut peltua jotta on saatu tukiaisia ja kaikki saman näköisiä jotka ajaa mustalais emersua jotta.

    • 3456789

      ei tarvi niin usein käydä kun hommaa aurinko paneelit ja öljylämmityksen semmosella suntilla että voi polttaa jäteöljyäkin

    • TaavettiNojopetäjä

      Oligan se Jussi syny jo 14 kiloa mämmiä. Kehu aamulla ratiossa. Ja ei ollu menny maha kuralle. On aikamiehellä jutut.

    • mämmäämmm

      Miataankylän viämäriputkesta paasaa mämmiä jätelaitoksella ja se ei oo menny kenenkään suolen läpi, notta taitaa joku tyhyjätä mämmit punttuun syämätä.

    • pruuthhh

      Mämiä huivihin ja tukaiset pankkihin .Eikun uutta E mersua alle.Notta ristus.

      • Liikaa_mämmiä---

        "Kroppaa porottaa!!!!!!!!!!!!!"


    • Mietaan olisi parempi keskittyä mämmin sijaan alkoholiin. Niin minäkin tein ja hyvin pyyhkii. Viinan voimalla jaksaa olla yhteiskunnan taakkana hamaan maailmanloppuun saakka.

    • Kiiinnostaaa

      semmonen asia, että mikä on Mietaan jalkojen kunto. Laitettiinko tekonivel ja onnistuiko sen laitto. Jos, niin Juha olis kova tekijä monessa lajissa ja halkomettässä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1812
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      786
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      661
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      639
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      52
      465
    Aihe