Heippa. Minä ja nykyinen poikaystäväni olemme seurustelleet vuoden tammikuussa. Meillä on useampi vuosi ikäeroa ja heti alkuunsa poikaystävälläni oli juttua hänen ex tyttöystävänsä kanssa. Kehotin useamman kerran häntä sinne lähtemään, koska hän ravasi meidän luonamme vuorotellen. Lopulta sovimme että hän antaa exänsä olla ja että me olisimme yhdessä. Heti seuraavana päivänä, en tavoittanut häntä. Viestini saatettiin katsoa mutta niihin ei vastattu... seuraavana päivänä hän ilmestyi oveni taaakse, oli kuulemma ollut kaveriensa kanssa. Pari tuntia myöhemmin hänen eksältä tulikin viestiä että he olivat yönsä yhdessä viettäneet. Eksö kertoi hyvästä seksistä heidän välillään ja tottakai meillä tästä aiheutui riita. Vielä nykyäänkin joskus jaksan asiasta huomautella. Haluaisin pettää häntä koska hän petti minua eikä tunnu ymmärtävän miltää minusta tuntuu. En muutenkaan enään pysty häneen kunnolla luottamaan.. onko minulla oikeus pettää häntä jos se saisi minut unohtamaan sen? Stressaan tästä päivittäin vaikka tiedän ettei hän minua enää pettäisi.. luulen kuitenkin että jos minulla olisi seksiä jonkun muun kanssa, voisi se tuoda luottamuksen takaisin ja tuntuisimme tasavertaisilta!
haluaisin pettää.
jenzaa
4
<50
Vastaukset
Moikka. Ei kai ole oikein kostaa mutta täällä olisi 30 v innokas mies. Voitas viestitellä ja katella miten [email protected]
- petettypettäja
Olet ilmeisesti nuori? Mieti hommaan ryhtyessäsi, kannat omia tekojasi, pääsi sisällä loppu elämäsi!!!
mistäpä päin oot ?
- Unelmissain
Kyllä voit pettää , mutta sitten pitää olla hyvä itsetunto kestääkseen se jälkikäteen. Kokemuksesta kertova 60 mies, minulle tuli ero kun itse kerroin, että olin tehnut samoin kun hän itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1122715
- 1072082
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221887Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2171644Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41615Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991517Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1131216- 621049
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126993- 64986