voudin perintä

velkainen

olen puolieläkkeellä eli50% sitten sairauslomalla puolivuotta paljonko vouti perii velkaan suoraan eläkkeestä asumme kaksistaan. on joku %?

5

180

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ammeebba

      Kysy ulosottomieheltäsi.

    • tipsi2
    • UlosottoUlosotto

      Vouti ei ole mikään neutraali perijä, vaan pähkinäaivo, joka tulee sotkemaan asiasi. Siksi millään laskureilla ei selviä voudin aiheuttama kokonaisvahinko.

      Minun perintäni päättyi. Ensin kirjeissä luki: "velka velka velka velka ulosotto ulosotto mittaus vellallinen maksettava maksettava velka ulosotto uhalla velka käräjoikeus uhalla velka velka ulosotto velallinen!" Näitä kirjeitä läheteltiin koko kylälle. Ihan kaikille yksi kirje minun velastani.

      Sitten kun perintäni päättyi, ainoa asia joka kertoo sen päättymisestä: "velkajäännös 0€". Siis toisin sanoen jopa se, että velkaa on 0€ eli velkaa ei enää ole, jolloin olisi sopivampaa sanoa "velaton, velka maksettu, ulosotto päättynyt", niin ei, vaan vieläkin on "velkajäännöstä!". 0€ ei kuitenkaan ole mikään jäännös, 0€ ei ole mitään. Mutta pähkinäaivoiselle ulosottomiehelle 0€:kin on kuitenkin vähän velkaa, jäännösvelkaa, mainitsemisen verran velkaa. Siitäkin kannattaa aina kirje lähettää.

      • fhrhghgh5g5

        "Vouti ei ole mikään neutraali perijä, vaan pähkinäaivo, joka tulee sotkemaan asiasi."

        Nolla on sama kuin ei yhtään. Velkaa nolla euroa tarkoittaa, että velkaa ei ole yhtään. Minulle se on arkipäivää, sinulle ehkä aivan uusi tilanne, johon et ole vielä vain sopeutunut. Sulattele asiaa kaikessa rauhassa joulun yli.


      • Anonyymi
        fhrhghgh5g5 kirjoitti:

        "Vouti ei ole mikään neutraali perijä, vaan pähkinäaivo, joka tulee sotkemaan asiasi."

        Nolla on sama kuin ei yhtään. Velkaa nolla euroa tarkoittaa, että velkaa ei ole yhtään. Minulle se on arkipäivää, sinulle ehkä aivan uusi tilanne, johon et ole vielä vain sopeutunut. Sulattele asiaa kaikessa rauhassa joulun yli.

        Nolla


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4809
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4383
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2851
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1921
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1665
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe