keravan autokorjaamo oy

mersumies120

Minkälaisia kokemukaia teillä on ko. Firmasta?

Omalla kohdalla voin sanoa, että palvelun laatu heittelee paljon etenkin töidenvastaan otossa. Vanhempi herra hieman törkeä ja yli mielinen, mutta onneksi tiskillä on myös usein nuorilupaus joka osoittaa hyvää ammattitaitoa.

Työn laadussa ja korjauksissa ei ole moitittavaa. (Joskus on auto haissut tupakalle autoa noudettaessa)
Aina on viat saatu korjattua ei välttämättä ensimmäisellä kerralla mutta kuitenkin. Takuu hommat pelaa myös.

Tämä tiskillä välillä pyörivä nuorempi mies joka ilmeisesti välillä jonkunlaista työnjohtajan virkaa toimittaa saa multa suuren plussan mersujen asian tuntemuksesta ja asiakas palvelu lähtöisyydestään
(ollut kuulemma veholla aijemmin MB asentaja)

Ehkä vähän hintava paikka, mutta naapurikorjaamot onkin virolaisia.....
Entä teidän kokemukset?

11

3200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuuskan789

      Kallis paikka ja surkea palvelu

    • sumzibab

      Alueeseen nähden kallis. Mielummin vien naapurikorjaamoille. Palvelu välillä todella töykeää.
      Sivusta olen myös joutunut todistamaan kun ulkomaalais taustaisia henkilöitä "palvellaan" todella töykeästi.

    • Autoileva_täti

      Käyttänyt monta vuotta tätä korjaamoa. Työn jälki on ollut ihan hyvää. Autot nyt olleet mitä olleet (vanhoja muttei nyt ihan ritsojakaan). Viimeksi kävi vielä hyvä tuuri. Sain maksujärjestelyn, joka ei vienyt minua vararikkoon. Hinnat ovat tarkistettavissa laskulta, ja jos oikein tarkka niin pyytää sitten takaisin ne vanhat osat. Kommenteissa mainitaan korkeat hinnat verrattuna ulkomaalaistyöpajoihin. Ninpä.... ettei vaan palkkauksessa tai muissa työehdoissa ole näissä ulkomaalaispaikoissa ole eroa. Ja käytetyissä varaosissa... aidot varaosat verrattuna harakiri-osat... siis nimenomaan harakiri-osat. Ettei vaan näiden eduksi haukuta tätä korjaamoa?

    • Mies55ikä

      Olen käyttänyt KERAVAN AUTOKORJAAMOA jo Pertti Leppäsen ajoista alkaen. Leppäsen aikana ei ollut tupakkalait sellaisia kuin nykyään. Luulisin että korjaamo on ollut sama jo 1970 luvulta. Leppäselle tuli aivohalvaus ja joutui vetäytyä. Korjaajahenkilökunta jatkaa uuden vetäjän kanssa nyt. Nyt uuden vetäjän, JASKAN, aikana korjaamoa on siistitty aika paljon. Korjaamo on FIXUS -autokorjaamo tänä päivänä.
      Edesmennyt isäni asioi kyseisellä korjaamolla Leppäsen ajoista alkaen. Siskoni sekä hänen miehensä, siskon miehen vanhemmat ja omat kaverini asioivat siellä samoin.
      Koko sukuni on käyttänyt vuosikymmeniä kyseistä korjaamoa.

      Voi sanoa että hinnat ovat asialliset, vai onko liikaa kun Nissan Primera Vision 75000 kilometrin huolto, ABS kehien vaihto, katsastaminen, kaikkineen maksoi 500 euroa.
      Mielestäni hinta on normaali. Jos olisin vienyt Autokeskuksen merkkikorjaamolle olisivat varmaan veloittaneet tuon 500 euroa siitä kun sanotaan päivää.

      Keravan autokorjaamolla kyetään tekemään todellista autojen korjaamista, eikä pelkkää osien vaihtamista (kiinassa tehtyihin) tarvikeosiin.

      Suosittelen KERAVAN AUTOKORJAAMOA kun halutaan kunnon vanhan ajan vastuullista korjaamotyötä.
      Jos työssä on huomauttamista, korjaavat puutteet veloituksetta, jos tällaista tapahtuisi.

      "Perävalotakuu" firmat voi jättää ulkomaalaisten omaan hoitoon.

    • audiseppo

      Tiloja tosiaan siistitty paljon noista vanhoista ajoista jolloin vielä sisä tupakointi oli sallittua. Olen käyttänyt autojani vuosi kymmeniä keravan autokorjaamossa ja on ollut hieno nähdä kuinka heidän toiminta kehittyy! Ammattitaitoisia koko porukka :) Nykyään kuuluvat Fixus ketjuun myöskin

    • Ranskatar64

      Ei ole kuin hyvää sanottavaa, Kerran vuoteen olen autoa huollossa käyttänyt ja pojat ovat sen samalla katsastaneetkin.

    • Niiqou88

      Keravan aisallisin korjaamo! pihassa usein myös erikoisempiakin autoja joita huoltavat/korjaavat.

    • Anonyymi

      Älkää vielä sinne korjattavaksi rikkovat auton niin mulle kävi .Kallis .

    • Anonyymi

      Yksi parhaista korjaamoista johon olen törmännyt. Muutaman vuoden olen omia autoja siellä huollattanut ja korjauttanut (3 autoa, noin 10 käyntiä). Hinnat olleet perstuntumalla kohtuullisia ja diagnoosit ja selitykset uskottavia.

    • Anonyymi

      Älä hyvä ihminen käytä tätä firmaa. Tekevät vain suttaa ja sekudaa eikä ota vastuu asennusvirheistä. Joudut aina vain maksu mieheksi :( Terveisin jarrupala vaihtaja.

    • Anonyymi

      Löysin korjaamon netistä ja päätin kokeilla. Katsatuksessa auto hylättiin muutamasta viasta, pyysin kustannusarviota jonka sain myös kirjallisena sähköpostiini.
      Hyväksyin tarjouksen ja varattiin aika korjaukselle. Auto tuli valmiiksi sovittuna päivänä ja hinta-arvio oli noin satasen halvempi kuin saamani arvio. Todella tyytyväinen olen ja käytän toisenkin kerran auta heillä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2803
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      73
      2576
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2121
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1449
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1413
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe