Olen näyttänyt kauhealta ihanan miehen edessä :( hän varmasti ajatteli, että olen ruma.
Hävettävää
8
152
Vastaukset
- älävielätoivoasheitä
Ai meikit unohtui? Tietoisku: monesti miehen mielestä nainen on luonnollisena kauneimmillaan.
- olimullameikit
Olin silti kauhean näköinen.
- Justmuntuuria
Joo, mäkin olin oikeen hehkeenä parin tunnin yöunien jälkeen ja kukas siihen sit ilmestyikään...
- minullaenemmän
Silti olin väsynyt.
- Tapansakullakin
En kyllä miehenä ole naisesta ensimmäisenä katsomassa, onko hän muistanut meikata tai onko hän jotenkin väsyneen näköinen. Kyllä se koko olemus ratkaisee, kiinnostunko hänestä vai en. Minusta pikkusen tuhruisen näköinen nainen on jopa puoleensa vetävämpi. Meikit voi laittaa sitten, kun mennään yhdessä jonnekin iltaa viettämään.
- huhtämäpä
Helpotus.
- Toinenruma
Pullottaahan poskesi niinkuin nykysyrjäytyneillä naisilla kuuluu tehdä.
- turhaamietintääon
Ei kannata ikinä miettiä mitä joku toinen ajattelee, sitä et tule ikinä tietämään, turha on siten edes arvaillakaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013