Olen näyttänyt kauhealta ihanan miehen edessä :( hän varmasti ajatteli, että olen ruma.
Hävettävää
8
175
Vastaukset
- älävielätoivoasheitä
Ai meikit unohtui? Tietoisku: monesti miehen mielestä nainen on luonnollisena kauneimmillaan.
- olimullameikit
Olin silti kauhean näköinen.
- Justmuntuuria
Joo, mäkin olin oikeen hehkeenä parin tunnin yöunien jälkeen ja kukas siihen sit ilmestyikään...
- minullaenemmän
Silti olin väsynyt.
- Tapansakullakin
En kyllä miehenä ole naisesta ensimmäisenä katsomassa, onko hän muistanut meikata tai onko hän jotenkin väsyneen näköinen. Kyllä se koko olemus ratkaisee, kiinnostunko hänestä vai en. Minusta pikkusen tuhruisen näköinen nainen on jopa puoleensa vetävämpi. Meikit voi laittaa sitten, kun mennään yhdessä jonnekin iltaa viettämään.
- huhtämäpä
Helpotus.
- Toinenruma
Pullottaahan poskesi niinkuin nykysyrjäytyneillä naisilla kuuluu tehdä.
- turhaamietintääon
Ei kannata ikinä miettiä mitä joku toinen ajattelee, sitä et tule ikinä tietämään, turha on siten edes arvaillakaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä18811708- 298174
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.586146Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1715076- 394849
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai464452Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1104347- 1173821
- 813323
- 481811