Kia carens vm 07 pieni propleema päiväajovalot autonkäynnistää valot toimii mutta kunpysäyttää moottorin valot ei sammu niikunpitäsi , huoltokorjaamo ei löydä missä päiväajovalo rele on kertokaa ken tietää , voisi neuvoa deltan varaosa miehiä ,
Tiedonhaluinen
6
421
Vastaukset
- koreankottero
Saattovalot palaa hetken että näkkee kömpiä mökkiin!
- jiipeevee2
Valojen pitäisi palaa n. puoli minuuttia, ja sammuvat sitten. Niin ne toimivat kaikissa Carenseissa. Jos se vaivaa, niin ainahan valot voi kääntää pois päältä.
- Umpiurpo
Päivävalot: löytyikö vika? Minun Carensissa sama ongelma. Valot eivät sammu kuin käynnistämällä moottori uudestaan ja jälleen sammuttamalla.
- Eikiaikinä
Sama vika, onko ratkaisua löytynyt? Delta on pihalla..
- tubolev
Voihan Vokkipannut, elutroniikka pettää juuri noissa!
- Mangusti1
Sulake pois konehuoneesta ja peität silmän kojelaudasta. Valot pelaa auto asennossa ok sen jälkeen. Jos ei muuten aina sammu. Mittarivalot palaa vain koko ajan.mut niitähän voi himmentää. Itellä samanikäsessä mangustissa sama vika eikä tuon hintasen rakkineen kanssa kannata marmoritiskille vaivautua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818