Rautatieasema Parkanossa

PeeJiiPee

Niin taas miesten suunnittelema, kun rautatieasema Parkanossa on radan varressa. Paras paikka olisi keskellä kaupunkia, niin kuin muissakin kaupungeissa.

29

551

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeejeejees

      naisen logiikan mukaan ois varmaan radankin pitäny tehä mutka keskustan kautta :D
      toisekseen ihan mukava talvipakkasella vähä edes lämmitellä siinä asemalla junaa odotellessa vai mitä?

    • horoo

      Hiarokaa toisianne niin pysytte lämpöisenä mut ensin kannattaa katsoa et ei ole koiratutkaa laittanut pualiso mukaan.

      • tutkaaja

        Mikä juttu tämä koiratutkasta on☻Asuuko kyttääjä Kuivahkylillä.


    • Olihan se siellä keskustassakin aikanaan, mutta se oli Pori-Haapamäki radan varressa.
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Kairokosken_rautatieasema

      • ledit...halpoja

        witun himmeä tie rautatieasemalle keskustasta


      • Vältä-kuntaa

        Pärkänö on pimeyden vältakuntä.


      • Kestopäällyste
        ledit...halpoja kirjoitti:

        witun himmeä tie rautatieasemalle keskustasta

        Pinnoitteita on monelaisia, taisit löytää itsellesi sopivan.


    • dibbadai

      Huumepöllyssä kun ihmiset liikkuu niin meno on semmoista

    • Timo481

      Kunnanisät harvemmin saa päättää valtion rautateiden linjauksista. AIka vähän varmaan oli siihen aikaankin varaa sanoa, hyvä että saatiin junat pysähtymään ja ehkä jotain tukea aseman rakentamiseen. Parempi tuo kuitenkin on kuin vaikka Ikaalisissa tai Kankaanpäässä :)

      • tulevaisuuttako

        Aloittajan halu saada asemakin automatkan päähän radasta saattaisi vaikuttaa taksimiehen toiveelta, tai sitten ikääntyneen suunnittelijan huikeelta idikseltä.


    • pamelat

      Mitähän hyötyä asemasta on, ellei se ole radan varrella??

      • rahaa.ko

        Hyvä kysymys, aina joku hyötyy. Jos ei omanpaikkakunnan asukas niin sitten joku muu.


      • Pikkutarwetta

        Olisihan se, Kolmostien vartta kiskot Kairokoskelle. Mahtaiskohan lisätä henkilöliikenteen määrää? Ratapiha ei mahdollistaisi laajentamista, samaan malliin ku nykyises. Vähä vaikuttaa politikoinnilta ku noin hyvällä logistisella paikalla olevaa asemaa ei haluta hyödyntää ku pikkutarpeeseen.


      • NUUKAA-VAI-KÖYHÄÄ

        KETUTTAA pimeä
        valtatie asemaristeykseen.


      • Ketuttajalle
        NUUKAA-VAI-KÖYHÄÄ kirjoitti:

        KETUTTAA pimeä
        valtatie asemaristeykseen.

        No ei me hyvin sulla, jos valoisana kesäyönä näyttää valtatie pimeältä.


      • Kesän.....lapsi
        Ketuttajalle kirjoitti:

        No ei me hyvin sulla, jos valoisana kesäyönä näyttää valtatie pimeältä.

        Puhuinko valoisasta käsäyöstä ?


      • Että.semmosta
        Kesän.....lapsi kirjoitti:

        Puhuinko valoisasta käsäyöstä ?

        Ihan sama mitä olet puhunut tai jättänyt puhumatta.
        Kirjoituksesi tähän vuodenaikaan tuskin jättää sinuakaan pimeyteen.


      • nasjjsjuhjhfö

        Mitähän sinne ratapihan itäosaan on tulos, aikalailla on muuttunnu siittä kun viis vuotta sitten kävin siellä.


    • voioivoi

      Kuule mee kattoon utale jos niin kauheesti kiinnostaa siellä voi olla kahvi tarjoilu ja jopa voileipiä.

      • Oletkoselvännäkijä

        Tiedustelin ratapihan itäosan tilanteesta, asemarakennuksen kattoonko sinä kehoitat menemään nauttimaan kahvista ja voileivistä?
        Mistä hoksasit, että olen pelannut Tampereen Yliopiston lentopallokerhon riveissä?


      • Mettäkylässä

        Pimeää...
        Puut tien päällä.


    • hotellihelpotuskateissa

      Kiva, jos siellä pääsisi vessaan! Kerran menin puskaan ja oli siellä joku ennempääkin käynyt! Toisena aamuna kuulin ja näin siivoojan sisällä. Kopistin ja pyysin päästä vessaan..EI! Ei saa päästä ennen sitä ja sitä junaa..kuului vastaus ja pihistin sitten, että pääsin junan vessaan.
      Miten olisi jokin bajamaja tai kolikkovessa?

    • kjbfsad

      Luulisi, että tämäkin asia olisi jo kaikkien Parkanolaisten tiedossa. Aloittaja on varmaankin ulkopaikkakuntalainen. Alunperin Parkanoon ei pitänyt tulla asemaa ollenkaan, mutta kuntalaisten vaatimusten jälkeen se tehtiin.

    • Niin.seon

      Pyynikin insinööri tai itse olla suunnittelemassa aseman paikkaa aikoinaan.

      • Kyssäri

        Ketä tommotti insinööri on?


      • mvnfjgkht
        Kyssäri kirjoitti:

        Ketä tommotti insinööri on?

        Yli kuusvitonen tyyppi joka ottaa osaa negatiivisesti aina keskusteluihin.


      • gggffffffddd
        mvnfjgkht kirjoitti:

        Yli kuusvitonen tyyppi joka ottaa osaa negatiivisesti aina keskusteluihin.

        ei siitä iso mutkaa olis tullut jos keskustan kautta rata :)


      • Mettäkylän...merkki

        Kanahaukkakuusikon läpi
        Pohjanmaanväylällä asemalle.


      • Kaikkeekans
        gggffffffddd kirjoitti:

        ei siitä iso mutkaa olis tullut jos keskustan kautta rata :)

        Joo ja parit kiertoliittymät siihenki mukaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe