Rautatieasema Parkanossa

PeeJiiPee

Niin taas miesten suunnittelema, kun rautatieasema Parkanossa on radan varressa. Paras paikka olisi keskellä kaupunkia, niin kuin muissakin kaupungeissa.

29

552

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeejeejees

      naisen logiikan mukaan ois varmaan radankin pitäny tehä mutka keskustan kautta :D
      toisekseen ihan mukava talvipakkasella vähä edes lämmitellä siinä asemalla junaa odotellessa vai mitä?

    • horoo

      Hiarokaa toisianne niin pysytte lämpöisenä mut ensin kannattaa katsoa et ei ole koiratutkaa laittanut pualiso mukaan.

      • tutkaaja

        Mikä juttu tämä koiratutkasta on☻Asuuko kyttääjä Kuivahkylillä.


    • Olihan se siellä keskustassakin aikanaan, mutta se oli Pori-Haapamäki radan varressa.
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Kairokosken_rautatieasema

      • ledit...halpoja

        witun himmeä tie rautatieasemalle keskustasta


      • Vältä-kuntaa

        Pärkänö on pimeyden vältakuntä.


      • Kestopäällyste
        ledit...halpoja kirjoitti:

        witun himmeä tie rautatieasemalle keskustasta

        Pinnoitteita on monelaisia, taisit löytää itsellesi sopivan.


    • dibbadai

      Huumepöllyssä kun ihmiset liikkuu niin meno on semmoista

    • Timo481

      Kunnanisät harvemmin saa päättää valtion rautateiden linjauksista. AIka vähän varmaan oli siihen aikaankin varaa sanoa, hyvä että saatiin junat pysähtymään ja ehkä jotain tukea aseman rakentamiseen. Parempi tuo kuitenkin on kuin vaikka Ikaalisissa tai Kankaanpäässä :)

      • tulevaisuuttako

        Aloittajan halu saada asemakin automatkan päähän radasta saattaisi vaikuttaa taksimiehen toiveelta, tai sitten ikääntyneen suunnittelijan huikeelta idikseltä.


    • pamelat

      Mitähän hyötyä asemasta on, ellei se ole radan varrella??

      • rahaa.ko

        Hyvä kysymys, aina joku hyötyy. Jos ei omanpaikkakunnan asukas niin sitten joku muu.


      • Pikkutarwetta

        Olisihan se, Kolmostien vartta kiskot Kairokoskelle. Mahtaiskohan lisätä henkilöliikenteen määrää? Ratapiha ei mahdollistaisi laajentamista, samaan malliin ku nykyises. Vähä vaikuttaa politikoinnilta ku noin hyvällä logistisella paikalla olevaa asemaa ei haluta hyödyntää ku pikkutarpeeseen.


      • NUUKAA-VAI-KÖYHÄÄ

        KETUTTAA pimeä
        valtatie asemaristeykseen.


      • Ketuttajalle
        NUUKAA-VAI-KÖYHÄÄ kirjoitti:

        KETUTTAA pimeä
        valtatie asemaristeykseen.

        No ei me hyvin sulla, jos valoisana kesäyönä näyttää valtatie pimeältä.


      • Kesän.....lapsi
        Ketuttajalle kirjoitti:

        No ei me hyvin sulla, jos valoisana kesäyönä näyttää valtatie pimeältä.

        Puhuinko valoisasta käsäyöstä ?


      • Että.semmosta
        Kesän.....lapsi kirjoitti:

        Puhuinko valoisasta käsäyöstä ?

        Ihan sama mitä olet puhunut tai jättänyt puhumatta.
        Kirjoituksesi tähän vuodenaikaan tuskin jättää sinuakaan pimeyteen.


      • nasjjsjuhjhfö

        Mitähän sinne ratapihan itäosaan on tulos, aikalailla on muuttunnu siittä kun viis vuotta sitten kävin siellä.


    • voioivoi

      Kuule mee kattoon utale jos niin kauheesti kiinnostaa siellä voi olla kahvi tarjoilu ja jopa voileipiä.

      • Oletkoselvännäkijä

        Tiedustelin ratapihan itäosan tilanteesta, asemarakennuksen kattoonko sinä kehoitat menemään nauttimaan kahvista ja voileivistä?
        Mistä hoksasit, että olen pelannut Tampereen Yliopiston lentopallokerhon riveissä?


      • Mettäkylässä

        Pimeää...
        Puut tien päällä.


    • hotellihelpotuskateissa

      Kiva, jos siellä pääsisi vessaan! Kerran menin puskaan ja oli siellä joku ennempääkin käynyt! Toisena aamuna kuulin ja näin siivoojan sisällä. Kopistin ja pyysin päästä vessaan..EI! Ei saa päästä ennen sitä ja sitä junaa..kuului vastaus ja pihistin sitten, että pääsin junan vessaan.
      Miten olisi jokin bajamaja tai kolikkovessa?

    • kjbfsad

      Luulisi, että tämäkin asia olisi jo kaikkien Parkanolaisten tiedossa. Aloittaja on varmaankin ulkopaikkakuntalainen. Alunperin Parkanoon ei pitänyt tulla asemaa ollenkaan, mutta kuntalaisten vaatimusten jälkeen se tehtiin.

    • Niin.seon

      Pyynikin insinööri tai itse olla suunnittelemassa aseman paikkaa aikoinaan.

      • Kyssäri

        Ketä tommotti insinööri on?


      • mvnfjgkht
        Kyssäri kirjoitti:

        Ketä tommotti insinööri on?

        Yli kuusvitonen tyyppi joka ottaa osaa negatiivisesti aina keskusteluihin.


      • gggffffffddd
        mvnfjgkht kirjoitti:

        Yli kuusvitonen tyyppi joka ottaa osaa negatiivisesti aina keskusteluihin.

        ei siitä iso mutkaa olis tullut jos keskustan kautta rata :)


      • Mettäkylän...merkki

        Kanahaukkakuusikon läpi
        Pohjanmaanväylällä asemalle.


      • Kaikkeekans
        gggffffffddd kirjoitti:

        ei siitä iso mutkaa olis tullut jos keskustan kautta rata :)

        Joo ja parit kiertoliittymät siihenki mukaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe