Kumpi on parempi ja miksi? Mk2 on ainakin ulkonäöllisesti ylivoimainen.
Volvo V70 mk2 vs mk3
3
2548
Vastaukset
- Vulle
Kiinnostaisi kans kuulla mielipiteitä ko. malleista niistä kokemusta omaavilta. Onkos tämä nykyinnen V70-malli joka suhteessa edellistä parempi? Ajo-ominaisuudet, tilat, kestävyys, ruostuminen... Arvonalennus ei niin kiinnosta, sillä ajan autoni aina ns. loppuun.
- ytresaades
Jos ajat autosi aina ns loppuun niin vanhempi malli parempi. Yksinkertaisempi ylläpitää ja korjata, vähemmän elektroniikkaa joka sotkee ja on hankalaa sitten vanhempana
- Eikunloppuunajamaan
Esim.vuoden 2000 Mk2 voi olla jo valmiiksi loppuunajettu joten sinun ei tarvitse sitä tehdä.Sensijaan vuonna 2008 markkinoille tullut uudempi Mk3 voi vielä kestää loppuunajamista useita vuosia !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu705727Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti274747Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett182966- 1772367
- 172026
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1662011- 1011470
- 681184
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171156Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o771038