Olen teidät punninnut ja kevyiksi havainnut!
Te olette tuhonneet kauniin luonnon, valjastaneet luonnonvarat omaan käyttöönne ja aiheuttaneet koko maapalloa uhkaavan tuhon.
Te riistätte heikompianne, annatte vääryyden rehoittaa, tapatte nälkään vähäosaiset ja olette nostaneet jalustalle ahneuden ja omaisuuden keräämisen.
Tämän vuoksi olen katsonut aiheelliseksi antaa teille pienen kosmisen maistiaisen teidän onnettomasta tulevaisuudestanne!
Katsokaa ylös taivaalle 3 vuorokauden kuluttua:
Avaruudesta säteilevä kirkas valo olkoon palkkanne kaikesta pahasta.
Mutta mitä tämä valo saa aikaan, se selviää vasta viime hetkellä.
Teitä on varoitettu!
TE SYNTISET JA PAHEELLISET MAAN ASUKKAAT!
16
92
Vastaukset
- Start.wartti.ykkönen
Luulin että tällä palstalla olevilla on jo jalat maassa ja maalaisjärki heti pipon alla. Mutta löytyi yksi joka lentelee atmosfääreissä. Jospa se joulupukki viikon kuluttua tuo takaisin maankamaralle.
- suvakkimiehillemyös
Et sä karkuun enää pääse.
Miten selitämme lapsillemme ja lapsenlapsillemme ? Suomesta on tullut kehitysmaa ja eläintarha. Lapsemme tulevat syyttämään aikanaan sukupolveamme.
Ihmiselle suvakille jouluvieraaksi 50 luku- ja kirjoitustaidotonta karvasta apinaa. Ihmiselle suvakille joululahjaksi pukilta henkilökohtaista roisia rikastustapahtumaa vieraiden kanssa, vaikka yksitellen tai ryhmässä joulupuun äärellä.
Joulu on peruttu. Joululaulujen sijaan kaikuu kaiuttimista hurja älämölö, tiedät mitä tarkoitan.
Hyvää ja Hellää Joulua. Hurjaa Uutta Vuotta.
- Suomi vuonna 2015 (valtion nimi muuttuu piakkoin) - antaapaukkua
Hehhee! ihmiskunnan käy kohta köpelösti.
- 1eero
Maailman loppun ennustujat huuhaasta kotoisin, pyykin pienenee lopun eellä lopulta itkan kokoiseksi kunnes häviää, siihen on aikaa ei huolta huomisesta.
- eppu2
Se on sillai, että 4,5 miljardin vuoden kuluttua aurinko luhistuu, kaikki muu on huhua.
- ent.siivoojaparka
eppu2 kirjoitti:
Se on sillai, että 4,5 miljardin vuoden kuluttua aurinko luhistuu, kaikki muu on huhua.
Pitäähän se uskoa, jos kerran telkkarissa on joku niin sanonut. Vai itsekö teit laskelmat?
Olikos nyt oikeastaan kysymys auringon luhistumisesta vai maapallon ja sen asukkaitten? Osaahan arinko porottaa ilman ihmistäkin.
Kaiken varalta jätän nuo joulusiivoukset viime tippaan, ettei tule tehtyä turhaa työtä. - eppu2
ent.siivoojaparka kirjoitti:
Pitäähän se uskoa, jos kerran telkkarissa on joku niin sanonut. Vai itsekö teit laskelmat?
Olikos nyt oikeastaan kysymys auringon luhistumisesta vai maapallon ja sen asukkaitten? Osaahan arinko porottaa ilman ihmistäkin.
Kaiken varalta jätän nuo joulusiivoukset viime tippaan, ettei tule tehtyä turhaa työtä.Aurinko ei tarvitse ihmistä, mutta ihminen tarvitsee auringon.
Jos aurinko poistuu, ei tämän pallon päällä enää kuljeta.
Siivoile rauhassa vaan. - ent.siivoojaparka
eppu2 kirjoitti:
Aurinko ei tarvitse ihmistä, mutta ihminen tarvitsee auringon.
Jos aurinko poistuu, ei tämän pallon päällä enää kuljeta.
Siivoile rauhassa vaan.No niin nii.
Tuotahan minä kirjoitin. Miksi toistat sitä samaa.
Maapallo ja sen asukkaat pystyvät tuhoutumaan miljardeja vuosia ennen aurinkoa ihan hyvin.
Enkä siivoa ennenkun ihan just ennen joulua.
- ent.siivoojaparka
Onkos se niinkuin sunnuntaiaamuna klo varttia vaille yksi? Meillä lauantai-ilta varttia vaille keskiyö.
Siihen aikaan minulla tulee olemaan lanttulaatikot uunissa, koska se tulee olemaan viimeinen lauantai-ilta ennen jouluaattoa. Näin on aina ollut ja näin tulee aina olemaan, kunnes kuolema noutaa. Se on jokavuotinen aikatauluni joulun valmistelussa.
On siinä aikaa sitten tähyillä taivaalle. Niin minä teen joka yö muutenkin, ainakin tuossa parvekkeella. Näkyisikö tavallista suurempi tähdenlento? Aika isoja ja komeita olen onnistunut näkemään, jotain toivonutkin, mutta nähtävästi ihan turhaan. Meiän pottu kuappa mahtu muutama syntine.
- kylmätotuus
Oesko vielä vappaeta paekkoja?
Jos o, nii varroon kaks makkuupaekkoo.
Ae nii, mittee pyyvät yheltä päevältä vuokroo?
Kelepooko maksuks kunno ahvenkukko, vae rahhooko tahot?
Nii ja kae ne syntisäkit sua tuuva sammaa hintaa. Myö pietää niitä piäalusina.
Sinnäe lupailet vähän etuajassa,
minnäe sitä betlehemin tähtee uottelen,
ei se vielä kolomen päevän piästä.
Immeisenluojan on niät laskuvirhepaholaenen tavottannu.
Räknäähän uuvestaan päeväs.- oisitälapsenuskoa
Kuvitteletteko te täällä tosissanne, että elämä jatkuu tasatahtisena eteenpäin ja mitään vakavampaa ei tule tapahtumaan?
Muutamassa hassussa vuosituhannessa on ihminen saanut maapallon konkurssin partaalle.
Raamattu ei paljoa kainalossa lämmitä, kun kylmä ulkoavaruus tunkee tupaan sisälle. - tyyyyytyväinen
Tilastollisesti ihmiskunta elää paremmin kuin koskaan aiemmin paitsi pessimistit jotka eivät näe missään asiassa hyvää.
- siinäpäselailet
tyyyyytyväinen kirjoitti:
Tilastollisesti ihmiskunta elää paremmin kuin koskaan aiemmin paitsi pessimistit jotka eivät näe missään asiassa hyvää.
Niitä tilastoja onkin mukava lueskella aikansa kuluksi, kun odottelee liekkien nuoleskelevan persuksia.
oisitälapsenuskoa kirjoitti:
Kuvitteletteko te täällä tosissanne, että elämä jatkuu tasatahtisena eteenpäin ja mitään vakavampaa ei tule tapahtumaan?
Muutamassa hassussa vuosituhannessa on ihminen saanut maapallon konkurssin partaalle.
Raamattu ei paljoa kainalossa lämmitä, kun kylmä ulkoavaruus tunkee tupaan sisälle.Ei passaa pelotella herkkiä ihmisiä.
Uskon vain hyvään, ja jotenkin kuvittelen, että se joka sen kylmän avaruuden tänne järjestää on aivan ihminen itse.
Nyt jo ollaan toisillemme hyvinkin kylmiä mutta valo yleensä lämmittää sinua ja minua. Eikä meidän muu auta muu kuin yrittää olla edes pieni tuikkiva valo toisillemme.
Ihmisen historia on osoittanut, että tulee vaikka millaisia myllerryksiä, niin ihminen sopeutuu ja pyrkii eteenpäin. Päivä kerrallaan ja hetki kerrallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2522328- 1921704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä501379Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad511057- 41846
- 15827
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä31810Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver23788Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .25786Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46647