Joulu on kymmenilletuhansille yksinäinen helvetti
IL http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015121720844473_uu.shtml
Mää ainakin naatin, naatin niin perkeleesti... :)
Joulu on kymmenilletuhansille yksinäinen helvetti
3
104
Vastaukset
- MäkinNaatin
Mä voin olla ihan kahden kesken mun kaikkien läppärien kans ja katsella mun kuvagalleriaa kaikessa rauhassa. Mä täytän mun sukusoluvarastoja ku näin joulun aikaan mulla on kauppa käyny ku siimaa. Ja taas lentää...
Olen taas pystyny maksamaa mun domain-maksuja ja ostamaan lisää kamaa.
Kyllä tää elämä on vaan hianoo. Ei oo veroja ei mitään. Tyhmät käy duunissa :) - YlhäinenYksinäisyys
Joo, ja onneks lapset on exillä ettei tartte niille lahjoja ostaa ja pinota kuusen alle. Ja kuunnella niiden mölyämistä.
- ToiselleToista
Myös miljoonille yksinäisille oma private Taivas :)
Yksi asia voi olla toiselle toista..... ihan miten kukin asiansa (joulunsa/perheensä) järjestää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663372Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433167Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222668- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä861477- 391320
- 821189