eli laitoin veden purut ja suodatinpussin ja laitoin päälle niin ei porise ei mitään tapahdu että en saanut sitte kahvia ja nyt ketuttaa
mun kahvinkeitin on ihan paska
7
196
Vastaukset
- electri-city
kannattaa laittaa myös johto seinään
- päiväpilalla90
johto oli seinässä :D
- etsilleenjatolleen
päiväpilalla90 kirjoitti:
johto oli seinässä :D
Jos keitin ei toimi niin kiehauta vettä kattilassa tai mikrossa ja valuta se kuuma vesi suodattimen läpi - toki kahvinpurut suodattimessa ja näin sinulla on kuppi kuumaa kahvia.
Jos keittimesi on todellakin sanonut sopimuksensa irti niin hanki uusi - tuskin maksaa paljoa eli noin 20 ekee. - Etsikka
Niinpä, se uusavuttomuus. Miten se vesi keitetään hellalla jne. Jos ei ole hellaa, niin minkäs teet. Antaisko naapuri kuumaa vettä. Ai niin, onhan se mikro, jos ei sekin ole rikki.
Monesti keitin on niin likainen, että pas.. tukkii sen. Kannattaisi joskus putsata se vaikkapa etikalla. Siis veteen laitetaan etikka j lasketaan läpi . Ei siis pyykki ja astianpesuaineella. - Taas.meni.pannullinen
Etsikka kirjoitti:
Niinpä, se uusavuttomuus. Miten se vesi keitetään hellalla jne. Jos ei ole hellaa, niin minkäs teet. Antaisko naapuri kuumaa vettä. Ai niin, onhan se mikro, jos ei sekin ole rikki.
Monesti keitin on niin likainen, että pas.. tukkii sen. Kannattaisi joskus putsata se vaikkapa etikalla. Siis veteen laitetaan etikka j lasketaan läpi . Ei siis pyykki ja astianpesuaineella.Milläs olet sen keittimesi tukkinut? Minulla on vuonna 1992 ostettu DDR-läinen keitin. Joka päivä pannullinen keitetty, ei koskaan putsattu ja aina toimii.
- porepää
mulla kävit tänään samalla tavalla, sitten kun tulin poreostoksilta niin
huomasin että sähköt oli katkaistu. joutuu keittämään kahvit rapussa- tarjousheroiini
mullonollu samakeitin vuodesta1988 siis kahvin-, ja toimii toimii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1225827Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744871935Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk221296Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111243Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861103Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481005- 64981
- 64916
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll59895Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.24884