Alkopalstan joululaulu

Ja niin joulu joutui jo taas Alkolaan, joulu joutui jo rintoihinkin.
Ja nobetölkit ne kirkkaasti luo loistoaan jo piltteihin pienoisihin.
Mutt’ ylhäällä orressa vielä on vain se häkki, mi sulkee mun tissuttajan,
ja vaiennut vaikerrus on vankilan; oi murheita muistaa ken vois laulajan.

Miss’ sypressit tuoksuu nyt talvellakin, istun oksalla uljaimman puun.
Miss’ siintääpi veet, viina on vaahtovin ja sää aina kuin toukokuun.
Ja Oulun kaukaa mä ruskeena nään, ah, tää kaikki hurmaa ja huumaapi pään,
ja laulelmat lempeesti rapuissa soi, sen runsaammat riemut ken kertoilla voi!

Sä tähdistä kirkkain, nyt loisteesi luo sinne palstaani kaukaisehen!
Ja sitten kun sulkeutuu Lidlisi tuo, sa siunaa se maa muistojen!
Sen vertaista toista en mistään ma saa, on armain ja kallein mull’ ain Palstanmaa!
Ja kiitosta sen laulu soi Kylmiksen ja soi aina lauluista ripuleimman.

20

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hauka3.0

      En tiennytkään että tissu on noin kova poika sanoittamaan kappaleita.
      Hieno veto!

      • paljasti.itsensä.taas

        Tissu sössöttää yuggiksena aina ettei ole tissu, mutta nyt kun kehuit tissua, niin yuggis-tissu oli niin tyytyväinen kehuista, että unohti kieltää olevansa tissu. Narsisti on aina narsisti.


      • paljasti.itsensä.taas kirjoitti:

        Tissu sössöttää yuggiksena aina ettei ole tissu, mutta nyt kun kehuit tissua, niin yuggis-tissu oli niin tyytyväinen kehuista, että unohti kieltää olevansa tissu. Narsisti on aina narsisti.

        En ole tissu


      • homo_myöhästyi_12h
        yuggis_ kirjoitti:

        En ole tissu

        Myöhästyit homo.


      • homo_myöhästyi_12h kirjoitti:

        Myöhästyit homo.

        Älä hintti vikise.


      • olet.tissu.myös.paska
        yuggis_ kirjoitti:

        Älä hintti vikise.

        Olet tyhjäpäinen homo.


    • buahahahaa

      Älä hintti uikuta aina paskaasi.

      • Kokenut_zoologi

        kita kiinni hinuri!


      • Kokenut_lääkäri
        Kokenut_zoologi kirjoitti:

        kita kiinni hinuri!

        Älä hintti ulise.


      • SRP-lähettiläs

        Tunge pääs perseesees ja pieraise oikein kunnolla. Katso sitten minkä värinen mutiainen susta tuli!


      • uiiikuiiiiskviiik
        SRP-lähettiläs kirjoitti:

        Tunge pääs perseesees ja pieraise oikein kunnolla. Katso sitten minkä värinen mutiainen susta tuli!

        Älä hintti vikise.


      • mölimölivikmölin

        Älä hintti mölise.


      • uikutiuikutiuikutiSKVIIK
        mölimölivikmölin kirjoitti:

        Älä hintti mölise.

        Älä hintti uikuta.


      • uikutiuikutiuikutiSKVIIK kirjoitti:

        Älä hintti uikuta.

        Älä hintti vingu


      • uikutiuikutiuikuti
        yuggis_ kirjoitti:

        Älä hintti vingu

        Älä hintti aina ulise.


      • uikutiuikutiuikuti kirjoitti:

        Älä hintti aina ulise.

        Älä hintti tissuile


      • YUGGlS

        Työnnä pääs juggiksen perseeseen, niin saat hörökorvat. Voi aloittaa työt YLE:n urheilutoimittajana välittömästi.


      • skviiiikskviiiiik
        YUGGlS kirjoitti:

        Työnnä pääs juggiksen perseeseen, niin saat hörökorvat. Voi aloittaa työt YLE:n urheilutoimittajana välittömästi.

        Älä hintti vingu kuin porsas.


      • skviiiikskviiiiik kirjoitti:

        Älä hintti vingu kuin porsas.

        ÄITISI vinkuu kuin PORSAS kun panen häntä PERSEESEEN


      • SomaliTissu

        Uuuuiiiiikuuuuiiik uikutiii uikutiii kiimaani uikutan


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe