Alkopalstan joululaulu

Ja niin joulu joutui jo taas Alkolaan, joulu joutui jo rintoihinkin.
Ja nobetölkit ne kirkkaasti luo loistoaan jo piltteihin pienoisihin.
Mutt’ ylhäällä orressa vielä on vain se häkki, mi sulkee mun tissuttajan,
ja vaiennut vaikerrus on vankilan; oi murheita muistaa ken vois laulajan.

Miss’ sypressit tuoksuu nyt talvellakin, istun oksalla uljaimman puun.
Miss’ siintääpi veet, viina on vaahtovin ja sää aina kuin toukokuun.
Ja Oulun kaukaa mä ruskeena nään, ah, tää kaikki hurmaa ja huumaapi pään,
ja laulelmat lempeesti rapuissa soi, sen runsaammat riemut ken kertoilla voi!

Sä tähdistä kirkkain, nyt loisteesi luo sinne palstaani kaukaisehen!
Ja sitten kun sulkeutuu Lidlisi tuo, sa siunaa se maa muistojen!
Sen vertaista toista en mistään ma saa, on armain ja kallein mull’ ain Palstanmaa!
Ja kiitosta sen laulu soi Kylmiksen ja soi aina lauluista ripuleimman.

20

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hauka3.0

      En tiennytkään että tissu on noin kova poika sanoittamaan kappaleita.
      Hieno veto!

      • paljasti.itsensä.taas

        Tissu sössöttää yuggiksena aina ettei ole tissu, mutta nyt kun kehuit tissua, niin yuggis-tissu oli niin tyytyväinen kehuista, että unohti kieltää olevansa tissu. Narsisti on aina narsisti.


      • paljasti.itsensä.taas kirjoitti:

        Tissu sössöttää yuggiksena aina ettei ole tissu, mutta nyt kun kehuit tissua, niin yuggis-tissu oli niin tyytyväinen kehuista, että unohti kieltää olevansa tissu. Narsisti on aina narsisti.

        En ole tissu


      • homo_myöhästyi_12h
        yuggis_ kirjoitti:

        En ole tissu

        Myöhästyit homo.


      • homo_myöhästyi_12h kirjoitti:

        Myöhästyit homo.

        Älä hintti vikise.


      • olet.tissu.myös.paska
        yuggis_ kirjoitti:

        Älä hintti vikise.

        Olet tyhjäpäinen homo.


    • buahahahaa

      Älä hintti uikuta aina paskaasi.

      • Kokenut_zoologi

        kita kiinni hinuri!


      • Kokenut_lääkäri
        Kokenut_zoologi kirjoitti:

        kita kiinni hinuri!

        Älä hintti ulise.


      • SRP-lähettiläs

        Tunge pääs perseesees ja pieraise oikein kunnolla. Katso sitten minkä värinen mutiainen susta tuli!


      • uiiikuiiiiskviiik
        SRP-lähettiläs kirjoitti:

        Tunge pääs perseesees ja pieraise oikein kunnolla. Katso sitten minkä värinen mutiainen susta tuli!

        Älä hintti vikise.


      • mölimölivikmölin

        Älä hintti mölise.


      • uikutiuikutiuikutiSKVIIK
        mölimölivikmölin kirjoitti:

        Älä hintti mölise.

        Älä hintti uikuta.


      • uikutiuikutiuikutiSKVIIK kirjoitti:

        Älä hintti uikuta.

        Älä hintti vingu


      • uikutiuikutiuikuti
        yuggis_ kirjoitti:

        Älä hintti vingu

        Älä hintti aina ulise.


      • uikutiuikutiuikuti kirjoitti:

        Älä hintti aina ulise.

        Älä hintti tissuile


      • YUGGlS

        Työnnä pääs juggiksen perseeseen, niin saat hörökorvat. Voi aloittaa työt YLE:n urheilutoimittajana välittömästi.


      • skviiiikskviiiiik
        YUGGlS kirjoitti:

        Työnnä pääs juggiksen perseeseen, niin saat hörökorvat. Voi aloittaa työt YLE:n urheilutoimittajana välittömästi.

        Älä hintti vingu kuin porsas.


      • skviiiikskviiiiik kirjoitti:

        Älä hintti vingu kuin porsas.

        ÄITISI vinkuu kuin PORSAS kun panen häntä PERSEESEEN


      • SomaliTissu

        Uuuuiiiiikuuuuiiik uikutiii uikutiii kiimaani uikutan


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      58
      869
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      684
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      584
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      35
      542
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      517
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      103
      505
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      455
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      436
    Aihe