Moi, asun itse Turussa ja kävin Porin yössä, mutta täytyy sanoa että petyin pahasti. On todella paljon lihavia naisia, mistä tämä johtuu ?.
Ja nyt en kirjoita vaan lihavista vaan tosi lylleröitä on erittäin pajon ja pitävät itseään kauhean haluttavina. Juuri sellaiset keski-ikäiset ylipainoiset naiset ovat kyllä minun mielestäni niin vastenmielisiä että ei mitään rajaa, näiden naisten kannattaisi ostaa kokovartalopeili eikä vaan kurkkia osaa naamastaan pienentävästä peilistä.
No täytyy pysytellä Turun yössä, voi pojat on meillä kauniit hoikat mammat täällä, tervetuloa apajille Porin Pojat.
Kylläpä on Porissa lihavia naisia paljon.
53
367
Vastaukset
- Sportpaine
Porissa kannattaa kertoa olevansa kuntovalmentaja - kun liukuu yössä !
Moni nainen ei itse usko kuinka huonossa kunnossa ne ovat ja siten haluavat kunnan kyydit sekä hieman haastetta että miten voi muistella miten nuorempana kiloja oli vähemmän !- Anonyymi
Aloituksesta on kulunut liki 10 vuotta ja voin vakuuttaa, että porilaiset naiset ovat ihan tajuttoman upeita. Porissa ei ole paljon lihavia naisia, vaan paljon normaalivartaloisia, kauniita naisellisia naisia. Pukeutuvat vieläpä äärettämän tyylikkäästi.
Silmiä häikäisee ja sieluun sattuu se naiskauneuden määrä, jota Porissa liikkuja päivittäin joutuu kohtaamaan. Olen vakuuttunut siitä, että Porissa on Suomen upeimmat naiset, sisäisesti ja ulkoisesti kauneimmat.
- Turhaperse
Okei. Ketä tää läskiperseämmä oikein nyt saatana on, joka on sut raukkaparka saanut noinki tolaltaan, että jaksat repii päätäs ketjukaupalla Pori-palstalla? Jos se lihava emakko on onnistunut estämään sut elämästään jo niin hyvin, et sun ainoa väylä kommunikoida on vikistä keskustelupalstalla, ni eikö olis jo vitun korkee aika painaa se leuka vaan rintaan ja painella kohti uusia pettymyksiä?
- juurinäinjumalauda
1.
- eijuurinäinjumalaauta
juurinäinjumalauda kirjoitti:
1.
2:pa
- ihme-hiippari-oot
Pysy siellä turkusessasi.
Täällä riittää hyvännäköisiä naisia, mutta heille eivät kelpaa kaltaisesi miehenkuvatukset.- faktahanoli
"heille ei kelpaa" :D
Läskien puhetta. - ihme-hiippari-oot
faktahanoli kirjoitti:
"heille ei kelpaa" :D
Läskien puhetta.Ei läskit osaa puhua. Ainoastaan ihmiset ja eläimetkin osaavat kommunikoida omalla tavallaan.
Olet toinen saamaton miehenkuvatus.
- läskijuoppo
Näitkö kenties läski-Marikan?
- pööpööpöö
TÄH?
- Hyi..saata
Pori on ihme paikkakunta siellä on todella paljon läskiperseitä olen huomannut saman asian,kartan hajupommeja kaikilla tavoin,jos edes pesisivät itseänsä mutta ei,hiki ja paska haisee,pakkelia naamaan ja menoksi.
- kivakatsoa
Mahtava peräsin ja pulleat purjeet, siinä on silmänruokaa.
Hajupommeja voi olla kaikenkokoisissa, niin naisissa kuin miehissä.
Suihkuun vaan tarpeeksi usein.
- kasvojenpesukäynnissä
Aloittaja on saanut pakit kaikilta porilaisilta naisilta, joilta koetti ruinata. Ei edes sääliseksiä tipahtanut. Ymmärrän hyvin näitä naisia.
- Anonyymi
Aloitus on 10 vuotta vanha. Porissakin ehtii moni asia muuttua siinä ajassa.
- Tumtumtumpläts
Poris o tosi viehättäviä pariskuntia, ku peräkammarinpojat ja läskit yh-mammat on löytäny toisensa. Lihavat peräkammarinpojat elättää näiden juottoloiden vakioasiakkaiden äpärätkin siinä samalla ja siiderivalaan elämän kans. Kaikist huvittavinta täs o se, et peräkammarinpoika ei ees tajuu, et läskipirkko on ottanu sen vaa elättämään ittesä ja mukulansa. No saapahan peräkammarinpojat ainakin pilluu rahojen vastineeksi, vaik huorissa käynti olisi halvempaa ja nainen pantavan näköinen, eikä mikään läskilyllerö. Sit ku välillä kattoo noita säälittäviä pariskuntia, osa taitaa oikeesti sairaassa mielessään kuvitella, et wau kun ollaan näyttävä pariskunta, kun ihmiset kattoo pitkään. Tiedoksi vaan, säälistä ja inhosta joku ihminen voi pitempään katsahtaa, ei todellakaan ihannoiden....
- OnkSeNaismiäs
ootteko muut huamannu että poris liikkuu joku hurjapää kesät/talvet skootterilla jossa on sellaaset vapatelineet takana.
Mää oon aina luullu et on vaan uisteluveneitä, mut näköjään on uisteluskoottereitaki :D
T: Sama pää kesät/talvet- uisteluvolvo
miltähän se näyttäis volvo kun hakkais lekalla katosta läpi parit vapatelineet?
- tervhesasta
Kuuleppas turkulainen, porissa on myös miehet läskejä ja huonosti pukeutuvia, rööki huulessa ja kaljatölkki kädessä, ne sopii hyvin porilaisten naisten kaa.
- kyjkouk
Lihavuus on itse aiheutettua.
- Niin.moneen.junaan24
Kyllähän noita tukevia naispuolisia löytyy Turusta ja monesta muustakin kylästä suomessa, ei ole Porin yksinoikeutena . Mitä se se haittaa jos on jotain mistä ottaa kiinni jostain, eikä vain nahka luiden päällä. Itselle merkkaa tosin se mitä ihminen on sisältä kuin miten se "kiiltelee" päältänsä.
No meitä on moneen junaan, toiset tykkää äideistä toiset tyttäristä - Lyylikukkonen
Olen 155 cm pitkä.Painan 95 kg.En ole liian lihava.Pituutta pitäisi vaan olla lähes 2 m.
- Anonyymi
Lakkaa olemasta 155cm pitkä, sillä se korjaantuu.Outoa ettei sinulle itsellesi ole tullut tuota keinoa mieleen vaan minun piti se sinulle nyt kertoa.no, nyt tiedät miten asia korjataan.
- porimix
Tää pori on paratiisi itsekunnioituksensa menettäneille. Ei tarvi siiderivalaankaa tuntee huonoo omaa tuntoo elämän tavoistaan kun vastaan kulkee toinen toistaan hirveämpiä lylleröitä. Koita Tässä sitte näyttää esimerkkiä " liian vähän on katukuvassa esimerkillisiä urheilijoita joista nuoret näkis miltä kuuluu näyttää" osa toki nuorista on fiksuja naisia. Kunnes joku sanoo pahasti sit syödää suruu kilo suklaata päiväs vuoden aja, alkaa laihdutus. Eikä muututa viikossa missiksi siks masennutaa ja vaihdetaa suklaa siideriin.
- miespihlavasta
Onneksi Porissa on paljon Venäläisiä naisia.Ovat paljon kauniimpia kuin
Porilaiset naiset.Porilaisten naisten taso on kyllä heikoksi mennyt.- Porilainen_taso
Porilaisiahan ne venäläisetkin ovat jos asuvat porissa
- por
Pojat porilaista.Kyl määki Turuus.
- tasapainossa
Mikähän ihan oikeasti ottaa päähän aloittajaa.Sekö ettei Porin reissullaan päässyt petiä lämmittämään vai? Tuskimpa nämä "ylipainoiset" käyvät sinun talouttasi verottamassa.Mikäli tässä yhteiskunnassa ei ole muuta hermoja rassaavaa asiaa kun jonkun kilot ,niin pitää hakeutua hoitoon !
Ihmisiä ei pidä luokitella ulkomuodon vuoksi. HÄPEÄ .(en kaipaa vastausta tähän) - jumalanpoika666
Kyllä vai läskit verottavat kaikkien kukkaroa. Ylensyönti on ahneutta ja ahneus on synti.
- Paska.ja.hiki
Sossun rahat menevät sätkävrkkeihin ei rahat riitä kuin hk siniseen ja pizzaan.
- miesitäporista
Pysy sää vaan siel Turkkuses.
- Anonyymi
No juu. Ei kai kukaan läskii hässi?
- Anonyymi
Koska sää oot vapaaks päässy?
- Anonyymi
Naisen pitää huolehtia ulkonäöstään ja tyydyttää miehen tarpeet!
- Anonyymi
Ne lihavat lölleröt on muuttaneet kankaanpäästä ja sen lisäksi että ne ovat lihavia niin ne on myös eltaantuneita toisaalta nuoret ja lihavat haisee puolestaan kissankuselle.
- Anonyymi
Suosittelen lukemaan uuninpankkopoika Saku Timosen blogikirjoituksia. Niistä saat oikean kuvan asioiden kulusta. On kuitenkin lukenut lakia joten tietää mistä kirjoittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suosittelen lukemaan uuninpankkopoika Saku Timosen blogikirjoituksia. Niistä saat oikean kuvan asioiden kulusta. On kuitenkin lukenut lakia joten tietää mistä kirjoittaa.
Saku kirjoittelee mitä sattuu. Demarien punaisten lasien läpi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saku kirjoittelee mitä sattuu. Demarien punaisten lasien läpi!
Persujen mielestä kaikki ovat kommunisteja, jotka kertovat heistä tosiasioita.
Persueliitti ei ole hiiskunut sanaakaan heitä lähellä olevasta Kankaanpään terrpristisolusta.
Eikä myöskään persujen kuntavaaliehdokkaiden valtavasta yliedustuksesta pikkulasten raiskauksista tuomion saaneissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persujen mielestä kaikki ovat kommunisteja, jotka kertovat heistä tosiasioita.
Persueliitti ei ole hiiskunut sanaakaan heitä lähellä olevasta Kankaanpään terrpristisolusta.
Eikä myöskään persujen kuntavaaliehdokkaiden valtavasta yliedustuksesta pikkulasten raiskauksista tuomion saaneissa.Vaikka uuninpankkopoika kirjoittaa mielipiteitänsä niin ne on kaikki kuitenkin totta. Hän on lukenut lakia!
- Anonyymi
Naisessa pitää olla lihaa ja riippurinnat (EUFORIA)
- Anonyymi
Satakunnassa eniten ylipainoisia ihramahoja muihin maakuntiin verrattuna asukaslukuun kohden jäätäviä takkeja jokaisessa työhaastattelussa satakunnassa oli pöydän toisessa päädyssä kunnon läskimaha
- Anonyymi
Viime kesänä pääsi multa todella iso nauru. Tapaus tapahtu tosin Hesassa ja Linnainmäellä. Ihmisiä oli menossa Spayhottiin tai mikä lie nimeltään. No laite "ampuu" noin 10-15 henkilöä ylös 20-30 metrin korkeuteen ja sitten on vapaa pudotus.
Yksi aivan lihava nuori teini ole menossa laitteeseen, mutta laitteen hoitaja ei saanut turvakaarta kiinni, kun oli läskiä niin paljon edessä. Joutui käskemään tämän tytön pois.
Kaikki nauroivat ja minäkin nauroin aivan vääränä.
Kyllä oli hauska tilanne.- Anonyymi
Pitää muistaa, että joillakin ihmisillä on sairaus ja siihen lääkitys, joka aiheuttaa lihomista. Oman terveydentilani kautta olen nöyrtynyt niin, etten naura kenellekään, vaikka olisi minkä näköinen.
Ihminen ei itse pysty vaikuttamaan kaikkiin asioihin ja jotkut lääkitykset aiheuttavat tilapäisiä tai pysyviä muutoksia ulkonäköön. Toivottavasti tyttö pääsee huvipuiston laitteeseen myöhemmin kyytiin.
Porissa kun kulkee näkee joka päivä upeita naisia. Lihavia ja laihoja, pitkiä ja lyhyitä. Kaikki omalla tavalla upeita. Arvostan todella paljon porilaisia naisia, vaikka heistä sanotaan paljon pahaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää muistaa, että joillakin ihmisillä on sairaus ja siihen lääkitys, joka aiheuttaa lihomista. Oman terveydentilani kautta olen nöyrtynyt niin, etten naura kenellekään, vaikka olisi minkä näköinen.
Ihminen ei itse pysty vaikuttamaan kaikkiin asioihin ja jotkut lääkitykset aiheuttavat tilapäisiä tai pysyviä muutoksia ulkonäköön. Toivottavasti tyttö pääsee huvipuiston laitteeseen myöhemmin kyytiin.
Porissa kun kulkee näkee joka päivä upeita naisia. Lihavia ja laihoja, pitkiä ja lyhyitä. Kaikki omalla tavalla upeita. Arvostan todella paljon porilaisia naisia, vaikka heistä sanotaan paljon pahaa."etten naura kenellekään, vaikka olisi minkä näköinen."
tuo kertoo siitä että nuppisi sisältö on ehjä
muita päin naamaa naureskelevat eivät ole aivan kunnossa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"etten naura kenellekään, vaikka olisi minkä näköinen."
tuo kertoo siitä että nuppisi sisältö on ehjä
muita päin naamaa naureskelevat eivät ole aivan kunnossaOlen nöyränä hyväksynyt sen, etten itse ole kummoisenkaan näköinen, vaan totaalinen tavis. Yritän aina löytää muista ihmisistä hyvää katsomalla pintaa syvemmälle. Harmillisen usein ihmiset luokittelevat muita ihmisiä ulkonäön mukaan. Moni ihminen ei koskaan pääse edes ilmaisemaan itseään ja kertomaan tunnoistaan, kun ulkonäön perusteella on tullut luokitelluksi "tylsäksi ja harmaaksi ihmiseksi".
Suomi24 Pori-foorumin paras puli on se, että jokainen tänne kirjoittava on lähtökohtaisesti samalla viivalla. Ei ole väliä, mikä on koulutustaso, tulotaso, ulkonäkö tai onko sosiaalisesti lahajakas ja ulospäin suuntautunut. Syrjäytynyt tavis, kuten minä, voimme täällä kertoa ajatuksistamme ja kannustaa muita elämään positiivista ja suvaitsevaa elämää sekä nauttimaan Suomen ohikiitävästä kesästä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nöyränä hyväksynyt sen, etten itse ole kummoisenkaan näköinen, vaan totaalinen tavis. Yritän aina löytää muista ihmisistä hyvää katsomalla pintaa syvemmälle. Harmillisen usein ihmiset luokittelevat muita ihmisiä ulkonäön mukaan. Moni ihminen ei koskaan pääse edes ilmaisemaan itseään ja kertomaan tunnoistaan, kun ulkonäön perusteella on tullut luokitelluksi "tylsäksi ja harmaaksi ihmiseksi".
Suomi24 Pori-foorumin paras puli on se, että jokainen tänne kirjoittava on lähtökohtaisesti samalla viivalla. Ei ole väliä, mikä on koulutustaso, tulotaso, ulkonäkö tai onko sosiaalisesti lahajakas ja ulospäin suuntautunut. Syrjäytynyt tavis, kuten minä, voimme täällä kertoa ajatuksistamme ja kannustaa muita elämään positiivista ja suvaitsevaa elämää sekä nauttimaan Suomen ohikiitävästä kesästä.Kyllä noi lihavat ihmiset ovat omien tyhmien tapojensa orjia. Luusereita ja laiskoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä noi lihavat ihmiset ovat omien tyhmien tapojensa orjia. Luusereita ja laiskoja.
Samaan mieltä. Olen molempia eli lihava ja laiska. Enkä syytä kuin itseäni siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nöyränä hyväksynyt sen, etten itse ole kummoisenkaan näköinen, vaan totaalinen tavis. Yritän aina löytää muista ihmisistä hyvää katsomalla pintaa syvemmälle. Harmillisen usein ihmiset luokittelevat muita ihmisiä ulkonäön mukaan. Moni ihminen ei koskaan pääse edes ilmaisemaan itseään ja kertomaan tunnoistaan, kun ulkonäön perusteella on tullut luokitelluksi "tylsäksi ja harmaaksi ihmiseksi".
Suomi24 Pori-foorumin paras puli on se, että jokainen tänne kirjoittava on lähtökohtaisesti samalla viivalla. Ei ole väliä, mikä on koulutustaso, tulotaso, ulkonäkö tai onko sosiaalisesti lahajakas ja ulospäin suuntautunut. Syrjäytynyt tavis, kuten minä, voimme täällä kertoa ajatuksistamme ja kannustaa muita elämään positiivista ja suvaitsevaa elämää sekä nauttimaan Suomen ohikiitävästä kesästä.oho, tännehän kirjoittaa joskus ihminenkin, olen yllättynyt
kiitos hyvästä kirjoituksesta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Suomi24 Pori-foorumin paras puli on se, että jokainen tänne kirjoittava on lähtökohtaisesti samalla viivalla. Ei ole väliä, mikä on koulutustaso, tulotaso, ulkonäkö tai onko sosiaalisesti lahajakas ja ulospäin suuntautunut. Syrjäytynyt tavis, kuten minä, voimme täällä kertoa ajatuksistamme ja kannustaa muita elämään positiivista ja suvaitsevaa elämää sekä nauttimaan Suomen ohikiitävästä kesästä.Minä ole ruma, mutta laiha, en kelpaa mihinkään ulkonäköni vuoksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä ole ruma, mutta laiha, en kelpaa mihinkään ulkonäköni vuoksi.
Viinalla siitä selviää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä ole ruma, mutta laiha, en kelpaa mihinkään ulkonäköni vuoksi.
Laihat ovat ihan yhtä kivoja kuin muodokkaammat. Ja vaikka itse kuvittelisi olevansa ruma, saattaa joku löytää ulkonäöstäsi jotain söpöä, johon ihastuu.
- AnonyymiUUSI
Turkulaisista saamieni kokemusten perusteella minulle on syntynyt heistä se mielikuva, että ei ole harvinaista, että he luulevat olevansa jotenkin porilaisia parampia, vaikka eivät olisikaan edes yhtä hyviä puolueettomasti tarkasteltuna.
Kaunis ihminen ei aina ole hyvä, mutta hyvä ihminen on aina kaunis?
Ei kai tuokaan väittämä ehkä täysin aukoton totuus ole, vai onko?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683011
- 912813
- 492057
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201515- 151309
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51288Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131281Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131233Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241202- 171188