miten ihmeessä toi yksi otsake on aina ylimmäisenä

veljenpoika

tarkoitan tuota joka länkyttää mielenvikaisista mökkiläisistä tai jotain sinnepäin voisko palvelun ylläpito jo lopultakin plokkaa sen

60

142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täysipäinen

Ei taida tätä palstaa valvoa kukaan!

• poliisieivoitoimianäinv

Suomessa on sananvapaus ja oikeus myös keskustella päivänpolttavasta asiata! Miksi poliisi ei tutkinut henkirikosta ollenkaan vaan kirjoitti henkirikoksentekijän puheet tottuuten asaikirjoihin? Miksi leski vaijennettiin, ja miksi lesken asianajaja oli mikä oli...katseli tetokoneeltaan vain Suomi-Rutosi maaottelua...koko takarivi käräjäoikeudessa ihmettelin miehen toimia!
        Poliisintukimus aloitetiin murhan ja murhanyrityksen tutkimisena....Ville Mykkänen oli ensimmäisensä murhapaikalla....pian hänet kuitenkin "hyllytettiin" ja tutkimusta jatkoi Jari Rytkönen, samalla tutkimus muutettiin tapon ja taponyrityksen tutkimiseksi! Lesken asianajaja ilmoitti asiasta leskelle huutaen ovenpielestä, että niin se nyt on tutkimukset muutettu! Leski ei ole sitä koskaan hyväksynyt eihän tällaista asiaa voi tehdä huutelemalla oven pielestä......mitään perusteita ei ole koskaan ilmoitettu, että millä perusteella ilmi selvä murha ja murhanyritys muutettiin tapoksi ja taponyritykseski!? Lapsikin ymmärtä kun lukee poliisinkuulustelupöytäkirjan, että mies suunnitteli henkirikosta kok päivän...itse ilmaisee sen kuulusteluissa aiban selvästi. Tämä on hävytöntä ja ala-arvoista poliisin toimintaa! Haluaisin nähdä Jari Rytkösen silmästä silmään kun hän minulle(leskelel) sanoisin kun lukisin hänelle kuulustelupöytäkirjasta valittuja paloja? Tätä ei voi millään hyväksyä eikä monta muutakaan (mielestäni) murhaajan ja hänen vaimonsa tekemisiä....miksi esim. vaimoa ei kuulusteltu ollenkaan vaikka hän oli paikalla koko ajan eikä myöskään kumpaakaan tappajan tyttäristä kuulusteltu, vaikka toinen heitä suoratsaan asui tai vietti paljon aikaa vanhempiensa luona?Miksi murhatun miehen tietokone otettiin poliisin haltuu ja miksi siellä olleet oletetut halkovarkauskuvat poistetiin rikosylikomisari Juha Makkosen toimesta? Millä oikeudella teit sen Juha Mokkonen....VASTAA?

• keltätahansahermoloppuu

Tuo mökkiläisjankkaaja saisi kyllä jo lopettaa asiansa setvimisen....Ei ole toisten palstalaisten syytä nuo jutut....Ihme jankkaaja, eipä kummakaan että asiat ovat mökillä edenneet tiettyyn pisteeseen jota täälläkin on jo vuosikausia jankannut...::)))

• tutkimusonkesken

Asia on juuri päinvastoin. Mökkiläinen ei aikoinaan jankannut yhtään mitään tuon henkirikoksentekijän kanssa, ja kun oli liian kiltti ja näin naapuri uskalsi olla yhä härskimpi ja lopulta yltyi tappamaan nuo liiankin rauahlliset huvilanomistajat! Ihmettelen sinun ajatuksenjuoksuasi...miksi et ihmettele ketjunaloittajan tomintatapaa? Etkö huomaa mitä hän todellisuudessa ajaa takaa? Huvilanomistajan mies on murhattu(mielestäni) mitä raaimmalla tavalla, nyt sitten jatketaan elossaolevan haukkumista! Vakiasukkaat olivat todellisia pe rkeleellisiä naapureita.....tekivät kaikkensa etteivät huvilanomistajat olisi saaneet olla hetkeäkään rauhassa luonnonhelmassa omalla mökillään! Lopulta "ukko" päätyi henkirikokseen ja toisen yrittämiseen!
        Älä lue jankkaajan kirjoituksia sillähän siitä pääset! Miksi se sinua kiinnostaisi? En minä lukisi jos ei minua kiinnostaisi! Odotan että jhokun omatunto alkaa polttaa niin, että tunnustaa oikeesti mitä tuli tehtyä....samoin kaikki siihen osallistuneet on saatava "rautoihin"!

• osaatkoedeshävetäjuttuja
        tutkimusonkesken kirjoitti:

Asia on juuri päinvastoin. Mökkiläinen ei aikoinaan jankannut yhtään mitään tuon henkirikoksentekijän kanssa, ja kun oli liian kiltti ja näin naapuri uskalsi olla yhä härskimpi ja lopulta yltyi tappamaan nuo liiankin rauahlliset huvilanomistajat! Ihmettelen sinun ajatuksenjuoksuasi...miksi et ihmettele ketjunaloittajan tomintatapaa? Etkö huomaa mitä hän todellisuudessa ajaa takaa? Huvilanomistajan mies on murhattu(mielestäni) mitä raaimmalla tavalla, nyt sitten jatketaan elossaolevan haukkumista! Vakiasukkaat olivat todellisia pe rkeleellisiä naapureita.....tekivät kaikkensa etteivät huvilanomistajat olisi saaneet olla hetkeäkään rauhassa luonnonhelmassa omalla mökillään! Lopulta "ukko" päätyi henkirikokseen ja toisen yrittämiseen!
        Älä lue jankkaajan kirjoituksia sillähän siitä pääset! Miksi se sinua kiinnostaisi? En minä lukisi jos ei minua kiinnostaisi! Odotan että jhokun omatunto alkaa polttaa niin, että tunnustaa oikeesti mitä tuli tehtyä....samoin kaikki siihen osallistuneet on saatava "rautoihin"!

Älä tunge soopaasi joka väliin, tuskinpa niitä kukaan lukee, sairaat jutut häiritsevät lukemattakin.......huvilanomistajta sitä ja tätä...:::)))))))Kylläpä taas murjaisit. lusikkasi tähänkin soppaan...::)))

• marjaliisakaarina

vastaus nim. keltätahansahermoloppuu 19.12 2015
        Vai saisi "mökkiläisjankkaaja jo lopettaa asiansa setvimisen"! Jos olet vakipuolelta kotoisin tai sen puolen henkiheimolaisia, niin sanompa sinulle ,että miksi sitten aloitit"asiasi setvimisen " otsikolla (suunnilleen )näin että Herra Jumala ....jotain ja vedät mökkiläisten lapset ja kenties lapsenlapsetkin huohotuksiisi! Vastaappa sitten, mikä on se tietty riistakamera siinä puussa ja MISSÄ puussa,josta kuva "todistusaineiston " joukossa?Se ei vielä todista yhtään mitään! Kuka otti sen kuvan ja milloin? Miksi niissä kahdessa kuvassa ei näy muuta, kun tämä (minun mielestäni) murhaaja istumassa ruohonleikkurinsa päällä aukossa, josta on puu katkaistu (taas kerran) ja seista toljottamasta ilmeisesti samasta aukosta suoraan siihen kameraan ja mökkiläisten tielle(KENEN ASETTAMA?) . Miksi näissä kuvissa ei näy mökille johtava tie ollenkaan, vain (minun mielestäni )murhaaja ja hänen RAJA-AITANSA?? (Minun mielestäni)murhatun mökkiläismiehen asettamissa kameroiden kuvissa näkyy nimittäin mökille vievä tie kokonaisuudessaan sekä tietä pitkin kulkeva (taas kerran)istuttaamiaan koivuntaimia kasteleva leski. Minne hävisi se kuva, jossa näkyi se iso valkeaovinen autotalli ja sen edessä tiellä tämä (minun mielestäni) murhaaja istumassa sen "päpänsä" päällä? Millä kameralla otettu ja milloin? Mökkiläismiehen kamerat hän itse asetti mökilleen vievän tien suuntaisesti niin , että koko tie näkyi, koivujen katkojan kiinnisaamiseksi, kun niihin kameroihin oli jo jäänyt kiinni kaksi tunnistettua henkilöä , mahdollisesti halkovarkauteen syyllistyen ja SYVÄLLÄ mökkiläisten tontilla!
        NÄITÄ KUVIA EI SITTEN MILLÄÄN SAA TUTKITTUA ; EI MILLÄÄN! Ja nyt on poliisi ne poistanut, yksityisellä tontilla otetut RIISTAKAMERAKUVAT yksityiseltä läppäriltä! MILLÄ OIKEUDELLA? Miksi se ylipäätänsä otettiin poliisin haltuun ja tuotiin takaisin vasta "oikeudenkäynnin jälkeen"?
        Summa summarum; toisaalta kuvia sopimattomina kokonaiskuvaan poistetaan, toisaalta LISÄTÄÄN sopivina siihen kuvaan, mikä tahdotaan antaa= leski on syyllinen,jopa oman miehensä (minun mielestäni) murhaan, kun on "salakatsellut",josta syystä (minun mielestäni) murhaaja "pimahti" ja "tappoi pikapäissään"! Mökkiläismiehen kamerat olivat oikeinasetettuina paikoillaan 9 päivää ja vakiporukka tiesi sen alusta alkaen! Kauanpa pimahtaminen kesti! Sitä ihmetteli JOPA neiti/rouva yleinen syyttäjä, mutta vei hoviin! MIKSI?
        Valokuvilla todisti (minun mielestäni) murhaajan "asianajaja" lesken syylliseksi kivien heittelyyn vakinaapurinpuolelle ja heidän kanaverkkoaidanrotiskonsa rikkomiseen! (Minun mielestäni)murhaajan todistuksen nojalla,joka kuului,etteihän siellä muita ollut ja leski on vahava! Hän ei itse jaksa, kun on niin heikko,ilmeisesti! Onhan siellä tosin tottelevaisia ja "aikaansaavia " tyttäriä, kulkeehan toinen tottelevaisesti äitinsä perässä mökkiläisen klapipinolle oikein päättäväisesti!
        Kuka todistaa, ettei siellä muita ollut? Miksi ei ollut päällä se "erittäin kattava" valvontakamerajärjestelmä,jos kerran kotiväki oli poissa! Sehän se olisi vuorenvarmasti lesken työntouhussa taltioinut,jos hän olisi syyllinen(mutta kun EI ole)! Kallita laitteita, mutta ei käytössä! Tavallinen valokuvako olisi totuudenmukainen? "Valokuviahan aina saa", yhden ainoan viisaan oikeudenpalvelijan suulla sanottuna!
        Mistä lähtien Suomessa todistetaan syylliseksi valokuvalla????!
        Leskelläkin on valokuva jo terhakasta ja ainakin metrin korkuisesta pensasaidasata, joka seuraavana keväänä oli tepotiessään....kolmena keväänä peräkkäin! Niemellä ei muita talvisin asu, vakiasukkaat vain.....!
        (Minun mielestäni) vakain aikein ,harkiten ja suunnitellen tehdyn murhan syy on yhä selvittämättä. Perimmäinen syy lienee sen niemen jako ja siitä aiheutuva aiheeton viha, sekä ne tutkimatta jätetyt halkovarkaudet.
        Suomen poliisi- ja oikeuslaitoksella on mielestäni paljon tunnollaan!

• hohhoijjaa
        marjaliisakaarina kirjoitti:

vastaus nim. keltätahansahermoloppuu 19.12 2015
        Vai saisi "mökkiläisjankkaaja jo lopettaa asiansa setvimisen"! Jos olet vakipuolelta kotoisin tai sen puolen henkiheimolaisia, niin sanompa sinulle ,että miksi sitten aloitit"asiasi setvimisen " otsikolla (suunnilleen )näin että Herra Jumala ....jotain ja vedät mökkiläisten lapset ja kenties lapsenlapsetkin huohotuksiisi! Vastaappa sitten, mikä on se tietty riistakamera siinä puussa ja MISSÄ puussa,josta kuva "todistusaineiston " joukossa?Se ei vielä todista yhtään mitään! Kuka otti sen kuvan ja milloin? Miksi niissä kahdessa kuvassa ei näy muuta, kun tämä (minun mielestäni) murhaaja istumassa ruohonleikkurinsa päällä aukossa, josta on puu katkaistu (taas kerran) ja seista toljottamasta ilmeisesti samasta aukosta suoraan siihen kameraan ja mökkiläisten tielle(KENEN ASETTAMA?) . Miksi näissä kuvissa ei näy mökille johtava tie ollenkaan, vain (minun mielestäni )murhaaja ja hänen RAJA-AITANSA?? (Minun mielestäni)murhatun mökkiläismiehen asettamissa kameroiden kuvissa näkyy nimittäin mökille vievä tie kokonaisuudessaan sekä tietä pitkin kulkeva (taas kerran)istuttaamiaan koivuntaimia kasteleva leski. Minne hävisi se kuva, jossa näkyi se iso valkeaovinen autotalli ja sen edessä tiellä tämä (minun mielestäni) murhaaja istumassa sen "päpänsä" päällä? Millä kameralla otettu ja milloin? Mökkiläismiehen kamerat hän itse asetti mökilleen vievän tien suuntaisesti niin , että koko tie näkyi, koivujen katkojan kiinnisaamiseksi, kun niihin kameroihin oli jo jäänyt kiinni kaksi tunnistettua henkilöä , mahdollisesti halkovarkauteen syyllistyen ja SYVÄLLÄ mökkiläisten tontilla!
        NÄITÄ KUVIA EI SITTEN MILLÄÄN SAA TUTKITTUA ; EI MILLÄÄN! Ja nyt on poliisi ne poistanut, yksityisellä tontilla otetut RIISTAKAMERAKUVAT yksityiseltä läppäriltä! MILLÄ OIKEUDELLA? Miksi se ylipäätänsä otettiin poliisin haltuun ja tuotiin takaisin vasta "oikeudenkäynnin jälkeen"?
        Summa summarum; toisaalta kuvia sopimattomina kokonaiskuvaan poistetaan, toisaalta LISÄTÄÄN sopivina siihen kuvaan, mikä tahdotaan antaa= leski on syyllinen,jopa oman miehensä (minun mielestäni) murhaan, kun on "salakatsellut",josta syystä (minun mielestäni) murhaaja "pimahti" ja "tappoi pikapäissään"! Mökkiläismiehen kamerat olivat oikeinasetettuina paikoillaan 9 päivää ja vakiporukka tiesi sen alusta alkaen! Kauanpa pimahtaminen kesti! Sitä ihmetteli JOPA neiti/rouva yleinen syyttäjä, mutta vei hoviin! MIKSI?
        Valokuvilla todisti (minun mielestäni) murhaajan "asianajaja" lesken syylliseksi kivien heittelyyn vakinaapurinpuolelle ja heidän kanaverkkoaidanrotiskonsa rikkomiseen! (Minun mielestäni)murhaajan todistuksen nojalla,joka kuului,etteihän siellä muita ollut ja leski on vahava! Hän ei itse jaksa, kun on niin heikko,ilmeisesti! Onhan siellä tosin tottelevaisia ja "aikaansaavia " tyttäriä, kulkeehan toinen tottelevaisesti äitinsä perässä mökkiläisen klapipinolle oikein päättäväisesti!
        Kuka todistaa, ettei siellä muita ollut? Miksi ei ollut päällä se "erittäin kattava" valvontakamerajärjestelmä,jos kerran kotiväki oli poissa! Sehän se olisi vuorenvarmasti lesken työntouhussa taltioinut,jos hän olisi syyllinen(mutta kun EI ole)! Kallita laitteita, mutta ei käytössä! Tavallinen valokuvako olisi totuudenmukainen? "Valokuviahan aina saa", yhden ainoan viisaan oikeudenpalvelijan suulla sanottuna!
        Mistä lähtien Suomessa todistetaan syylliseksi valokuvalla????!
        Leskelläkin on valokuva jo terhakasta ja ainakin metrin korkuisesta pensasaidasata, joka seuraavana keväänä oli tepotiessään....kolmena keväänä peräkkäin! Niemellä ei muita talvisin asu, vakiasukkaat vain.....!
        (Minun mielestäni) vakain aikein ,harkiten ja suunnitellen tehdyn murhan syy on yhä selvittämättä. Perimmäinen syy lienee sen niemen jako ja siitä aiheutuva aiheeton viha, sekä ne tutkimatta jätetyt halkovarkaudet.
        Suomen poliisi- ja oikeuslaitoksella on mielestäni paljon tunnollaan!

Nytkö aloit tähänkin ketjuun suoltamaan tuota samaa paskaa!?

• hoijotuseiautayhtään
        hohhoijjaa kirjoitti:

Selvästi vakipuolen kirjoittajia...joka lauseessa alatyylinsanoja! Rauhoitu siellä kaikki selviää ja totuus voittaa! Opettele sillä välin sitä sivistystä!

• ihankotosi

Sinäkö (!) neuvot sivistystä mnuille...::)))

• kakkakökkönen

tarpeeseen on sivistys kaikille...eikun kakille

• vapausvallitkoonaina
        osaatkoedeshävetäjuttuja kirjoitti:

Älä tunge soopaasi joka väliin, tuskinpa niitä kukaan lukee, sairaat jutut häiritsevät lukemattakin.......huvilanomistajta sitä ja tätä...:::)))))))Kylläpä taas murjaisit. lusikkasi tähänkin soppaan...::)))

Lopeta jo lukeminen vai eikö Lapinlahtipalstalla ole mitään muuta luettavaa? Valinta on vapaa!

• hahahahahah
        ihankotosi kirjoitti:

Miksi ei...sanoppa nimesi ...kaulusköyhälistökö siellä yrittää esittä sivistynyttä?

• innokasodottaja

TOIVOTTAVASTI HÄN EI LOPETA KIRJOITTELUAAN EI SE MINUA HÄIRITSE...ODOTAN MIELENKIINNOLLA ETTÄ POLIISI SAADAAN VASTAAMAAN ESITTETTYIHIN KYSYMYKSIIN....SYYTTÄJÄSTÄ PUHUMATTAKAAN...kaulusköyhälistö pahimmillan...entäs ne kaksi hiirtä jotka leipäkyrsää kärkkyen juoksentelivat paikka paikoin!

• kaulusköyhälistövallanka

Samat sanat sulle , älä tunge lusikkaasi tähän soppaan! Miksi asia sinua kiinnostaa viranpuolesta vai?

• hahahahahahaha
        kakkakökkönen kirjoitti:

tarpeeseen on sivistys kaikille...eikun kakille

Oikeastaan sivistystä ei voi oppia...sitä joko on tai ei! Sinulta puuttuu oikeinkirjoitustaitoa vai yrititkö vitsiä..... savolaisittain se ei mene noin tyylittömästi!

• jouluksikotiin
        ihankotosi kirjoitti:

No kerroppa sinä minulle mitä on sivistys? Annappa tulla!

• marjaliisakaarina

Älä itse tunge omia juttujasi toisten lukemattomuudesta tai lukeneisuudesta! Vai pitäisi lesken, joka muuten on TÄYSIN SYYTÖN KUTEN (minun mielestäni)MURHATTU MIEHENSÄKIN OLI!
        Miksi kukaan virkaansa hoitamaan asetettu IHMINEN kysy rikosylietsivä(kö se nyt oli) Juha Makkaselta MIKSI HÄN POISTI LIIKKUVAT RIISTAKAMERAKUVAT mökkiläisten yksityiseltä läppäriltä Tähän kysymykseen EI SITTEN MILLÄÄN SAA VASTAUSTA! Kukaan ei kysy suoraan häneltä itseltään!Kuvattu ne on syvällä mökkiläisten omalla tontilla. Kuvat esittävät vakinaapurin vaimoa tyttärensä kanssa (aikuinen). Miksi heiltä ei koskaan mitään kysytä ei edes sen veriteon jälkeen, vaikka rouva vakinaapuri oli mökkiläisen tontilla kyselemässä, että mitäs se H...poika täällä puuhailee? Tähän kysymykseen leski vastasi, että ampui R..jon ja kohta on minun vuoroni! Sen rouva vakinaapuri kuuli,se on kirjattu oikeudenkäyntipöytäkirjaan. Mutta hän on kai "unohtanut" mainita oman kysymyksensä! Ei kai leski siellä ilman kysymyksiä vastaile!
        HÄPEÄ ITSE Oikeudentunnoton ihminen!

• marjaliisakaarina
        hahahahahahaha kirjoitti:

Oikeastaan sivistystä ei voi oppia...sitä joko on tai ei! Sinulta puuttuu oikeinkirjoitustaitoa vai yrititkö vitsiä..... savolaisittain se ei mene noin tyylittömästi!

Tämä hahahahahahahaha on luultavasti se perässä kulkija!

• marjaliisakaarina
        hohhoijjaa kirjoitti:

Minä en suolla paskaa!( Siivoa kirjoitustyylisi!) Olen tarkasti lukenut "oikeudenkäyntipöytäkirjat" kun viimeinkin uskalsin (meni yli 2vuotta!) kauhultani kaikki kuvat katsella!
        Lukemassani on hirvittävän paljon täysin käsittämättömiä asioita ja kuvia. Kuinka tälläiset vääryydet ovat voineet mennä läpi??

• marjaliisakaarina
        ihankotosi kirjoitti:

Minä en laittaisi käymälääni (en edes luvan jälkeen!) naapurin ruokailupaikan välittömään läheisyyteen! Kävisin tarpeillani huomaamattomasti sisällä olevassa WC:ssä, sivistyneesti!

• marjaliisakaarina

vastaus nim. keltätahansahermotloppuu
        Vai loppuu sinulta hermot ja miksi? Taidat olla vakijoukkoa ja pelkäät, että valheenne tulevat julki. Minä taas kirjoittelen juuri siksi, sillä valheella on tunnetusti lyhyet jäljet ja totuus ei pala tulessakaan. Antaa vain hermojen loppua! Tai älä lue! Vai etkö voi olla lukemattakaan?

• tottuusessiinsavossakkii

Onhan teillä muitakin aloituksia Lapinlahti palstalla...vai eikö ole yhtä kiinnostavia kuin tämä? Lapinlahden lintukodossa sinut voidaa ampua tosta noin vaan! Poliisi voi kertoa sinulle tarkemmin kuinka kaikki kävikään? Jos sinä itse haluat sanoa mitä tapahtui...se ee kuulemma muuta mittään! Sinä voit olla täysin muistamaton myöskin henkirikoksentekijänä...kaekki soppii myö ee olla niin turhan tarkkoja kaeken tottuuvenkaan suhtee. Rahalla on raahottava vaekutus! Meellä on kaekilla sitä...niättekö kuinka raahallisia myö ollaan...ei hätee mittää! Kaekki on suhteellista..,,mitenkä se ite kukkii ottaa ! Meellä on kaekkia pakka paekoin ja osaksi osittaennii....todistjia myö suahaan vaekka ee niitä oes paekallaa yhtään tapahtumahetkellä.......mänkee poes tiältä meellä on tarpeeks kestämistä ihtemme kanssa......

• marjaliisakaarina
        innokasodottaja kirjoitti:

TOIVOTTAVASTI HÄN EI LOPETA KIRJOITTELUAAN EI SE MINUA HÄIRITSE...ODOTAN MIELENKIINNOLLA ETTÄ POLIISI SAADAAN VASTAAMAAN ESITTETTYIHIN KYSYMYKSIIN....SYYTTÄJÄSTÄ PUHUMATTAKAAN...kaulusköyhälistö pahimmillan...entäs ne kaksi hiirtä jotka leipäkyrsää kärkkyen juoksentelivat paikka paikoin!

.......aidan viertä,joka on siellä täällä! Haistelemassako pusikosta haettua rajapyykkiä "maanmittarin" kengänkannallaan paikoilleen asettamaa!

• vanhataidatkaadetaan

.......aidan viertä,joka on siellä täällä! Haistelemassako pusikosta haettua rajapyykkiä "maanmittarin" kengänkannallaan paikoilleen asettamaa!

Mikähän se oli sekin operaatio, että maanmittarin Matti Martikaisen piti laittaa se rajapyykki miten sattuu? Hän laittoi yhden kiven rajapyykiksi, mutta ilmoitti myöhemmin rajapyykin olevan viisikivien....se entinen oli viisikivinen, mutta sehän se oli juuri se kadonnut jonka takia kutsuin maanmitatrin paikalle määrittämään rajapyykkejä! Minusta se on väärin ilmoittaa jälkikäteen, että rajapyykki on viisikivien kun se kerran ei sitä ole! Sitäpaitsi hän väittää, että entiset kivet olisivat olleet osittain maanpinnan alla ja osittain maan päällä ja että keskuskivi olisi ollut kaatuneena ja että se olisi vain nostettu pystyyn! Ei pidä paikkaansa ollenkaan. Se kivi joka siihen asetettiin....kengänkorolla painettuun kuoppaan otettiin naapurin puolelta pusikosta ja vakiasukkaan vaimo osoitti sen siellä olevan. Miksi tämäkin piti tehdän näin oudosti? Asia on edelleenkin harvinaisen epäselvä ja minusta Lapinlahden kunnan pitäisi jo puuttua noihin "vallattomuuksiin"!Etelä-Suomen maanmittauskonttori ilmoitti minulle, että noin lyhyen matkan ollessa kysymyksessä he pystyvät suorittamaan maanmittauksen erittäin tarkasti...heillä ei tule kysymykseenkään 0,20 cm heitto suuntaan jos toiseen!

• marjaliisakaarina

vastaus nim. keltätahansahermotloppuu
        Vai loppuu hermot! No ,ota lääkettä! Tai jos et itse älyä, niin neuvon sinua ;jätä palstan seuraaminen. Tämä on aivan vapaaehtoista! Vai onko sinulla ehkä aihetta pelätä, ETTÄ TOTUUS TULEE KUITENKIN ILMI, ja siksi pitäisi palsta lopettaa??
        Leski on vireä ja hengissä, yrityksistä huolimatta!

• marjaliisakaarina
        hohhoijjaa kirjoitti:

Kuka olet? Minä kirjoitan siitä, mitä olen oikeuksien pöytäkirjoista lukenut,kuvista(lisätyistä,poistetiusta ja muutetuista)nähnyt ja niemellä mukana lukemattomia kesiä mukanaelänyt!
        Jos oikeudenpöytäkirjoja tarkoitat "paskan suoltamisella" , niin OIKEASSA OLET!

• enihmettelyhtään

Ilmeisesti asia kiinnostaa useita tahoja ja syytä onkin!

• jehuujehuujehuu

Tälläkin palstala on nyt jo niin hyvä ja jäsennelty kirjoitus siitä, mitä oikeastaan tapahtui huvilanomisitajan tontilla ja poliisiko MUKA ei saanut tätä selvitetyksi? Jos leski olisi saanut puheenvuoron oikeussalissa ja päässyt keskustelemaan henkirkoksentekijän ja hänen vaimonsa kanssa asia olisi ollut selvä ½-tunnissa!
        Mutta tämä estettiin erittäin tehokkaasti!....Kuka uskoo henkirikoksentekijän tai hänen asianajajansa ottamia valokuvia......mitä ne muka todistivat? Leski on kertonut kysyneensä, että miksi häntä ei ole kutsuttu paikalle, kun on todettu kiviä viskellyn ja aitaa särjetyn? Leski oli perheineen silloin huvilallaan, eli olisi pitänyt kutsua leski katsomaan mistä häntä kohta yytetään?
        Raukkamaista ja halveksittavaa toimintaa kuten vakipuolen ihmisten toiminta aina vuodesta 1995 asti! Raukkamaisuuttaan eräs itseään asianajajaksi tituleeraava pelotteli leskeä uhkasakoilla.Leski oli pulassa oman asianajanasa taholta joka oli täysin saamaton ja näin kaikki kaadettiin yhden naispoloisen päälle...koko keitos yhdestä sopimuksesta! Olette te raukkoja ja nahjuksia kuten edusmiehennekin...hänhän kävi nykyisen lesken päälle v. 2007 kepin kanssa, uskalsi kun nainen oli yksin!! On se varsinainen tulee ja koputtaa talon nurkkaan ja kun toinen tulee ulos tiedutelemaan, että mitä sinä täällä kuljeskelt toisen tontilla aseen kanssa....se ampuu! KUoleantuomoit voimaan ja pian!
        Se ihmetytti leskeä, kun hänen asianajajansa siinä asiakirjoja jo pois kotessaan istunnon lopuksi totesi leskeen kääntyen:" Olette te saaneet kärsiä kamalasti!" Olipa lohduttava kuulla!!!! Mitä se sitten enää hyödytti? Enpä ole ikinä kuullut enkä nähnyt mitään RUMENPAA TOIMINTAA POLIISIN SEKÄ ASIANAJAJIEN TAHOLTA...SYYTTÄJÄKI TIINA KARPPINEN SE SE VASTA ON I:N PÄÄLLE! KAIKKI ON TÄYDELLISEN VÄÄRIN JA EPÄOIKUDENMUKISESTI JOHDETTUA TOIMINTAA, JOSTA VIELÄ KAIKKI SIIHEN OSALLISTUNEET VASTAATTE AIVAN VARMASTI!
        Kiitokset Ville Mykkäselle hyvästä yrityksstä pitää oikeuden ja totuuden puolta! Paljon jaksamista Sinulle! Se vaatii voimia , mutta uskon vakaasti, että sinä tulet menestymään muiden hävitessä !

• ryhtiliiketulossa
        jehuujehuujehuu kirjoitti:

Tälläkin palstala on nyt jo niin hyvä ja jäsennelty kirjoitus siitä, mitä oikeastaan tapahtui huvilanomisitajan tontilla ja poliisiko MUKA ei saanut tätä selvitetyksi? Jos leski olisi saanut puheenvuoron oikeussalissa ja päässyt keskustelemaan henkirkoksentekijän ja hänen vaimonsa kanssa asia olisi ollut selvä ½-tunnissa!
        Mutta tämä estettiin erittäin tehokkaasti!....Kuka uskoo henkirikoksentekijän tai hänen asianajajansa ottamia valokuvia......mitä ne muka todistivat? Leski on kertonut kysyneensä, että miksi häntä ei ole kutsuttu paikalle, kun on todettu kiviä viskellyn ja aitaa särjetyn? Leski oli perheineen silloin huvilallaan, eli olisi pitänyt kutsua leski katsomaan mistä häntä kohta yytetään?
        Raukkamaista ja halveksittavaa toimintaa kuten vakipuolen ihmisten toiminta aina vuodesta 1995 asti! Raukkamaisuuttaan eräs itseään asianajajaksi tituleeraava pelotteli leskeä uhkasakoilla.Leski oli pulassa oman asianajanasa taholta joka oli täysin saamaton ja näin kaikki kaadettiin yhden naispoloisen päälle...koko keitos yhdestä sopimuksesta! Olette te raukkoja ja nahjuksia kuten edusmiehennekin...hänhän kävi nykyisen lesken päälle v. 2007 kepin kanssa, uskalsi kun nainen oli yksin!! On se varsinainen tulee ja koputtaa talon nurkkaan ja kun toinen tulee ulos tiedutelemaan, että mitä sinä täällä kuljeskelt toisen tontilla aseen kanssa....se ampuu! KUoleantuomoit voimaan ja pian!
        Se ihmetytti leskeä, kun hänen asianajajansa siinä asiakirjoja jo pois kotessaan istunnon lopuksi totesi leskeen kääntyen:" Olette te saaneet kärsiä kamalasti!" Olipa lohduttava kuulla!!!! Mitä se sitten enää hyödytti? Enpä ole ikinä kuullut enkä nähnyt mitään RUMENPAA TOIMINTAA POLIISIN SEKÄ ASIANAJAJIEN TAHOLTA...SYYTTÄJÄKI TIINA KARPPINEN SE SE VASTA ON I:N PÄÄLLE! KAIKKI ON TÄYDELLISEN VÄÄRIN JA EPÄOIKUDENMUKISESTI JOHDETTUA TOIMINTAA, JOSTA VIELÄ KAIKKI SIIHEN OSALLISTUNEET VASTAATTE AIVAN VARMASTI!
        Kiitokset Ville Mykkäselle hyvästä yrityksstä pitää oikeuden ja totuuden puolta! Paljon jaksamista Sinulle! Se vaatii voimia , mutta uskon vakaasti, että sinä tulet menestymään muiden hävitessä !

Savolaiset ovat kieroja, ei voi muuta todeta!

• ident

Sama ihminen kirjoittelee jo monessa keskustelussa ......eli koko palsta alkaa Lapinlahden osalta olla tuota mökkihöpinää

• KISSALNPOJAT

Eihän se voi olla sama henkilö..... vakipuolen eli henkirikoksentekijän puolelta kirjoitellaan alatyylisiä kiroilevia viestejä lisäksi he juuri näyttävät olevan paniikissa yrittäen saada keskustelun loppumaan avaamalla useita samaa aihetta koskevia keskusteluja joiden avaamisesta sitten syyttävät tietenkin leskeä! Joitakin pelottaa että totuus tulee ilmi....JA SE TULEE ILMI!

• lkoip

jopa tuas mielkuvitus lentää....eekö se tottuus oo että yks on raavoessa ja toinen haavassa... mitä

• vastaustaeikuuluvaan

Tämä kirjoittelu on vakipuolen höpinää ja kauhua siitä, että totuus tulee ilmi....ja kaikki on niinkuin leski on sanonut! Ja voin vakuuttaa että kaikki tulee ilmi...saatte häpeän ja pilkan ja turhiin raukeavat teidän yrityksenne...kota en hakemallakaan löydä niitä jotka minua vihaavat...koska he vihaavat minua ihan suotta!

MITÄ MÖKKILÄISET TEILLE TEKIVÄT..kertokaa se jo!

• marjaliisakaarina

Vastaus ident 12.12.2015Itsepähän aloititte otsikolla Herra Jumala salakasetseluvalheenne, ja nyt kun kaikki tulee ainakin näillä palstoilla julki, niin onkin kiire lopettaa kaikki ja vieläpä kaiken inhottavuuden kukkuraksi saada Suomen sanan vapauslaki kumotuksi!
        YÄK!

• marjaliisakaarina

Vastaus ident 12.12.2015Itsepähän aloititte otsikolla Herra Jumala salakasetseluvalheenne, ja nyt kun kaikki tulee ainakin näillä palstoilla julki, niin onkin kiire lopettaa kaikki ja vieläpä kaiken inhottavuuden kukkuraksi saada Suomen sanan vapauslaki kumotuksi!
        YÄK!

• marjaliisakaarina
        vastaustaeikuuluvaan kirjoitti:

Tämä kirjoittelu on vakipuolen höpinää ja kauhua siitä, että totuus tulee ilmi....ja kaikki on niinkuin leski on sanonut! Ja voin vakuuttaa että kaikki tulee ilmi...saatte häpeän ja pilkan ja turhiin raukeavat teidän yrityksenne...kota en hakemallakaan löydä niitä jotka minua vihaavat...koska he vihaavat minua ihan suotta!

MITÄ MÖKKILÄISET TEILLE TEKIVÄT..kertokaa se jo!

Juuri niin!
        MITÄ MÖKKILÄISET TEILLE TEKIVÄTKÄÄN????

• marjaliisakaarina
        lkoip kirjoitti:

jopa tuas mielkuvitus lentää....eekö se tottuus oo että yks on raavoessa ja toinen haavassa... mitä

Niin se on totuus, mutta miksi niin on? Miksi otti hengen syyttömältä mieheltä?
        Mitenkä niin mielikuvitus lentää?!

• miksitapoittemieheni

Useat ihmiset krjoittelevat näillä eri palstoilla syystä että joku joka pelkää LUONNEVIKAISET MÖKKILÄISET-palstaa eli sen aloittaja( ilmeisestikin tappjanvaimo)yrittää hukuttaa keskustelun MITÄ MÖKKILÄISET TEILLE TEKIVÄT ETTÄ PITI TAPPAA? Eikö olekin aika oleellinen asia saada tietää syy mikis meidät haluttiin tappaa...siis molemmat?

• ident

Siinä taasen sama kirjoittaja edellä.....

• Oottekomuka

Haataaraahoo vuan nuille.Vai sivistyneitä ollaan...:))Murhia tekevät ja riitelevät "sivistyneet mökkinaapurit" keskenään.Koko suomi noille nauraa....

• etelänhedelmä

Me emme ole ketään murhanneet...me olimme sillä vain kesäisin yhden kuukauden, mutta vakiasukas jolla on talviasuttava taloa naapurissa (mielestäni suunnitellusti) murhasi mieheni, näinhan Ville Mykkänen ensimmäisenä paikalle tulevana poliisin totesi asian olevan ja tuktimus alkoi murhan ja murhanyrityksen tutkimisena.........jos et sitä ole vielä ymmärtänyt näistä kirjoituksista, sinun on turha jatkaa lukemistasi enepää sinä jankutat vain asiattomuuksia ja yrität saada murhan näyttämään jotenkin oikeutetulta!En usko ollenkaan että koko Suomi nauraa näin hirveille tapahtumille...ihmisen murhalle....sinä ja sinun peräkyläsi ei ole koko Suomi! Sitäpaitsi en usko että Savossa myöskään on hyvin yleistä nauraa ihmisen murhalle! Sinä voit itse miettiä, mikä sinua ihmisen murhassa niin naurattaa, sekä siinä että leski yrittää saada oikeuden ja totuuden esille! Hän on hyvin sinnikäs kun sille tuulelle sattuu! Sitäpaitsi leski hyvin vähän välittää murhaajien ja oletettujen varkaiden nauruista! Sanotaan että itku pitkästä ilosta!

• kukavastaasavossamistään

Sinua pitäisi kiinnostaa enemmän se miksi Ville Mykkänen hyllytettiin alkamansa murhan ja murhanyrityksen tukimiseta ja Jri Rytkönen astui kuvioon ja silloin ilmeisestio tutkinta muuttui murhasta- tapontukimiseksi! Tässä koko asiassa on erikoisia piirteitä....ristakameratkuvat tuhotaan poliisin toimesta....eikä Juha Makkoselta kukaan uskalla kysyä sitä yhtä ainoaa kysymystä...MIKSI HÄN POISTI MURHATUNMEHEN TIETOKONEELTA KUVATALLENTEET OLETETUSTA HALKOVARKAUDESTA....MILLÄ OIKEUDELLA HÄN SEN TEKI? Sellaista oikeutta ei ole kenelläkään varsinkaan poliisilla, että tuhoaa todistusmateriaalin! Jyrki Haapala /poliisien laillisuusvalvonta ei USKALTANUT KYSYÄ TÄTÄ ...EIKÄ MYÖSKÄÄN OIKEUSKANSLERINVIRASTO/SMEDS. Poliisi kenelle teen rikosilmoituksen meidän kuvatallenteiden tuhoamiseta poliisin toimesta? Miksi poliis ei toimi? Hävetkää!!!!

• vastaustasinulle

Tunnut olevan juuri sellainen leuhottaja, joka vihjailee ja suorastaan valehtelee, esim tämä sanontasi; "sivistyneet mökkinaapurit" riitelevät keskenään, on kokonaan sinun mielikuvituksesi tulosta! Miksi kirjoittelet juttujasi koska edellä olevista kirjoituksista käy selvästi ilmi kuka riiteli ja kuka tappoi! Henkirikoksen syy oli kateus ja viha, kun ei saanut koko niemenkärkeä omakseen! Vakinaapuri vihasi koska ei saanut huvilanomistajaa savustettua niemestä ulos. Kaksikymmentä vuotta kiusasi ja häiritsi luvallisin ja luvattomin keinoin....kelju mies, mutta osaa näyttää niin lupsakkaa tahtoessaan. Niemi on ukkin perintöä ja hän antoi sen tyttärensä ja poikansa lapsille! Menikö jo jakelluun......kenelläkään ei sillä niemenkärjellä ollut yhtään mitään syytä murhata, se on aivan selvä ja kiistaton asia. Eikä syyytä henkirikokseen ja toisenkin henkirikoksen yritykseen ole saatu heiltä tiedoksi vaikka on kyselty jo yli kaksi vuotta! Jos vastaisi joutuisi sanomaan että oli kateellinen ja vihasi siitä syystä naapuriani! It`s so simple!

• marjaliisakaarina

vastaus nim. ootteko muka 12.22.
        Mökkiläiset eivät ole ketään murhanneet. He eivät myöskään koskaan ole vakinaapureitaan mitenkään nimitelleet. He eivät myöskään ole koskaan vakinaapureidensa kanssa riidelleet. Valittaneet vain kuntaan jatkuvasta kesälomiensa aikaan ajoitetusta koko talven polttopuoden sirkkelöinnistä, karmeasta kaaokseta vakinaapureiden ulkorakennusten takana,melkein mökkiläisten ikkunanalla! Seka näyttämöllenostetusta vessanpöntöstä! Rajalle laitetusta p...askakasasta ja ilman rakennuslupaa laitetusta käymälästä mökkiläisten ruokailupaikkaa vastapäätä.
        Lisänä vakinaapurin riitautamiset vesijohto, rakennusluvan viivästyttäminen ,puominlaittotielläkulun estämiseksi, tien kyntäminen rakennustoimien alettua sekä ojan kaivaminen tien poikki!
        Miten sinä määrittelet sivistyksen?

• Puupino

vastaus nim. ootteko muka 12.22.
        Mökkiläiset eivät ole ketään murhanneet. He eivät myöskään koskaan ole vakinaapureitaan mitenkään nimitelleet. He eivät myöskään ole koskaan vakinaapureidensa kanssa riidelleet. Valittaneet vain kuntaan jatkuvasta kesälomiensa aikaan ajoitetusta koko talven polttopuoden sirkkelöinnistä, karmeasta kaaokseta vakinaapureiden ulkorakennusten takana,melkein mökkiläisten ikkunanalla! Seka näyttämöllenostetusta vessanpöntöstä! Rajalle laitetusta p...askakasasta ja ilman rakennuslupaa laitetusta käymälästä mökkiläisten ruokailupaikkaa vastapäätä.
        Lisänä vakinaapurin riitautamiset vesijohto, rakennusluvan viivästyttäminen ,puominlaittotielläkulun estämiseksi, tien kyntäminen rakennustoimien alettua sekä ojan kaivaminen tien poikki!
        Miten sinä määrittelet sivistyksen?

Lueskelin noita ajatuksiasi. On se outoa jos koko kesän sirkkelöi puita ja sitten varastelee halkoja.... Taitaa päätelmäsi olla harhaa...

• teetyötäslaulellen
        Puupino kirjoitti:

Lueskelin noita ajatuksiasi. On se outoa jos koko kesän sirkkelöi puita ja sitten varastelee halkoja.... Taitaa päätelmäsi olla harhaa...

No mehän olimme huvilalla vuodesta 1995 alkaen 20 vuoden ajan. Ukin aikaan eikä myöskän enon aikaan kukaan olisi tuollaista tehnyt eli sirkkelöinyt aivan toisen korvanjuurerssa....mutta kun rakensimme uuden huvilan se alkoi heti. Serkkuni halusi metelöinnillään ajaa miedät pois ja kun ei lopulta siinä onnistunut "vaarallinen älä himoitse toisen omaa" sai hänet lopullisesti valtaansa ja hän päätti tehdä meistä selvää tappamalla meidät molemmat!
        Halkopinoja meillä oli ainoastaan 2010-2012, kun tontiltamme kaadettiin isoimmat puut. Ystävättäreni tuttava teki ne n. 1,5 m pituisiksi haloiksi.Minulla on valokuva joissa seison halkopinon edessä. Pituuteni on 170 cm ja halkopino on yli minun pääni.
        Tämä samainen mies ilmoitti miunulle, että vakiasukkaan vaimo oli tullut kieltämään häntä paistamasta makkaraa työnsä lomassa. Makkaran paisto tapahtui rannan tuntumassa samassa pikassa missä poltamme ainoa kokkoa! Sen oikeuden kunta jätti meille evätessään haja-asutusaluella tulentekemisen muuten! Vakiasukkaat olivat saaneet hankittua kunnan suosiollisella päätöksellä tulentekokiellon niemeen. Samat henkilöt sirkkelöivät halkojaan joka ikoinen kesä juuri lomamme aikaan, meteli oli niin kovat että itse "pölkkypääkin" piti kuulosuojaimia päässään ja välillä kääntyi ivallinen hyvmy naamalla katsomaan taaksensa ja silloin katselikin jo suoraan ikkunasstamme sisään, niin lähellä serkkupoika kisaansa teki! Samassa kunnnapäätöksessä oli myöskin pätös, että suuremmasta sirkkelöinnistä tulisi sopia naapurinsa kanssa. Yhden kerran tarpeen sai tietenkin tehdä sopimatta. Koskaa he eivät sopineet sirkkelöinnistä!

Kuvat ovat taltioituneet riistakameroihin 5.10.2011 klo 17.12,joissa kuvissa murhaajan vaimo(mielestäni mies on murhaaja)aikuisen tyttärensä kanssa kävelee päättäväisin askelin halkopinollemme ja alkaa nakella klapeja koriinsa.
        Kuvat olivat liikekuvia ja liike näkyy selvästi kuvissa. Mikis kukaan ei kuulustele näitä ihmisiä, mikai JUha Makkonen ei tutki?Pyysin ensimmäisen kerran tutkimusta kesällä 2012, kun tulille lomalle ja huomasimme, että halkoja on varastettu. Saimme vain ylimalalisen vastauksen:"Koska meiltäkään(vakiasukkilta) ei ole mitää varastettu ei kai heiltäkään." Tämä oli tutkimuksen taso eli ei yhtään mitään!
        Tätä sirkkelöintiä on siellä harrastettu ainakin vuodesta 1997 alkaen.
        Itseasiassa ihmettelinkin Juha Makkoselle kesällä 2012 kun hän oli huvilallamme, että mitähän naapurissa on nyt tapahtunut, kun alkukesästä täällä oli valtavat puupinot sirkkelöintipaikalla, mutta sitten joku vei ne pois ja toi ne takaisin valmiina halkoina? Hän vastasi jotenkin tähän tapaan no mitähän nyt lienee tapahtunut, ihmettelin sitäkin kiekausta!
        Joka tapauksessa kesän 2012 jälkeen ei siellä sirkkelöity. Luulen että sydän ei kestänyt ja joku sukulaisista esti tuon raskaan sydäntä rasittavan työn tekemisen! Ukki lauleli aina "Tee työtäs laulellen..." olisi paljolta säsätynyt kun olisi noudattanut ukkinsa tapaa, vihapäissään ja kateellisena teki yleensä kaiken tässä on tulos!

• murhansyyolihalot
        Puupino kirjoitti:

Miksi et ymmärrä mitä luet? Asia on toistettu useaan kertaan näillä sivulla, mikä estää sinua tajuamasta lukemaasi?Mieti sitä!

• marjaliisakaarina
        Puupino kirjoitti:

Hyvä kun lueskelet! Kehoittaisin lukemaan ajatuksen kanssa! Kun on talo järven rannalla ,niin puita pitää polttaa aika paljon, sillä aavalta tuulee!
        Puita on tietysti sirkkelöitävä, mutta keskellä kesää, juuri mökkiläisten kesäloman aikaan kesä- heinä- elokuussa! 2:lla eläkeläisellä luulisi aikaa olevan muulloinkin, jopa kyllästymiseen asti! Kesällä ei kukaan lammitä muuta kuin saunaa enimmäkseen!
        Kunnastakin se kiellettiin! Ei auttanut!
        Syvällä mökkiläisten tontilla riistakameroihin jääneet vakirouva tyttärineen mökkiläisten saunaklapipinolla,on tosiasia. Samoin kuin kuva 1,5 metrisistä haloista. Pino on puusta puuhun ja korkeampi kuin leskellä on pituutta, hän 1.70cm ja seisoo pinon vieressä, joka näkyy kokonaisuudessaan. Seuraavassa kuvassa pino on vajonut yli puolella. Molemmissa kuvissa on päivämäärät!
        "Lisänä rikka(ko) rokassa?"
        Talvet ovat kylmiä siellä Itä-Suomessa Pohjois-Savossa. Asuneena siellä tiedän!
        Pitäisi alkaa tajuta lukemansa!

• marjaliisakaarina
        Puupino kirjoitti:

Ei sirkkelöimisessä mitään kummallista olekaan. Ajankohta vain on outo,keskellä kauneinta Suomen suvea ja juuri mökkiläisten loma-aikaan!
        Missään muualla ei sirkkelöity! Järven rannalla se ääni kuuluu, varsinkin 07.00 tienoilla!
        Aivot ovat AJATTELEMISTA VARTEN!

• mitämeinaat9

JUhako se siellä?

• exkiurvetinen

Kyllä siinä hermot menee näin vittumaisten mökkinaapureiden kanssa.johan tuo jankaaminenkin kertoo jotain naapurista.parasta oli vaan tehdä jotain että vittuilu loppuu viimeinkin kun muu ei auttanut.kun kaksi riitelee ei se ole yhden syy, sanoo wanha sananlasku.
      lääkettä naamaan vaan ja hyvää hoitoa suosittelen.

• tutkikaikki

Se vanha sananlasku ei pidä paikkaansa kuten on jo todettu useasti. OLen jo kertonut, että emme JANKANNEET mitään sen 20 vuoden aikana, vaan vakiasukat kiusasivat ihan hulvattomasti..sirkkelöinti...korallikannukaiden repiminen...tiesulut (3 kertaa) jne.....annoimme asioiden olla, emme valittaneet. Odotimme että kaikki muuttuu paremmaksi. Ei muuttunut vaan pahemmaksi. Lopulta he murhasivat(mielestäni suunnitelu murha). Minä jäin henkiin vaikka heidän tarkoituksensa se ei ollut, vaan surmata minutkin.
        OLetko ihan järjissäsi, kun väität, että jos puolustaa itseään se ei olisi luvallista. Jos minä teen sinulle jotain väärin särjen vikka autosi ikkunat...väitätkö, että siihen ovat molemmat syyllisiä?Jos sinä valitat tapahtumasta saako sinua sanoa jankkaajaksi ja riitelijäksi?Lisäksi onnistuisin kyhäämään ympärilleni joukkion houkkia jotka lähtevät puolustamaan minua mustamaalaten sinua ? Jos olet uskonut nuo meistä kerrotut valheet olet mennut pahasti harhaan, tutki koko story ja pyydä meiltä anteeksi!

Hyvää Uutta Vuotta!
        Helena Ahonen, leski

• juhakosiellä

Ilmeisesti veljeni poika vai? Oletko todella hmurhaajan puolella?

• nyttottapuhumaanpian

Kuinka ihmeessä exkiuruvetinen uskoo niin yksipuolista tiedotusta joka tulee vakiasukkaan suusta? Miksi et tullut kymään meiltä miten täällä hurisee. Muistan veljeni ihmetellen kyselleen minulta, murhan jälkeen, että "mitä te siellä riitelitte"?Vakiasukas on siis veljellenikin valhdellut ja juttujaan sepittänyt.....ja ihan pelkästä kateudesta kun ei saanut koko niemeä itaselleen vaikka kaikkensa yritti! Mikä on sinun itressesi uskoa kaikki mitä hän/he meistä VALEHTELIVAT?
        Etkö ota kantaa halkovarkauteen ja kuvien tuhoamiseen mieheni tietokoneelta....onko sekin minun syy? Olen ottamassa selvää eräästä valvontamääräyksestä, josta hovissa eräs hovioikudenneuvos mainitsi HIUKKASEN HUVITTUNEENA KATSAHTAEN MURHAAJAAN(MIELESTÄNI) MIkä on sellainen valvonta,,,ketä on valvottu...miksi on valvottu ja kenen määräyksestä ja millä oikeudella sellainen valvontapaperi voidaan tehdä asianosaisen siitä tietämättä? Asia on pian selvitetty, haluatko tietää ketä sen takana on?

• marjaliisakaarina

vastaus exkiuruvetiselle3.1
        Oletko ollut paikalla yhtään kesä-heinä tai elokuuta? Minä olen ollut ja tulen olemaan vastakin! Juuri siitä syystä TIEDÄN ,etteivät mökkiläiset KOSKAAN riidelleet mistään vakinaapureidensa kanssa! He tosin yrittivät parhaansa provosoimalla saada aikaan emärähinän! Onnistumatta jäi! Mökkiläiset hoitivat asiat (yrittivät hoitaa, paremmin sanoen) kunnan virkamiesten kanssa.(Viran haltioilla kuuluisi olla jämerät otteet!) Heidän suosituksistaan vakikansa viis välitti. Häiritsivät ja vahtivat senkun ehtivät!
        Tuskin olet ollut koskaan päivääkään paikalla tai jos olet, olet taputtanut kännyjäsi heidän (sanoisiko sinua siteeraten)vittuilulleen!

• marjaliisakaarina
        tutkikaikki kirjoitti:

Se vanha sananlasku ei pidä paikkaansa kuten on jo todettu useasti. OLen jo kertonut, että emme JANKANNEET mitään sen 20 vuoden aikana, vaan vakiasukat kiusasivat ihan hulvattomasti..sirkkelöinti...korallikannukaiden repiminen...tiesulut (3 kertaa) jne.....annoimme asioiden olla, emme valittaneet. Odotimme että kaikki muuttuu paremmaksi. Ei muuttunut vaan pahemmaksi. Lopulta he murhasivat(mielestäni suunnitelu murha). Minä jäin henkiin vaikka heidän tarkoituksensa se ei ollut, vaan surmata minutkin.
        OLetko ihan järjissäsi, kun väität, että jos puolustaa itseään se ei olisi luvallista. Jos minä teen sinulle jotain väärin särjen vikka autosi ikkunat...väitätkö, että siihen ovat molemmat syyllisiä?Jos sinä valitat tapahtumasta saako sinua sanoa jankkaajaksi ja riitelijäksi?Lisäksi onnistuisin kyhäämään ympärilleni joukkion houkkia jotka lähtevät puolustamaan minua mustamaalaten sinua ? Jos olet uskonut nuo meistä kerrotut valheet olet mennut pahasti harhaan, tutki koko story ja pyydä meiltä anteeksi!

Hyvää Uutta Vuotta!
        Helena Ahonen, leski

Justiinsa niin!

• marjaliisakaarina
        nyttottapuhumaanpian kirjoitti:

Kuinka ihmeessä exkiuruvetinen uskoo niin yksipuolista tiedotusta joka tulee vakiasukkaan suusta? Miksi et tullut kymään meiltä miten täällä hurisee. Muistan veljeni ihmetellen kyselleen minulta, murhan jälkeen, että "mitä te siellä riitelitte"?Vakiasukas on siis veljellenikin valhdellut ja juttujaan sepittänyt.....ja ihan pelkästä kateudesta kun ei saanut koko niemeä itaselleen vaikka kaikkensa yritti! Mikä on sinun itressesi uskoa kaikki mitä hän/he meistä VALEHTELIVAT?
        Etkö ota kantaa halkovarkauteen ja kuvien tuhoamiseen mieheni tietokoneelta....onko sekin minun syy? Olen ottamassa selvää eräästä valvontamääräyksestä, josta hovissa eräs hovioikudenneuvos mainitsi HIUKKASEN HUVITTUNEENA KATSAHTAEN MURHAAJAAN(MIELESTÄNI) MIkä on sellainen valvonta,,,ketä on valvottu...miksi on valvottu ja kenen määräyksestä ja millä oikeudella sellainen valvontapaperi voidaan tehdä asianosaisen siitä tietämättä? Asia on pian selvitetty, haluatko tietää ketä sen takana on?

No jo on, vai on teidät pantu ihan valvontaan! Olisi pitänyt se vakikansa!
        Kuinka se voi olla mahdollista????????

• kertokaaseminulle

No jo on, vai on teidät pantu ihan valvontaan! Olisi pitänyt se vakikansa!
        Kuinka se voi olla mahdollista????????

Merkillinen lausahdus se oli ja tuli hovioikeudenneuvoksen suusta Kuopiossa ...hän katseli henkirikoksentekijään päin ikäänkuin arvellen..hiukan naurahti huvittuneesti ja sanoi te olette panneet valvontaan....minä en ole saanut selvitystä mitä se tarkoittaa! Mitä on valvottu, kenen pyynnöstä, miksi ...miksi minulle ei ole kerrottu jos minun huvila-alueeni on valvonnassa? Hovioikeudessa ei ole mitään paperia tällaisesta, täsät täytyy saada selvä, koska tuollainen on laiton teko...taas yksi kummalisuus tässä jutussa!

• rehellisyysmaanperii9

Joku hermostui ja vastasi tiedusteluuni "valvonnasta", mutta valvonta poisti hänen kirjoituksensa! Ilmeisesti siinä oli lisää haukkumasanoja ...vakiasukkaiden keskustelu on yhtä tyhjän kans ja valvonta poistaa suurimman osan heidän kirjoituksistaan....mitä siitä pitäisi ajatella...hehän kaipasivat sivistynyttä keskusktelua?!..eikä vieläkään kuulu vastausta miksi teitte sen hirveän teon, murhasit ihmisen, jota et edes tuntenut...tähän kysymykseen kun vastaat ensin itsellesi rehellisesti, niin siitä alkaa uuden elämäsi 1. päivä!

• korjatkaavirheenne
        rehellisyysmaanperii9 kirjoitti:

Joku hermostui ja vastasi tiedusteluuni "valvonnasta", mutta valvonta poisti hänen kirjoituksensa! Ilmeisesti siinä oli lisää haukkumasanoja ...vakiasukkaiden keskustelu on yhtä tyhjän kans ja valvonta poistaa suurimman osan heidän kirjoituksistaan....mitä siitä pitäisi ajatella...hehän kaipasivat sivistynyttä keskusktelua?!..eikä vieläkään kuulu vastausta miksi teitte sen hirveän teon, murhasit ihmisen, jota et edes tuntenut...tähän kysymykseen kun vastaat ensin itsellesi rehellisesti, niin siitä alkaa uuden elämäsi 1. päivä!

No itse asiassa syyttäjänä ollut Tiina Karppinen keksi kauan mietittyään syyn murhaan (mielestäni) ja se kelpasi tuomareillekin saatikka sitten leskein asianajajalle?! Herra Härski tietenkin oli aivan ihastuksissaan tällaisesta intelligentistä naisihmisestä! Tiina Karppisen oivallus; Mies kimpaantui riistakameroista jotka kerkesivät olla lesken mökille menevän tien varressa parisen viikkoa vuonna 2013! Tiinakin ihmetteli itse käräjäoikeudessa; miksi annoitte kameroiden olla sen jälkeen vielä yhdeksän päivää? Ennakkotapauksia on ollut, mikäli ei kolmeen päivään riistakameroista valita niistä ei ole harmia! Käräjäoikeudessa hän hylkäsi "salakatselu" syytteen, koska niiden asentaja oli tapettu eikä voinut olla vastaamassa kysymykseen mihin suuntaan hän oli kamerat asentanut, mutta pian kuitenkin mieli muuttui ja hän veti asian hoviin! Hovissa Tiina Karppinen syyttikin jo leskeä, että hänen on pitänyt tai hänen olisi pitänyt tietää kameroiden olemassaolosta. Sitä leski ei ole koskaan kieltänytkään koska hän "käski" miestään ne tienvarteen asettamaan, että saataisiin kiinni se RETKU joka vuodesta toiseen repii ja katkoo lesken istuttamat koivut ja pihlajat tienvarresta ja korallikannukkaat vakiasukkaan ulkorakennuksen takaa lesken tontin tuntumassa!?
        Leskeä IHMETYTTÄÄ ja pitäisi ihmetyttää tuomareitakin, miksi syyttäjän toiminut Tiina Karppinen ei syyttänyt murhaajan(mielestäni) vaimoa murhasta, koska vaimo oli tontilla miehensä murhaa suunnitellessa murhapäivänä klo 12.00 aikoihin. Murhaajahan itse sanoo asian aivan selvästi poliisille häntä kuulusteltaessa ...se lukee selvästi poliisinkuulustelupöytäkirjassa; hän suunnitteli murhaa ja mietti huomasiko hänen vaimonsa sen?
        Ville Mykkänen on fiksu, hoksaava ja ENNEN KAIKKEA REHELLINEN, mikä ominaisuus on vähintäänkin poliiseilla oltava!
        Leski ei ole vieläkään kimmastunut vastaavalla tavalla, että murhaisi naapurinsa, vaikka hänen tontillaan töpästelivät (5.10.2011 klo 17.12) tappajan vaimo aikuisen tyttärensä kanssa kori kädessä ja siinä lady alkoi nakella klapeja koriinsa. Riistakameroiden kuvat olivat liikekuvia. Poliisille tehty ilmoistus oletetusta halkovarkaudesta ei aiheuttanut poliiisn toimesta mitään muuta toimenpiteitä kuin, että riistakamerasta taltioidut kuvat murhatun miehen tietokoneelle tuhottiin kun tietokoneen ollessa Iisalmen poliisin hallussa. Rikosylikomisari Juha Makkonen ei ole pystynyt antamaan mitään selitystä siihen, miksi hän poisti todistusaineiston murhatun miehen tietokoneelta aikavaälillä 24.8.13-käräjäoikeuden päivä! Tätä ei ole häneltä koskaan uskaltanut kukaan kysyä ei poliisien laillisuusvalvonta/Jyrki Haapala eikä oikeuskanslerinvirastossa Tom Smeds.....kysymys kuuluu edelleenkin MIKSI Juha Makkonen tuhosi murhatun miehen tietokoneelta kuvat oletetusta halkovarkaudesta?
        Kenelläkän ei ole oikeutta poistaa yksityishenkilön valokuvatallenuksia, jota ovat hänen omalta tontiltaan otettuja kuvia vaikkakin kuvissa olivat henkilöt joiden osuutta huvolanomistajan murhaan(mielestäni) ei ole edes koskaan oikeudessa käsitelty. Kisäksi vaimoa eikä tytärtäkään edes kuulusteltu! Lesken tyttäreltä kysyttiin minkälainen isäsi oli ja oliko isä koskaan pitkiä aikoja poissa kotoa? Tämä on merkillistä...eikä olisi pitänyt kysyä myöskin murhaajan (mielestäni) tyttäriltä millainen heidän isänsä
        oli ?Tämä käräjäoikeuden istunto oli täysi farssi niin väärin ja epäoikeudenmukainen ja HÄRSKI!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      167
      2293
    2. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      58
      1295
    3. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1177
    4. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1137
    5. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      1049
    6. Martina ja jalkapalloilija2

Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      1048
    7. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      122
      998
    8. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      94
      989
    9. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      975
    10. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      972
    Aihe