turvallinen.
Lapsien koulumatkat ei painota tekisi mieli luovuttaa. ollaan sitten tossa pihassa tavaroiden kanssa tietämättä seuraavasta päivästä mitään. irtisanomiset tehty ja muutto paperit tehty. en kyllä nosta jalkaakaa sen eteen että remppaa näitä asuntoja ei riitä kapasiteetti siihen. Miksi näkisin vaivaa??
oikaisuvaatimus kerran kuussa käsitellään hallituksesta tässä on pyhät ja kaikki edessä vakuutus pitäisi hoitaa kun ei anna sitoomusta. se työntekijällä näköään painottaa henkilökohtaiset asiat kun tuollain päätti kohtalosta. on se niin kiva antaa sellaisen tehdä päätöksiä jolla ei ole kaikki hyvin.
Me muutetaan vain lasten vuoksi halvempi huoneisto vesimaksu mukana ja pienempi asunto mutta turvallinen asuinalue kun on tien päässä ei kulje autoja..
mä haluan oksentaa.
minusta lapsien joulu viedään tarkoituksella säästetty rahat lapsilta kun viedään sitoomukset käsistä. ne on ihan tuhmia ihmisiä. laki ajaa lapsien oikeuksia.
missä oikeasti enää on hyviä ihmisiä.
Toimeentulo hylkäs päätöksemme syystä asuintila
36
91
Vastaukset
- ex-morkkis
pitääkö tässä enää jaksaa kiusataan
- ex-morkkis
lapsetkin tietää otan sen eukon naaman vie esiin ja näytän sen pahapukin lapsille.
- ex-morkkis
ex-morkkis kirjoitti:
lapsetkin tietää otan sen eukon naaman vie esiin ja näytän sen pahapukin lapsille.
kyllä se jostain saan esiin.
- ex-morkkis
ex-morkkis kirjoitti:
kyllä se jostain saan esiin.
noh täytyy vaan uskoa että kärsii itse vie pahemmin.
- ex-morkkis
ex-morkkis kirjoitti:
noh täytyy vaan uskoa että kärsii itse vie pahemmin.
kyllä kaikki valitukset tehdään. myös etuuskäsittelijästä menettäköön työpaikkansa se saakoon katsoa miltä tuntuu olla asunnoton ja hyljeksitty.
- ex-morkkis
ex-morkkis kirjoitti:
kyllä kaikki valitukset tehdään. myös etuuskäsittelijästä menettäköön työpaikkansa se saakoon katsoa miltä tuntuu olla asunnoton ja hyljeksitty.
nimi on ylhäällä
- ex-morkkis
ex-morkkis kirjoitti:
nimi on ylhäällä
lapsien asemaa laki ajaa
- äläkävalita
Mene jumaliste töihin jos olet pentujakin tänne väsännyt.
Teillä pummeilla on ihme tapa vinkua täällä palstoilla mut hei se ei auta sia paskan vertaa. Mene töihin.- ex-morkkis
töihin mulla on 8v 6v 5v 2v 9kk lapset ja isäntäkin juuri tuore ylioppilas.
mulla on tärkeämpää hoitaa lapset. muutenkin minun pitää harjoitella kuvakorttien käyttäminen koska kielellinen eritysvaikeus.
mulla ei ole koulutusta ja lukion aloitan taas tammikuussa etänä mutta lapsi rinnalla.
hyvä palkkainen työ vaatii palkan jolla elättää perhe. - ex-morkkis
lisäksi 2vuotiaasta luovutin maitoa 77 litraa ja täysimetin 6kk.
mulla on vähän erillaiset tärkeydet kyllä se mies on luvannut minulle talon ilman pyytämättä vaikka en tee sitten sillä talolla enää. koulutie lapsille on tärkeämpi kuin oma huone meillä vanhemmilla.
miksi kuvittelet että huvikseni änkeydyn kolmioon ja 7henkisenä perheenä.
Voimia ja jaksamista perheellesi! Asioilla on aina taipumus järjestyä :).
- ex-morkkis
kyllä vähän isompi kiho oli toista mieltä että täytyy hankkia jostain muualta koska ei kerkeä ehkä oikasuvaatimus. sain sumppittua ettei tule päällekkäisiä vuokria.
meillä koko vuosi ollut epäonnenvuosi sairauksien ja muiden myötä.
ihmiset on tänä vuonna lasten joululahjat rahana antanut . nytkö ne menee vakuuteen.
pieniä summia mutta säästetty kirpputoripöydänkin pidin. ja nekin oli lapsille säästetty viikosta 52.60€ töitä saa tehdä mutta ihmiset eivät sitä ymmärrä mitä se on kun ei enää ole paljoa "isolapsiperheitä".
mutta kiitos toivotaan että järjestyy - ex-morkkis
täytyy yrittää kiusata diakonia jos ei ole jo kii. pyhät tulee.
ex-morkkis kirjoitti:
kyllä vähän isompi kiho oli toista mieltä että täytyy hankkia jostain muualta koska ei kerkeä ehkä oikasuvaatimus. sain sumppittua ettei tule päällekkäisiä vuokria.
meillä koko vuosi ollut epäonnenvuosi sairauksien ja muiden myötä.
ihmiset on tänä vuonna lasten joululahjat rahana antanut . nytkö ne menee vakuuteen.
pieniä summia mutta säästetty kirpputoripöydänkin pidin. ja nekin oli lapsille säästetty viikosta 52.60€ töitä saa tehdä mutta ihmiset eivät sitä ymmärrä mitä se on kun ei enää ole paljoa "isolapsiperheitä".
mutta kiitos toivotaan että järjestyyÄlä välitä noiden ilkeilijöiden kommenteista, mietin kyllä mihin tämä maa on menossa kun tommosia kommentteja lukee tämmöisessä ketjussa ja aiheessa.
Toivon sydämeni kyllyydestä että asianne järjestyvät ja saatte hyvän joulun! :).- ex-morkkis
Onnii kirjoitti:
Älä välitä noiden ilkeilijöiden kommenteista, mietin kyllä mihin tämä maa on menossa kun tommosia kommentteja lukee tämmöisessä ketjussa ja aiheessa.
Toivon sydämeni kyllyydestä että asianne järjestyvät ja saatte hyvän joulun! :).kyllä meillä on jo tapa nauraa huonolle tuurille mutta lapset ei oikein huumoria löydä vie, vähän tosikoita vielä. herkkänä kautena on vähän vie kertoo niin kuin asiat on. mutta kyllä kiusaan taas diakonia. mutta kattellaan.
täytyy varmaan laittaa toimeentulotukeen seuraavassa kuussa harkinnan varaista hakea kun piti myydä sängyt ja kaikki että saatiin vakuus maksettua. jess sekö olisi ratkasu jos diakoni olisi kiinni? - ex-morkkis
Onnii kirjoitti:
Älä välitä noiden ilkeilijöiden kommenteista, mietin kyllä mihin tämä maa on menossa kun tommosia kommentteja lukee tämmöisessä ketjussa ja aiheessa.
Toivon sydämeni kyllyydestä että asianne järjestyvät ja saatte hyvän joulun! :).kyllä se on aika hölmöä toimintaa, en nyt enää ihmettele että jotkut asunnot on ilman huone kaluja.
- ex-morkkis
ex-morkkis kirjoitti:
kyllä se on aika hölmöä toimintaa, en nyt enää ihmettele että jotkut asunnot on ilman huone kaluja.
oisiko sulla parempia ehdotuksia nää on nii kolhusia että pitäisi.
isännän työpöytä 100vuotta tekisi mieli pistää myyntii. isännän iso-isä oli perustamassa ensimmäisiä tv- asemia. kyllä sillä puolella taitoa löytyy. - ex-morkkis
ex-morkkis kirjoitti:
oisiko sulla parempia ehdotuksia nää on nii kolhusia että pitäisi.
isännän työpöytä 100vuotta tekisi mieli pistää myyntii. isännän iso-isä oli perustamassa ensimmäisiä tv- asemia. kyllä sillä puolella taitoa löytyy.vaikka poika kärsii kielellisestä erityisvaikeusta 9-10 tulee matikassa, äikässä ja on lahjakas liikunnallisesti. se oli hassu kun minulla on painoa kiertynyt lasten myötä ja se heitteli pikku sisaria kovilla ja joudun juokseen se perässä tuumasin . se teki sen sen vuoksi että äiti jouksee että se laihtuu.
olen kertonut kun noi lapset halusi alkaa lihomaan kun esimerkkinä olen ettei se terveellistä ja tulee lihavuudesta sairauksia. joten pojan tapa oli vähän jumpata äitiä (jolla polvet on rikki niin )juoksuttaa heittelemällä kovilla sisaria.
on se ihan samallainen ajatelu malli kuin nyt sillä sipilällä toivotaan että tuota oppii. ne syy seuraus suhteet että uskaltaa antaa vähän ilman jatkuvaa seurantaa olla itsenäisesti pihalla.
ihanaa ystäväiseni että tuet minua tää elämä ei ole aina helppoa.
- pitäsnoi
lapset ottaa sinulta kokonaan pois. Et taida osata edes kirjoittaa suomenkieltä. Todella epäselvää tekstiä. Tainnut jäädä koulut sinulta käymättä.
Oletko sinä ihan terve? Miksi morkkaat toista joka on ikävässä tilanteessa? Miten kirjoitustaito tekee jostakin huonomman tai paremman vanhemman?
Se että sinulla itselläsi on huono olla, ei ole syy purkaa sitä keneenkään.- pitäsnoi
en minä ketään morkkaa. Se oli vain toteamus asiaan. On minullakin lapsia, enkä haluaisi tietenkään, että joutuisivat taivasalle. Lapsille on kuitenkin tärkeää, että vanhempi osaa kirjoittaa, koska voi joutua auttamaan esim. koulutehtävissä.
pitäsnoi kirjoitti:
en minä ketään morkkaa. Se oli vain toteamus asiaan. On minullakin lapsia, enkä haluaisi tietenkään, että joutuisivat taivasalle. Lapsille on kuitenkin tärkeää, että vanhempi osaa kirjoittaa, koska voi joutua auttamaan esim. koulutehtävissä.
Sinulla on huono olo, jota purat muihin ihmisiin palstalla. Mitä jos opettaisit edes lapsillesi, että jos jollain ihmiselle menee huonosti voi tarjota tukea tai rohkaisua.
Sen sijaan, että iloitsee toisen epäonnesta? Et näköjään sitä ole itse vielä oppinut.
Mieti hetki kirjoittamaasi, sanot ihmisille joka kertoo jouluaikaina yllämainituista ongelmista "lapset pitäisi ottaa sinulta pois koska et osaa kirjoittaa" "koulut jäänyt sinulta käymättä" oletko ihan täysi psykopaatti?
Sinultahan ne lapset pitäisi ottaa pois :).- pitäsnoi
älä lässytä narskuja juttujasi. Vedä kala kurkkuusi.
- ex-morkkis
niih eihän minun kuulunut elääkää kyllä yritin riistää sitä henkeä jo 18 vuotiaana mutta piti saakeli elää väkisin ja elämän ilo vaan sattu tulemaan kun lasta aloin odottaa kun noista lääkkeistä ei turrunnut mielitarpeeksi niin lisättiin aina lääkkeitä ja sitten jo ne pillereitäkään muistanut syödä sitä sitten odotettiin lasta. mä olin jo varhaiseläkeellä. sitä se on jos elämän valo syttyy lasten vuoksi kun koulu ajat vain niitä hoidin. sen siitä saa kun oma isäni ei hoitanut osuuttaan. hän se taas hoisi niin hyvin kun tiesi siihen aikaan.
- ex-morkkis
ex-morkkis kirjoitti:
niih eihän minun kuulunut elääkää kyllä yritin riistää sitä henkeä jo 18 vuotiaana mutta piti saakeli elää väkisin ja elämän ilo vaan sattu tulemaan kun lasta aloin odottaa kun noista lääkkeistä ei turrunnut mielitarpeeksi niin lisättiin aina lääkkeitä ja sitten jo ne pillereitäkään muistanut syödä sitä sitten odotettiin lasta. mä olin jo varhaiseläkeellä. sitä se on jos elämän valo syttyy lasten vuoksi kun koulu ajat vain niitä hoidin. sen siitä saa kun oma isäni ei hoitanut osuuttaan. hän se taas hoisi niin hyvin kun tiesi siihen aikaan.
ei annettu kuolla kun silloin tahto vaan piti sairaalassa aatella nyt ihan elätettävä kuin hotellissa ja kun pyysit lääkkeitä haukuttiin mitä sää itteäsi lääkkeillä turrutat.
- ex-morkkis
ex-morkkis kirjoitti:
ei annettu kuolla kun silloin tahto vaan piti sairaalassa aatella nyt ihan elätettävä kuin hotellissa ja kun pyysit lääkkeitä haukuttiin mitä sää itteäsi lääkkeillä turrutat.
kokeile elää sitten täysillä kun olet koko elämäsi ollut köyhä. kun ei sulla ole tietoa miten sitä rikastutaan kun lapsia hoidit että aikuiset pääsi töihin
- ex-morkkis
uskollisesti tuo isäntä tuossa elämäni rinnalla ollut jo silloin kun sairaallassakin tuli mua kattomaan fillarilla katsomaan. kyllä pusuteltii ja oltiin niin päivä kerraallaan elettiin. siellä me kummatkin sairaalassa sitten isäntä sydänkoneessa ja minä hiilenjuoneena 18v. kun ei ero sillein onnistunut isännän kannalta kun piti ittensä tappamaan minun takia kun kestänyt elää sen kanssa ja halusin eron. kyllä tästä on 12vuotta kestetty jo toisiamme
- ex-morkkis
ex-morkkis kirjoitti:
uskollisesti tuo isäntä tuossa elämäni rinnalla ollut jo silloin kun sairaallassakin tuli mua kattomaan fillarilla katsomaan. kyllä pusuteltii ja oltiin niin päivä kerraallaan elettiin. siellä me kummatkin sairaalassa sitten isäntä sydänkoneessa ja minä hiilenjuoneena 18v. kun ei ero sillein onnistunut isännän kannalta kun piti ittensä tappamaan minun takia kun kestänyt elää sen kanssa ja halusin eron. kyllä tästä on 12vuotta kestetty jo toisiamme
kyllä se parhaansa tekee töitä teki lapsen tulon aikaan nälkä palkalla mutta sitten se toivo vaan lisää ja minä en enää jaksanut joten meni kouluun että pääsee parempi palkkasee työhön. kylä se parhaansa tekee.
- ex-morkkis
ex-morkkis kirjoitti:
kyllä se parhaansa tekee töitä teki lapsen tulon aikaan nälkä palkalla mutta sitten se toivo vaan lisää ja minä en enää jaksanut joten meni kouluun että pääsee parempi palkkasee työhön. kylä se parhaansa tekee.
se vaatii vaan aikaa
- ex-morkkis
Onnii kirjoitti:
Sinulla on huono olo, jota purat muihin ihmisiin palstalla. Mitä jos opettaisit edes lapsillesi, että jos jollain ihmiselle menee huonosti voi tarjota tukea tai rohkaisua.
Sen sijaan, että iloitsee toisen epäonnesta? Et näköjään sitä ole itse vielä oppinut.
Mieti hetki kirjoittamaasi, sanot ihmisille joka kertoo jouluaikaina yllämainituista ongelmista "lapset pitäisi ottaa sinulta pois koska et osaa kirjoittaa" "koulut jäänyt sinulta käymättä" oletko ihan täysi psykopaatti?
Sinultahan ne lapset pitäisi ottaa pois :).kyllä koen aina minun olevan se häiritsevä osapuoli joten se takiin koen että kiusaan vaan läsnä ololla kun purskahdan itkuu ja minusta ei saa sitten mitään selvää. en pysty aina olemaan itkemättä vaikka kuinka harjoitten.
- ex-morkkis
ex-morkkis kirjoitti:
oho kirjoitin kiro sanan nää palstat on pahoja. en tykkää kiroilla 8 ( on huono fliilis
- Ihmettelenkin
Miksi helvetissä pykätä noin monta lasta jos ei edes työpaikkaa mammalla ole ?? Muiden pitää elättää sun mukulas.
Voimia silti.- EtOleKoskaan
lama-ajasta kuullut? Kuka tahansa voi joutua työttömäksi. Se että sinulla on lapsia, ei ole tae siitä että saat pitää työpaikkasi.
Luoja miten tyhmä ihminen olet sinäkin.
- mammojenelämä
ei ole helppoa. Lapsellisten ihmisten on vaikea saada työpaikkaa. Lapsista ei välttämättä tarvitse mainita työhaastattelussa, mutta jos työnantaja kysyy, niin kehtaako valehdella.
- ex-morkkis
noh sanon kyllä suoraa liuta lapsia ja se olen minä joka kotio pyydetään että minulle tuuraja kun lapset on valmiiksi geneettisestisairaita joudun juokseen niin kauan kuin se on parantunut mutta kuitenkaan eivät niin vammasia että saisin vammaistukea niistä.
ehkä noi kuvakorttiharjoittelujen myötä voin saada tuosta vanhimmaisesta. mutta muilla ei olekkaa todettu dysfasiaa.
ja sitten jo kysellään koska tulee seuraava ja pakko sanoa ettei enää riitä henkinen terveys pelätä lapsen puolesta kuoleeko se munuaisiin - ex-morkkis
ex-morkkis kirjoitti:
noh sanon kyllä suoraa liuta lapsia ja se olen minä joka kotio pyydetään että minulle tuuraja kun lapset on valmiiksi geneettisestisairaita joudun juokseen niin kauan kuin se on parantunut mutta kuitenkaan eivät niin vammasia että saisin vammaistukea niistä.
ehkä noi kuvakorttiharjoittelujen myötä voin saada tuosta vanhimmaisesta. mutta muilla ei olekkaa todettu dysfasiaa.
ja sitten jo kysellään koska tulee seuraava ja pakko sanoa ettei enää riitä henkinen terveys pelätä lapsen puolesta kuoleeko se munuaisiinjos valhtelee se ei sitten luottaisi enää mikä on tärkeää, saanee vaan kysyä että pystyy varautuu henkilön ennalta arvaattomiin menoonkin joten työt ei seisaannu.
mutta oikealla alalla teen ylitöitäkin koska olen hyvä ja tarkka käsillä tekemään ja silloin nautin siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337365Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654450Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen553493Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5073207Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972144Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361793Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201751- 911583
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791505Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151446