Olin pankkiautomaatilla ja kuinka ollakaan siihen saapui muutama matu jotka ryhtyivät kinuamaan omalla puheellaan jotain ja eräs niistä otti sanojensa takeeksi puukon esiin.
Onneksi paikalla oli muitakin suomalaisia ja pääsin livahtamaan pois.
Seuraavalla kerralla otan kirveen mukaan kun käyn nostamassa rahaa.
Tämä tapahtui Raumalla eilen.
Arabi-matu uhkasi puukolla
19
134
Vastaukset
- ilmoituksia_kehiin
Teitkö poliisille ilmoituksen? Nyt pitää tehdä kaikista em. kaltaisista tapahtumista ilmoitus!
- ekovirtanen
Ei kannata koska ei ollut todistajia paikalla.
Muuten olisin tehnyt. - oli_eikä_ollut
Keitäs sitten olivat paikalla olleet muut suomalaiset. Olivatko hekin matuja?
- sdggfgcvggggg
Oliko sipilän ystäviä
- ekovirtanen
Varmasti olivat.
- oudot_epäilijät
Kohta joku mamuttajasuvakki tule väittämään, että "eihän tuo voi pitää paikkansa!".
Heidän mukaan maahan on tullut vain pörröisiä ja söpöjä lapsia...- ekovirtanen
Varkaita ja raiskaajia arabi ovat.
Kaikki sen tietävät.
- sipittää
Itselleni taphtui eräässä suuressa marketissa seuraavanlainen tilanne. Käytävällä tuli vastaan neljä nuorta matuja ja kävelivät röyhkeästi minua kohti, en väistänyt.
Menin kassalle maksamaan ostoksiani, niin he tulivat perässäni samalle kassalle olutkassin kanssa, yksi jäi maksamaan ja muut menivät edelleni.
He seurasivat minua ulos ja alkoivat lähestyä, silloin panin käteni povitaskuun, niin nämä sipilänsuosikit juoksivat karkuun.
Varokaa näitä sipilänsuosikkeja, sillä he ovat todella vaarallisia. Toivottavasti muiden ei tarvitse kokea samaa. Itse olen liki 2 metrinen ja 120 kiloinen sekä hyväkuntoinen,jos toisten tulee sama tilanne, tiedän kuinka toimin.- eiläski
aika mielikuvitus....noin iso ukko...mä oon 170 85 eikä tarvi laittaa kättä povitaskuun.
- mulkoilija.-
eiläski kirjoitti:
aika mielikuvitus....noin iso ukko...mä oon 170 85 eikä tarvi laittaa kättä povitaskuun.
mää kävin vastaanottokeskuksessa. mulkasin pahasti, niin mamut juoksi karkuun lähimetsiin. nyt niitä kuulemma etsitään sieltä kissojen ja koirien kanssa.
- ekovirtanen
Arabit uskovat vahvemman oikeuteen.
- kysyjä.-
otatko varmasti kirveen mukaan, vai onko tämä samaa sittiä kuin muukin tarinasi
- ekovirtanen
Otan sopivan kokoisen kirveen ja lyön välittömästi kun arabi yritää ryöstää.
öö tämän-kin aloittajan tarkoitus-pe-rä on hyvinkin kyseenalai-nen sanoisi suvakki-siivilä
- ekovirtanen
Kertomus ei ole satua.
- Nassenoposet
Miksi suomi nössöjen eka ajatus on juosta karkuun.
Matut voi myös tyrmätä kunnon iskulla.- ekovirtanen
Yksittäinen arbi-matu on heikko, mutta ne elukat liikkuvat laumoissa.
- ihankippeetä
Raumalla on aika häijy kulkea,kolme mamua tuli mua ja koiraa vastaan dopperi on kiltti mutta jostain syystä laukas purukaluston esiin ja rupes muriseen ni kaikki kaivo puukot esiin mölisivät ihan vitusti ja heiluttivat kättä kurkulla,soitin 112ja kytät tuli liukkaasti paikalle pieni keskustelu ja mamut syyniin ja puukot ja puntarit veke ja ukot koppiautoon......kyllä virkavaltaakin vitutti,näky naamasta. Että tällästä nykyään......on se perkele että ei oman maan kansalainen saa kulkea edes ison koirankanssa rauhassa,ei uskaltanu päästää irti kun nää partalapset osaa käyttää puukkoa ja syövät koiria elääkseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun5914116T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli374113Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo472375- 1542239
Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:
Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn3391768- 1091630
Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast291504Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?2011442- 621196
- 1021194