Menen elämää taaksepäin vuoteen 1986.Olin kipuinen ,särkyinen,saunan jälkeen lihaskankeus paha.Sain paikallisten lääkärien tutkimisien jälkeen lähetteen Turun Kelan tutkimuslaitokselle. jossa olin kolme viikkoa.(yksi viikko keuhkokuumeessa,oli esteenä tutkimusten aloitukseen) Tutkimusten jälkeen sain vain tiedokseni -että minulla on etenevä sairaus. Nimi oli outo , mutta viittasi johonkin reumaan.Nimi alkoi muistini mukaan Fiprlomyälgia????Tammikuu 2016 olen ollut eläkkeellä siitä taudista .14/12-15. pyysin reumaveri kokeeseen ,kun olen väsyinen ,kankea ja mieli maassa. Reumaarvoni oli 113.ja kun viite on > 10- on siinä pikkasen kuin kivuille "alttiutta" temmeltää koko varsi ,olat, nyt pahemmin lanneranka-mennyt kipuillen koko selkärangan ja jäykistänyt sen- ja eikä tiedä minnekkä lähtisin jo apua hakemaan.Burana 800 mg tulehduskipulääkkeet panagor "myrkyt ovat vain -apuna väsyttämiseen ja melkoiseen tuntuun pikku "humalaan.Nilkkanivelet jäykistetty V-08-09.Halu tietää mitä te toiset kipuiset laillani? olette saaneet apua vaivaan joka etenee ,jäykistäen varren ennen" kuolonkankeutta"Odotan valoisia vastauksianne?-- Vesisaderäntä talvi kun pahentavat mielen ja vaivatkin tuntuu kin uutena ,pahenpana.
Erikoinen Reumasairaus -Mutta mikä?
vaivainen
1
246
Vastaukset
- reumainenihminen
On varmaan kyse fibromyalgiasta....reumasairaus myös..itselläni selkärankareuma ja myös muut nivelet oireilee..vain reunalääkäri voi antaa avun esim.biologisilla lääkkeillä..ja terveyskeskuksesta nivelpistoksia tarvittaessa..itselläni myös rintakehä ja alaselkä kankeana sairauden aiheuttamana kun sai tehä tuhojaan kymmeniä vuosia ennenkun sain diagnoosin...kipu läsnä päivittäin..jaksamista ja toivon että saat apua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1404422Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3502230Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik32114Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481891- 1071820
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4561787Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4831621MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar571479Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4881363Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441338