Haluaisitko runkata tänäyönä sukkisrunkut?
Haluaisitko
274
2404
Vastaukset
- Tyttöilijät
Haluaisin, kivaa tyttöillä välillä :-) ajatuskin saa kaluni kovenemaan.
- Sukkiksetjalassa
Sain juuri postissa tilaamani uudet satiini-sukkahousut ja tummat pitsiliivit.. Ihanalta tuntuu kun laitoin ne juuri päälleni ;-)
- tytöttää
Kalu laukeamiskunnossa,jalassa lyckra-sukkikset ja korkosaappaat.Kohta päästän lastin sukkiksien sisään...
- Samoin
Tulin juuri baarista ja farkkujeni alla jalassani oli kiiltävät sukkahousut...kiimatippoja on sukkiksissa ja nyt olisi sun kädelle yötöitä =)
- Samaoin
Tuliko isolasti ?
- Sukkiksetsexikkäät
Samoin kirjoitti:
Tulin juuri baarista ja farkkujeni alla jalassani oli kiiltävät sukkahousut...kiimatippoja on sukkiksissa ja nyt olisi sun kädelle yötöitä =)
Kiiltosukkikset saa minut kiihoittumaan, laukeamaan…
- Sukkiksetjalassa
Samoin kiiltävän mustat, 10 deniä...
- Paljaanamulla
Se oli tarkoitus, onko muita miehiä joilla nyt sukkahousut jalassa ja kyrpä kovana odottamassa purkautumista?
- Sukkiksetsexikkäät
Ei pysty odottaa iltaan asti, kalu kovana sukkahousuissa ja orkku tulossa!
- uho
On nyt sukkahousut jalassa ja kovana kohta lentää mustat 10den ne on mukavat vaikka tahtoo hajota välillä käsiin.
Minulla nyt vaalean ruskeat 30 den ihanan pehmeät sukkahousut ja punaiset kontiot jalassa...valtavan kiihottavaa...kohta laukeen sukkiksiin...ihanaa...
- Bimies2
Olisi kiihoittavaa nähä kun laukeat sukkiksiisi.. hieroa kosteaa kaluasi....
Bimies2 kirjoitti:
Olisi kiihoittavaa nähä kun laukeat sukkiksiisi.. hieroa kosteaa kaluasi....
olisihan se kiihoittavaa tehdä se toisen nähden....
- Bimies2
ajatuskin saa kaluni kosteaksi sukkiksissani...
- Sukkiksetsexikkäät
Bimies2 kirjoitti:
ajatuskin saa kaluni kosteaksi sukkiksissani...
Etkä ole ainoa, mullakin kulli pingoittuu sukkahousuja vasten, odottaen kiimaista purkautumista joka on lähellä…
- Bimies2
Samoin, täytyy käydä välillä ulkona jäähyllä, ettei vielä purkaudu sukkisiini....
nyt ei ole pystynyt muutamaan päivään käyttämään sukkiksia eikä pääse vähään aikaan kun vasta sitten kun on taas yksin kotona...jonain päivänä...
- Bimies2
Sitä on kivaa odotella... tuntuu taas kiimaiselta....
- Sukkiksetsexikkäät
cd_karita kirjoitti:
nyt ei ole pystynyt muutamaan päivään käyttämään sukkiksia eikä pääse vähään aikaan kun vasta sitten kun on taas yksin kotona...jonain päivänä...
Hyvää kannattaa odottaa, sitä paremmalta se tuntuu, nyt vaihteeksi jalassa pitsilegginssit, on aika sexytpöksyt ja komeasti seisoo…
Sukkiksetsexikkäät kirjoitti:
Hyvää kannattaa odottaa, sitä paremmalta se tuntuu, nyt vaihteeksi jalassa pitsilegginssit, on aika sexytpöksyt ja komeasti seisoo…
kiva, kiva
cd_karita kirjoitti:
Nyt "taas" sukkahousut jalassa, ihon väriset ihanan tuntuiset, niin pehmeät ja niin kiihottavat, en malta viivyttää laukeamista kun niin kovasti seisoo ihanissa sukkiksissa...lisä kiihokkeen saan kun laitoin vielä punaiset kontiot jalkaani...oih ihan kohta tulee...voih...uih...ooohh....
- SukkiksetsexikkäätÄ
cd_karita kirjoitti:
Nyt "taas" sukkahousut jalassa, ihon väriset ihanan tuntuiset, niin pehmeät ja niin kiihottavat, en malta viivyttää laukeamista kun niin kovasti seisoo ihanissa sukkiksissa...lisä kiihokkeen saan kun laitoin vielä punaiset kontiot jalkaani...oih ihan kohta tulee...voih...uih...ooohh....
Ooh, sait minutkin laukeamaan kiiltosukkiksiini!
SukkiksetsexikkäätÄ kirjoitti:
Ooh, sait minutkin laukeamaan kiiltosukkiksiini!
tässä heti aamusta mustissa 20 den sukkiksissa, kiimatipat tulleet jo, laukeaminen sukkahousuihin vain tuokion päässä.
- utelias_kokeilija
Puin äsken itsellekin omat 20 den sukkikset. Nyt kyllä seisoo, ei kestä kauaa...
- Sukkiksetsexikkäät
cd_karita kirjoitti:
tässä heti aamusta mustissa 20 den sukkiksissa, kiimatipat tulleet jo, laukeaminen sukkahousuihin vain tuokion päässä.
Aah, eikö tunnukkin ihanalta tuo nailonin hyväily kalua vasten, 15den silkkisatiini sukkahousut ihonvärisinä, niin kiihoittavaa, nyt on pakko antaa tulla…!
- Bimies2
cd_karita kirjoitti:
Tuntui varmaan ihanalta ja näytti myös!
Bimies2 kirjoitti:
Tuntui varmaan ihanalta ja näytti myös!
Eilen illalla oli jälleen ihana ottaa sukkisorkut, on se vaan niin kiihottavaa antaa lastin tulla sukkiksiin kun kunnolla seisoo
Aah, eikö tunnukkin ihanalta tuo nailonin hyväily kalua vasten, 15den silkkisatiini sukkahousut ihonvärisinä, niin kiihoittavaa, nyt on pakko antaa tulla…!
Voih miten nailoneissa on niin kiihottavaa olla, ihan kohta tulee kunnon sotkut sukkahousuihini, ihan kohta...
- Sukkiksetsexikkäät
cd_karita kirjoitti:
Voih miten nailoneissa on niin kiihottavaa olla, ihan kohta tulee kunnon sotkut sukkahousuihini, ihan kohta...
Niin tulee, tuli ostettua uusia ihania sukkiksia ja nyt nautin nailonien hyväilystä posliinikalu jäykkänä…
Niin tulee, tuli ostettua uusia ihania sukkiksia ja nyt nautin nailonien hyväilystä posliinikalu jäykkänä…
Mistä ostit ja minkälaisia (merkki ,väri ja vahvuus)?
- Bimies2
cd_karita kirjoitti:
Tuliko ihana lasti ;-)
- Ihanat
cd_karita kirjoitti:
Saisiko kuvan sun sotkuista ?
- Sukkiksetsexikkäät
cd_karita kirjoitti:
Mistä ostit ja minkälaisia (merkki ,väri ja vahvuus)?
Sokokselta löysin alennusmyynnistä hyvän valikoiman Amarin ja Voguen ohuita 15den vahvikkeettomia juhlasukkiksia, ihonvärisiä, mustat kuviolliset sekä harmaat ja valkoiset. Kiihoittavaa tuo sukkahousujen ostaminen, kyllä siinä kalu seisoi kun sukkishyllyjä selasin ja kotona oli pakko laueta nailoneihin. Nyt ei voi pidättää, spermat tulee taas aaahh sukkahousuihin ihanaaaa…!
Sokokselta löysin alennusmyynnistä hyvän valikoiman Amarin ja Voguen ohuita 15den vahvikkeettomia juhlasukkiksia, ihonvärisiä, mustat kuviolliset sekä harmaat ja valkoiset. Kiihoittavaa tuo sukkahousujen ostaminen, kyllä siinä kalu seisoi kun sukkishyllyjä selasin ja kotona oli pakko laueta nailoneihin. Nyt ei voi pidättää, spermat tulee taas aaahh sukkahousuihin ihanaaaa…!
Voih, ihanaa, tiedän tuon kiihkeän tunteen kun on sukkahousu ostoksilla ja kiirehän siinä tulee kotiin sovittamaan ostoksiaan. Ihanat merkit, mallit ja värit valitsit.
- Ihanat
Se olis mahtavaa nähdä...
- Bimies2
cd_karita kirjoitti:
Eilen illalla oli jälleen ihana ottaa sukkisorkut, on se vaan niin kiihottavaa antaa lastin tulla sukkiksiin kun kunnolla seisoo
Ajatus saa kullini seisomaan sukkiksissani, kun laskit lastisi sukkahousuihisi. Olisi kiihoittavaa hieroa sua samalla.
Bimies2 kirjoitti:
Ajatus saa kullini seisomaan sukkiksissani, kun laskit lastisi sukkahousuihisi. Olisi kiihoittavaa hieroa sua samalla.
Hmmm....niin, miksipä ei....laueta toisen nähden ja nauttia yhdessä....
- Bimies2
Molemmilla paljaat kalut kovana sukkahousuissa, toistemme kädet hyväilemässä kosteita kaluja. Haluaisitko lisääää....
Bimies2 kirjoitti:
Molemmilla paljaat kalut kovana sukkahousuissa, toistemme kädet hyväilemässä kosteita kaluja. Haluaisitko lisääää....
Aivan...voisin haluta...kiihkeinä ihanissa sukkahousuissa
- Bimies2
Kovana tässä, ajatellen kätesi hyväilemässä sukkiskulliani... Katsellen kovaa ja kosteaa kaluasi joka tihkuu kiimanestettä..
- Bimies2
Onko tänään valunut kiimanesteet sukkiksiin?
Ei ole muutamaan päivään näin päässyt käymään, mutta varmaan taas lähipäivinä on mahdollista, että tulee "vahinko" omiin sukkahousuihin.
- komeetsaappaat
cd_karita kirjoitti:
Ei ole muutamaan päivään näin päässyt käymään, mutta varmaan taas lähipäivinä on mahdollista, että tulee "vahinko" omiin sukkahousuihin.
Minä voisin laueta Karitan Hai-saappaille. Kiihottaa ajatus, että itsellä on punaiset kontiot jalassa ja karita tulee sukkahouissa ja Hai-saappaissa eteeni.
- Bimies2
cd_karita kirjoitti:
Laita viestiä kun valuu taas kiimatipat sukkiksiin
komeetsaappaat kirjoitti:
Minä voisin laueta Karitan Hai-saappaille. Kiihottaa ajatus, että itsellä on punaiset kontiot jalassa ja karita tulee sukkahouissa ja Hai-saappaissa eteeni.
Niin, voisihan sitä hieman keimailla edessäsi sukkahousuissa ja Hai-saappaissa. Saappailla voisi ensin levitellä lastit niiden pinnalle ja sitten huuhdella sotkut pois.
Bimies2 kirjoitti:
Juu, ehkä jo huomenna...
- Bimies2
Sitä olis kiihoittavaa katsella, oma paljas kovana ja kosuneena ohuissa sukkahousuissani. Kastui jo ajatuksesta!
Bimies2 kirjoitti:
Tänä aamuna oli taas kiva vetää omat sukkahousut jalkaan ja tuntea niiden ihana pehmeys iholla. Mahtava seisokkihan siitä syntyi ja ihana laukeaminen sukkiksiin. Sen haluan vielä uusia tänään.
- tytöttää
Pitkästä aikaa saan olla yksin kotona.Käytin heti tilaisuutta..Sukkahousut jalkaan ja heti seisoi kovana.Ehdin juuri saada korkosaappaat jalkaan kun ekan kerran tulin,nailonit hieroi niin terskaa ihanasti ettei oikeastaan tarvinnut kädellä koskea ;).Koettanut välillä siivoilla,imuroida ..Nyt kolmas seisokki menossa..eikä meinaa puhdasta tulla...
tytöttää kirjoitti:
Pitkästä aikaa saan olla yksin kotona.Käytin heti tilaisuutta..Sukkahousut jalkaan ja heti seisoi kovana.Ehdin juuri saada korkosaappaat jalkaan kun ekan kerran tulin,nailonit hieroi niin terskaa ihanasti ettei oikeastaan tarvinnut kädellä koskea ;).Koettanut välillä siivoilla,imuroida ..Nyt kolmas seisokki menossa..eikä meinaa puhdasta tulla...
Ihanaa
- Bimies2
cd_karita kirjoitti:
Tänä aamuna oli taas kiva vetää omat sukkahousut jalkaan ja tuntea niiden ihana pehmeys iholla. Mahtava seisokkihan siitä syntyi ja ihana laukeaminen sukkiksiin. Sen haluan vielä uusia tänään.
Laitoin töihin lähtiessä myös nailonit farkkujen alle... kiihoittavan kostuneita läikkiä
oli reilusti tullut. Pääsi sukkahoupyykille :-) - Bimies2
tytöttää kirjoitti:
Taitaa tulla kivaa kiimasotkua :-) voitais vaihtaa kostuneet sukkikset :-)
- Kontiomieskin
Minä taas laukesin pelkät punaiset kontiot jalassa. Spermaa tuli melkein puoli desiä.
- tytöttää
cd_karita kirjoitti:
Ihanaa
Ihanaa oli...Kyllä tuli melko sotkut sukkiksiin;). Neljä kertaa laukesin niihin,piti kyllä jo pestä. Onneksi kuivuvat nopeasti...
- Bimies2
Sulla on ollut tosi kivaa...olis mukava nähdä nesteesi sukkiksissasi :-)
- tytöttää
Oli se pitkästä aikaa kivaa...pussit tuli kyllä tyhjättyä kunnolla ;). Mitens siellä? Käytätkö millaisia kenkiä käytät,onko korkkareita?
- Bimies2
Uudet stayupit jalassa ja pikkumustat...ei meinaa pysyä aisoissa :-) löytyy yhdet kivat kokkarit.
- tytöttää
Onko korkkarit kovassa käytössä? Millaiset? Mulla parit saappaat ja nilkkurit. Mulla ainakin on aina touhuissa mukana ;). Ne antaa jotenkin "lisäpotkua" touhuun..joskus tulee mällättyä varret ja mietittyä että joku karju on roiskassut "tytön"saappaille...
- Bimies2
Pitemmillä työmatkoilla ajellessa ja jalassa joskus lisäksi vain mustat sukkahousut ja pitempi takki ;-) Mustat korkeakorkoiset.
- tytöttää
On kanssa tullut vähän ajeltua "varusteiden" kanssa ja vähän käynyt kävelemässäkin pimeällä... Mukava sitteen kotona runkkailla tuhman tytön saappaita pudistaessa kun on sellainen mutafetissi...
- Bimies2
Sehän tuntuu kivalta. Tällä hetkellä kiimanesteestä kosteat sukkikset jalassa.. pikkutuhmaa tiedossa ;-)
- tytöttää
Mitens nyt? Mulla taas tiedossa sukkispyykkiä tälle illalle ;). Toinen seisokki menossa,eka lasti märkänä sukkiksilla...Miten usein bimies2 sulla korkkarit mukana touhuissa? Mä käytän aina ku laitan sukkikset ni pitää myös olla korot ;).
- Bimies2
Vois olla stayupilta.. Korkkarit usein reissulla ajelessa :) Käytätkö myös liivejä?
- tytöttää
Laita vähän ett millaiset korkkarit ,ku kiinnostaa...On mutta tosi harvoin liivit tai tarkoitikko sukkanauhaliivejä? Niitä kyllä sukkien kanssa mutta sukkahousut paremmat ku hieroo kaluu ;).
- Bimies2
Molemmat liivit kiinostaa... sukkiksiin on ihana laskea nesteet:) Kiltävän mustat sirot ja korkoa reilusti.. Onko sulla kosteana?
- tytöttää
Sorry,kesti vähän...minä en ;). Tulin toisen kerran ett melko märkänä sukkikset...Onko ne umpikärkiset vai avo? Entäs onko ohut vai paksu pohja? Mulla korkosaappaat jalassa ja luulen että ainakin kerran vielä tuun..Onko sulla ne korkkarit jalassa?
- Bimies2
Terävät umpikärkiset, ohuilla korkeilla koroilla! Sulla oli eilen kans kosteaa,, sovittelin eilen asuja :)
Olisi mahtavaa saada tuon jälkeen pukea sun sukkikset itselle ja laueta niihin myös-
- tytöttää
Mites tänään? Saispa noista sun korkkareista kuvan,vai mitä merkkii,löytyyks googlettamalla? Ne näyttäs olevan munkin makuun...Mikä koko olis kiva sovitella...Oli kosteeta ja tänään tuntu siltä ett eilen on tultu muutaman kerran ;).
- Bimies2
Tänään oli töissä farkkujen alla pelkästään sukkahousut, oli vaaleita läikkiä tullut kiimanesteestä. ;) Oletko kokeillut samaa? Koko 42 sopisku sulle? Tykkätkö ajella kalusi paljaaksi? Näyttää kiihoittavalta sukkahousuissa :-)
- tytöttää
Onhan sitä tullut sukkiksissa ajeltua,nailon kun kivan liukasta;). Nyt ei ole paljaana, voishan sen taas ajellaki. Vois mahtua jos ei mikään pieni 42 mulla normi 44. Olosuhteiden pakosta joskus ollu 41 mutta ne ei kivat ku liian pienet..Voitaskohan olla yhteydes suoraa?
- Bimies2
Ajoin eilen täysin posliiniksi ja tänään vielä uusin, nyt on tosi paljas :) Laitoin juuri ohuet mustat sukkahousut takas jalkaan... arvaa näyttääkö hyvältä? Kiihoittaisko hyväillä mua nyt?
- Bimies2
tytöttää kirjoitti:
Mites tänään? Saispa noista sun korkkareista kuvan,vai mitä merkkii,löytyyks googlettamalla? Ne näyttäs olevan munkin makuun...Mikä koko olis kiva sovitella...Oli kosteeta ja tänään tuntu siltä ett eilen on tultu muutaman kerran ;).
Laitoin myös jalkaan :) Clarkin DihahKeer nyt kostuu :) entäs sulla???
- tytöttää
Bimies2 kirjoitti:
Laitoin myös jalkaan :) Clarkin DihahKeer nyt kostuu :) entäs sulla???
No nyt alko tuleen tippaa...Upeat korkkarit oli pakko käydä katsoon ;). Saisko niitä sovitella? Korkoki kiva ei liian korkee;). Varmaan jo kovana???
- Bimies2
Kiihoittaisko kokeilla? On kostunut ja tosi kovana.. Mitä haluaisit tehdä mun kaa? :)
- tytöttää
Kyllä kiihottais,onko ne nyt sulla jalassa ku oot kovana ja kosteena? kiihottaisko se sua kun niitä sovittelis joku toinen? Onkos sulla muita? Haluisin silitellä nailonien läpi kovaa kaluas,voisin painella sun Clarkseilla sitä kun ne mulla jalass;).
- Bimies2
On jalassa ja sä voisit ottaa ne jalastani ja sovitella...voisit samalla kokeilla kosteaa kiimanestettäni sukkisten läpi. Tykäisitkö ottaa nyt kosteaa paljasta kaluani suuhusi? Mä voisin pitää sun saappaita kun imisit mua! Alkaa sulla jo tulla??
- tytöttää
Ne varmaan näyttää hyviltä sun sukkisjaloissa,varmaan sukkikset pullottaa komiasti.Saat pitää mun saappaita ottasin sukkisten läpi samalla..Ei mene kauaa...
- Bimies2
Mull on hoikat jalat, sukkiksissa tosi kiihoittavat:) Runkkaa lastit ajatellen mun sukkissääriä sun saappaissasi... mä hieron sun kalua samalla... samoin tulee kohta!
- tytöttää
Joo kauaa ei mee ku mietin että saan testailla sun korkkareita ja sulla mun saappaat jalassa..Tippaa tulee mutta en haluu vielä laueta.kauaa ei sun tarviis hieroo kun laukeisin...Ookkos koskaan runkannut niille Clarkseille..näyttäis mällit hyvälle kun ne on kiiltävät ja mustat...
- Bimies2
Kostui sukkiset eilen...mites sulla ?
- tytöttää
Aikas lastit tuli multa,mietin sun Clarkseja mun jalass;). Anto varmaan lisäpotkua... Joko sukkikset sulla jalassa taas?
- Bimies2
Laitoin jo aamulla farkkujen alle, töissä oli mukavan seksikäs olo :) kiimatippa tuli sukkiksiin...
- Bimies2
tytöttää kirjoitti:
Aikas lastit tuli multa,mietin sun Clarkseja mun jalass;). Anto varmaan lisäpotkua... Joko sukkikset sulla jalassa taas?
Onko tänään tuhmailtu saappaiden kanssa?
- Bimies2
tytöttää kirjoitti:
Onko tytöttää harrastanut sukkis-saapasleikkejä? ;-) tänään on sukkisilta:)
- tytöttää
Nyt ollut rauhallisempaa jostain syystä,kuten muillakin ilmeisesti ;(. Tänään olis sellainen fiilis,taidan laittaa sukkukset jo päälle asioille mennessä...On sitten kotiin tullessa jo seisokki hyvällä alulla...
- tytöttää
Bimies2 kirjoitti:
Onko tytöttää harrastanut sukkis-saapasleikkejä? ;-) tänään on sukkisilta:)
Tuli kova seisokki sukkisten kanssa ihan märät jo..odottelen vielä hieman ja tulee varmasti laitettua saappaatkin...
- Bimies2
Näyttäs varmaan ihanalta ;)... mulla oli eilen kostea-sukkisilta... pääsi sukkispyykille!
- tytöttää
Vois näyttää ;-). Nyt valmistelen toista kertaa saappaiden kanssa ja pyykkiä tulee... Mites onko Clarksit olleet mukana leikeissä?
- Bimies2
Olin työreisulla ja Clarksit oli hotellihuoneessa mukana :) Tuntuuko nyt kostealta sukkiksissa?
- Bimies2
tytöttää kirjoitti:
Nyt ollut rauhallisempaa jostain syystä,kuten muillakin ilmeisesti ;(. Tänään olis sellainen fiilis,taidan laittaa sukkukset jo päälle asioille mennessä...On sitten kotiin tullessa jo seisokki hyvällä alulla...
Huomenna töihin farkkujen alle vain sukkahousut... valmiiksi kivaa täplää illaksi sukkiksiin:)
- tytöttää
Kyllä nyt on kosteana ;). Toiset sukkiksilla...Antaako kengät sulle lisäpotkua? Mulle ainakin antaa aikas hyvin...
- Bimies2
Hiero vähän mun puolesta sun.... sukkisten läpi ;) ...antaa kivasti. Siivoiletko koskaan vain sukkiksissa ja saappaissa?
- Bimies2
tytöttää kirjoitti:
Milloinkas on siivospäivä tiedossa? Tänään mulla sukkistensovitusilta :)
- tytöttää
Siellä taitaa olla sitten huomenna pyykkipäivä;)? Kyllä tulee siivoiltua joskus jopa käynyt mattoja tamppaamassa mutta tietty silloin farkut ja normi paita päällä mutta vai sukkikset alla ja hämärässä...Parit spermat lentävyt sukkiksiin kun miettinyt että Clarksit jalassa hieroisit mua sukkisten läpi...loppuun astiMitäs pitäisit?
- Bimies2
Huomenna on pyykkipäivä ;) Tälläkin hetkellä on Clarksit jalassa...haluaisitko nähdä? Kullini on kovana kun ajattelen sun kaluasi spermaisissa sukkiksissasi...
- Bimies2
tytöttää kirjoitti:
Siellä taitaa olla sitten huomenna pyykkipäivä;)? Kyllä tulee siivoiltua joskus jopa käynyt mattoja tamppaamassa mutta tietty silloin farkut ja normi paita päällä mutta vai sukkikset alla ja hämärässä...Parit spermat lentävyt sukkiksiin kun miettinyt että Clarksit jalassa hieroisit mua sukkisten läpi...loppuun astiMitäs pitäisit?
Nyt on mahtava lasti sukkiksissa ja osa Clarkseilla.. hieroin sua samalla kun sain..;)
- Bimies2
Nyt on kalu saanut kyytiä.... huomenna pitää käydä ostamassa uusia sukkiksia ;)
- tytöttää
Ooh,Clarksisi hieroo spermaisia sukkiksiani,pohjat ihan mällissäni..näkisinpä Clarksisi mällisenä...otan kaluni pois sukkiksista ja annan tulla saappailleni..olis kiva mällätä sun Clarksit...
- tytöttää
Sorry,mä laukesin...myös mulla sukkisten pesua huomenna ;)..haluaisin työntää kaluni Clarksien sisään ja laueta sinne..työntäisit sukkisjalkasi sen jälkeen sinne...
- Bimies2
Mulla on taas kalu kovana.... nyt olis kiihoittavaa imeä sua! Haluaisitko laueta suuhuni? Saisit laskea spermat Clarkseilleni...v oletko kovana nyt????
- Bimies2
tytöttää kirjoitti:
Sorry,mä laukesin...myös mulla sukkisten pesua huomenna ;)..haluaisin työntää kaluni Clarksien sisään ja laueta sinne..työntäisit sukkisjalkasi sen jälkeen sinne...
se olis kiihoittaaa... sun spermat Clarkseillani ja mä laittaisin siron jalkani takaisin kenkääni;)... haluaisin sun kovettuvan uudelleen ja saisit kokeilla mun tiukkaa peppuani.... haluaisitko laskea spermasi sisääni????
- tytöttää
Olen ..haluaisin nähdä sun lastit saappaillani..omat lentää kohta niille..Clarksisi kaipaa spermaa...tulee hyvät kiillot..ottaisin korkoa suihin...
- Bimies2
Saisit naida tiukkaa peppuani ja mä laskisin spermat saappaillesi kun runkkaisit mun kovaa kaluani...
- tytöttää
Olis kiva runkata siitä spermat...saappaille..vois roiskua sukkiksillekin ..ei haittaisi...ihanaa..ottaisit Clarksisi jalasta ja lypsäisit multa lastit sisään...
- Bimies2
Kävin laittamassa b-kupin ihanat pitsilivit ja minihameen päälleni... jalassani on nyt punaisit korkokengät, oi kun pääsisit nyt imemään tänään runkattua kaluani :)
- tytöttää
Ooh,onko kalu paljaana?? Mällätäänkö ne puaniset korkkaritkin?? Mikäs se siellä hameen alla jöpötää..kovana..
- Bimies2
Olen aivan kavraton, tykkäätkö? Ajoin eilen taas paljjaaksi! Olis kiihoittava jos roiskisit spermasi punaisille korkkareilleni! haluaisitko, että imisin sua ? Olen tosi kosteana!!!!
- tytöttää
Tykkään..haluan roiskii..millaiset ne on??Oon ihan kovana..laukeen pian..taas...haluisin nähdä kun sulta lentää...
- Bimies2
Oletko yksin nyt kotona????
- tytöttää
Oon..ja kovana..entä sinä??
- Bimies2
tytöttää kirjoitti:
Tykkään..haluan roiskii..millaiset ne on??Oon ihan kovana..laukeen pian..taas...haluisin nähdä kun sulta lentää...
Ne on samanlaiset kun Susanna Laineella puoliseitsemän ohjelmassa !!! Olis ihana näyttää sulle kun spermat roiskuu kunnolla...
- Bimies2
tytöttää kirjoitti:
Oon..ja kovana..entä sinä??
Olen ja ihanat tyttölyasut päälläni... runkataanko tänäyönä toisemme tosi helliksi????
- tytöttää
Joo..runkataan ...tai oon jo aikas hellänä..onkos niillä ollut jo spermaa??Näyttäisit miten roiskit omat korkkarisi..Ihan mälliin..ja sitten mä toisen...
- tytöttää
Huomenna ei paljoo runkata..on varmaan kalu senverran helllänä tästä yöstä ;)..sun mälliset korkkarit....
- Bimies2
tytöttää kirjoitti:
Huomenna ei paljoo runkata..on varmaan kalu senverran helllänä tästä yöstä ;)..sun mälliset korkkarit....
En ole vielä laskenut uusille punaisille korkkareilleni... olis ihana jos sä laskisit spermasi mun korkkareilleni.... laitan juuri mustaa kondomia kovaan kaluuni... se kiihoittaa lisää... voisin laittaa sulle postissa spermanaytteeni... tykkäisitkö???
- tytöttää
Etkö haluu vielä mällätä niitä?? Niin kiihottaa ..imen mustatsta kalusta mällit..joo musta mälläty kortsu...
- Bimies2
Kyllä mä tänä yönä lasken viel spermat niille.. olis kiihoittava jos sä runkkaisit myös spermat niille! Kihoittaisko se sua? Onko sulla nyt sukkikset jalassa? Mulla on ja tosi kosteat...... !!!!!!!
- Bimies2
Voisit kokeilla niitä ja mä sun saappaita!!!
- tytöttää
Laske..ihanaa..sä toiseen ja mä toiseen..On mulla ja saappaat..ja kovana..kosteat edellisestä mällistä...
- tytöttää
Voisin tosiaan..ja sä mun saappaissa runkkaat ja laukeet..saisinko mällätä ekana sun uudet korkkarit??
- Bimies2
Oih..se kiihoittais kun sä lakisit toiseen ja mä laittaisin sen jälkeen sen jalkaani... Missä päin sä asut...???
- Bimies2
tytöttää kirjoitti:
Voisin tosiaan..ja sä mun saappaissa runkkaat ja laukeet..saisinko mällätä ekana sun uudet korkkarit??
Saisit... se olis tosi kiihoittavaa katsella... sulla olis ihana lasti tulossa mun uusille korkkareille..
- tytöttää
Kiihottais..huutaisit mulle ett vitun runkkari oot runkannut mun uusiin korkkareihin mällis!!Mut tykkäisit kuiteskin..Tampereella
- tytöttää
Okei,sä saat sitten kun mä hankin uudet ..niin runkata niille ekana..menis jalka iukkaasti kenkään..;)
- Bimies2
Niin tykkäisin....!!!! Nuolisin sun spermaasi... Kullini on tosi kovana.. haluaisitko imeä mua???
- tytöttää
Haluaisin sen suuhuni..ihanan kova..ja välillä ottaisin suuhuni sun uuden korkkarin korkoa..mullakin kovana..
- Bimies2
Haluaisitko, että imisin sua????
- Tytöttää
Joo o,sun pitää..oltaisko kuuysissä?
- Bimies2
Se olis tosi kivaa... imettäis toisiamme niin kauan et lauettaisiin toistemme suuhun...!!!!! Mulla on kulli sukkiksista ulkona ja runkaan nyt... kuis siellä???
- tytöttää
Samaten..ollut jo vähän aikaa..tippaa terskalla jo kivasti...
- tytöttää
Kohta lähtee...Laita mulle viestii huomenna rooperska at luukku.com Rukataan loppuun nyt...
- Bimies2
Samoin..... laita pikkusen sylkeä terskalle... ja runkkaa samalla.... olen tosi kosteana.... haluaisitko nyt runkata mua>?????
- Bimies2
Mulla tulee myös............
- Bimies2
Aaaah tekee vielä vähän pitkittääääää.......
- tytöttää
Ei tarvii..ihan liukkaana jo muutenkin..Haluaisin..runkkaisin mällit lentäen mun kädelle ja sun sukkiksille..entä sä???
- tytöttää
Ny vedetään loppuun..rajusti..ihana yö...mälli lentää..kalu hellänä huomenna..ei haittaa...ja sukkispyykkiä...
- Bimies2
Haluan.... vittu mut on kovana..... ja kosteana...... jpkp tuleeeee????
- Bimies2
Mä oon tosi spermassaa.....
- tytöttää
Mä tulin..ajattelin miten mälläsit uudet korkkariss..sperma valuu korkoja pitkin..mitä sä ajattelit ku tuut?
- tytöttää
Tuliko hyvät lastit?? Mä tulin mahalle ja osa sukkiksille ne on ihan pesu kamaa..uomenna..jos viitsin tai tuun mällisille uudestaan...meniks sun korkkareille??
- Bimies2
Et sä runkkasit mun munaa ja mä valuuuun... uuusille punaisille korkkareille! Tekikö hyväääää???
- tytöttää
Ooh,runkkaisin sun omat mällit sun korkkareille..sopii;)..No teki..sykki vieläkin mutt ei tuu enää mällii...vähän tuli siivottavaa..huomiselle...
- Bimies2
Onko ollut sukkiset jalassa? Tänään oli töissä uudet jalassa:) ...kosteat tipat sisällä...
- tytöttää
Huomenna ajattelin taas pitää.Nyt kuivumassa,tuli viikonloppuna senverran pyykkiä...Millaset ne sun punaiset korkkarit?
- Bimies2
Kiiltävän punaiset ja liukkaat;) saiko sukkikset iikonloppuna liukasta sisäänsä?
- tytöttää
Varmaan ihan kivat;)? Sai,muutamia kertoja,nyt pestyinä. Paitsi yhdet jalassa nyt ja ekat liukkaat sisällä,otan vielä toiset ja meen saunaan ne jalassa ja pesen lopuksi.Ootkos itse siellä touhussa korkkarit jalassa? Entäs oletkos ollut saunassa sukkikset jalassa?
- Bimies2
Sulla olikin eilen mukavat oltavat;) Toi saunajuttu tuntuukin kivalta ajatukselta, en ole kokeillut sitä. Nyt on mustat ihanan liukkaat stayupit jalassa... kostunut ja kiiltävä paljaana!
- Bimies2
tytöttää kirjoitti:
Varmaan ihan kivat;)? Sai,muutamia kertoja,nyt pestyinä. Paitsi yhdet jalassa nyt ja ekat liukkaat sisällä,otan vielä toiset ja meen saunaan ne jalassa ja pesen lopuksi.Ootkos itse siellä touhussa korkkarit jalassa? Entäs oletkos ollut saunassa sukkikset jalassa?
Onko susta tyttöilykuvia nähtävänä esim,,alastonsuomessa?
- tytöttää
Oli kivaa..ja sen saunajuttu kannattaa kokeilla ;). Tänään ajattelin tehdä sen uudestaan ja onhan noita sukkiksia likaisena vielä muutamat... Se on vaan aikas kivaa saippuoida sukkikset löylyjen jälkeen jalassa ollessa ja saahan ne siten hyvin pestyä =-). Miltäs kuullostais korkkarit jalassa saunassa? Pitäishän nekin joskus pestä,tullut kaikkia roiskeita..Muutaman kerran tehnyt;).Stayupit jalassa ja korkkarit,kunnon löylyt ja sen jälkeen suihkuun pesulle,saippuoida kalu kivan liukkaaksi ja antaa mennä...Alkaa muuten nyt oleen niin kovana että voi joutua tekeen tänään...
Ei oo kuvia,entä sulta? - Bimies2
Ei oo kuvia. Taidan muuten laittaa saunan kuumenemaan.. ja tehdä sen myös;) Laitoin just korkkarit jalkaan, näyttää kivalta stayuppien kanssa! Nyt olis kiva antaa sun kokeilla miten kosteana se on...
- tytöttää
Laita ihmeessä..ja tee;).Punaiset vai mustat? No näyttää tosi hyvältä..olis kiva kokeilla kosteaa ja jos vaikka kostuis lisää...Laittaisit viestii mulle niin vois kuvaakin laittaa joskus...
- Bimies2
Kostuis varmasti sun kädessä lisää:).. nyt täytyy käydä saunassa... kostea kalu sukkiksissa kuva, olis kiva:)
- tytöttää
Vois kostuukin...Kerro sitten miten kävi saunassa...varmaan vaihdeltas sellasii kuvii...ja korkkareista...
- Bimies2
Laita sukkikset ja laske tänäyönä liukkaat sisälle... voisin työntää sit käteni sun kosteisiin sukkiksiin ja hieroa sitä lisää...
- tytöttää
No varmaan tulee taas pyykkiä...Hieroisitko toiset liukkaat?? Laske Clarksien sisään ja laita takas jalkaan..tuntuu aika kivalta ja liukkaalta kengässä...
- Bimies2
Puhdas tyttöilijä saunasta;).. sheivasin paljaaksi...Nyt on uudet sukkahousut jalassa ja nännit kovana...
- tytöttää
Kiva saunan päälle laittaa uudet ja puhtaat...mutta pian ne taas likastuu tai liukastuu...Tais olla hyvä sheivata kun oli kovana? Laitat vielä korkkarit jalkaan...
- Bimies2
On tosi paljas,näyttää hyvältä kovana sukkisten sisällä... kuis siellä.. onko kostunut??? Mitä sulla on nyt päälläsi?
- tytöttää
Kovana ja kosteena... Sukkikset ja korkosaappaat...
- Bimies2
Eli tänäilta taitaa kostua päältä ja sisältä??
- tytöttää
Kyllä,pian ei enää voi pidätellä...annan tulla sukkiksiin niin ei lennä ympäriinsä...Stayuppien kanssa on joskus kiva antaa vaan roiskua...
- Bimies2
Anna vaan lastin valua sukkisiin... runkaa rajusti... mulla tulee kans uudelleen!
- tytöttää
Pakko laittaa käsi sukkisten sisään..päältä koskettelu ei enää riitä...pian lentää ,joo annan tulla sukkiksiin...vetelen jo aikas rajusti..on kosteeta... Mites siellä kauanko kestät vai lähteekö pian??
- Bimies2
Samoin käsi sukkisten sisällä...on aika lähellä...
- Bimies2
Vähän pitää työntää kosteaa myös korkkareihin....
- tytöttää
Mulla valuu jo sukkiksilla..tekipä tosi hyvää:)..kohta otan saappaat jalasta ja meen saunaan ne jalass..tulee pestyä samalla...Anna mennä rajusti loppuun..tekee niin hyvää laueta uusille sukkiksille..onkos ne mustat??
- tytöttää
Annakin mennä mällin sinne korkkarin =-) sitten ne jalkaan..ja seuraava lasti toiseen...
- Bimies2
Tykkään mustista...nyt on sukkiset ja korkkarit kosteat...:)
- tytöttää
No niin..ihanaa...kosteat korkkarit on kivat ;). Tuliko kivat lastit??
- Bimies2
Sä voisit laskea toiseen.. ja mä laittaisit sit ne jalkaan...
- tytöttää
Olis vaan kiva vaihdella kuvia keskenään...
- Bimies2
Kuvia..kosteat seisokit sukkiksissa... jo ajatuskin saa kovenemaan..
- tytöttää
Just jotain sellaisia...tuolla se osoite on tai laita sinä omass tai perusta joku...
- Bimies2
Millaisia sä lähettäisit ??? niitä odotellen ... Nyt täytyy lähteä lenkille ;).. ja ne on jalassa lämmittämässä...
- tytöttää
Hyvä että lämmittää..ja sitten suihkuun niiden kanssa??No ainakin mällättyjä sukkiksia yms. kyllä sä tiedät..Voitais ainakin kokeilla..ja tietty odotan myös sulta kuvii..
- Bimies2
Hyvä lenkki tuli juostua... kuumana takaisin :) Haluaisitko postissa vaihtaa mällätyt sukkikset...
- Haaveetontoteutettava
Sori kun "tungen" keskusteluunne mutta on pakko sanoa tää. Noita teidän kommentteja kun luin niin teil näyttäis olevan yhteinen haave... Toteuttakaa se,tavatkaa toisenne ja nauttikaa toisistanne ;)
- tytöttää
Ei siinä mitään,kiva saada kommenttia;). No täähän on vasta lähtökuopissa jos niissäkään...
Bimeihelle; Ehkä joskus myöhemmin voidaan vaihdella... - Bimies2
Tuntuis kiihoittavalle vetää sun sukkikset omaan jalkaan=)
- Bimies2
Haaveetontoteutettava kirjoitti:
Sori kun "tungen" keskusteluunne mutta on pakko sanoa tää. Noita teidän kommentteja kun luin niin teil näyttäis olevan yhteinen haave... Toteuttakaa se,tavatkaa toisenne ja nauttikaa toisistanne ;)
Saahan sitä kommentoida.. mikä on sun haaveesi? Tykkäätkö tarinastamme...;)
- tytöttää
Olishan se kiihoittavaa toisen mälliset sukkikset;). Mitens on laitatko postia vai osoittees?
- Bimies2
Täytyy tehdä spostiosoite ;) Onko tänään sulla sukkahousuyö..? Kävin eilen ostamassa uudet liivit ja nailonit HM:tä... ihana tyttölyilta :)
- tytöttää
On,nyt saunan jälkeen sukkikset jalassa ja hieman jo kostuneet,mitens siellä?Onko uutta nailonia päällä? Tee ihmeessä se osoite;).
- Bimies2
Kiihoittava ajatus.. on uudet nailonit jalassa ja ihanat mustat pitsiliivit. Laitoin myös tiukan vaalean naisten muodokkaan t-paidan mekoksi ;) samoin kiimatippaa tullut uusille sukkisille... mukava hieroa kosteaa kaluani niiden läpi....
- tytöttää
Onko korkkarit mukana?? Laitoin juuri korkosaappaat jalkaan,kosteus lisääntyi...
- Bimies2
Haluaisitko, että hakisin korkkarit? Mustat vai punaiset... Minkä väriset sukkahousut laitoit jalkaasi?
- tytöttää
Joo, laita punaiset..Mulla mustat sukkikset ja mustat saappaat..ja tosi kosteena alkaa oleen...
- Bimies2
Käyn hakemassa punaiset ... mustissa näkyy myös vaalea sper.... ihananasti... Hiero sä samalla kaluasi kun haen korkkarit jalkaani,,,,
- tytöttää
No sitten olisit voinut laittaa mustat,jos vaikka olisivat saaneet lisää roiskeita.;).
Hieron,kalu kovana ja sukkikset pullottaa..märkinä...Mietin kun laitat siellä korkkareita jalkaasi.... - Bimies2
Mietin sun mustia saappaitasi ja niissä sun sperm..... ;) mulla on punaiset korkkarit nyt jalassani... olis makee antaa sun imeä mua nyt.. olen tosi liukas.... voisin hieroa sun kosteaa kulliasi samalla kun imet mua ;)
- tytöttää
On niissä varmaan kuivunutta..haliuatko että lasken niille?Varmaan kivan näköistä kun sulla kaikkea päällä...Mulla käsi sukkisten sisällä ja tahti aika nopeee jo...mites siellä??
- Bimies2
Haluaisin et lasket sukkisten sisälle... Haluaisitko rasvata kovan kostean kalusi liukkarilla ja työntää sen neitsyt peppuuni... samalla voisit runkata mun kosteaa kaluani... Mulla olis tyttöilyasut päälläni... laskisin vain sukkiksia vähän alemmas...
- tytöttää
Haluan tulla takaa tytön tiukkaan peppuun..nojaisit käsilläs vaikka pöytään ja hoitelisin sut kädelläni...lastit sukkiksille...joko pian tulee???
- Bimies2
Saisit laskea sisääni koko lastin..... kun kaikki olisi tullut peppuuni...niin vaihdettaisiin puolia, mä naisin sua vuorostani... ja runkkaisin sun spermaista kulliasi samalla ;)...kohta tulee...entä sulla????
- tytöttää
Ooh,mulla nyt tosi mälliset sukkikset jalassa...tulin ..kalu vielä sykkii viimeisiä...vähän näköjään roiskahti saappaillekin...Anna tulla...
- Bimies2
Uuuh... samalla kun kirjoitan niin kullini valuuuu sukkisten sisällä.... olis kiihoittavaa kun imisit loppu tipat suuhusi...
- tytöttää
Kiihottaa kun kuulen siellä sun lauenneen kanssa...runkkaan märkää kaluani ja ihan kuin alkais uudestaan kovettuun...oon nostanut molemmat saapasjalkani sohvapöydän reunalla..jalat leveellä runkkaan..ja saappaille valui kyllä spegua äsken...
- Bimies2
Olis kiihoittavaa runkata viel.... kolmannet spermat... vaik kalu onkin jo hellänä... haluaitko sä...???? Olis ihana imeä sua nyt....
- tytöttää
Haluaisin koitta vielä tulla...onks sulla vielä kaikki päällä ja korkkarit ??
- Bimies2
Vaihdan puhtaat stayupit ja mustat Ckarksit jalkaani ... haluaisitko imeä kaluni tosi kovaksi??
- tytöttää
Joo..vaihda vaan...tuliko punaisille spermaa? Haluaisin..kovasti ja kovaksi...Pitäiskö munkin ottaa saappaat pois..on olleet jo ainakin pari tuntia jalass ja aika kuumat...Entä haluisikko koittaa saada mun kalua kovaksi?
- Bimies2
Tuli myös korkkareille... Olis ihana kun imisit mua kovaksi...Ota vaan saappat pois, olis kiihoittavaa ottaa sun kalu käteen ja saada sut taas kovaksi! Tykkäätkö työntää jotain kiihoittavaa tiukkaan peppuusi.... ???? jos niin mitä?
- tytöttää
Annan olla vielä kun sullaki Clarksit jalassa..Haluaisikko testata saappaita ulkona? Olis kiva jos saatais taas kovaksi molemmat;). Korko ollut muutaman kerran....sain ihan älyttömät orkut silloin;-).Entä sä ??
- Bimies2
Haluaisin kokeilla sun saappaita ulkona.... Banaani on tehnyt ihanaaaa ... entä sulla ??
- Bimies2
...ja porkkana kondomisa... =)
- tytöttää
En oo oikein muuta vielä kokeillut...Sä olisit tyttönä ja mä miehenä kävelyllä..Olis kiva jos saisit ne likaisiksi ja mä saisin puhdistaa ne sitten...Millanen paikka se vois olla? Voitais välillä maistella toistemme kaluja...
- tytöttää
Ja voisin runkkailla sun kaluu hameen alla..sulla stayupit silloin jalassa....olis tosi kivaa...
- Bimies2
Oltais ajelulla ja sä jossain levähdyspaikalla ottaisit mun kalun esiin minihameen alta.... Mitä sä haluaisit tehdä mulle?? Kuinka vanha sä muuten oot??
- Bimies2
Se oli tosi kiihoittavaa... oltais ajelulla ja hieroisit mun kovaa kaluani minihameen alla.... taas on tosi kovana...
- tytöttää
Haluisin vaan runkata kovaa ja katella kun laukeet..spermat lentää kaarella...laina saappaat jalassa...Ja sulle tekee hyvää...Muista osoite huomenna!!
- tytöttää
Niin olis...sä ajaisit tyttönä mun saappailla ja mä hieroisin kaluas joka kovana...no niin mullakin..ihan älytöntä...
- Bimies2
Hei, mulla on aikas samanlainen kun tossa seuraavassa kuvassa.. kiihoittaako sua ? http://sextubeclub.com/v/xhamster/1366186/love-to-wear-nylon/
- Bimies2
Olis makee tavata Tampereen esim; Ilveksen-hotellissa ja tyttöillä kanssasi ;)
- tytöttää
No joo o kyllä :-)..Stayupit ja korkkarit...kaikki näytti hyvältä..Oliko se sun oma video???
- tytöttää
Bimies2 kirjoitti:
Olis makee tavata Tampereen esim; Ilveksen-hotellissa ja tyttöillä kanssasi ;)
Olisiks sä tyttönä ja mä miehenä???Voitais käydä puistoissa kävelyllä..jos haluut...
- Bimies2
...ei ollut.. Nyt olis ihanaa olla minihameessa ja sä runkkaisit mun paljasta kaluani!! Mitä sä nyt haluaisit mun tekevän sulle???
- Bimies2
tytöttää kirjoitti:
Olisiks sä tyttönä ja mä miehenä???Voitais käydä puistoissa kävelyllä..jos haluut...
Jos sä haluaisit! Niin olisin, ja sä saisit toivoa mitä mun pitäis pitää päälläni!
- tytöttää
Ihan kovana nyt..ottaisit suihin...peppus näyttäis hyvältä minihameessa..ja sullakin kovana siellä alla....
- tytöttää
Ainakin stayupit ja minihame olis kivat..ja korkkareita voisit vaihdella ja välillä saappaat...Voisin käydä ostaan sulle"lahjaksi" korkosaappaat joita sitten lähdettäis testaileen ulos..vai haluisikko olla mukana ostamassa ja sovittamassa??
- Bimies2
Ja sä haluaisit tulla mun sisään... ???? Panisitko mua takaa rajusti???? Minihame olis ylhäällä.... haluaisitko laskea kaikki peppuuni ja sen jälkeen lähteä vielä ajelulle? Mulla olis peppu hellänä ja haluaisin vielä, et runkkaisit mut minihameen alla kuvaksi!!!!!
- Bimies2
Olis kiihoittavaa olla tyttöilijä ostamassa ja sovittamassa mulle uusi saappaita su kanssa... kiihoittaisko se sua????
- tytöttää
Tottakai haluisin vielä lähtee ajelulle..haluun olla tytön kyydissä...jos sä haluat..tietenkin runkkaan sulta spermat hameen alla;)..ajaisit johonkin kivaan paikkaan ja ulkona tekisin sen sulle...
- tytöttää
Kiihoittais tosi paljon..se olis kivaa..ja sä haluisit heti jättää uudet saappaat jalkaan...ja mennä testaileen niitä ulos...mun kanssa
- Bimies2
Olis ihana jos sä naisit uudestaan mun liukasta peppuani, johon sä olisit jo aikaisemmin laskenut spermasi sisään... kiihoittaisko se sua???
- tytöttää
Joo..sehän olis kiva juttu..Sä ajaisit uudet saappaat jalassa johonkin syrjäiseen paikkaan ja antaisit mulle peppua kun ostin sulle saappaat...
- Bimies2
Sä saisit palkas panna mun peppua... uusista saappaista =) mut sit sun pitäis vielä imeä mun kovaa kalua... haluaisitko et laukeaisin sun suuhun vai peppuusi???
- tytöttää
Olishan se tosi kiihottavaa jos panisit peppuun takaa uudet saappaat jalassa...sais testata millaisen kyydin ne antaakaan...varmaan hyvän ;)..Toisaalta haluisin nähdä kun runkkaat itse spermet lentäen ulkona jossain pellon reunassa uudet saappaat mutaisena...ja sen jälkeen olisit pahoillasi saappaista...
- Bimies2
Laskisin ensin peppuusi lastin... sen jälkeen mun pitäis runkata spermainen kaluni kovaksi kun sä katselet ;) minihameeni olis ylhäällä ja sukkiset alhaalla... kun sä katsoisit kun runkkaan ja runkkaan....spermat lentäisi uusille saappailleni... ja sä haluait auttaa niiden putsaamisessa =)
- Bimies2
..minkä ikäinen sä oot ???
- Bimies2
tytöttää kirjoitti:
Tottakai haluisin vielä lähtee ajelulle..haluun olla tytön kyydissä...jos sä haluat..tietenkin runkkaan sulta spermat hameen alla;)..ajaisit johonkin kivaan paikkaan ja ulkona tekisin sen sulle...
Se tuntuis kiihoittavalta kun sun käsi vatkais munaani minihameeni alla;)
- tytöttää
Sorry ku jouduin lopettaan yöllä..Olin tullu jo niin monta kertaa..nyt kalu hellänä;). Laita sitä postia...
- xxx58
Bimies2 kirjoitti:
Se tuntuis kiihoittavalta kun sun käsi vatkais munaani minihameeni alla;)
Ompa kiihkeää kyllä tässä väkisinkin kalu kovettuu naisten pikkupöksyissä ja minialushameessa.
- tytöttää
Ei muutakun antaa mennä..kiva kun taas tulee lämpimät ilmat ,voi olla ilman housuja minihameessa ;-)..Käytätkö sukkiksia ja korkkareita?
- xxx58
tytöttää kirjoitti:
Ei muutakun antaa mennä..kiva kun taas tulee lämpimät ilmat ,voi olla ilman housuja minihameessa ;-)..Käytätkö sukkiksia ja korkkareita?
Juu naisten silkkipöksyt saat laskea puoleen reiteen ja alushame nostaa korville ja polkemaan pyllynpäälle, lainaan korkkareita jostain. Sänky narisee.
- sssdaaaa
Millanen sulla ja millai sä vetelet siel
- Sukkisukot
Eilen illalla tuli kaverin kanssa runkattua sukkahousuissa. Olin lähdössä kaverille kahville ja aattelin että puen vain sukkahousut ja gollegehousut koska matka lyhyt niin kävelen reippaasti, enköhän tarkene niin ei tuu sisällä sitten kuuma. lähtiessäni puin päälleni 40den. ihon väriset sukkahousut ja Unohdin laittaa sukat jalkaan. Menin kaverille ja huomasin et unohin sukat. No se oli myöhästä siinä vaiheessa ja aattelin että no ei voi mitään. Kaveri kattoi ja sano eiks sul oo sukkia ollenkaan. Sanoin on, sukkahousut :) Kaveri sano mä jo aattelin että tulitko ilman sukkia tossa pakkasessa. Sitten sanoin kaverille että jäin sit kii et käytän sukkahousuja. Kaveri otti villasukat jalasta ja sano, käytän mäkin sukkahousuja. Kaverilla oli mustat sukkahousut, ehkä 20den. No eipä siin sit ihmeitä, oltiin niiku ennenkin ja naureskeeltiin et ei sitä ikinä tiedä kuka käyttää sukkahousuja. No oli menny joku pari tuntia ja sisällä oli melko lämmin, kaveri oli lämmitänyt takan ja ilmalämpöpumppu lisäks päällä. Sanoin kaverille et mun on pakko ottaa gollegehousut jalasta, on niin pirun kuuma. Otin gollegehousut pois ja istuin pelkissä sukkahousuissa. Kaveri sanoi hetken päästä onkin muuten kuuma nyt ja otti farkut pois jalasta. No istuskeltiin pelkissä sukkahousuissa ja t-paidoissa ja kateltiin telkkaria. Sitten kaveri sano ei täältkään tuu mitään katottavaa, heitin vitsinä et pistäs netistä pornoa. Kaveri katto mua ja sano no niin onkii. No kateltiin sitten lesbo pornoa ja niinhän siinä kävi että alko muna seisomaan katoin kaveria ja sanoin nyt alko seisomaan ei voi minkää. Kaveri kattoa mua ja sano katos niinpä näkyy. Otti vasemman jalkansa pois oikean jalan päältä ja sano sama vika. No naureskeltiin siinä sitten että tässä sitä nyt istutaan munat pystyssä sukkahousuissa, katsellen pornoa. No oltiin jonnin aikaa katottu pornoa niin aloin hyväilemään munaani, katoin niin kaveri katto mua ja sano just meinasin sanoo et haittaako jos runkkaan mut ei varmaa haittaa ja nauro. No siinä sitten runkattiin orkut ja todettiin että hyvää teki :D Molemmat siis käytämme sukkahousuja ihan arkisena vaatteena ja nyt vaan kävi niin että sattu olee sukkahousut jalassa niin tulipahan runkatttua ekan kerran sukkahousut jalassa ;)
- temm
Tää oli aika makee. Suoraan sanottuna en usko, että on totta, mutta hieno juttu silti.
voisitko tavata.
- tytöttää
Ihana tapa viettää vapaapäivää..Aamulenkin jälkeen suihkun raikkaana paketista uudetmustat kiiltävät lyckrasukkahousut jalkaan sekä korkosaappaat ;).Pari tuntia olen pitänyt pystyssä ja sukkikset aivan märkänä touhutipoista.Hieron kovaa kaluani joka mahaa vasten pystyssä sukkisten alla..kohta se laukee ja varmaan lastit runsaat...
- Bimies2
Näyttäs kiihoittavalta... saisiko hieman raottaa esille ja maistaa??
- Bimies2
Haluaisitko "tytöttää" että laittaisin sun korkosaappat jalkaani ja sä saisit takaapäin vatkata nesteet multa sun saappaillesi? Mulla olis jalassa myös ihanan killtävät stayupit, päällä mustat liivit ja tiukka valkoinen paitamekko:)
- tytöttää
Kävis tosi hyvin ;) ja sä sitten multa sun Clarkseille kun ne mulla jalassa...Mites eikö voitais olla suoraan yhteydess?
- Bimies2
Kiihoittaako ajatus ;) olla mökillä tyttöillen?
- tytöttää
Kyllä,ai sillain pitää"äijä"saunailta mökillä ;-)? Sukkikset päällä saunassa jne? Tänään tarkoitus taas enemmän saapastella :).
- Bimies2
Kosteaa saapastelua sukkiksissa ;-)
- Bimies2
Ihana ilta-ajelu, uudet mustat satiinisukkahousut vain jalassa, riisuin farkut pois...oli tosi kiihoittavaa ajella kaupungilla... kulli oli ihanan kosteana... nyt liivit ja korkarit ja kiimaista tyttöilyiltaa:)
Moikka :)))) sinä olet täällä? etsin vanhempaa miestä, joka ymmärtää tarpeeni.. Voit katsoa profiilini osoitteessa verkko "www.seksitreffeille.com" lähetä viesti, jos olet kiinnostunut .. Sinun Cessi :)
- Bimies2
Eilen tilasin kolmet uudet ihanat nailonit ja liivit :) mukavaa tyttöilyä tiedossa.....
- tytöttää
Joko laitoit postia??
- tytöttää
Tänä iltana tarkoitus mennä iltakävelylle..saappaat kiilloitettu ja sukkikset valittu;). Vielä en ole päättänyt paikaa ja laitaisko hameen vai housut.Mutta tarkoitus saada saappaat kivaan kuntoon....
- Bimies2
Hameajelu on kivaa sukkiksissa, saappaissa ja ilman pikkuhousuja =)
- tytöttää
Laitoin hameen ja pitkän takin.Mustat kuvio sukkikset ilman housuja ;). Oli ihan kivaa..räntäsateessa..Nyt saunan jälkeen kiva olo ja sukkikset kuivumassa..samoin saappaat..
- Bimies2
Sulla oli kivat ajelut ja kävelyt... kostuu jo ajatellen sitä ;)
- tytöttää
Kerran kostui kävelyn aikana ..ja toisen kerran kun tulin kotiin..Oli hyvä keli kun sai pitää sateenvarjoa...Saappaat sai ihan kivaan kuraan..pitää huomenna puhdistella kun kuivuneet..Luulen että taas kostuu sukkikset kun niitä puhdistan...
- Bimies2
Sulla on oli ihanat liukkaat sukkiksissasi...Mä sain uusia sukkahousuja tänään postissa :)..
- Bimies2
http://sextubespot.com/videos/3084720/cd-in-stockings-probes-anally-and-cums/ ..kiihoittaisko tyttöilijä kokeilla tota kanssani?
- tytöttää
Olishan tuota kiva katsella ...
- Bimies2
Olis mukava katsella jos sä tekisit...
- StayUpeissakinSeisoo
Bimies2 kirjoitti:
http://sextubespot.com/videos/3084720/cd-in-stockings-probes-anally-and-cums/ ..kiihoittaisko tyttöilijä kokeilla tota kanssani?
Niin oli kuin minun touhuista kuvattu, samankokoinen kalu ja kaikki, mulla vaan sellainen aidonnäköinen tekokulli millä nautiskelen, tekee niin hyvää ettei tarvi kaluun koskea kun spermat lentää!!
- tytöttää
StayUpeissakinSeisoo kirjoitti:
Niin oli kuin minun touhuista kuvattu, samankokoinen kalu ja kaikki, mulla vaan sellainen aidonnäköinen tekokulli millä nautiskelen, tekee niin hyvää ettei tarvi kaluun koskea kun spermat lentää!!
Onkos sulla yhtä upeet korkkaritkin? Sehän on kiva jos vaan ratsastat tekokalulla ja laukeet koskematta....
- tytöttää
Bimies2 kirjoitti:
Olis mukava katsella jos sä tekisit...
Laita sitä osoitetta tai postia,olis kuvia tulossa...
- Bimies2
Minkälaisia olis tulossa... onko sukkikset tänään jalassa?
- tytöttää
No otin pari saapaskuvaa...ja on ...
Mitens siellä?? - tytöttää
Poistin s-postini...
- Bimies2
tytöttää kirjoitti:
No otin pari saapaskuvaa...ja on ...
Mitens siellä??Oli jo illan pitsanhaku reissulla kostumassa jalassa...
- StayUpeissakiSeisoo
tytöttää kirjoitti:
Onkos sulla yhtä upeet korkkaritkin? Sehän on kiva jos vaan ratsastat tekokalulla ja laukeet koskematta....
On sellaiset varpaista ja kantapäistä avoimet ns.sandaletit, lakatut kynnet näkyvät kiihoittavasti nailonin läpi, ihonväriset stay-upit jalassa ja just liukui tekokalu liukkaaseen pyllyyn, kohta ratsastan kiivaasti penis heiluen ja spermaa ruiskien…!!
- tytöttää
Sullahan siellä kiva lauantai puuha menossa=). Laita sä mulle postia ,osoite tuolla puolessa välii keskusteluu...Olis kiva nähdä millaisilla sandaleteilla ratsastelet...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä lopettanut rajalle ihmisten tuomisen, Suomi sulkemassa silti rajansa
Venäjä on lopettanut toistaiseksi "turvapaikanhakijoiden" kuskaamisen Raja Joosepin avonaiselle Itärajan asemalle. Syynä1882084Fatima Diarra Suomen pakolaiskiintiö nostettava moninkertaiseksi
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010021408.html Hallitus on laskemassa Suomen pakolaiskiintiön 500 pakolaiseen vuod1781324Onko tämä yksipuolista?
Haluaisin laittaa sulle viestiä, kysyä kuulumisia. Haluaisin tietää miten voit, onko kaikki hyvin. Kaipaan sua, en tiedä631078- 701073
Persu jakoi tekoälyn tekemiä deepfakekuvia mustamaalatakseen SPR:ää
Ei näe asiassa ongelmaa https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/224e6737-010d-42ce-9ac0-cd08a8309f06155972Hän, kaivattuni
varmaan luulee, että unohdin, jatkoin elämääni, päästin irti. Vaikka ajattelen häntä edelleen koko ajan. Näin se vaan me50855Amnesty nillittää rajojen sulusta
Amnesty väittää, että missään ei ole näytetty toteen sitä, että noista itärajalta tulleista turvapaikanhakijoista olisi140805- 101805
- 45790
Muistatko? Selviytyjät Teemu Roivainen on Saara Aallon ex-mies - Nyt kumpikin naisen kanssa - Kuvat!
Kääk-juoru! Teemu Roivainen ja Saara Aalto tapasivat lukiossa ja seurustelivat vuosia. Nyt kumpikin on vakiintuneessa pa9734