haluan saada piiskaa

naughty_girl

Hei,

Olen nuori, nätti nainen. Fantasiani olisi saada piiskaa pepulle. En vain tiedä mistä voisin löytää sellaisesta kiinnosuneen miehen. Sitä kun ei oikein baareissa viitsi kysyä.Voisiko joku kertoa, mistä voisi löytää, deitti sivuja tai muuta? Kiitos :)

36

4041

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä voin kyllä piiskata sun pyllyä ;) Mistä päin nuori ja nätti tyttö on?

    • tumpputumppu

      Minäkin piiskaisin pyllysi punaiseksi, jos olisit nainen ja vieläpä mun nainen. Ei miehiä tee mieli piiskata. Äijä oot ja tumputat samalla kun luet vastauksia. Ei naiset uskalla täällä tuollaisia kirjoitella.

      • naughty_girl

        Olen ihan nainen, en ole kiinnostunut mistään rumista vanhoista sedistä. Niitä kyllä löytyy joka kulmalta. Toivoisin muita vastauksia kuin tuollasia, siis mistä voi löytää ilmoituksia ja muuta? joku sivu?


    • MRhsta

      Miksi haluat piiskaa? Onko kyse ihan pelkästä uteliaisuudesta vai kaipaatko kuria elämääsi? Sinua ei ilmeisesti ole piiskattu ennen? Voin kertoa, että se sattuu oikeasti. Ja jättää jäljet. Tiedät varmaan, että aina piiskataan paljaalle pyllylle? Joko niin, että makaat poikittain polvien päällä, tai nelinkontin tai mahallaan sängyllä. Ja kurituksen jälkeen nurkkaan häpeämään. Ja tietysti peppu paljaana, että kurittaja voi ihailla piiskattua takamustasi.
      Onnea vain piiskaajan etsintään. Ole kuitenkin varovainen. Piiskaajia mahtuu kolmetoista tusinaan, eivätkä läheskään kaikki ole sitä mitä väittävät olevansa.

      • naughty_girl1

        Tiedän kaiken tuon, kiitos vain. Varmaan minullla on jotain vinksahtanut aivoissa, mutta kiihotun ajatuksesta. Olen kerran kokeillut ja pidin siitä paljon. Tarvisin vain löytää jonkun joka tykkää tehdä sellaista. Kaipaisin siis vastaukia kysymykseeni, mistä löytäisin miehen joka haluaa antaa minulle piiskaa, siis ei ketään vanhaa irtasta setää.


      • piiskar1

        Onko 30v. mies jo liika vanha piiskaamaan sua?? :)


      • Herrasmies88
        piiskar1 kirjoitti:

        Onko 30v. mies jo liika vanha piiskaamaan sua?? :)

        Täällä olis 27v mies valmiina piiskaamaan sun pepun punaseks ;)


      • vierailija89
        naughty_girl1 kirjoitti:

        Tiedän kaiken tuon, kiitos vain. Varmaan minullla on jotain vinksahtanut aivoissa, mutta kiihotun ajatuksesta. Olen kerran kokeillut ja pidin siitä paljon. Tarvisin vain löytää jonkun joka tykkää tehdä sellaista. Kaipaisin siis vastaukia kysymykseeni, mistä löytäisin miehen joka haluaa antaa minulle piiskaa, siis ei ketään vanhaa irtasta setää.

        Tuskin sinulla mitään aivoissa vinksahtanut on... Moni muukin kiihottuu oikeasti piiskauksesta. Kannattaa varmaankin käyttää seuranhakupalveluja, missä anonyymisti voi profiilin itselle tehdä. se on sitten haasteellisempaa löytää kemiat kohtaava kumppani ja lisänä halu harrastaa piiskausta.


      • vierailija89 kirjoitti:

        Tuskin sinulla mitään aivoissa vinksahtanut on... Moni muukin kiihottuu oikeasti piiskauksesta. Kannattaa varmaankin käyttää seuranhakupalveluja, missä anonyymisti voi profiilin itselle tehdä. se on sitten haasteellisempaa löytää kemiat kohtaava kumppani ja lisänä halu harrastaa piiskausta.

        http://www.villi-ira.net/

        Tuolla olen kipinän saanut,ja ensi vuonna uudestaan......keskusteluja on myös näillä sivuilla,en pidä itteeni ihan noviisina,mutta asian osaava masteri olisin jos vaan vakkari subi löytys,siksi kysyin että onko pilaa koska täällä niitä harvemmin pyörii.


    • Iskuri.net on ihan hyvä tämmösen hakemiseen. Voit rajoittaa mm. paikkaa ja ikää, eikä sähköpostia tai muita tunnistetietoja tarvitse laittaa julkisesti näkyviin. Sun ilmoitukseen vastanneilta tulee sulle palvelun kautta meiliä, ja ne saa sun osotteen vaan jos itse vastaat siihen tulleeseen meiliin.

    • Anonyymi

      Minulla oli onnea löysin hyvän vitsan antajan ja nais kaverini antaa tarvittaissa Tämän Naisen Pyrstö saa Vähintään kerran kuukautessa joskus 2viikonvälein Kyllä Vitsa On poikaa saampa miehen tai naisen sylissä Pyllynposket punoittaa lantiolla,reisillä vitsan rannut minulle sopii laittaa Dildo etuveitikkaan porisemaan vitsan päälle joskus saan orkun.

    • Anonyymi

      Matkusta johonkin arabimaahan, juo viinaa suoraan pullosta kadulla ja haaveesi totautuu.

    • Minäkin voin anna sinulle piiskaa!

    • Anonyymi

      En oikein usko että kokisit hauskana jos tosissaan isän kädestä piiskattaisiin persiille kuten 70-luvulla...

    • Anonyymi

      minäkin haluan piiskaa millä haluat piiskaa kädellä vai remmillä vitsalla haluan selkäsaunan remmillä

      • Anonyymi

        Ja sinä olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä olet?

        Peräkamari runkkari olet!


    • Anonyymi

      Sain Äitiltä Vitsaa Aikuiseksi saakka Teini ikäisenä Kiihotuin piiskatessa Jalkovälini alkoikastumaan Veskissä;Omassa Huoneessa Tyytytin itseni monasti vitsan jälkeen Nyt 4Kymppisenä tykkään yhtäpaljon Vitsasta Tulee Teini vuodetmieleen kun olen sylissä Piiskattavana Potkin,Änkyn Niin kuin teininäkin Ihanaa!

      • Anonyymi

        Niin, juttuhan alkoi 7 vuotta sitten.


    • Anonyymi

      Jos on tarvetta vielä saada aito kurinpalautus setän polvella, niin se onnistuu 45v kokemuksella

    • Anonyymi

      Sepä se, kun haluaisi saada piiskaa, mutta ei ole piiskanantajaa. Ympärillä on paljonkin henkilöitä, jotka miettivät sitä samaa. Täytyy vain rohkaistua, jos on sellainen henkilö, johon voi luottaa. Otin aiheen esille erään lähipiiriin kuuluvan vanhemman naishenkilön kanssa, ja kyselin, miten sitä ennen kuria pidettiin. Vastaus oli, että kyllähän sitä piiskaa käytettiin. Minä siihen (valehtelin) että olisihan sekin mielenkiintoista kokeilla, kun en ole sellaista koskaan saanut. Sain houkuteltua henkilön piiskaamaan, ja hän sanoi, ettei ole saanut piiskaa kuin kakarana. Toisin sanoen hänkin halusi kokeilla, miltä se tuntuu.
      ...pitäisi keksiä joku merkki, tunnus tms. jolla voisi ilmaista kiinnostuksensa piiskaamiseen.

    • Missä sinä asut?Jos asut lähellä minua minä voin antaa sinulle piiskaa!

    • Anonyymi

      60 mies voisi antaa piiskaa nuorelke naiselle kyllä se ei ole uusi asia

    • Anonyymi

      Oletko vielä nätti?

    • Anonyymi

      MinÄ haluaisin piiskaa ,olen 62 v ja Turussa

      • Tule tänne asumaan minun kansani silloin minä voin antaa sinulle piiskaa kun sinä haluat ja sinä saat määrätä kuinka kova sinä haluat saada!


    Ketjusta on poistettu 50 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2301
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      64
      1514
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1286
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe