auttakaa mun vanhemmat polttaa joka päivä joka ärsyttää enkä tiädä mitä tehdä
haluaisin et vanhempani eläisiä pidempään ja perheellänni olisi enemmän rahaa esim mennä ulkomaille ja olen olut vain kerra ulkomailla.
vanhemmat polttaa
4
201
Vastaukset 4
- arska1234
Sullahan on hyvin asiat. Mun vanhemmat ei polttanut, enkä silti päässyt käymään ulkomailla ;)
- mikaelokuuta
Se on jokaisen oma asia että pitääkö tai juo ko mut mä poltan itse kin et mä tiedän kuinka tärkee se tupakka on
- mikaelokuuta
Poltaako
- sddsdssdssdasdx
soita sosiaali huoltoon ja sanot ett vanhempasi pahoinpitee sinua tupakalla. sitten vaadit korvausta heiltä että voit ostaa uuden iphonen ja sitt on elämä taas kohdillaaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7052440Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss4541401- 821189
Poliisi kiilasi mopoilijan
Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö2521088- 57792
Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E65716- 46664
- 33657
- 45629
- 88617