Voinko vielä 12v aloittaa lätkän

Poika04

Joo oon Lappeenrannasta ja täyttämässä vuoden vaihteessa 12v ja oon ajatellut aloittaa lätkän uudestaan oon siis pelannut lätkää joskus 9v ja sitä ennen luistelukoulut
rannelaukaus lähtee jotenkin lämärit ei niinkään osaan luistella ihan semisiti mutta siis haluun tietää että onko mulla mahiksii enää ees keskinkertaisuuteen en siis todellakaan tavoittele mitään SM-Liigaa

15

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiekkooreppuun

      eikös kaupoihin ole tullut se nhl 2016, eli voit aloittaa

      • Pelionpeli

        Ärsyttää kun aina joku lyttää toisen haaveet!!!jos et aloita et ainakaan saavuta mitään joten aloita kiekko uudelleen äläkä kuuntele muita jotka eivät saaneet mitään aikaiseksi itse


    • Kannattaayrittääaina

      Ilman muuta voit ja aikaa on,aloita ihmeessä!tiedän muutamia myöhään alottaneita,jotka ovat edenneet huipulle!

    • tulevaville

      helposti ehdit mukaan, kun olet kerran sitä jo harrastanut tuon ikäisenähän sitä oppii vielä ja oamlla ajalla paljon ulkojäätä niin saat muut helposti kiinni, tai lisäksi jääpalloa pelaamaan, kuten teemukin on tehnyt

      • Poika04

        Pelaan tällä hetkellä futista


    • ceeko

      Oletko puhunut vanhempien kanssa? Kallis laji, vaatii tila-auton, hyvän avioliiton ja hyvät tulot.

      • Poika04

        Tämä on onnistunut ennenkin joten miksi ei nyt?


      • Erästyyppi

        Tila auton hyvän avioliiton mitä vittua mun isä asuu yksin Toyota Corolla ja saatana 3000e kuukaudessa ei oo kovin hyvä ja tässä sitä 15v täytetään kuukausmaksut 430e


      • edellytysanalyytikko

        Yleensäkin tila-autollisilla hyvät avioliitot ovat varsin harvinaisia.


    • veeoohhhh

      Eikö lätkä pidä aloittaa jo 4 v joten taidat olla jo liian vanha jos tähtäät huipulle.

      • Poika04

        Älä huoli en tähtää


      • Persejsq

        Alotan nyt 12 jää kiekon miten niin en vois päästä huipulle talvella ollaan ulkojäällä pelattu vitusti ja liikaa


    • taitoluistelua

      Oletkohan jo liian vanha tähtäämään änhooällään. Kaipa sitä voi luistella lähikentilläkin huvikseen kavereiden kanssa.

      • Ainahan.voit

        Niin, ja ainahan olet tervetullut tänne kuitenkin keskustelemaan, vaikka olisit miten vanha ja kuitenkin henkisesti aina yhtä pieni.


    • Ulev

      Riippuu mikä sun pituus ennuste on?
      Jokereihin ei pääse jos olet alle 185 cm (ehkä suhteilla) . Toisaalta kuka sinne
      haluaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3387
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2035
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1678
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1583
    5. 80
      1135
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      996
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      122
      926
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      855
    Aihe