Joo oon Lappeenrannasta ja täyttämässä vuoden vaihteessa 12v ja oon ajatellut aloittaa lätkän uudestaan oon siis pelannut lätkää joskus 9v ja sitä ennen luistelukoulut
rannelaukaus lähtee jotenkin lämärit ei niinkään osaan luistella ihan semisiti mutta siis haluun tietää että onko mulla mahiksii enää ees keskinkertaisuuteen en siis todellakaan tavoittele mitään SM-Liigaa
Voinko vielä 12v aloittaa lätkän
15
252
Vastaukset
- kiekkooreppuun
eikös kaupoihin ole tullut se nhl 2016, eli voit aloittaa
- Pelionpeli
Ärsyttää kun aina joku lyttää toisen haaveet!!!jos et aloita et ainakaan saavuta mitään joten aloita kiekko uudelleen äläkä kuuntele muita jotka eivät saaneet mitään aikaiseksi itse
- Kannattaayrittääaina
Ilman muuta voit ja aikaa on,aloita ihmeessä!tiedän muutamia myöhään alottaneita,jotka ovat edenneet huipulle!
- tulevaville
helposti ehdit mukaan, kun olet kerran sitä jo harrastanut tuon ikäisenähän sitä oppii vielä ja oamlla ajalla paljon ulkojäätä niin saat muut helposti kiinni, tai lisäksi jääpalloa pelaamaan, kuten teemukin on tehnyt
- Poika04
Pelaan tällä hetkellä futista
- ceeko
Oletko puhunut vanhempien kanssa? Kallis laji, vaatii tila-auton, hyvän avioliiton ja hyvät tulot.
- Poika04
Tämä on onnistunut ennenkin joten miksi ei nyt?
- Erästyyppi
Tila auton hyvän avioliiton mitä vittua mun isä asuu yksin Toyota Corolla ja saatana 3000e kuukaudessa ei oo kovin hyvä ja tässä sitä 15v täytetään kuukausmaksut 430e
- edellytysanalyytikko
Yleensäkin tila-autollisilla hyvät avioliitot ovat varsin harvinaisia.
- veeoohhhh
Eikö lätkä pidä aloittaa jo 4 v joten taidat olla jo liian vanha jos tähtäät huipulle.
- Poika04
Älä huoli en tähtää
- Persejsq
Alotan nyt 12 jää kiekon miten niin en vois päästä huipulle talvella ollaan ulkojäällä pelattu vitusti ja liikaa
- taitoluistelua
Oletkohan jo liian vanha tähtäämään änhooällään. Kaipa sitä voi luistella lähikentilläkin huvikseen kavereiden kanssa.
- Ainahan.voit
Niin, ja ainahan olet tervetullut tänne kuitenkin keskustelemaan, vaikka olisit miten vanha ja kuitenkin henkisesti aina yhtä pieni.
- Ulev
Riippuu mikä sun pituus ennuste on?
Jokereihin ei pääse jos olet alle 185 cm (ehkä suhteilla) . Toisaalta kuka sinne
haluaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303491Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91548Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131473Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241265Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34893Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht242883- 60869
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.130858Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66844Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98819