Mitä muuta harrastatte kuin purjeveneilyä? Varsinkin näin talvisin jää aikaa monelle muullekkin hommalle. Itse harrastan ylläpitokuntoilua kuntosalilla ja hiihdän jos vaan lunta tulee riittävästi. Yks kerta etelän lämmössä per talvi.
Paljonko nousee penkistä?
39
167
Vastaukset
- ei_vielä_60vuotiaskaan
Ykkösiä ei ole nyt kokeiltu, mutta 70 kilolla nousee 14 toistoa ja 75 kilolla 9-10 toistoa, leukoja menee 12 kpl ja juoksussa Cooperin testissä 2800m.
- bench_press
Taidan siut karvan verran päihittää, paitsi cooperissa jään kakkoseksi, vaikka olen 10v nuorempi.
- ei_vielä_60vuotiaskaan
bench_press kirjoitti:
Taidan siut karvan verran päihittää, paitsi cooperissa jään kakkoseksi, vaikka olen 10v nuorempi.
Korvasin saunomiset 10 kilometrin juoksulenkeillä kun ne rentouttavat, hikoiluttavat ja piristävät paremmin. Lihaksille annetaan lisäksi tuota punttihuoltoa.
- Taivaantosi
Cooperi menee helposti alle 12 minuutin.
- coop
Mun Cooperi menee tasan 12 minuuttia
- 42v
Kamppailua/itsepuolustusta, kahvakuulailua ja tanssia. Penkkiä en pysty rintavamman takia tekemään. Leukoja menee jotain 16 kpl ja 1 x (omapaino 40 kg). Hiihtoa jos sattuu lunta olemaan ja kevyttä hölkkää silloin tällöin.
- KaksiJaKuusi
Hyvä, fyysinen puoli tuli mainiosti esille. Todistetaampa samalla vääräksi väite, että lihaskimppu on tyhmä. Montako akateemista loppututkintoa teillä on ja montaako kieltä osaatte?
- that.is.the.question
Todistetaan 85 ja 5. Todistetaanpa muuten kirjoitetaan n-kirjaimella. Lihaksesi on ehkä vaan päässä piilossa, meathead?
- CapitalLettersPls
that.is.the.question kirjoitti:
Todistetaan 85 ja 5. Todistetaanpa muuten kirjoitetaan n-kirjaimella. Lihaksesi on ehkä vaan päässä piilossa, meathead?
Huomasit ;)
85 akateemista loppututkintoa on aika paljon yhdelle ihmiselle. - läskisoosi123
CapitalLettersPls kirjoitti:
Huomasit ;)
85 akateemista loppututkintoa on aika paljon yhdelle ihmiselle.Aivoläskiäkin voi ja kannattaa treenata.
- laihatläskit
läskisoosi123 kirjoitti:
Aivoläskiäkin voi ja kannattaa treenata.
Kyllä sekin kannattaa kun aivot on rasvaa, mutta KaksijaKuusilla se ainut lihas on päässä ja vain läskiä luittensa päällä.
- 42v
KaksijaKuusi on jäänyt 80-luvulle. Omalla työpaikallani ylin johto on varsin urheilullista. Ja lisäksi firman kovin penkkaaja väitteli juuri tohtoriksi fysiikan puolelta. Hän on ikäsarjassaan moninkertainen Suomen mestari. Merellä fyysinen rappiotila on mielestäni suuri riski monella tapaa. Vastuullinen purjehtija huolehtii kunnostaan ja pystyy tarvittaessa auttamaan muitakin haastavissa olosuhteissa.
- läskipää.toimivaa
42v kirjoitti:
KaksijaKuusi on jäänyt 80-luvulle. Omalla työpaikallani ylin johto on varsin urheilullista. Ja lisäksi firman kovin penkkaaja väitteli juuri tohtoriksi fysiikan puolelta. Hän on ikäsarjassaan moninkertainen Suomen mestari. Merellä fyysinen rappiotila on mielestäni suuri riski monella tapaa. Vastuullinen purjehtija huolehtii kunnostaan ja pystyy tarvittaessa auttamaan muitakin haastavissa olosuhteissa.
KaksijaKuusilla lihasta päässä kun pitäis olla rasvakudosta, ja rasvakudosta vaan on siellä missä pitäis olla lihasta.
- uppia
Penkissä teen sarjaa 80 kg.llä ja leukoja menee 3x10.
- 1ooooooooooooooooooooooo
Salilla enää aika vastaan, yli 20 vuotta sitten voimanostossa yhteistulos 580 kg 80 kiloisena
Penkistä nousee sata kiloa, kun minä nousen seisomaan. Harrastuksia on talvella veneily ja lastenhoito.
- satamaanalyysi
Ilokseen tai surukseen eli miten sen nyt sanookaan, niin satamissa kyllä erottaa purjeveneilijät motaristeista. Purjeveneilijöiksi valikoituu aivan selvästi ihmiset jotka ovat aktiivisempia liikkujia. Motaristeissa näkyy olevan huomattavan suuri prosentti ihmisii, joilla on vyön solki piilossa ja napa sormien ulottumattomissa.
- ParempiaProvoja
Minä pystyn kyllä erottamaan kuka fyysisten ominaisuuksien perusteella pystyy purjehtimaan pienellä veneellä, mutta en pysty tietämään tekeekö se niin vai ajeleeko moottoriveneellä.
Isompien purkkareiden porukka erotu muusta porukasta mitenkään. Niistä löytyy kaiken ikäisiä ja kokoisia siinä missä muistakin veneistä.
Provoksihan tämä oli tarkoitettu, mutta siinä näkyy vuoden lopun kaamos ja väsymys. Jotain pitäisi yrittää, muttei jaksa viimeistellä.
Teidättekö, että painonnostajien kivekset ovat saksanpähkinän kokoiset? - satamaanalyysi
ParempiaProvoja kirjoitti:
Minä pystyn kyllä erottamaan kuka fyysisten ominaisuuksien perusteella pystyy purjehtimaan pienellä veneellä, mutta en pysty tietämään tekeekö se niin vai ajeleeko moottoriveneellä.
Isompien purkkareiden porukka erotu muusta porukasta mitenkään. Niistä löytyy kaiken ikäisiä ja kokoisia siinä missä muistakin veneistä.
Provoksihan tämä oli tarkoitettu, mutta siinä näkyy vuoden lopun kaamos ja väsymys. Jotain pitäisi yrittää, muttei jaksa viimeistellä.
Teidättekö, että painonnostajien kivekset ovat saksanpähkinän kokoiset?Ehkä ylempi teksi kolahti? Sinulla on varmaan isot kivekset ;)
- GotBalls
satamaanalyysi kirjoitti:
Ehkä ylempi teksi kolahti? Sinulla on varmaan isot kivekset ;)
Ei kun laitoin esimerkin terävämmästä provosta, vaikka sekin oli aika väsynyttä.
En muutenkaan jaksa muiden puolesta loukkaantua :D
Ja totta ne on IIISOOOT, täällähän mä vttuilen voimamiehille enkä pelkää yhtään ;D
- 49m
MaVe 160, kyykky 150, penkki 110, ikä 49 tämän vuoden saldo. Ja akateeminen lopputukintokin on löytynyt jo kauan plakkarista.
Elämä maistuu ihan hyvälle, erityisesti kesällä auringon paistaessa ja laineen liplatellessa veneen kylkeen.- 44vUkko
Aika hyvä penkkitulos jos vertaa mave ja kyykky tuloksiin. Juu jalkapäivät ei oo kivoja ;)
- 49m
Juu, mave ja kyykky on tämän vuoden vasta olleet kunnolla treeneissä mukana. Ei ne jalkapäivät ole tosiaan aiemmin kuuluneet suosikkeihin...
- peruspurkkaaja
Otti Dunkkukin penkistä reippaan 200 kg ja hiihteli vielä ylipainoisena Isla de Maman järviladuilla. Kunta jopa ajoi kunniakuntalaiselleen oman liittymän kunnan latuverkkoon.
Voi Hesus miten sitä kadehdittiin jopa karjalassa, pohojanmaalaisen kateuden nyt toki ymmärtääkin. - fdgerwty24576
Miks ihminen käy salilla???
Ei järkeä.- VaikkaTonTakia
Ihminen käy salilla koska ei saa muuten tarpeeksi liikuntaa ja asuu sellaisessa paikassa, missä ei voi harrastaa sitä ulkona.
Uuden vuoden jälkeen ihmiset käyvät hetkellisesti salilla koska ovat luvanneet sen itselleen. Huomaavat kuitenkin nopeasti, että liikkumisesta ei ole apua vatsan pienentämiseen ja lopettavat.
On myös niitä, jotka pitävät siitä. Niitä ei ole kuitenkaan montaa.
- 44vUkko
Kevyt juoksulenkki about 4.5km jokatoinen päivä niin kauan kuin ilmat vähänkään suo. HIIT/Crossfit tyyppistä salitreeniä levytangolla kahvakuulalla ja ihan perus jumppa liikkeitä. Keväällä pitäis 2600 cooper mennä rikki. Katotaan miten äijän käy. Iltaisin sitten kitaran ränkytystä. Töissä kun istuu kaiket päivät pitää jotain liikuntaa harrastaa muuten tulee kipeeksi. 15 sarjat penkissä 60kg
- Amis_Bavaria
Voi v**tu, täällähän kokoontuu isokiveksisten akateemisten bodaripurjehtijoiden kerho...
- Arvuuttelija
Kieliä osaan 3-5:ttä, tutkinto on filosofian tohtori. Maratonin juoksin 6 vuotta sitten, sen jälkeen on takana jo noin 5 lenkkiä.
- mukafiltri
Muka filosofian tohtori eikä osaa edes laittaa oikeaa sijapäätettä numeron perään...
- Arvuuttelija
mukafiltri kirjoitti:
Muka filosofian tohtori eikä osaa edes laittaa oikeaa sijapäätettä numeron perään...
En ole kielitieteilijä. Vaimo on kyllä suomen kielen tohtori.
- mukafiltri
Arvuuttelija kirjoitti:
En ole kielitieteilijä. Vaimo on kyllä suomen kielen tohtori.
Ei tarvitse olla kielitieteilijä eikä suomen kielen tohtori. Jo ylioppilaan pitäisi osata nämä yksinkertaiset asiat.
- Arvuuttelija
mukafiltri kirjoitti:
Ei tarvitse olla kielitieteilijä eikä suomen kielen tohtori. Jo ylioppilaan pitäisi osata nämä yksinkertaiset asiat.
Vaimo hoitaa meillä pilkunnussinnan ja minä yritän pelata omilla vahvuuksillani.
- kahdellaällällä
Arvuuttelija kirjoitti:
Vaimo hoitaa meillä pilkunnussinnan ja minä yritän pelata omilla vahvuuksillani.
tolosofian vihtorina
- kyllälentää
Parhaat kielitieteilijät löytyy Tallinnan Nussi-Paarista.
- Arvuuttelija
Sekoitat nyt tieteen ja taiteen.
- Jurpo
280 kg vasemmalla kädellä ja 390 kg jormalla. Repikää siitä rumat homopervot runkkarit!
- penkki
Muistakaa kisapenkki on aivan jotain muuta kuin salin "ruma" penkki.
- Beikkulanpoikia
Istun terassilla ja kävelen koiran kanssa, olen merkonomi ja pätkätöissä. Minulla on 80-luvun Beikku mutta yritän eheytyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1077039Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4945191Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1433200Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2142607Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t352287Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431262En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771222Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111159- 1111113
Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta531090