Nordea ja Klarna samaa putiikkia?

digfirgirigkrkr

Sain tänään Klarnalta laskun, jossa maksun saajaksi oli merkitty "Klarna/Nordea Finans Sverige AB (publ)".

Omistaako Nordea nykyisin Klarnan?

20

13923

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meitä.narutetaan

      Syynä on se, että ovat samaa vapaamuurareiden hallitsemaa klikkiä. Todellisuudessa CIA rahoittaa molempia. Kun katsot Naton virkamiesjohtoa ja Klarnan ja Nordean johtoa, löydät "yllättäen" samoja nimiä.

    • Ei_tajuu

      Olisikohan Nordean tytäryhtiö? Niin kauan, kuin olen ollut Klarnan asiakas, Nordean nimi ollut myös laskulla.

    • Mitenköhänmenee

      Epäilen vahvasti että asia näin. Harvalla pienellä vippi/rahoitus firmalla on omaa pääomaa lainoihin. Siispä Klarna solminut sopimuksen Nordean kanssa joka todellisuudessa on se taho joka rahan antaa velanottajalle. Klarna on vaan välistä vetäjä joka joka lisää reippaan kulutusluottokoron päälle ja kantaa vastuun Nordealle maksamalla maksamattomat velat pois. Siksi korot klarnalla niin korkeat että kattaa heidän perintäkulunsa ja lainanmaksut Nordealle. Voin toki olla väärässä....

      • frgkrkgkrghktrhgktkhg

        "Klarna on vaan välistä vetäjä joka joka lisää reippaan kulutusluottokoron päälle ja kantaa vastuun Nordealle maksamalla maksamattomat velat pois. Siksi korot klarnalla niin korkeat että kattaa heidän perintäkulunsa ja lainanmaksut Nordealle."

        Klarnalla 12 kuukauden osamaksussa kaikki kulut (siis korot, tilinhoito- ja avausmaksut) tekevät ostoksen loppusummasta riippumatta yhteensä 76,40 €, kun taas Nordealla joustoluoton pelkkä avausmaksu on vähintään 125 €. Päälle tulevat Nordealla lisäksi varsinainen korko sekä tilinhoitomaksut. Klarnan 12 kuukauden osamaksu on koroton.

        Auta armias, jos et kykenekään pysymään 12 kuukauden takaisinmaksuaikataulussa, vaan haluat lyhentää Klarna-velkaasi hieman vähemmän. Silloin lainan nimellisvuosikorko pompsahtaa 0:sta 22:een. Eikä vain yhden, vaan kaikkien Klarna-osamaksujesi korko.


      • maksalaskulla

        Collector credit on toinen tällainen nordean rahoilla toimiva. Suunnilleen yhtä kamalat kulut kui krarnalla


    • Anonyymi

      Hei minä haluan vaihtaa sähköposti miten minä vaihdan sähköpostin voitko auttaa minua 🙏

    • Anonyymi

      kyllä se wahlsromin kettu omistaa muutakin !!!!

    • Anonyymi

      Apua! Mitä ihmettä mä teen, päästäkseni tästä putiikista eroon.
      Tilasin (pöljä minä) kesäkuussa Klarnalta kengät. Kenkiä ei koskaan tullut! Mutta lasku tuli. Kohta perään lasku+muistutuslisä. Mitenkään mihinkään ei saa yhteyttä. (Yllätys!!)
      Eikä reklamaatiota voi myöskään tehdä. Nyt lasku on siirretty tonne Nordea Finans Sverige AB:lle ja eräpäivä meni jo.
      Ei ole hirveän suuresta summasta kyse, mutta en kai mä nyt tyhjästä maksa!
      Tässä ei liene riitä sähköpostin vaihtaminen, kun niillä on mun osoite ja puh. 😞

      • Anonyymi

        Ole siihen verkkokauppaan yhteydessä, josta tilasit ne kengät


      • Anonyymi

        Klarnahan ei tosiaan myy kenkiä vaan rahaa. Eli reklamaatio ajoissa kauppaan ja kopio klarnalle.


    • Anonyymi

      ei sillä ole periaatteessa mitään väliä kuka omistaa rahotusyhtiön kunhan toiminta on asiallista. Itse olen ostanut verkkokaupasta Klarnan kautta vaikka maksoin kaiken ykkösellä, mutta olen saanut tutaa Nordeasta vaikken ole sen asiakas. En ole ollut koskaan. Vähän aikaa oli aikanaan tili KOP:ssa ja meritassa, mutta sitten tapahtui jotain joka sai aikaan eron ennekuin sain asiaa syvemmäksi. Joskus vaan tapahtuu asioita joisssa itse on vain statisti ja sivustaseuraaja kärsijä!

    • Anonyymi

      Maksoin 16.8. laskuni 75,63 € Nordea Finans Service Ab;n tilille FI46 1820 3000 0282 41, viite 103415394231.
      Laskuni koski kahta tuotetta, jotka piti maksaa Klarnan kautta.
      Tätä maksua ei ole monista tiedusteluistani huolimatta löydetty mistään.!!!
      Klarna perii uudestaan suorituksiani Mokky 40,68 € ja Zarelza 34,95 €, paidasta, jota en ole milloinkaan vastaanottanut. Maksu lähti Danske Bankin tililtäni näillä tiedoilla.
      Pankkini ehdotti eräänä vaihtoehtona rikosilmoitusta. Harkitsen asiaa.

      • Anonyymi

        Ole sinne verkkokauppaan yhteydessä ja kerro ettet ole saanut tuotteita. Ei se Klarna valvo, että onko toimitukset tulleet perille.


      • Anonyymi

        Mä olen nyt maksanut samaa laskua 423 euron edestä nordea finans sverige Ab n kautta klarnalle. Summa ei kuitenkaan pienene eikä maksuni noteerata. Enkä ole saanut mitään vastausta. Siellä on nyt joku häiriö mutta mielestäni olen maksanut ajoissa mitä pitikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen nyt maksanut samaa laskua 423 euron edestä nordea finans sverige Ab n kautta klarnalle. Summa ei kuitenkaan pienene eikä maksuni noteerata. Enkä ole saanut mitään vastausta. Siellä on nyt joku häiriö mutta mielestäni olen maksanut ajoissa mitä pitikin.

        Minä mokasin,kun unohdin viitenumeron maksetusta laskustani Nordea finance svrigen tilille..Olen paljon tilannut klarnan kautta,mutta nyt tuli ongelmia.Kaksi kertaa juttelin asiasta cattin kanssa,joka sanoi maksuni olevan maksettu,mutta se ei vain näkynyt missään.Olin maksanut laskun heti ajoissa,vähän yli satasen..Otin yhteyttä joka tahoon,jotka liittyivät kyseeseen laskuun..Tänään sain omalta pankiltani vahvistuksen,että he aloittavat laskun jäljittämisen..nyt illalla tuli kiireellinen viesti verkkopankkiini ja selvitys,mikseivät voi hoitaa laskuani..Ainoa osoite on siis tuo Nordea....Olin aivan uupunut näistä vastoinkäymisistä ,että maksoin toiseen kertaan tuon laskun ja klarnan tilillä näyttäisi nyt olevan toimintaa...Huomenna keskityn tuohon maksunsaajapankkiin ja yritän saada liikaa maksetun summan takaisin...Mitä tästä opin : ole tarkka laskujenmaksun kanssa ja mitään missä on klarna saajavälittäjänä en tilaa!!! Vaikka nykyään on vaikea tilata mitään muun kuin välittäjän kautta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä mokasin,kun unohdin viitenumeron maksetusta laskustani Nordea finance svrigen tilille..Olen paljon tilannut klarnan kautta,mutta nyt tuli ongelmia.Kaksi kertaa juttelin asiasta cattin kanssa,joka sanoi maksuni olevan maksettu,mutta se ei vain näkynyt missään.Olin maksanut laskun heti ajoissa,vähän yli satasen..Otin yhteyttä joka tahoon,jotka liittyivät kyseeseen laskuun..Tänään sain omalta pankiltani vahvistuksen,että he aloittavat laskun jäljittämisen..nyt illalla tuli kiireellinen viesti verkkopankkiini ja selvitys,mikseivät voi hoitaa laskuani..Ainoa osoite on siis tuo Nordea....Olin aivan uupunut näistä vastoinkäymisistä ,että maksoin toiseen kertaan tuon laskun ja klarnan tilillä näyttäisi nyt olevan toimintaa...Huomenna keskityn tuohon maksunsaajapankkiin ja yritän saada liikaa maksetun summan takaisin...Mitä tästä opin : ole tarkka laskujenmaksun kanssa ja mitään missä on klarna saajavälittäjänä en tilaa!!! Vaikka nykyään on vaikea tilata mitään muun kuin välittäjän kautta..

        HEH...et sitten tietänyt että viitenumero ei ole mikään laissa säädetty pakollinen juttu :) ....Se on sitten saajan vika jos eivät pysty kohdistamaan laskua...ja kyllähän ne pystyy, viimeistään maksajan nimellä. Jos tuosta tulisi myöhästymisiä ja jopa velkomustuomo niin olet siinä varma voittaja.


    • Anonyymi

      Sama vika, maksoin Klarnan sovelluksella ja meni tuonne Nordea Finansin tilille. Hetken päästä tuli säpö, että maksusi erääntyy huomenna.

      • Anonyymi

        Menee pari pankkipäivää, että se Klarnan tili päivittyy.


      • Anonyymi

        Saahan sitä kerrytettyä pääomaansa näinkin, kun kymmenet asiakkaat makselevat viivästysmaksuja🤬


    • Anonyymi

      Minä olen maksanut Klarnalle paperilaskun mukaan. Nyt tuli tekstiviesti eräpäivä 1.3 ei tilinumeroa ei viitenumeroa ei summaa. En tiedä kuinka paljon on vielä maksettavaa. Outo juttu?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2809
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      376
      2664
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2200
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1876
    5. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      71
      1838
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1783
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1774
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      143
      1708
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1603
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1482
    Aihe