Koska teillä miehen lapset

miehenlapsetmunkinlapset

alkahvat puhuttelemaan isän uutta rakasta vaimoa äidiksi? Minä olen nyt pari viikkoa odottanut ja vaatinut, mutta eivät vielä oikein kutsu.
Olisi kiva kun nkisin lasten äidin ilmeen kun lapsetnsa kutsuu mua äidiksi, ja muutenkin on kiva kun voi näärätä ja komentaa lapsia. Se antaa tärkeen tunteen itselle kun voi vähän hiillostaa lapsia.
Kerran katselin videota ja juoksutin miehen lapsia koko ajan, tuo sipsiä, hae limua, tee sitä ja tee tätä, tiskaa, tuo lisää limua... ja lapset teki mitä käsinkin. Tuli niin äidillinen olo.
Olen ylpeenä kaupasa kun kerron että mulla on lapsia. Ulkona toki vaadin että kutsuvat mua äidiksi, ettei ihmiset ala kyseleen että millasia kakaroita noi on jotka käyttäytyy huonosti.

21

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gfdhAS

      Jatka harjoituksia, varsinkin kirjoittamista ja lukemista, sekä voisit lukea tekeleesi ennen kuin painat entteriä!!!! Ps. on sulla haaveet.

    • jännittyneenäodotan

      Ei meilläkään vielä miehen lapset puhuttele kunnioittavasti eikä äidiksi. Kovasti me miehen kansa kerromme hänen lapsilleen että se oli kohteliasta ja kunnioittavaa jos minua kutsuttaisiin äidiksi vaikken olekkaan, se olisi hienoa esim kaupoissakin kun lapset puhuttelisivat kohteliaasiti äidiksi, johan se olisi kiva tunnekkin. Olisi kiva nähdä heidän äidin ilmeen kun he niin tekisivät.
      Mutta hajroitukset jatkuu, uskon että työtä se vaatii mutta aikanaan kyllä olen heille äiti. Jospa vaikka joululahjaksi sen antaisivat...äidin tittelin.

    • lissutaaskännissä

      Lissu jos nyt edes saisit miehen ja sen lapsia, niin ne tietty ne kutsuu sua Kassi-Almaksi tai tenukepiksi, jollainen olet.
      Vai juoksutit sinä känniunessasi lapsia, huusit et tuokaa sitä viinaa, miksi niin pitkät ryypyn välit , viekää tyhjät pois ja tiskatkaa lasit ja tuokaa uudet täytetyt tilalle, ja sulle tuli niin juopunut olo ja sitte heräsit yrjöämään.

    • Kestääaikansa

      No toi on kurjaa, jos kakarat ei kunnioita isän vaimoa. Kurinpalautusta ja äidille ohjeita miten saada lapsensa kuriin ja kohtelemaan kunnioitavasti sinua. Kännytkät pois, pelit pois, ei kavereita.. ja puhutteluun vaan. Ei ihan normaalia, meillä saatiin miehen lapset kuriin kun sanottiin ettei meille ole asiaa ennekuin asenne muuttuu, ja muuttuihan se, nyt lähes palvoo mua. Kivaa on.

    • Ihmettelen_vain

      Mitäköhän jotkut saavat provoilusta ja trollailusta.

      • taimitälastensuojelu

        saa valehtelusta ja perättömästä lausumasta tuomioistuimessa lapsen olosuhteista vaintotessaan lasta ja lasten isää jo 9 vuotta lapsen äidin kanssa.

        - R A I S I O N K A U P U N K I -


      • 0hhoh
        taimitälastensuojelu kirjoitti:

        saa valehtelusta ja perättömästä lausumasta tuomioistuimessa lapsen olosuhteista vaintotessaan lasta ja lasten isää jo 9 vuotta lapsen äidin kanssa.

        - R A I S I O N K A U P U N K I -

        Onks Raisio kaupunki? Mä luulin että se on vaan isohko risteys.


      • lähiö
        0hhoh kirjoitti:

        Onks Raisio kaupunki? Mä luulin että se on vaan isohko risteys.

        Ei, kun se on Turun esikaupunki aluetta;G ;G; ;G.


      • 0hhoh
        lähiö kirjoitti:

        Ei, kun se on Turun esikaupunki aluetta;G ;G; ;G.

        Niinku Turun ikioma Kontula tai mikälie Länsimäki?


      • seonsuomenpersläpi
        0hhoh kirjoitti:

        Onks Raisio kaupunki? Mä luulin että se on vaan isohko risteys.

        ja ihan sama kaupunki tai ei; mutta se et viedään lapsilta perusteetta hyvä
        isä ja jauhetaan ns. paskaa lapsen olosuhteista tuomioistuimessa on todella
        sairasta ja alentavaa toimintaa viranomaiselta/ lastensuojelulta.


    • 8765

      Miksi sinua pitäisi kutsua äidiksi, kun et ole?

      • rwihthheqiaghö

        Koska haluan niin lasten kunnioittavan minua ja unohtavansa entisen äidin, eihän hän mitään edes osannutkaan. Minä olen tehnyt kaiken työn lasten parissa, ja nyt tulokset alkavat nkyä,


      • 0hhoh
        rwihthheqiaghö kirjoitti:

        Koska haluan niin lasten kunnioittavan minua ja unohtavansa entisen äidin, eihän hän mitään edes osannutkaan. Minä olen tehnyt kaiken työn lasten parissa, ja nyt tulokset alkavat nkyä,

        Oletko opettanut heillekin väärinkirjoituksen jalon taidon? Sekä vihan ja kateuden aakkoset.


      • Lissuonalkkis
        0hhoh kirjoitti:

        Oletko opettanut heillekin väärinkirjoituksen jalon taidon? Sekä vihan ja kateuden aakkoset.

        Niin ja alkoholin käytön...


      • RAISIONKAUPUNKI
        Lissuonalkkis kirjoitti:

        Niin ja alkoholin käytön...

        on alkkis; osaisi nyt edes alkoholinkäytön, ettei tarvis kännissä niitä perättömiä lausumia tuomioistuimeen lapsen olosuhteista väsätä vieraannuttaessaan lapsia tarkoitushakuisesti isästään..


      • 8765
        rwihthheqiaghö kirjoitti:

        Koska haluan niin lasten kunnioittavan minua ja unohtavansa entisen äidin, eihän hän mitään edes osannutkaan. Minä olen tehnyt kaiken työn lasten parissa, ja nyt tulokset alkavat nkyä,

        Et silti ole heidän äitinsä, ja asenteestasi päätellen et ansaitse kenenkään kunnioitusta.


      • RAISIONKAUPUNKI
        8765 kirjoitti:

        Et silti ole heidän äitinsä, ja asenteestasi päätellen et ansaitse kenenkään kunnioitusta.

        ei silti ole heidän isänsä; äidin ja viranomaisten astenteesta päätellen
        he eivät ansaitse kenenkään kunnioitusta..


    • Etootosissas

      Kylläpä olet tosi tyhmä, senhän huomaa jo kirjoituksestasi. Piruako nuo lapset sinua äidiksi kutsuisi, heillähän on jo oikea äiti.

      Olet se naikkonen, jota on pakko kestää jotta näkisivät isänsä. Minä en edes kyläilemään tulisi, jos olet kotona. Revi siitä itsekkyyteesi!!!!!!

      • H0pHop

        Mä voisin mennä. Siellä olis varmaan viinaa ainakin.


      • Jouluntöissä
        H0pHop kirjoitti:

        Mä voisin mennä. Siellä olis varmaan viinaa ainakin.

        Ei se lissu sulle sitä viinaa tarjoa, ite se vetää kaksinkäsin...


      • Lissufanino6475889
        Jouluntöissä kirjoitti:

        Ei se lissu sulle sitä viinaa tarjoa, ite se vetää kaksinkäsin...

        No ei toellakaan, kaikki juopot voivat mennä itse ostelemaan viinansa, Lissu ei käytä alkoholia. Me lissun fanit tiedämme sen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1766
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1468
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1153
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1151
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1106
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1101
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1089
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1074
    Aihe