alkahvat puhuttelemaan isän uutta rakasta vaimoa äidiksi? Minä olen nyt pari viikkoa odottanut ja vaatinut, mutta eivät vielä oikein kutsu.
Olisi kiva kun nkisin lasten äidin ilmeen kun lapsetnsa kutsuu mua äidiksi, ja muutenkin on kiva kun voi näärätä ja komentaa lapsia. Se antaa tärkeen tunteen itselle kun voi vähän hiillostaa lapsia.
Kerran katselin videota ja juoksutin miehen lapsia koko ajan, tuo sipsiä, hae limua, tee sitä ja tee tätä, tiskaa, tuo lisää limua... ja lapset teki mitä käsinkin. Tuli niin äidillinen olo.
Olen ylpeenä kaupasa kun kerron että mulla on lapsia. Ulkona toki vaadin että kutsuvat mua äidiksi, ettei ihmiset ala kyseleen että millasia kakaroita noi on jotka käyttäytyy huonosti.
Koska teillä miehen lapset
21
123
Vastaukset
- gfdhAS
Jatka harjoituksia, varsinkin kirjoittamista ja lukemista, sekä voisit lukea tekeleesi ennen kuin painat entteriä!!!! Ps. on sulla haaveet.
- jännittyneenäodotan
Ei meilläkään vielä miehen lapset puhuttele kunnioittavasti eikä äidiksi. Kovasti me miehen kansa kerromme hänen lapsilleen että se oli kohteliasta ja kunnioittavaa jos minua kutsuttaisiin äidiksi vaikken olekkaan, se olisi hienoa esim kaupoissakin kun lapset puhuttelisivat kohteliaasiti äidiksi, johan se olisi kiva tunnekkin. Olisi kiva nähdä heidän äidin ilmeen kun he niin tekisivät.
Mutta hajroitukset jatkuu, uskon että työtä se vaatii mutta aikanaan kyllä olen heille äiti. Jospa vaikka joululahjaksi sen antaisivat...äidin tittelin. - lissutaaskännissä
Lissu jos nyt edes saisit miehen ja sen lapsia, niin ne tietty ne kutsuu sua Kassi-Almaksi tai tenukepiksi, jollainen olet.
Vai juoksutit sinä känniunessasi lapsia, huusit et tuokaa sitä viinaa, miksi niin pitkät ryypyn välit , viekää tyhjät pois ja tiskatkaa lasit ja tuokaa uudet täytetyt tilalle, ja sulle tuli niin juopunut olo ja sitte heräsit yrjöämään. - Kestääaikansa
No toi on kurjaa, jos kakarat ei kunnioita isän vaimoa. Kurinpalautusta ja äidille ohjeita miten saada lapsensa kuriin ja kohtelemaan kunnioitavasti sinua. Kännytkät pois, pelit pois, ei kavereita.. ja puhutteluun vaan. Ei ihan normaalia, meillä saatiin miehen lapset kuriin kun sanottiin ettei meille ole asiaa ennekuin asenne muuttuu, ja muuttuihan se, nyt lähes palvoo mua. Kivaa on.
- Ihmettelen_vain
Mitäköhän jotkut saavat provoilusta ja trollailusta.
- taimitälastensuojelu
saa valehtelusta ja perättömästä lausumasta tuomioistuimessa lapsen olosuhteista vaintotessaan lasta ja lasten isää jo 9 vuotta lapsen äidin kanssa.
- R A I S I O N K A U P U N K I - - 0hhoh
taimitälastensuojelu kirjoitti:
saa valehtelusta ja perättömästä lausumasta tuomioistuimessa lapsen olosuhteista vaintotessaan lasta ja lasten isää jo 9 vuotta lapsen äidin kanssa.
- R A I S I O N K A U P U N K I -Onks Raisio kaupunki? Mä luulin että se on vaan isohko risteys.
- lähiö
0hhoh kirjoitti:
Onks Raisio kaupunki? Mä luulin että se on vaan isohko risteys.
Ei, kun se on Turun esikaupunki aluetta;G ;G; ;G.
- 0hhoh
lähiö kirjoitti:
Ei, kun se on Turun esikaupunki aluetta;G ;G; ;G.
Niinku Turun ikioma Kontula tai mikälie Länsimäki?
- seonsuomenpersläpi
0hhoh kirjoitti:
Onks Raisio kaupunki? Mä luulin että se on vaan isohko risteys.
ja ihan sama kaupunki tai ei; mutta se et viedään lapsilta perusteetta hyvä
isä ja jauhetaan ns. paskaa lapsen olosuhteista tuomioistuimessa on todella
sairasta ja alentavaa toimintaa viranomaiselta/ lastensuojelulta.
- 8765
Miksi sinua pitäisi kutsua äidiksi, kun et ole?
- rwihthheqiaghö
Koska haluan niin lasten kunnioittavan minua ja unohtavansa entisen äidin, eihän hän mitään edes osannutkaan. Minä olen tehnyt kaiken työn lasten parissa, ja nyt tulokset alkavat nkyä,
- 0hhoh
rwihthheqiaghö kirjoitti:
Koska haluan niin lasten kunnioittavan minua ja unohtavansa entisen äidin, eihän hän mitään edes osannutkaan. Minä olen tehnyt kaiken työn lasten parissa, ja nyt tulokset alkavat nkyä,
Oletko opettanut heillekin väärinkirjoituksen jalon taidon? Sekä vihan ja kateuden aakkoset.
- Lissuonalkkis
0hhoh kirjoitti:
Oletko opettanut heillekin väärinkirjoituksen jalon taidon? Sekä vihan ja kateuden aakkoset.
Niin ja alkoholin käytön...
- RAISIONKAUPUNKI
Lissuonalkkis kirjoitti:
Niin ja alkoholin käytön...
on alkkis; osaisi nyt edes alkoholinkäytön, ettei tarvis kännissä niitä perättömiä lausumia tuomioistuimeen lapsen olosuhteista väsätä vieraannuttaessaan lapsia tarkoitushakuisesti isästään..
- 8765
rwihthheqiaghö kirjoitti:
Et silti ole heidän äitinsä, ja asenteestasi päätellen et ansaitse kenenkään kunnioitusta.
- RAISIONKAUPUNKI
8765 kirjoitti:
Et silti ole heidän äitinsä, ja asenteestasi päätellen et ansaitse kenenkään kunnioitusta.
ei silti ole heidän isänsä; äidin ja viranomaisten astenteesta päätellen
he eivät ansaitse kenenkään kunnioitusta..
- Etootosissas
Kylläpä olet tosi tyhmä, senhän huomaa jo kirjoituksestasi. Piruako nuo lapset sinua äidiksi kutsuisi, heillähän on jo oikea äiti.
Olet se naikkonen, jota on pakko kestää jotta näkisivät isänsä. Minä en edes kyläilemään tulisi, jos olet kotona. Revi siitä itsekkyyteesi!!!!!!- H0pHop
Mä voisin mennä. Siellä olis varmaan viinaa ainakin.
- Jouluntöissä
H0pHop kirjoitti:
Mä voisin mennä. Siellä olis varmaan viinaa ainakin.
Ei se lissu sulle sitä viinaa tarjoa, ite se vetää kaksinkäsin...
- Lissufanino6475889
Jouluntöissä kirjoitti:
Ei se lissu sulle sitä viinaa tarjoa, ite se vetää kaksinkäsin...
No ei toellakaan, kaikki juopot voivat mennä itse ostelemaan viinansa, Lissu ei käytä alkoholia. Me lissun fanit tiedämme sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289