Koska tulee Facelift S Crossiin

Kolmepl

Onko kellään tietoa kosks s crossiin tulee facelift ja booster jet moottori sataville. Nykyinen 1.6 on hyvä, ei siinä mitään, mutta tuo 1.4 booster jet vaikuttaa paremmalta.

8

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hehhehhehhee

Varmaan piakkoin kaikkialle muualle, kuin suomeen, koska uutuuden tänne saanti vaatisi hiukan töitä maahantuojalta ja sehän ei taas passaa, koska siinä joutuisi tekemään hiukan muutakin, kuin lipittää kahvia ja lukea iltasanomia netistä, heh.

• Busterjet

Toivottavasti siinä kahvin juonnin ohella ja nettisirffailun välillä tekevät vähän töitä ja hinnoittelevat uuden s crossin ja booster jetin suomihinnastoon. Tosin itse tuskin kyseistä autoa en osta kun nykyinen suzuki toimii moitteetta ja ikää autolls on vasta 5 vuotta.

• haukotus__
        Busterjet kirjoitti:

Toivottavasti siinä kahvin juonnin ohella ja nettisirffailun välillä tekevät vähän töitä ja hinnoittelevat uuden s crossin ja booster jetin suomihinnastoon. Tosin itse tuskin kyseistä autoa en osta kun nykyinen suzuki toimii moitteetta ja ikää autolls on vasta 5 vuotta.

Kuitenkin maahantuojalla on ihan oikeastikkin runsaasti töitö, pitäähän Jimnyn maahantuontia ylläpitää ja laittaa kolme kpl kyseistä kapinetta luovutuskuntoon, siinä ne työt sitten onkin.

• scross

Eiköhän suzuki liike osaisi tuohon vastata. Mutta miksi hemmetissä pitisi facelifti tulla????tai joku boosterjet??? Auto on ihan ok näköinen ja 120 hevosvoimaa riittää. Keskittyisivät vain ja ainoastaan ohjaukseen.

• miksimiksimiksi

Nyt olet typeryytesi julistanut kaikille, hienoa jatka samaan malliin.

• scross
        miksimiksimiksi kirjoitti:

Nyt olet typeryytesi julistanut kaikille, hienoa jatka samaan malliin.

Jeps, typerää kysymystä minäkin ihmettelen. Meitä on moneen junaan.

• miksimiksimiksi
        scross kirjoitti:

Jeps, typerää kysymystä minäkin ihmettelen. Meitä on moneen junaan.

Miksi helkutissa uuteen automalliin joku kaipaa muutoksia. Vanhoihin vois hyvin niitä tehdä,esim Baleno ja Grand vitara. Aloitus lienee trolli.

• SuzukiUnkarilainen

Presidentti Kekkonen on kuollut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2437
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1607
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1346
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1034
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe