Olen muokkaamassa vieraskirjaani ja haluaisin textareoihin ja lähetys- sekä enpäslähetäkkään laatikkoihin omat värit.
Jotat nyt ei väärinkäsityksiä tulisi niin laitan tähän esimerkin e-mailin kyselykohdasta:
Ja tässä se lähetyslaatikko:
Miten saan nyt siis vaikka lähetysnamiskan taustaväriksi silver ja ääriviivoiksi ja tekstin väriksi black?
Entä kirjoituskentän taustaväriksi silver ja tekstin ja ääriviivojen väriksi black?
Entä miten muokkaan fonttia kummastakin?
Textarea ja lähetyslaatikko
4
307
Vastaukset
- Tõppõ
input {
color: Black; /* tekstin väri */
background-color: Silver; /* taustan väri*/
border: 1px solid Black; /* reunojen väri, leveys ja tyyli */
font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; /* fontti väri */
}- piu
Kiitos. Nyt olen taas vähän viisaampi.
Mutta miten määritän textarean vierityspalkin värit? Se unohtui tuosta ekasta kysyä...
$message.message - Tõppõ
piu kirjoitti:
Kiitos. Nyt olen taas vähän viisaampi.
Mutta miten määritän textarean vierityspalkin värit? Se unohtui tuosta ekasta kysyä...
$message.messageNuo ei kuulu css_standardiin ja taitavat toimia ainoastaan IE:ssä. Toisaalta jos ei toimi muualla niin sitten ei toimi, ei sillä toimivuuden kanssa kuitenkaan ongelmia ole.
En testannut mutta pistän silti tähän ne mitkä ovat määriteltävissä. Pistin vaan summassa jotain väriä, mieti itse mitä haluat käyttää:
scrollbar-3dlight-color: Aqua;
scrollbar-arrow-color: Black;
scrollbar-base-color: Blue;
scrollbar-darkshadow-color: Fuchsia;
scrollbar-face-color: Gray;
scrollbar-highlight-color: Lime;
scrollbar-shadow-color: Purple;
scrollbar-track-color: Olive;
Enpäslähetäkään-laatikosta ei juuri koskaan ole hyötyä käyttäjälle, mutta kylläkin usein suurta harmia ja haittaa.
Joten ota se pois. Sen jälkeen huomaat, ettei ole mitään pakottavaa tarvetta muuttaa lähetyslaatikon väriä - päinvastoin sen ulkoasun muuttaminen vaikeuttaisi sen hahmottamista lähetyslaatikoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997843- 1075607
- 2754871
- 494833
- 753604
- 512849
- 632595
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284