http://mvlehti.net/2015/12/22/taman-takia-alkaa-puhdas-rasistinen-viha-kasvamaan-koko-maassa/
tämä siis 570 miljoonan lisäksi
kyllä rahaa on
7
89
Vastaukset
- ghjhgftyyyy
Ei jumalauta
- erqwreqwer
niin ja mitä tämä sairas sss natsihallitus tekee leikkaa köyhiltä vammaisilta sairailta tuolonsiirtojen varassa eläviltä opiskelijoilta eläkeläisiltä
- Jytkyt-kytkyt-jytkyt
Soini vaahtosi eilen persujen hyvistä saavutuksista eduskunnassa järviradion kautta ja tulihan kaikki hyvät työt väärinpäin mainostettua, vihapuheita ei saa kirjoitella vaan nöyrästi kansan alistua uskonherrojen pyörityksiin, meinaa tehä samanlaisen jytkyn seuraavissakin vaaleissa, kyllä nämäpojat ovat nyt kaukana toellisuudesta, oikeen velantekijöitä ja kansan riistäjiä pohjos horean malliin jytkyt jytkyt...
Lisäksi tiedotus pimentoon, lehdistö hourii mukavasti..
Minä en kyllä jytkäytystä pönkkää sillä ainoallani äänellä enää koskaan.. - suosi_ellä
Iljan kassaan taas rahaa jos tuota klikkaa. Enpä klikkaa. Kuka sitä venäläisille rahojaan laittamaan.
tota ryssänpaskaa lukoo vaan pöyrööt ja vähä-älyyset
- jokkex_
Sinun kannattikin kommentoida vain tietolähdettä, eikä itse asiaa...
- poliittinen_muisti_pitkä
Persuja en lähde kaikkia tuomitsemaan, mutta muistakaa helvetti vieköön seuraavissa eduskuntavaaleissa millainen täysin epäluotettava paskanpuhuja kyseinen Soini on. Tuota politiikkaa kun on tullut seurattua jo useamman vuosikymmenen ajan, niin enpä muista toista ministeriä joka olisi pahemmin näyttänyt "omat karvansa" valtaan päästyään kun kyseinen halveksittava vallanhimoinen takinkääntäjä. Sen sijaan täysin tolloja virkamiesten vietävissä olevia ministereitä on ollut sitäkin enemmän. Ennen vaaleja ajattelin että persut puolueena tuhoaa Halla-Ahot sun muut radikaalit rehellisesti omat mielipiteensä julkituovat politiikot, mutta nyt on pakko muuttaa tuota käsitystä, kun vaikuttaa vahvasti siltä että puolueen tuhoaa juuri Soini, eikä näytä ko. herraa sekään pahemmin hetkauttavan. No persut ei ole minun puolueeni ollut koskan, joten eipä se sinänsä sureta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664