Missä on Pirkko Jalovaara?

PirkkoaIkävä

Missä on tämä takavuosien TV7:n tähtiesiintyjä Pirkko Jalovaara?

Joitakin maallisia ongelmia hänellä aikoinaan oli viranomaisten kanssa, mutta miksi häntä edelleen pidetään piilossa?

141

18564

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HysHysTästäAsiasta

      Pirkko kuuluu sarjaan kielletyt puheenaiheet. Samoin kuin muutkin maallisen oikeuden tuomitsemat saarnaajat.

    • piiloleikkiä

      Pirkko taitaa itse piileskellä?

    • LoputkinSaisiTuomita

      Jalovaara on toivottavasti lopullisesti poissa huijaamasta herkkäuskoisten varoja itselleen. Kuka- tai mikähän on seuraavana tutkittavana?

    • JaksakaaVieläOdottaa

      Pirkko on hyllytetty toistaiseksi. TV7:n edun mukaista on, että Pirkko unohdetaan hetkeksi, eikä asiaa vatuloida toistaiseksi.

      Ehkä muutaman vuoden jälkeen tilanne on toinen, ja Pirkko palaa takaisin sorvin ääreen.

      • joulumummu

        Uskovana menin Pirkon rukoiltavaksi tässä taannoin. Jotain hän mumisi, mitään en tuntenut, kunnes hän tönäisi minua otsasta taaksepäin. En kaatunut, vaan otin askeleen taakse ja sitten hän tönäisi uudelleen ja sanoi meme, mene vaan sinne lattialle. Siinä sitte istuin lattialla hölmistyneenä. Hän oli jo siirtynyt seuraavaan potilaaseen.


      • 222222222

        Joskus hyvin kauan sitten tapahtui kun kävin hänen tilaisuudessaan, että hän kiukustui kun en kaatunut. Myös kolehdin kerääjä oli sinnikäs.


      • Anonyymi

        Miksi Pirkkoa parjataan, hän teki työtä Jumalan kunniaksi. Uskottomat ihmiset saivat hänet pois hänen tehtävästään. Siinä nähtiin sielunvihollisen työ. Jopa kirkkokin käänsi selkänsä hänelle, ja oikeus tuomitsi. Totista Jumalan sanaa ei enää uskalleta saarnata, kirkkokin on luopunut todellisesta uskosta ja hymistelee.
        Siunausta Pirkko sinulle, sinun aikasi tulee vielä.


      • Anonyymi

        TV 7 on venäläinen huijaus puhallus venäjän juutalaisia .


      • Anonyymi
        joulumummu kirjoitti:

        Uskovana menin Pirkon rukoiltavaksi tässä taannoin. Jotain hän mumisi, mitään en tuntenut, kunnes hän tönäisi minua otsasta taaksepäin. En kaatunut, vaan otin askeleen taakse ja sitten hän tönäisi uudelleen ja sanoi meme, mene vaan sinne lattialle. Siinä sitte istuin lattialla hölmistyneenä. Hän oli jo siirtynyt seuraavaan potilaaseen.

        Budha guru töniin saa nauraa sitten.


      • Anonyymi
        222222222 kirjoitti:

        Joskus hyvin kauan sitten tapahtui kun kävin hänen tilaisuudessaan, että hän kiukustui kun en kaatunut. Myös kolehdin kerääjä oli sinnikäs.

        Thaimaan munkit kaataa ja naiset myös ja Intian gurut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Pirkkoa parjataan, hän teki työtä Jumalan kunniaksi. Uskottomat ihmiset saivat hänet pois hänen tehtävästään. Siinä nähtiin sielunvihollisen työ. Jopa kirkkokin käänsi selkänsä hänelle, ja oikeus tuomitsi. Totista Jumalan sanaa ei enää uskalleta saarnata, kirkkokin on luopunut todellisesta uskosta ja hymistelee.
        Siunausta Pirkko sinulle, sinun aikasi tulee vielä.

        Jos Jumala on antanut Pirkolle parantajan lahjan on se hieno lahja. Pirkko, toivoisin että jatkaisit työtäsi. Olen saanut tuntea mikä voima sulla on, olen parantunut rukouksesi ansiosta Ymmärän myös, että viime kädessä Jumala oli se joka paransi. vaikka olen epäilevä Tuomas Kiitos Jumalalle........


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Pirkkoa parjataan, hän teki työtä Jumalan kunniaksi. Uskottomat ihmiset saivat hänet pois hänen tehtävästään. Siinä nähtiin sielunvihollisen työ. Jopa kirkkokin käänsi selkänsä hänelle, ja oikeus tuomitsi. Totista Jumalan sanaa ei enää uskalleta saarnata, kirkkokin on luopunut todellisesta uskosta ja hymistelee.
        Siunausta Pirkko sinulle, sinun aikasi tulee vielä.

        Voi helvetti mistä noita sikiää🤣🤣🤣🤣varsinainen ruudinkeksijä.Joulupukki tulee joka viikko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Pirkkoa parjataan, hän teki työtä Jumalan kunniaksi. Uskottomat ihmiset saivat hänet pois hänen tehtävästään. Siinä nähtiin sielunvihollisen työ. Jopa kirkkokin käänsi selkänsä hänelle, ja oikeus tuomitsi. Totista Jumalan sanaa ei enää uskalleta saarnata, kirkkokin on luopunut todellisesta uskosta ja hymistelee.
        Siunausta Pirkko sinulle, sinun aikasi tulee vielä.

        Pirkko teki työtä Herralle, rukoili toisten puolesta Jumala kuuli ja vastasi, ihminen sai avun. Kiitos Herralle. Siunausta Pirkko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Jumala on antanut Pirkolle parantajan lahjan on se hieno lahja. Pirkko, toivoisin että jatkaisit työtäsi. Olen saanut tuntea mikä voima sulla on, olen parantunut rukouksesi ansiosta Ymmärän myös, että viime kädessä Jumala oli se joka paransi. vaikka olen epäilevä Tuomas Kiitos Jumalalle........

        Mikähän näitä huijarin puolustajia oikein riivaa? Onko niin, että kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla ammentaa?


      • Anonyymi
        joulumummu kirjoitti:

        Uskovana menin Pirkon rukoiltavaksi tässä taannoin. Jotain hän mumisi, mitään en tuntenut, kunnes hän tönäisi minua otsasta taaksepäin. En kaatunut, vaan otin askeleen taakse ja sitten hän tönäisi uudelleen ja sanoi meme, mene vaan sinne lattialle. Siinä sitte istuin lattialla hölmistyneenä. Hän oli jo siirtynyt seuraavaan potilaaseen.

        Et puhu totta. Olen käynyt kaadettavana. Niin vain mentiin, että vastustus oli turhaa.
        Olin jo päättänyt että en usko tähän juttuun, enkä kaadu tai kaada itseäni, eikä kaada kukaan muukaan.
        Pirkko sanoi pari sanaa, hän sanoi että lähde hänestä nyt, ja kosketti rintakehääni.
        Silloin iski voima. Hänen kosketuksensa imaisi kuin näkymätön pölynimuri minusta kaiken voiman, ja jalat pettivät alta. Se on todellinen ihme.
        Siksi tiedän että edelliset kirjoittajat eivät tiedä asiasta mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Pirkkoa parjataan, hän teki työtä Jumalan kunniaksi. Uskottomat ihmiset saivat hänet pois hänen tehtävästään. Siinä nähtiin sielunvihollisen työ. Jopa kirkkokin käänsi selkänsä hänelle, ja oikeus tuomitsi. Totista Jumalan sanaa ei enää uskalleta saarnata, kirkkokin on luopunut todellisesta uskosta ja hymistelee.
        Siunausta Pirkko sinulle, sinun aikasi tulee vielä.

        Jalovaara,on nimensä mukaan Ja tuomittu petoksesta .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Pirkkoa parjataan, hän teki työtä Jumalan kunniaksi. Uskottomat ihmiset saivat hänet pois hänen tehtävästään. Siinä nähtiin sielunvihollisen työ. Jopa kirkkokin käänsi selkänsä hänelle, ja oikeus tuomitsi. Totista Jumalan sanaa ei enää uskalleta saarnata, kirkkokin on luopunut todellisesta uskosta ja hymistelee.
        Siunausta Pirkko sinulle, sinun aikasi tulee vielä.

        No huh huh ekonomi huijari Pirkko kääntyi ortodoksiksi nimi Maria niinku neitsyt maria


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Jumala on antanut Pirkolle parantajan lahjan on se hieno lahja. Pirkko, toivoisin että jatkaisit työtäsi. Olen saanut tuntea mikä voima sulla on, olen parantunut rukouksesi ansiosta Ymmärän myös, että viime kädessä Jumala oli se joka paransi. vaikka olen epäilevä Tuomas Kiitos Jumalalle........

        Höpö puhetta. Pirkk parantaa vain lompsansa paksuutta. Taitaa olla kirjoittajalla jotanin vialla. Miksi nänä parantajat eivätmene sairaaloihin siellä on parannettavia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et puhu totta. Olen käynyt kaadettavana. Niin vain mentiin, että vastustus oli turhaa.
        Olin jo päättänyt että en usko tähän juttuun, enkä kaadu tai kaada itseäni, eikä kaada kukaan muukaan.
        Pirkko sanoi pari sanaa, hän sanoi että lähde hänestä nyt, ja kosketti rintakehääni.
        Silloin iski voima. Hänen kosketuksensa imaisi kuin näkymätön pölynimuri minusta kaiken voiman, ja jalat pettivät alta. Se on todellinen ihme.
        Siksi tiedän että edelliset kirjoittajat eivät tiedä asiasta mitään.

        Ninä kävin Pirkon kaatamistilaisuuzessa. Hän käski olla rentona,simät kiinni. Kaikki tekivät niin. Niin mnäkin. Katselin Pirkon touhuja. Hä ei van koskettanut ihmisiä rintaan ,vaantönäisi rintaanj eiköhön kaverit pyörähtäneet selälleen. Tidätte varmaan että rentona silmät kiinni seisoo,niin voi katua vaikka ei tönäistäkkään. Minä pidin varani siihen Pirkon tönäisyyn. Hän tuli kohdalleni j a pukkasi minua rinnasta, en kaatunut. Sen jälkeen hän vei minut syrjän ja sanoi että minussa on demoni kun en kaatunut. Miksi jotkut menevät joka tilaisuutteen kaatumaan. Sehän tarkoittaa etteivät ole parantuneet eka katumisestakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No huh huh ekonomi huijari Pirkko kääntyi ortodoksiksi nimi Maria niinku neitsyt maria

        Tuttavani kookas mies kertoi Pirkko JALOVAARAN rukouksessa KAATUNEEN hyvin " kevyesti ". Oli " päättänyr"ettei noin pieni ja hento tyttönen noin vain KAATELE häntä ainakaan.Ihmetteli kauan miten kävikään !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ninä kävin Pirkon kaatamistilaisuuzessa. Hän käski olla rentona,simät kiinni. Kaikki tekivät niin. Niin mnäkin. Katselin Pirkon touhuja. Hä ei van koskettanut ihmisiä rintaan ,vaantönäisi rintaanj eiköhön kaverit pyörähtäneet selälleen. Tidätte varmaan että rentona silmät kiinni seisoo,niin voi katua vaikka ei tönäistäkkään. Minä pidin varani siihen Pirkon tönäisyyn. Hän tuli kohdalleni j a pukkasi minua rinnasta, en kaatunut. Sen jälkeen hän vei minut syrjän ja sanoi että minussa on demoni kun en kaatunut. Miksi jotkut menevät joka tilaisuutteen kaatumaan. Sehän tarkoittaa etteivät ole parantuneet eka katumisestakaan.

        Armeijan käynyt mieheni kertoi että kun kopauttaa otsaa tietystä paikasta keskeltä siitä kaatuu muttei satu kokeili minuun ja kaaduin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Pirkkoa parjataan, hän teki työtä Jumalan kunniaksi. Uskottomat ihmiset saivat hänet pois hänen tehtävästään. Siinä nähtiin sielunvihollisen työ. Jopa kirkkokin käänsi selkänsä hänelle, ja oikeus tuomitsi. Totista Jumalan sanaa ei enää uskalleta saarnata, kirkkokin on luopunut todellisesta uskosta ja hymistelee.
        Siunausta Pirkko sinulle, sinun aikasi tulee vielä.

        Hän on rikollinen, joka käytti kristillistä kirkkoa ja ihmisten hätää hyväkseen. Ei ollut pelkästään huijari vaan julma vahingon tekijä.
        Nyt hän toimii Suomen ortodoksisen kirkon piirissä, ja temput lienevät kehittyneet entisestään. Myös kiinni jääminen epätodennäköisempää tuossa yhteisössä.

        Jalovaara EI ole yhteyden Jumalan vaan viekkaan jakajan, diabolon palveluksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et puhu totta. Olen käynyt kaadettavana. Niin vain mentiin, että vastustus oli turhaa.
        Olin jo päättänyt että en usko tähän juttuun, enkä kaadu tai kaada itseäni, eikä kaada kukaan muukaan.
        Pirkko sanoi pari sanaa, hän sanoi että lähde hänestä nyt, ja kosketti rintakehääni.
        Silloin iski voima. Hänen kosketuksensa imaisi kuin näkymätön pölynimuri minusta kaiken voiman, ja jalat pettivät alta. Se on todellinen ihme.
        Siksi tiedän että edelliset kirjoittajat eivät tiedä asiasta mitään.

        Mielenterveys on kiinnostava alue. Jotkut ovat muita herkemmin manipuloiitavissa ja myös alttiita erilaisille valloille ja voimille. Myös valheen palvelijat pystyvät näennäisiin ihmetekoihin,, sanoi itse Jeesus Kristus. Tämä jalovaara oli vähemmän jalo toimija, keräsi itselleen puolisen miljoonaa hyväuskoisten lahjoitusvaroista valhein ja petoksin. Tämä on todistettu fakta, ei "uskottomien" keksintöä .


    • Pähkinäpurtavaksi

      Hirveä akka. Pysyköön poissa ikuisesti.

      • Rötösrouvat.kiikkiin

        Samaa mieltä. Herttainen kikkarapää ja katteettomat parantumislupaukset ovat saaneet kassakoneen kilisemään iloisesti.

        Tukka pois ja linnaan ellei vielä ole!


      • loague

        Kyllä tuossa hommassa on kulujakin. Mistä ne tulis sitte ne parantamis kokous tilojen vuokrat ym kulut jotka tää homma vaatii, jonkun ne on maksettava. Liikkumine paikkakunnalta toiselle, vaatii bensakulunsa, ehkä hotelli yöpymiset ym. Kyl mää oon sitä mieltä, että kateellisten ja ymmärtämättömien juttuja ja saatanan töitä koko painostus Pirkkoa kohtaan.
        Raamattukin sanoo tästä sanansa: "Joka herran työtä tekee saakoon siitä myös elantonsa". Eikä Pirkko keltään väkisin varmaan rahaa vienyt, kyllä hänelle se raha jonka hän sai annettiin vapaa ehtoisesti. Joten pitäkää vaan pään rakonne kii.


      • Anonyymi

        Samaa mieltä, Hämeenlinnassa oli nähnyt paholaisen asuvan nuoressa perheenisässä, joka tuli pyytämään rukouksia sairastavan vaimonsa puolesta. Samoin näki mörököllejä juoksemassa kirkon käytävillä. Kirjoitti näistä havainnoistaan yhdessä epämiellyttävistä kirjoistaan. Hirviömäinen otus tämä pirkkomaria - nykyisin rasittaa Suomen ortodoksista kirkkoa, ellei ole jo "mennyt eteenpäin" ja esim. perustanut omaa kirkkoa.


      • Anonyymi
        loague kirjoitti:

        Kyllä tuossa hommassa on kulujakin. Mistä ne tulis sitte ne parantamis kokous tilojen vuokrat ym kulut jotka tää homma vaatii, jonkun ne on maksettava. Liikkumine paikkakunnalta toiselle, vaatii bensakulunsa, ehkä hotelli yöpymiset ym. Kyl mää oon sitä mieltä, että kateellisten ja ymmärtämättömien juttuja ja saatanan töitä koko painostus Pirkkoa kohtaan.
        Raamattukin sanoo tästä sanansa: "Joka herran työtä tekee saakoon siitä myös elantonsa". Eikä Pirkko keltään väkisin varmaan rahaa vienyt, kyllä hänelle se raha jonka hän sai annettiin vapaa ehtoisesti. Joten pitäkää vaan pään rakonne kii.

        Mitkä vuokrat . Nehän myy Amerikan helluntailaisten kirjoja kokouksissa Joyce Mayer jne.


      • Anonyymi
        Rötösrouvat.kiikkiin kirjoitti:

        Samaa mieltä. Herttainen kikkarapää ja katteettomat parantumislupaukset ovat saaneet kassakoneen kilisemään iloisesti.

        Tukka pois ja linnaan ellei vielä ole!

        Samanlaisia huijareita on nää ennustajat,selvännäkiät,rahat vaan pois ihmisiltä jotka näitä huijareita uskoo.


    • Maini

      olisikohan kuollut, HS:N kuolinilmoitus tänään kertoo sen nimisen kuolleen 21.12.

      • totinentoveri

        Ei ole sama Pirkko Jalovaara.


      • ManitPoisSokeilta

        Tämä "meidän" Pirkkomme jatkaa entiseen malliin yrityksiään saada edes yksi sairas parantumaan. Tai ei sentään ihan entiseen malliin, paha poliisi kun vei Pirkon rahankeräysluvan :(

        Näppäränä talousihmisenä hän tuskin kuitenkaan on tämän pienen vastoinkäymisen takia perikatoon joutumassa :)


      • Anonyymi
        ManitPoisSokeilta kirjoitti:

        Tämä "meidän" Pirkkomme jatkaa entiseen malliin yrityksiään saada edes yksi sairas parantumaan. Tai ei sentään ihan entiseen malliin, paha poliisi kun vei Pirkon rahankeräysluvan :(

        Näppäränä talousihmisenä hän tuskin kuitenkaan on tämän pienen vastoinkäymisen takia perikatoon joutumassa :)

        Ne toiset kuolleista herättäjä budhat syö matolääkettä sars virukseen eikä se kuullutkaan herännyt.


      • Anonyymi
        totinentoveri kirjoitti:

        Ei ole sama Pirkko Jalovaara.

        Ei ollut ei..vahtanut nimekseen Maria Jalovaaraksi ja kai tullut myös neitsyeksi🙄


    • LinkkiäKiitos

      Linkkiä kiitos!

    • KertokaaMullekin

      Niin, mitä touhuaa Pirkko Jalovaara tänään?

    • Googleta

      Pirkko Jalovaaran alkuvuoden 2016 rukousiltoja.

    • menestysmenestys

      Menestysteologi, joka ratsastaa vaivaisten kustannuksella. Oli liian ahne ja kärysi rötöksistään. Vähän iisimmällä asenteella olisi voinut pumpata mummoja rahoistaan vuosikymmenet eteenpäin.

    • KuisKävi

      Jokos Pirkon oikeudenkäynti on pidetty, ja jos on, niin mikä mahtoi olla lopputulema?

    • Villiveikkaaja

      Kaatoi itsensä. Meni perseelleen kuin Koiviston herätys.

      • Anonyymi

        Juu budha ei kyllä pelasta sielua siis se henki .


    • anniemestariampuja
      • huijauksenmestari

      • pientärajaa

        Sivuilla todetaan mm.
        "jokaisen osanottajan kanssa rukoilemme erikseen ja jokainen saa myös henkilökohtaisen profetian!"

        Millä valtuuksilla lupaillaan tuollaista! Ikään kuin hän ottaisi Jumalalta
        sanan ja kertoo sen. Entäpä jos Jumalalle ei olekaan kaikille/yhdellekään erikseen profetiaa ko. seminaarissa, mitä sitten "profetoidaan??

        "Seminaarimme opettajina toimivat Marie Licciardo ja Pirkko Jalovaara. Marien opetus ja profetiat tulkataan suomeksi."

        Jalovaaran rukoiltavana en ole käynyt, Licciardon kyllä. Enkä mene toiste. Hän profetoi minulle mm. että olen opiskellut ulkomailla;
        kas kun en ole. ...


      • Anonyymi

        Juntunen näyttääkin kiinalaisesta ihan.


      • Anonyymi
        huijauksenmestari kirjoitti:

        Pirkko keräsi hyväuskoisilta omaan kukkaroonsa toista miljoonaa euroa. Huijarinainen pahimmasta päästä.

        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014073118531910_uu.shtml

        Keräsi ne paljon hellarivapareissa ne heilui. Myi kirjoja rahasta. Ei ole palauttaneet mitään.


    • Uusijakso

      Pirkko Jalovaara pitää Parantava Rukous kokousta Porissa Elämän Eliksiirissä 12.3-16.
      Eli on jälleen aloittanut kokoustoiminnan.

      • boikottiin

        Kuka tuota huijaria viitsii mennä kuuntelemaan enää? Sokeat varmaan ja lapsenuskoiset, jotka eivät voi uskoa, että on törkeästi huijannut uskon varjolla.


    • Jahtimakkara

      Menestysteologia toimii aina. Moni uskoo Pirkon vilpittömyyteen faktoista välittämättä, koska Pirkko (ei Jeesus) lupaa parantumista sairauksista.
      Pirkon filosofian mukaan sairaus on demoni, mikä on sairasta harhaoppia.
      Jeesus parantaa, tai ei paranna.

    • 1305445522
    • Rahakas.idea

      "jokaisen osanottajan kanssa rukoilemme erikseen ja jokainen saa myös henkilökohtaisen profetian!"

      Toimialan laajentaminen tuo uusia mahdollisuuksia. Terveyspalvelujen taso on jäänyt ikävästi mutu-asteelle, niin markkinoidaanpa henkilökohtaisia profetioita. Niitä ei ilkeät epäilijät niin vain toteakaan kelvottomiksi.

      Ja taas saadaan bisneksentekoon uutta puhtia.

    • eiputkaan

      Missä vaiheessa on rikoskäsittely
      Oliko nainen

    • dgsdfgsdg

      Helsingin Adventtiseurakunta antaa ahkerasti Pirkko Jalovaaralle tilojaan käyttöön. Kaikki tämä kaikkien kohujen jälkeen. Olen huomannut muutenkin, miten harhassa ovat adventtiseurakuntalaiset Suomessa.

      Porissa samaa syntiä tekee Elmän Eliksiiri seurakunta. Syvällä ovat.

      Kainuun Kansalliset Seniorit ry Kuopiosta näyttää myös hairahtuneen samaan syntiin, koska heidäkin tiloissa Jalovaara saa toimia.

      • Anonyymi

        Suuressa harhassa on laaja kristittyjen kirjo, heidän julistaessaan, että sapatti ei kuulu enää Uuden Liiton kristityille.

        Lakiin ja todistuksiin, elleivät he näin sano, ei heillä aamun koittoa ole. Myöskin, joka ei pidä Hänen käskyjänsä, ei ole Hänen omansa.

        1234567---


    • Pendolino

      Jalovaaran järjestämään seminaariin Kainuuseen huhtikuussa osallistuville luvataan kaikille profetia (Luin hänen nettis.) Vähän kuin joka arpa voittaa -tyyliä.
      Mukana joku australialainen puhuja.

    • Jxbdj

      Onko Jalovaara koskaan pyytänyt anteeksi. Hän toimi julkisesti; pitäisiesittää myös julkinen anteeksipyyntö.
      Toivottavasti on kammiossaan ja tekee parannusta.

      • Syyllinen.vai.syytön

        Ei voi pyytää anteeksi, kun ei kerran omasta mielestään ole tehnyt mitään väärää.

        Ja eiköhän hän virallisestikin liene vasta epäilty. Ainakaan mistään tuomiosta tai syyttömäksi toteamisesta ei ole kuulut yhtikäs mitään.


      • huijauksenmestari
        Syyllinen.vai.syytön kirjoitti:

        Ei voi pyytää anteeksi, kun ei kerran omasta mielestään ole tehnyt mitään väärää.

        Ja eiköhän hän virallisestikin liene vasta epäilty. Ainakaan mistään tuomiosta tai syyttömäksi toteamisesta ei ole kuulut yhtikäs mitään.

        Ei tuollaiset pyydä anteeksi koskaan. Jonkinasteinen psyykkinen persoonallisuushäiriö taustalla. Miten nainen on selittänyt yli miljoonan euron tulot pankkitilillään ? Olisi mielenkiintoista tietää ja kaikista tuloista pitää olla tositteet, mistä ne on tullut tilille ja jos on tallettanut "käteistä" itse, nekin on selvitettävä tarkoin. On syytä uskoa, että rahat on huijattu hyväuskoisilta ja nainen on käyttänyt ja käyttänee edelleen hyväuskoisia hyväksi - taloudellisesti. Kerää rahaa omaa taskuunsa.


      • Anonyymi
        huijauksenmestari kirjoitti:

        Ei tuollaiset pyydä anteeksi koskaan. Jonkinasteinen psyykkinen persoonallisuushäiriö taustalla. Miten nainen on selittänyt yli miljoonan euron tulot pankkitilillään ? Olisi mielenkiintoista tietää ja kaikista tuloista pitää olla tositteet, mistä ne on tullut tilille ja jos on tallettanut "käteistä" itse, nekin on selvitettävä tarkoin. On syytä uskoa, että rahat on huijattu hyväuskoisilta ja nainen on käyttänyt ja käyttänee edelleen hyväuskoisia hyväksi - taloudellisesti. Kerää rahaa omaa taskuunsa.

        Kateus se vie kalatkin vedestä Moi Parantunut Pirkon kokouksissa


    • dfadfgsdfs

      Pirkko Jalovaarasta tuli TV7:lle niin suuri rasite, että laittoivat pois kanavalta. Mutta pitkään sai Jalovaara jatkaa TV7, vaikka kaikki synnit oli jo paljastuneet.

      Martti Ojareksen pimeys paljastuu juuri siitä, ettei heti ymmärtänyt laittaa Jalovaaraa pois, vaan antoi todella pitkään jatkaa ohjelmaansa. TV7:n ohjelma-arkistossa on vieläkin Jalovaaran vanhoja ohjelmia. Ojares on pimeyden keskellä.

      • PettynytPettynyt

        Paljon olisi muutakin poistettavaa tv7:n ohjelmatarjonnasta! Harvassa ovat ne ohjelmat, joita pystyy ahdistumatta katsomaan!
        Ojareksella on kuitenkin se viimeinen sana käytössään.
        Mutta minkäs teet, jos ei ole henkien erottamisen armolahjaa!


      • Fdjkdjcscpkj

        Olet väärässä. Puhutte mitä sattuu. Ei olisi martilta ollut oikein tuomita kun ei ollut vielä tuomiota tullut käräjiltäkään. Ei heti ensimmöisten syytösten perusteella voi ruveta kivittämään. Oletteko itse uskovia laisinkaan? 7 pv lehti kirjoitti että jonkinlainen tuomio tuli mutta todella lievä verraten mitä iltalehdet ym povasivat, koska asia ei ollutkaan ihan kuten syytettiin.


    • Jobinpostia

      Helsingin käräjäoikeus jatkoi viime keskiviikkona Jalovaaran omaisuuden kohdistuvia esinnetakavarikkoa ja vakuustakavarikkoa. 1. huhtikuuta 2016 saakka. Samassa yhteydessä käräjäoikeus pidensi syytteen nostamisen määräaikaa, uusi takaraja syytteen nostamiselle on samainen 1. huhtikuuta 2016. IL. Kotimaan Uutiset 8.12.2015. Jalovaaran lisäksi epäiltynä on myös yhdistyksen toinen johtohenkilö, kumpikin kiistää rikosepäilyt.

      • 1305445522

        Ja tuolta voi sitten höynäytettävät lisää ammentaa tapahtumia ja tuotteita minne rahojaan haaskata...hyvin pyörii bisnes, vaikka tuomioita tulisi.

        Tilaa puhelimitse: 09-563 563 5
        Lähetä tilaus postitse: Rukous-Kustannus Oy
        PL 29, 00431 Helsinki

        http://www.rukousystavat.fi/index.php?lang=fi


    • nbxmn

      Jalovaara huijasi rahaa ja paljon hyvä uskoisilta.

    • PelottavaaTyhmyyttä

      Pikkasen kyllä pelottaa joidenkin tyhmyys. Kun on valmis syytämään rahojaan noinkin typerään kohteeseen, on varmastikin valmis tekemään muitakin yhtä typeriä tekoja.

      Ei uskoisi tänä päivänä moista tapahtuvan. Joiden sivistyksessä on pahoja aukkoja.

    • puhtaastiii

      On kyllä tavallisella naiivilla lahjoittajalla pohtimista mitä tehdä. Jalovaaraa syytetään törkeästä teosta jossa vain 2% pyydehyistä rahoista on mennyt köyhille. Jalovaara ei ole tullut ulos kaapista edes putkaan joutumisen jälkeen eikä tilittänyt tekosiaan. Jos hänellä on puhtaat jauhot pussissa täytyy kertoa mitä rahoille kävi. Jos olen noin 5v aikana lahjoittanut noin 20 € kk tekee tämä melkein 600% 5 vuodessa.

    • VoihanVelikulta

      Olipas uutta, että profetiat tulevat tilauksesta!

      • lampaanviulu

        Kuin apteekin hyllyltä. En lähde Kainuuseen asti. Tulkoot luokseni.


      • H.Arma

      • läpielänyt

        Siltikin tuon Iltalehden jutun kommenteissa joku järkeä vailla oleva ääliö ( sorry, mutta onko tyhmyydellä mitään rajoja :-O) puolustaa Pirkkoa, kommentoiden, kuinka paljon enemmän tämä olisi tienannut ekonomina. Sehän on täysin eri asia! Sitäpaitsi ei olisi, sillä hänellä tietämäni / kuulemani mukaan oli valtavat verovelat ( puoli miljoonaa markkaa n vuonna 1990 about ), ja mainostoimisto tappiollinen!!! Konkurssikypsä.
        Ja mikään rikostuomioistuin ei näe sitä henkistä kärsimystä ba tuskaa mitä tuottanut tuhansille ihmisille valheillaan. Kuka ihminen ylipäätänsä yrittää tehdä bisnestä syöpää sairastavien ihmisten hädällä(?) Väittäen katteettomasti omaavansa kyvyn parantaa...Jumalan puolesta hän ei voi puhua, eikä Jumalaa manipuloida. Ja kun ihmiset, viimeiset pennoset hänelle uhranneinna sitten kuolevat, hän voi kirkkain silmin sanoa, ettei voi asialle mitään.
        Jos ei ole vastuuta eikä valtaa, silloin ei myöskään voi nostaa palkkaa työstä, jonka vain Jumala pystyisi tekemään!!
        Ja jokainen joka vähänkin tuntee Raamattua, tietää, että profetioita ei voi tilata !!:-O Sairasta, eikä ainoastaan sitä, vaan Jumalan pilkkaa!! Rouva saanut kirjekuorissa ( hätärukouspyyntöjen mukana ) epätoivoisilta surullisilta ihmisiltä pelkästään kotiinsa tuhansia euroja, joihin tuskin yksikään viranomainen pääsee käsiksi... Jne...käsittämätöntä, että vielä löytyy seuraajia. Tosin ilm äärimäisen hyvä esittämään ja markkinoimaan sitä, mitä ikinä haluaa.
        Toivon Jeesuksen nimessä, että touhulleen tulisi loppu. Kärsimys on liian iso asia leikittäväksi.
        Pitäkää oikeasti vaari itsestänne!


    • luottopula

      josko on jossain keokätkössä. Toivottavasti ei saa enää toimilupaa mihinkään.Uskaltaako enää mihinkään keräykseen luottaa kysyn vain?

      • herranpieksut

        En luota yksittäisen ihmisen, en edes yksittäisen uskovan keräyksiin. MTV 3 uutissivuston mukaan rikossyyte on nostettu.
        Saa nähdä, miten käy, pitkään on pengottu asiaa.


    • gyhghuhjjh

      Ämmä mainosti vuosikausia "vaatimatonta elämäänsä". Ruoakseenkin nautti kuulema vain halpaa kasviskeittoa yhden lautasellisen päivässä. Kaikki saamansa lahjoitusvarat ohjasi kertomansa mukaan todellista hätää ja puutetta kärsiville. Kaiken aikansa omisti ihmisten palvelemiseen, rukoilemiseen. Samaan aikaan sisusti innolla ökylukaaliaan lahjoitusvaroin, söi hyvin hulppealla kesähuvilallaan, matkusteli sinne tänne, omi lahjoitusvaroista 93 % itselkeen, ja nosti lähes 130 000 euron vuosipalkkaa. Näin, mutta Jalovaaran kaltaisille karismaattisille supliikki-ihmisille riittää typeriä, hyväuskoisia seuraajia, ylläpitäjiä, tukijoita aina, vaikka he tekisivät mitä. Ihmeellisen hölmöjä ovat niin monet meistä.

      • Anonyymi

        Ne tyhmät, jotka hänelle rahaa antoivat saavat kyllä syyttää pelkästään itseään. Jos on niin hullu, että uskoo tälläisiin "parantajiin", niin kärsikööt nahoissaan. Ja tyhmiähän tässä maailmassa riittää.


    • Tietoa.syytä.levittää

      Asiallinen ja hyvin tehty tv-dokumentti tästä aiheesta saisi monen silmät aukeamaan. Saattaa olla aiheena kuitenkin sellainen, että tähän urakkaan halukasta toimittajaa ei ihan heti löydy. Riski jonkin höyrypään lopullisesta kilahtamisesta saa toimittajat etsimään vähemmän riskialttiita aiheita.

      Joskun on Karpoa ikävä. Hän ei kavahtanut vaikeitakaan aiheita.

    • ihmekummakin

      Jos on käyttänyt miljoona euroa palkkaan jaeläkkeisiin autoon kirjall materiaalii tietokoneesen vatteision ja kodin ja huvilan remppaan ja matkoihin niin kyllähän tämäkin edistää tukoustyötääm.

    • Pirkanmaalainen

      Meikäläinen kiertää kaukaa yhden naisen tai yhden miehen puljut. Menen semmoisia puhujia kuulemaan, jotka on jonkun hallituksen tai johtokunnan valitsemia tehtäväänsä.
      Ottakaa huomioon hyvät tämän lukijat, että voi olla mukana menossa myös heitä, jotka ovat itse itsensä nostaneet julistajiksi (mutta eivät ole kuitenkaan Jumalan tehtävään kutsumia).

      • EiEnääRoposiaKolehtiin

        Ja niitä itse itsensä korottajia ja egostaan paisuneita julistajia on pilvin pimein. Miksi niin moni haluaa väen väkisin "pastoriksi,"vaikkei ole minkäänlaisia lahjojakaan. Ei tarvitse muuta kuin aukaista TV7, sielläkin niitä on, valitettavasti.


    • Pirkanmaalainen

      18:50 kirjoittaneen kanssa TÄYSIN samaa mieltä. Pitäisi jokaikisen uskovan saada henkien erottamisen armolahja ja ymmärtää, että kaikki hengellinen tai siltä näyttävä ei ole välttämättä Jumalasta lähtenyttä. Tässäkin pätee se, että ei kaikki ole kultaa mikä kiiltää. Uskovia on liian helppo höynäyttää!

    • Rahalle.on.aina.ottajia

      Vaikka yksi huijaripirkko saadaankin pois pelistä, astuu näyttömölle uusia yrittäjiä. Siellä missä on vapaata rahaa liikkeellä, sinne iskevät kaiken maailman koijarit.

      Ongelma on heissä jotka antavat rahojaan näille humpuukikauppiaille. Ei niinkään heidän hyväksikäyttäjissään. Asiasta tulisi puhua julkisuudessa huomattavasti nykyistä enemmän. Ehkäpä siten ainakin osa lahjoittajista tulisi järkiinsä.

      • valeproffa

        Pirkko Jalovaara lupaa liian hyvää ollakseen totta. Tällainen on vähintäänkin petosta. Jos hän nöyrtyisi pyytämään anteeksi julkisesti ihmisiltä ja Jumalalta, voisi hän kenties lähteä liikkeelle vielä puhtaalta pöydältä. Korvaukset on sitten eri asia ja maallisen tuomarin päätettävissä.


    • MesseviäEläkepäiviä

      Olisin suuresti yllättynyt, ellei Pirkko olisi osannut varautua viranomaisten vainoon. Eli tuskinpa hän leipäjonoihin joutuu turvautumaan vaikka rahankeräyslupansa menettikin.

      Muutoinkin hän on jo eläkeiässä. Itse ainakin hänen housuissaan muuttaisin vaikkapa Kanariansaarille nauttimaan elämästä ja hölmöjen antamista rahalahjoituksista.

    • Jalovaaraonoikeassa

      Kylläpä jaksatte panetella Jalovaaraa. Tosiasiassa hänet savusti Helsingin homoliittoja kannattavat liberaalipapit koska tämä aivan oikein näki että Kallion kirkko on täynnä riivaajia. Jalovaara on voimallinen rukoilija ja Herran oma nöyrä palvelija ja eräänä päivänä te valehtelijat ja panettelijat näette sen ja joudutte tilille omista sanoistanne.

      • lukoiulkhoijo

        Tämä ei todista mitään. Voi torontolainen eksyttäjä sellaisia tiedonsanoja saada paholaiselta.

        Mt 7: 21. Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
        22. Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

        PIrkko Jalovaara on paholaisen asianajaja ja sen todistaa kaikki ne synnit, mitä hän on tehnyt. http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014073118531910_uu.shtml

        Pirkko Jalovaara on muuten hakenut voiteluita TB Joshualta Afrikasta asti. Missä Jalovaaran henkiset kyvyt silloin olivat?

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14381399/tb-joshua-vaitetaan-olevan-lihaksi-tullut-jumala

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14371709/quotprofeettaquot-()-tb-joshuan-huijaus-paljastettiin


      • tuomiotulossa

        Jalovaara keräsi hyväuskoiselta kansalta omaan lompsaansa. Syytteet on luettu:

        http://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/jalovaaralle-syyte-rahankeraysrikoksesta/


      • Bis-nes

        Niin Pirkko on, oikeassa ja Raamattu väärässä. Room.3:4. Siis heitämme Raamatun nurkaan, ja lujemme Pirkoa.


      • Anonyymi

        Anna mun kaikki kestää!!
        Mistä näitä idiootteja oikein löytyy?


    • Gjvuvtndijfv
    • Mummohämeestä

      Ihmisiä voi yrittää huijata mutta Jumalaa ei.

      • Aikansa.kutakin

        Tuloksesta päätellen Jumala ei pidä ollenkaan pahana, vaikka hänen nimissään tehdään röyhkeää bisnestä.

        Pirkko jatkaisi tälläkin hetkellä rikollista toimintaansa, elleivät ilkeät ateistiviranomaiset olisi viheltäneet peliä poikki.


    • SilmänSillonSiniset

      TV7:lla ollaan ilmeisen sinisilmäisiä. Niin Jalovaaran kuin monen muunkin kanavalla esiintyvän tai esiintyneen tv-tähden "sanoma" on silkkaa bisnestä.

      Kristillisyyteen liittyvä rauhoittuminen ja seesteisyys alkaa olla katoavaa kansanperinnettä.

      • Omaneduntavoittelijoita

        Osattiin sitä ennenkin. Luin kirja lapsisaarnaajia käyttävästä lahkosta.

        Kun on epätoivoisia kärsiviä ihmisiä niin kappas löytyy näitä kuppaajia jotka onnea lupaamalla saavat itselleen seuraajia.

        Toisilla on aina enemmän otsaa julistautua toisten yläpuolelle jakelemaan ohjeita alamaisille.
        Ja itse en mihinkään johtokuntiin sen enempää usko...hyvä veli ja hyvä veli kerhoja kaikki.

        En tiedä kenen syy, seuraajien vaiko näiden itserakkaiden, että tätä tapahtuu.


    • Faktaaa

      Jalovaara julistaa Porissa tammikuussa Elämäneliksiirin tiloissa.Ovet tilanneet hänet jälleenkerran puhumaan.

    • Ingenjör_81

      On tärkeä tutkia, että mistä julistajassa vaikuttava voima on lähtöisin. Pirkko Jalovaaran voima on lähtöisin Viinitarhaliikkeen John Wimberiltä, liikkeeltä joka synnytti torontolaisen eksytyksen.

      "Pirkko Jalovaara kertoo omasta elämästään Wimberin kokouksesta Englannissa 1986: 'Vapisin VOIMAN kosketuksesta. Kuuma VOIMAVIRTA kävi lävitseni päästä jalkoihin. Luulin halkeavani. Koin kirjaimellisesti pullistuvani suuren VOIMAN täyttäessä jokaisen soluni'."
      http://www.kolumbus.fi/rov.o.peltola/teemat/teemat1c.htm

      Olisi myös hyvä kysyä, että kuinka juuri Nokia Missio oli niin vahvasti esillä TV7:llä, mutta nyt kaikki ohjelmat ovat kadonneet arkistosta Markku Koivistosta.

    • TVR

      katsokaa mikä teitä odottaa te valheen kantajat ja te eksyttäjät... (((hyi hävetkää))) mutta kun ette edes enää osaa sitäkään koska olette niiiiiin syvällä sieluvihollisen ansassa ettette edes nää enää itseännekään mitä kannatte/puhutte ja millainen on teidän sisäinen hedelmä jonka olette saaneet jumalalta!!!. ((se hedelmä on mädäntynyt sitä myötä mitä enemmän olette menneet tuohon edellä mainittuun, eli sieluvihollisen eli saatanan ansaan)). RAHAN KERUU KONEISTO on tullut monesta seurakunnasta SEKÄ saarnaajista, ja se paistaa valitettavasti läpi teistä kaikista!!!. vain hetken aikaa saatte leikkiä mutta (((julki tulee teidän sikailunne))) kun jumalan sanaa käytätte. voi mikä kauheus teitä odottaa kun aika koittaa!!.. mutta silti teidän puolesta rukoillaan ja teitä testataan kuka mihinkin saastaan lankeaa sekä ketä kääntyy pois tuolta tieltä. siunausta veljet ja siskot.

    • Matt.7.22-23

      22. Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
      23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

      • TVR

        AAAMEN HALLELUJAAA. JEESUKSEKSEN KRISTUKSEN NIMESSÄ MINÄ HUUDAN KIITOSTA ISÄ SINULLE KAIKESTA SEKÄ SINUA YLISTÄN JA HÄNEN PUHTAALLA VERELLÄ MINÄ TIEDÄN ETTÄ SE SUOJA TUO SUOJAN SEKÄ HÄNEN VARJELEVA KÄTENSÄ ON YLLÄMME. ÄLKÄÄMME PELJÄTKÖ MITÄÄ <3 <3 <3 ((Matt.7.22-23)) TE VÄÄRIIN TEKIJÄT ETTE PYSY PIILOSSA KUIN HETKEN.... te jotka näätte niin näätte sekä kuulette myös mihin maailma on menossa ja ei ihme että meitä varoitetaan kaikelaisesta ((kaiken aikaa!!)). hän on saapuva pian JA nämä ajat kertovat sitä meille. SIIS LUJEMMIN PITÄKÄÄ KIINNI OMISTA,RAKKAISTA SEKÄ OIKEASTA YHTEYDESTÄ JUMALAAN KAIKKIVALTIAASEEN. KIITOS ISÄ JEESUS, MUISTETAAN KIITTÄÄ JA YLISTÄÄ SEKÄ RUKOILLA VARJELUSTA. SIUNAUSTA KAIKILLE <3 Yt. TVR


    • Ahneet

      Rahaa on lahjoittaneet köyhät myös:(
      Ehkä? Entinen ura ei varmasti ole antanut tajua mitä on olla köyhä ja taakoitettu.
      Muutkin yhdistykset olisi hyvä tarkistaa, myös ihan ei uskonnolliset. Otetaanpa MML , paljonko rahoista menee lasten auttamiseen ja paljonko vain systeemin pyörittämiseen? Lapsia auttavat vielä usein vapaaehtoisia.
      " Pyhät instanssit" ja yhteiskunnan muut " auttamis" systeemit on usein vain hienon kuuloisia, mutta ketään ei auteta oikeasti. Pirkko Jalovaara keräsi massia näin, mutta sama systeemi monessa valtionkin auttamis systeemissä. Työntekijät pyörivät tärkeänä, mutta itse auttamisen kohde on toisarvoinen.

      • Kaiaa

        Pirkko Jalovaara on kerännyt rahaa, mutta ei ole ottanut väkisin eikä pakottanut. Jos joku työtön tai muuten köyhä on antanut rahaa, se on hänen asiansa. Jos Jalovaara on rikkonut lakia, siitä pitää rangaista.


    • pyhä

      häpeän niiden puolesta jotka ovat tuominneet korva kuulolta ja silmä näöltä!! onko nämä ihmiset tosiaan uskovia? kyllä on asioden käsittelyssä alhainen taso !!??Pirkko on Jumalan silmäterä ja joka häneen koskee koskee Jumalantyöhön seuraukset tulee perässä suosittelisin parannuksen tekoa Jeesuksen nimessä!!

      • Mielipidettä.kiitos

        Kerropa mitä mieltä Sinä itse olet tämän "Jumalan silmäterän" toiminnasta ja persoonasta?


      • pässinpäät

        Silmäteränkin tarvitsee noudattaa lakia.


      • TapsaKuo

        Tuo että Pirkko olisi Jumalan silmäterä ei nyt ihan pidä paikkaansa. Tämä on sanottu ainoastaan Israelista. Olen tuntenut Pirkon kymmeniä vuosina ja en usko hänen pitävän tuollaisista kirjoituksista.


    • valitan

      Pirkko Jalovaara voi hyvin hän siis ELÄÄ; vaikka tämä gookelikaakeli ilmoitti Pirkon kuolleen. Valheella on hyvin lyhyet jäljet. Näin Pirkko Jalovaaran tänään omin silmin RUKOUSILLASSA. KIITOS HERRALLE!

    • TVR

      te kirjoitatte mistä ette edes tiedä mitäää.... hävetkää ... isä jeesus sanoo että nostakaa uupuneet niin nämä SARNAAJAT/SEURAKUNNAT imee VIIMISETKIN rahatkin heiltä joita kuuluisi auttaa <3 miten kehtaatte puolustaa eksyttäjIä joita suomessa käy ja tekeee VALTAVIA MUUTOKSIA SEURAKUNNISSA MIHIN EI OLE KUTSU!!!..VAAN TE OTATTE VASTAA KAIKEN TUON JOKA JULKI TULEE ((LOPPUJEN LOPUIKSI)). KIITOS ISÄN JOLLA SILMÄT ON AUKI JA YMMÄRTÄÄ, RAHA RATKASEE JA NÄIN SANOTAAN.VALITAN, RAAMATTU SANOO KUN JUMALA SANOO ETTÄ SEURAKUNTIA TULLAAN "SEULOMAAN OLKAA VALMIITA"... OLKAA VAHVAT ELKÄÄKÄ MENKÖ MUKAA!!!!. MUTTA TÄSSÄ NÄHDÄÄ MITÄ RAHA TEKEEE TÄNÄ PÄIVÄNÄ. HYVÄ PAIMEN EI RAHALLA KERSKU EIKÄ TARTVITSE KOSKA ((HÄN PITÄÄ HUOLEN SEURAKUNNASTA/SEURAKUNNASTANI!!. ...omassa sydämessä kun isä juttelee .. isä sanoo te näette vääryden kenen silmä terä on auki... NIIIIIIIIN KATSOKAA MISSÄ KUNNNOSSA ON SEURAKUNNAT..... HYI HÄVETKÄÄÄÄ JA POLVISTUKAAA... hän sanooo :löytääkö hän uskoa maan päältä kun aika koitaa KUN TULEN.. jos näin on KIRJOITETTU YLI 2000V SITTEN NIIN KATSOTAA TÄTÄ AIKAAA MISSÄ ELÄMME... OLKAA HILJAA J RUKOILKAA, HÄN SAAPUU PIAN... Yt..TETE RUUSURINNE FB :) HYVÄÄ YÖTÄ JA SIUNAUSTA

      • Kuin.seinäkello

        Mitä ihmettä tuo TVR oikein yritti selittää...?


      • mytti

        joku mieleltään sairas ei kirjoituksessa päätä eikä häntää näitähän riittää.


      • Varmaakin.varmempi

        Se siitä seuraa, kun parantajat suljetaan kiven sisään. Hallelujaa! Tämä on varma (tai ainakin varmin) todiste ihmeparantumisien puolesta.


      • Anonyymi
        Kuin.seinäkello kirjoitti:

        Mitä ihmettä tuo TVR oikein yritti selittää...?

        Sekaisin kuin seinäkello.


      • Anonyymi

        Opettelisit ensin kirjoittamaan, sitten vasta harkiten mielipide julki!

        Tuosta jutustasi ei ota selvää itse ERKKIKÄÄN!


    • Uusi.alku.tulossa

      Kun Pirkko on sovittanut maalliset rangaistuksensa, niin eiköhän taas ilmaannu seiskaankin.

      Tähänkin pätee vanha sanonta: kunnia meni, mutta maine kasvoi.

    • valitan

      Tuomitessamme Pirkko Jalovaaran, niin olemmeko varmat siitä, että omat nimemme on kirjoitettuna Elämän Kirjaan, joka on Jumalan tykönä. Koska Raamattu varoittaa meitä tuomitsemasta, niin itse en uskalla tuomita ketään, sillä Tuomari seisoo ovella ja Hän on itse Jeesus.( Tekopyhyys on surkeinta pyhyyttä!)

      • saahansitävalittaa

        No voi pientä valittajaa. Se on kuules "uskovaisenkin" noudatettava lakia, niin tylsää kuin se onkin. Eiköhän se Jessekin ois sitä mieltä.


      • Anonyymi
        saahansitävalittaa kirjoitti:

        No voi pientä valittajaa. Se on kuules "uskovaisenkin" noudatettava lakia, niin tylsää kuin se onkin. Eiköhän se Jessekin ois sitä mieltä.

        Lakia ei noudata suomen viranomaisetkaan, ei poliisi eikä poliitikot. Pirkon ura haluttiin tuhota, hänet mustamaalattiin. En usko häneen kohdistettuihin syytöksiin.
        Pirkon kimppuun oli helppo käydä, koska hän on hauras ja oikeamielinen. Hänen kimppuunsa kävi valtionkirkko, koska hän oli menestysteologi, ja vei kansaa pois kirkosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lakia ei noudata suomen viranomaisetkaan, ei poliisi eikä poliitikot. Pirkon ura haluttiin tuhota, hänet mustamaalattiin. En usko häneen kohdistettuihin syytöksiin.
        Pirkon kimppuun oli helppo käydä, koska hän on hauras ja oikeamielinen. Hänen kimppuunsa kävi valtionkirkko, koska hän oli menestysteologi, ja vei kansaa pois kirkosta.

        Jos Pirkko Jalovaara on joku ekonomi tms, niin miksi hän olisi syyllistynyt varojen väärinkäyttöön? Varmasti tietäisi miten siinä käy. En usko alkuunkaan.
        Nämähän on asioita mitä kukaan ei tiedä, jollei media ilmoita. Ja mediahan palvelee aina tarvittaessa ensin valtion tarpeita.
        Yksi ynnä yksi. Luterilaisessa kirkossa kävi kova jäsenkato jo vuosia kiihtyvällä vauhdilla,
        Kirkko menetti vero ja kolehtituloja, joten se lähti halpamaiseen raamatunvastaisuuteen, homoliittojen siunaukseen, naispappeja, homopappeja, kaikkea iljetystä hyväksyttiin. Luultiin että saadaan näin uutta sukupolvea houkuteltua kirkkoon.
        Väärä luulo.
        Kirkkojen nuorisoiltoihin mentiin juopottelemaan ja häiriköimään.
        Pirkko Jalovaaran suosio nousi, hän puhuu raamatun mukaisesti rohkeasti, ja niin kuin sana kirjassa sanotaan.
        Se kävi kirkon isien luonnolle. Koulutetut papit ja piispat menettivät uskottavuutensa, Pirkko toi esimerkillään esiin mitä on oikea julistaminen.
        En ole koskaan uskonut kaatamisjuttuihin, kunnes Pirkko Jalovaara kaatoi minut. Se pysäytti.
        Hänen kokouksessaan Jumala todella puhutteli ihmisiä.
        Vanhat ihmiset menivät ja kaatuivat hänen kosketuksestaan. Se on ilmiömäistä.
        Pirkko toi uskoon elementin jota lutterinkirkko ei koskaan tule saamaan. Konkreettisen näytön voimasta. Hän häpäisi valtion kirkon, joka on yksinoikeudella dominoinut uskonnollaan koko kenttää, lakihenkisyydellään. Tärkeintä instituutiolle oli vain raha, poliittinen vaikuttaja politiikan sanellessa taustapiruna, mitä kirkossa saa puhua ja mitä ei.
        Suomessa ei ole näin ollen uskonvapautta. On nähty.
        Pirkko Jalovaara puhuu suoraan raamatusta. Siellä sanotaan että ihmisissä oli jo silloin ajanlaskun alussa riivaajia ja pahoja henkiä. Ja Jeesus niitä ajoi pois Herran sanalla. Sanoi seuraajilleen että kun uskotte, tulette tekemään kuten minä teen, vieläpä paljon suurempia tekoja.
        Kun valtakirkko tuomitsee Pirkon opetuksen demoneista, se kieltää siinä samalla itsensä, koska he eivät tunnusta raamatun sanaa oikeaksi vaikka se on selvästi sanottu.
        Pirkko laittoi kirkon katsomaan peiliin, ja kuva ei näyttänyt mieleiseltä.
        Pirkko tuhottiin tylysti, valhein ja lavastuksin,väärin syytöksin.
        Olen käynyt kirkoissa hänen tilaisuuksissaan kahdesti. Olen tullut kahdesti kaadetuksi.
        Minulle on turha tulla sanomaan että kyseessä on joku julkisuustemppu. Ei ole.
        Olin täydellinen ateisti ennen tämän asian suhteen, kieltäydyin uskomasta kaatamisen aitouteen.
        Minut lyötiin maahan epäluuloineni.
        Mielipiteitä saa olla, ja uskokoon ken haluaa mitä haluaa.
        Raamattu on pyhä kirja. Sen lopussa ilmestyskirjassa sanotaan, ettei tämän kirjan profetioihin saa lisätä mitään, eikä ottaa pois mitään. Koska Jumala on sama, sana on sama, eilen tänään ja huomenna.
        Mitäpä tekee kirkolliskokous, muuta kuin muokkaa ja vääntää sanoja ja merkityksiä. Onko sillä oikeus ja lupa muuttaa raamatun tekstejä, kun se on nimenomaan kiellettyä?
        Kun menet valtionkirkon ohjaamaan jumalanpalvelukseen, saat kuulla aloitusrukouksessa aina saman litanian, rukoilemme tämän maan, maan päättäjien puolesta, kirkon puolesta, jne. Narsistinen poliittinen kirkko alistaa kirkkokansaa käskyttämällä heitä rukoilemaan päättäjien puolesta, mikä on kyseenalaista, eikä anna vaihtoehtoa.
        Uskotko sinä Jumalaan, minä uskon myös Pirkko Jalovaaraan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Pirkko Jalovaara on joku ekonomi tms, niin miksi hän olisi syyllistynyt varojen väärinkäyttöön? Varmasti tietäisi miten siinä käy. En usko alkuunkaan.
        Nämähän on asioita mitä kukaan ei tiedä, jollei media ilmoita. Ja mediahan palvelee aina tarvittaessa ensin valtion tarpeita.
        Yksi ynnä yksi. Luterilaisessa kirkossa kävi kova jäsenkato jo vuosia kiihtyvällä vauhdilla,
        Kirkko menetti vero ja kolehtituloja, joten se lähti halpamaiseen raamatunvastaisuuteen, homoliittojen siunaukseen, naispappeja, homopappeja, kaikkea iljetystä hyväksyttiin. Luultiin että saadaan näin uutta sukupolvea houkuteltua kirkkoon.
        Väärä luulo.
        Kirkkojen nuorisoiltoihin mentiin juopottelemaan ja häiriköimään.
        Pirkko Jalovaaran suosio nousi, hän puhuu raamatun mukaisesti rohkeasti, ja niin kuin sana kirjassa sanotaan.
        Se kävi kirkon isien luonnolle. Koulutetut papit ja piispat menettivät uskottavuutensa, Pirkko toi esimerkillään esiin mitä on oikea julistaminen.
        En ole koskaan uskonut kaatamisjuttuihin, kunnes Pirkko Jalovaara kaatoi minut. Se pysäytti.
        Hänen kokouksessaan Jumala todella puhutteli ihmisiä.
        Vanhat ihmiset menivät ja kaatuivat hänen kosketuksestaan. Se on ilmiömäistä.
        Pirkko toi uskoon elementin jota lutterinkirkko ei koskaan tule saamaan. Konkreettisen näytön voimasta. Hän häpäisi valtion kirkon, joka on yksinoikeudella dominoinut uskonnollaan koko kenttää, lakihenkisyydellään. Tärkeintä instituutiolle oli vain raha, poliittinen vaikuttaja politiikan sanellessa taustapiruna, mitä kirkossa saa puhua ja mitä ei.
        Suomessa ei ole näin ollen uskonvapautta. On nähty.
        Pirkko Jalovaara puhuu suoraan raamatusta. Siellä sanotaan että ihmisissä oli jo silloin ajanlaskun alussa riivaajia ja pahoja henkiä. Ja Jeesus niitä ajoi pois Herran sanalla. Sanoi seuraajilleen että kun uskotte, tulette tekemään kuten minä teen, vieläpä paljon suurempia tekoja.
        Kun valtakirkko tuomitsee Pirkon opetuksen demoneista, se kieltää siinä samalla itsensä, koska he eivät tunnusta raamatun sanaa oikeaksi vaikka se on selvästi sanottu.
        Pirkko laittoi kirkon katsomaan peiliin, ja kuva ei näyttänyt mieleiseltä.
        Pirkko tuhottiin tylysti, valhein ja lavastuksin,väärin syytöksin.
        Olen käynyt kirkoissa hänen tilaisuuksissaan kahdesti. Olen tullut kahdesti kaadetuksi.
        Minulle on turha tulla sanomaan että kyseessä on joku julkisuustemppu. Ei ole.
        Olin täydellinen ateisti ennen tämän asian suhteen, kieltäydyin uskomasta kaatamisen aitouteen.
        Minut lyötiin maahan epäluuloineni.
        Mielipiteitä saa olla, ja uskokoon ken haluaa mitä haluaa.
        Raamattu on pyhä kirja. Sen lopussa ilmestyskirjassa sanotaan, ettei tämän kirjan profetioihin saa lisätä mitään, eikä ottaa pois mitään. Koska Jumala on sama, sana on sama, eilen tänään ja huomenna.
        Mitäpä tekee kirkolliskokous, muuta kuin muokkaa ja vääntää sanoja ja merkityksiä. Onko sillä oikeus ja lupa muuttaa raamatun tekstejä, kun se on nimenomaan kiellettyä?
        Kun menet valtionkirkon ohjaamaan jumalanpalvelukseen, saat kuulla aloitusrukouksessa aina saman litanian, rukoilemme tämän maan, maan päättäjien puolesta, kirkon puolesta, jne. Narsistinen poliittinen kirkko alistaa kirkkokansaa käskyttämällä heitä rukoilemaan päättäjien puolesta, mikä on kyseenalaista, eikä anna vaihtoehtoa.
        Uskotko sinä Jumalaan, minä uskon myös Pirkko Jalovaaraan.

        Haluaisin kuulla, mitä nämä viisaat kirkon isät ajattelevat Raamatusta ja Jumalasta. Jos he kieltävät puhumasta demoneista ja hengistä, niin mihin heidän uskonsa perustuu?
        Eikö Raamattu olekaan uskon perusta ja Jumalan sana?
        Jeesus ajoi ulos pahoja henkiä ja riivaajia, kehoittipa seuraajiaan tekemään samoin.
        Markus 9:25, Luukas 11:20.
        Markus 3:20-30 näin eräinä esimerkkeinä.
        Pirkko Jalovaara opetti juuri niinkuin raamattu kehottaa.
        Mielestäni Pirkon pitäisi saada oikeus nostaa syytteet kaikkia kirkon tahoja vastaan, jotka hänen nimensä ja opetuksensa kirkon nimissä häpäisivät. Pirkko on oikeassa, ja meillä on uskon vapaus.
        Häntä ei voi tuomita siitä että hän opettaa niin kuin kirjoitettu on.
        Entäs nämä karimäkiset ja irjaaskolat, piispat jotka hyväksyvät homoliittojen siunaamisia ja homopappeja.
        3.Mooses :20
        3.Mooses:18
        Siinä aivan selvää tekstiä. Jumala tuomitsee ja vihaa homoseksuaalisuuden.
        On pakko kysyä, että kuka meidän kirkkojamme oikein johtaa? Onko se itse Saatana, kuten sekin on ennustettu Raamatussa?


      • Anonyymi

        Maallinen oikeushan on tuominnut Pirkko Jalovaaran. Ei raamatunlauseita voi tähän asiaan laittaa.


    • vallankintähden

      Virankin omaiset rakastavat omaa lakiaan.

      • mytti

        Jos olisin pirkko vaihtaisin nimen ja muuttaisin siperiaan ja alkaisin kasvattaa vesimeloneita.


    • Markus.10.69

      Tiedän ainakin mihin hän joutuu syntiensä tähden! Kuten myös kaiken maailman markkukoivistot, leomellerit, patricktiaiset ym. TV7:llakin esiintyvät "profeetat"!

    • Anonyymi

      Missä Pirkko?
      Täydellinen osoite 200€
      0401866919

      • Anonyymi

        Ihmiset aina puhuvat, kansa rakastaa sensaatioita.
        Mennään väärään suuntaan, jos aletaan puhumaan asioista ja tuomitsemaan, vaikka ei tiedetä asioista mitään muuta kuin ilkeitä valhejuoruja, mitä on kuullut.
        Asiasta saa sanoa, asiattomuuksia ja valheita ei tarvitse sanoa.


    • Anonyymi

      Pirkko ui rahoissaan kuin Roope ankka ja nauraa paskaisesti uskovaisille.

    • Anonyymi

      Kukahan seiskan tähtiesiintyjistä on seuraava putoaja?

    • Anonyymi

      Muslimi se on Mustanaamio budhan arabihenki hallelujaa viettää egyptiläisen RAM Jumalan juhlia. No vääriä jeesuksia on niin paljon .

    • Anonyymi

      Se on heilunut milloin missäkin viimeksi venäläisessä ortodokskirkossa.

    • Anonyymi

      Niin. Ihmettelen, Pirkko Jalovaaraa jopa eräs rovasti puolusti, sanoi ken synnitön on? Mutta kun seurakunnissa toimii, niin ei tulisi heikkoja ihmisiä manipuloida ja heiltä tulevia rahavaroja itselleen anastaa! Kohtuullinen kulujen korvaus kirkkovaltuustojen kautta on vain oikea kristillinen tie. Rahat tulisi palauttaa seurakuntiin esim. päihdetyöhön ja julkinen anteeksipyyntö on paikallaan!

    • Anonyymi

      Kyllä on päivänselvää, että himouskovaisten äö on pienempi, kun normikansalaisilla. Onhan tuo tutkittu useaankin otteeseen ympäri maailmaa. Antakaa ton pirkon olla siellä missä on, ja toivotaan että pysyykin siellä.

    • Anonyymi

      Pirkko nauttii elämästään eläkeläisenä. Uusia "pirkkoja" on jo ahkeroimassa häneltä vapautuneilla markkinoilla. Tämä jatkuu niin kauan kuin huijattavia riittää. Eli ikuisesti.

    • Anonyymi

      Miten ihmiset voi olla noin tyhmiä,että ne uskoo kaiken.

      • Anonyymi

        Ihan vaan sen takia, kun kauniit puheet ja vakuuttavan oloinen esiintyminen luo uskottavuutta. Järjen ääntä ei haluta kulla.

        Lottorivejäkin täytetään joka viikko innolla, vaikka täysosuman mahdollisuus lähentelee nollaa. Jalovaarojen ja vastaavien lupaajien ihmeiden toteutumismahdollisuus on tosin vieläkin huonompi. Se on pyöreä nolla.


    • Anonyymi

      TV7 on oikea valehtelijoiden klubi. Huijausta koko touhu.

    • Anonyymi

      En ehkä ole ainoa joka kokee kanavaa katsoessaan tirkistelevänsä 1900-luvun alkupuolen hullujenhuoneen ikkunasta sisään. Pahimmillaan meno vaikuttaa olevan yhtä sekopäistä. Ensin tilanne huvittaa, mutta sitten enemmänkin huolestuttaa. Onko kansalaisistamme isokin osa oikeasti niin harhaisia, että heidän harhojensa ylläpitämiseksi tarvitaan oma tv-kanava?

    • Anonyymi

      Minulta parani selkä, 5- vuotta oli välilevynpullistuma. Kyllä Jeesus paransi minut hänen kauttaan. Jos ihminen julkisen anteeksipyynnön esittää, niin ja tietysti tekee parannusta, eikä enää tee tyhmyyksiä, tällöin Jumala antaa anteeksi. Myös uskovien tulee antaa anteeksi.
      Kyllä tässä maailmassa on ja Suomessa jo oikeasti ihmisiä ja rikollisjärjestöjä jossa, huumeet, tappaminen ja tuhoaminen kiristäminenja ihmiskauppa on käytäntö.
      Täällä on jo uskovien vainoaminen alkanut.
      Mihin me iuskovina käytämme aikamme???
      Tuomio kuuluu Jumalalle, meille kuuluu rukous, ei julkinen ihmisten haukkuminen, kiroaminen.
      Ihan oikeestiii,

      • Anonyymi

        Minulla oli sama vaiva. Ei viittä vuotta, mutta viitisen kuukautta. Parani kun aloin heti liikkeelle päästyäni treenata selkääni saamieni ohjeiden mukaan. En tarvinnut parantumiseeni yhtäkään taikatemppua. Eikä sinunkaan selkäsi sellaisilla parantunut.


    • Anonyymi

      Pirkko Jalovaara ei ole oikeassa uskossa vaan hän on saatanasta. Ainoa oikea usko on Rauhanyhdistyksellä ja sen puhujilla älkää kuulko oman korvasyyhyn mukaisia saarnaajia, vaan kuulkaa Jumalan valtakunnan saarnaa josta kostut te taivaaseen. Menkää SRK seuroihin ja tehkää parannus. Tämän maailman hengellisyys on saatananpalvontaa

    • Anonyymi

      Huihari

    • Anonyymi

      Pirkko Jalovaara kääntyi ortodoksi ja on Lintulan luostarissa

    • Anonyymi

      Hän ei ole ketään huijanut miksi ihmiset kiusavat häntä ??

    • Anonyymi

      Evankeliumikin alkaa eellä kuten ensin.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2651
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1104
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1064
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe