kaikki ajaa uutta tietä pois, ja vievät rahansa raision myllyyn. matka menee nyt joutuisemmin samoin veroeurot. maskulaiset yrittäjät voivat lyödä lapun luukulle.
Vastaukset 6
- Keskusta_muuttaa
Maskun uusi keskusta avataan moottoritien varteen vuonna 2020 ja sinne tulee erikoisliikkeitä kuten Kaphall ja Citymarket.
- Anonyymi
Ei oo näkyny
- tuskintuottaa
ikävä kyllä, ihmisille ei nykyään enää riitä cittarit, pitää olla markkinameininki, kuten esiintyjiä, lapsille ohjelmaa, hehtaarihallit jne. tuskin tulee olemaan kannattavaa toimintaa turusta, ja raisiosta ei lähdetä maskuun, ainut mikä tekee tilin voi olla ruokakauppa sekin kesäisin, kun porukat menee mökille.
- Rivieraakaivaten
Kylläpä Raisiosta lähdetään tai ainakin on lähdettu Maskuun! Eri elämänvaiheessa ja eri ihmisillä on erilaiset tarpeet, mitkä kulloinkin.
Itse esim. olen lasten ja/tai koiran kanssa käynyt uimassa hiekkakuopilla, lenkillä, golfkentällä, Taponkedon hallissa harrastamassa ja ostoksilla.
Nykyään tuon uuden tien rakentaminen vain tuntuu luotaantyöntävältä ja suuruudenhullulta. Pitänee suunnata omia reissuja enemmän Naantalin suuntaan, inhimillisemmässä kokoluokassa. Maskun Rivierakin menee tuon järjettömän tiehankkeen vuoksi pilalle...
Myllyä vältän aina kun voin. Pieni on kaunista.
- hhhjjvvgg
......
- Anonyymi
Tie vie myllyyn
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1081285
- 45901
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50726- 70666
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r129664- 67616
- 53597
- 55545
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93463Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20460- 34457
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115453Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142443- 5438
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32438- 49437
- 51435
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e82427- 52403
- 42400