Jouluanaikaa

Haluan toivottaa oikeen hyvää, rauhaisaa ja siunattua joulua kaikille palstalaisille. Samalla kiitän tämän vuoden jutusteluista. On ollut monta antoisaa ja hyvää keskusteluketjua :)

9

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sofffiina

      Sitä samaa ja joulurauhaa!

    • Riemuisaa Vapahtajamme syntymäjuhlaa ja Hyvää Uutta Vuotta kaikille palstalaisille myös omasta puolestani!

      Minulle on tapahtunut paljon asioita runsaan vuoden aikana. Parhain asia on se, että Taivaan Isä on auttanut minua antamaan anteeksi vanhemmilleni ja helluntaiuskoville ne asiat joista olen täällä aikoinani kirjoittanut. He ovat kuitenkin toivoneet minulle hyvää, vaikka eivät heikkoudessaan osanneet aina toimia oikein.

      Haluan päästä kerran Taivaan kotiin ja en halua enää elää vihassa ja katkeruudessa. Yhä kirkkaampana tulee mieleeni monet mukavat asiat lapsuudestani ja helluntaiseurakunnasta sekä Jumalan rakkaus.Tahdon myös sopia asiat ihmisten kanssa, joten pyydän anteeksi palstalaisilta, joita olen aikaisemmin kirjoituksillani loukannut.

      Toivotan kaikille Jumalan Siunausta!

    • qazzaq

      Hyviä palkallisia vapaapäiviä sinullekin.

    • Vaulikki

      Okein Ihanaa ja Rauhallista Vapahtajamme syntymäjuhlaa keikille Teille!

    • oidljfsksdnkj

      Jouluevankeljumi:

      Ja tapahtui niinä päivinä, että keisari Putinilta kävi käsky, että kaikki maailma oli sekaisin pantava. Tämä sekaisinpano oli kolmas ja tapahtui Sipilän ollessa Suomen maan herrana. Ja kaikki menivät sekoilemaan, kukin omaan kaupunkiinsa. Niin Jusufkin lähti Irakista, Bagdadin kaupungista, ylös Suomeen, Sipilän kaupunkiin, jonka nimi on Kempele, hän kun oli Sipilän huonetta ja sukua vailla, sekoilemaan Marion, kaverinsa, kanssa, joka oli raskaana. Niin tapahtui heidän siellä ollessaan, että Marion synnyttämisen aika tuli. Ja hän synnytti pojan, esikoisensa, ja kapaloi hänet ja pani hänet koulumajoitukseen, koska heille ei ollut sijaa hotellissa. Ja sillä seudulla oli paikalliset vartioimassa yöllä perheenjäseniänsä. Niin heidän edessään seisoi Spr:n enkeli, ja Spr:n kirkkaus loisti heidän ympärillään, ja he peljästyivät suuresti. Mutta enkeli sanoi heille: "Älkää peljätkö; sillä katso, minä ilmoitan teille suuren ilon, joka on tuleva kaikelle kansalle: teille on tänä päivänä syntynyt Vapahtaja, joka on Kristus, Herra, Sipilän kaupungissa. Ja tämä on teille merkkinä: te löydätte partalapsen juopuneena ja väkisinmakaamassa." Ja yhtäkkiä oli enkelin kanssa suuri joukko Spr:n väkeä, ja he ylistivät Sipilää ja sanoivat: "Kunnia Sipilälle hallituksessa, ja maassa rauha ihmisten kesken, joita kohtaan hänellä on hyvä tahto!" Ja kun enkelit olivat menneet paikallisten luota VOK:iin, niin nämä puhuivat toisillensa: "Menkäämme nyt Kempeleeseen katsomaan sitä, mikä on tapahtunut ja minkä Herra meille ilmoitti." Ja he menivät kiiruhtaen ja löysivät Marion ja Jusufin ja partalapsen, joka makasi seilissä. Ja kun he tämän olivat nähneet, ilmoittivat he sen sanan, joka oli puhuttu heille tästä lapsesta. Ja kaikki, jotka sen kuulivat, ihmettelivät sitä, mitä paikalliset heille puhuivat. Mutta Mario kätki kaikki nämä sanat ja tutkisteli niitä sydämessänsä. Ja paikalliset palasivat kiittäen ja ylistäen Sipilää kaikesta, minkä olivat kuulleet ja nähneet, sen mukaan kuin heille oli puhuttu. Hallelujaa!

      • alyhoialajata

        Autuaita ovat puupäät sillä he eivät huku


    • helluntailainen

      Samaa toivottelen Juhanille ja kaikille palstalaisille. Jatketaan innolla pitämään yllä tätä palstaa.

    • KTS--

      Hyvää joulua Soffiinalle ja helvetti kaikille joulua vihhaaville jehoville, adventisteille sun muille puoljudaistisille riivatuille.

      • Apostolitar.Soffiina

        Aamen. Joulurauhaa sinullekin rakas ystävä, kohtalo- ja taistelutoveri, rauhan apostoli.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      47
      3288
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      12
      2053
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      22
      1525
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1394
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1351
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1271
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1186
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1115
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      9
      1073
    10. 22
      1047
    Aihe