Tuliko teille yhtään joulukorttia tai vaikka netin kautta jotain sähköisiä joulutervehdyksiä?
Mulle ei luukusta kolahtanut ainuttakaan. Tosin syynä saattaa olla se, etten ole itsekään ollut vuosiin mikään ahkera korttien lähettelijä. Tälle joululle tosin laitoin sukulaisille muutaman kortin menemään.
Pitäisköhän toiveikkaasti vilkaista sähköpostia. :-D
Saitko joulukortteja?
7
62
Vastaukset
- Takaisin.ylös
Kaks korttia tuli. Äitiltä ja toinen poikapuolelta perheineen.
Äitille laitoin kortin. Yhdellekään muulle en. Nyt harmittaa. Ois tuolle pojalle voinu laittaa. Pistän hälle tekstarin illemmalla. - Keissa
En ole paljoa laitellut. On sovittu sukulaisten kanssa, ettei korttailla. Yksi kortti tuli postissa ja toinen oli jätetty vapaaehtoistyöpaikalle.
- hhghdgd
Ei tullu kortteja. Joulumielinen tekstari tuli tänään exän siskolta. Äidin kanssa soiteltiin eilen, toivoteltiin joulut ja voivoteltiin ilmat.
- Fuebgirola1987
Kaksi korttia, toinen kummitädiltä ja toinen äitin veljeltä. Äiti laitto tekstarin ja kysy millon tuun käymään?
- riyot
Fuebgirola1987
No, meehän käymään pikapuoliin. Ikävähän sillä äitteelläs sua on. Äitit on semmosia :-)
Ite en saanut joulukorttia. En yhden yhtäkään. Ei haittaa!
Sain kolme korttia. kaikki oli sukulaisilta.
- Korttihiiri
Sukulaisille laitoin kortit, jotka asuu kaukana. Ja entiselle naapurille. Naapurilta tuli kortti ja sukulaisilta, joiltain. Mutta olen aina laitellu kortteja. Asia pitää ajatella niinpäin, mitä itse annat sitä saat...ajan kanssa toki.,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17310121Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523395Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493143- 642815
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2032179- 1162153
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251983Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä661600Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221376Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121346