Saitko joulukortteja?

Biva

Tuliko teille yhtään joulukorttia tai vaikka netin kautta jotain sähköisiä joulutervehdyksiä?

Mulle ei luukusta kolahtanut ainuttakaan. Tosin syynä saattaa olla se, etten ole itsekään ollut vuosiin mikään ahkera korttien lähettelijä. Tälle joululle tosin laitoin sukulaisille muutaman kortin menemään.

Pitäisköhän toiveikkaasti vilkaista sähköpostia. :-D

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Takaisin.ylös

      Kaks korttia tuli. Äitiltä ja toinen poikapuolelta perheineen.

      Äitille laitoin kortin. Yhdellekään muulle en. Nyt harmittaa. Ois tuolle pojalle voinu laittaa. Pistän hälle tekstarin illemmalla.

    • Keissa

      En ole paljoa laitellut. On sovittu sukulaisten kanssa, ettei korttailla. Yksi kortti tuli postissa ja toinen oli jätetty vapaaehtoistyöpaikalle.

    • hhghdgd

      Ei tullu kortteja. Joulumielinen tekstari tuli tänään exän siskolta. Äidin kanssa soiteltiin eilen, toivoteltiin joulut ja voivoteltiin ilmat.

    • Fuebgirola1987

      Kaksi korttia, toinen kummitädiltä ja toinen äitin veljeltä. Äiti laitto tekstarin ja kysy millon tuun käymään?

      • riyot

        Fuebgirola1987
        No, meehän käymään pikapuoliin. Ikävähän sillä äitteelläs sua on. Äitit on semmosia :-)

        Ite en saanut joulukorttia. En yhden yhtäkään. Ei haittaa!


    • Sain kolme korttia. kaikki oli sukulaisilta.

      • Korttihiiri

        Sukulaisille laitoin kortit, jotka asuu kaukana. Ja entiselle naapurille. Naapurilta tuli kortti ja sukulaisilta, joiltain. Mutta olen aina laitellu kortteja. Asia pitää ajatella niinpäin, mitä itse annat sitä saat...ajan kanssa toki.,


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      346
      7777
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2274
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      34
      1662
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1509
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      118
      1238
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      77
      1224
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1066
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      16
      955
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      945
    10. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      103
      843
    Aihe