Halpaa ja hyvää terveyslonkeroa

longdrinkresepti

Olut on kaupassa halpaa, alle euron tölkki. Mutta hiivalitkut eivät kaikille sovi ja on siinä gluteeniakin. Hartwallin Original Long Drink on ainoa lonkku joka on tehty sekoittamalla viinaa sun muuta. Mutta se maksaa ihan simona.

Nuoren miehen reippaudella, päätin tehdä hiivattoman lonkeroni itse.
Tämä on myös lisäaineista vapaata ja siksi terveellisempää kuin kaupan vastaavat.

Tässä ohje jolla valmistat n6% lonkeroa 1,5 litran pullollisen.
1 annostele 80% viron viinaa 1,25 dl tai 2,5 dl 40%
2 annostele 1,5 dl täysgreippimehua.
3 annostele makeutta maun mukaan
4 Lisää hiilihapotettu vesi.

Jos sinulla on joku vastaava resepti, niin mielelläni kokeilisin.

3

162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin

´40%:sta Giniä 4cl ja greippilimsaa loput niin ekös siitä tule lonkeroo.

• longdrinkresepti

Niin, Gin greippi limppari ei oikein sytytä. Limppareissa on sokeria hirveästi ja sitten lisä/säilöntäaineita. Puhdasta greippimehua hiilihapotettua vettä ja ihan hitusen makeutta joukkoon niin hyvää tulee. Jos sitä Ginin makua kaipaa, niin sitten pari katajan marjaa makua tuomaan.

• uutenavuotenaGinLemon

Aiheen vierestä, mutta minusta Canada Dry Ginger Ale on/oli parempaa (aikoinaan) kuin Schweppesin Ginger Ale. Ihan sellaisenaan juotuna siis, ei mixerinä (en ole kokeillut, siksi ei ole mielipidettä).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      178
      6545
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      148
      1804
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1588
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1310
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      47
      999
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      40
      973
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      942
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      869
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      242
      851
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      819
    Aihe