Hyvää joulua

xxxl.lädy

Hyvää joulua luvian marakateille ja sisäsiitoisille eliitti porukoille. Hyvää joulua myös kommareille,pikkurikkaille yrittäjille ja köyhällistölle myös. Kyylääjät ja lasten hakkaajat saavat haistaa sitä mitä köyhällistö päästää pakoputkesta ulos.

24

411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lankooriman

      Kiitos.Tästä onkin mukava käydä vanhempien ja sukulaisten luona joulupyhinä,kun asuvat samassa pihapiirissä

    • vasemmalta

      Kiitos. Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta myös sinulle.

    • Mursu.viiksi

      Hyvää joulua vaan,koskahan kaupat aukeaa nyt on syöty kokonainen joulukinkku kaksi kalkkunaa ja korillinen kokista ja nälkä on yhä pitäisiköhän mennä äitin luokse syömään lisää. Onkohan st1 auki huomenna pääsis syömään höyrymakkaraa.

      • Joulusikaootitte

        Mautonta paskaa syydetään aina. Kirjoita asioista kiitos!


    • Tahvanakuussaarikko

      Olis kiva tietää keitä ne marakatit kommarit ja eliitit yms. oikein ovat? Ja mitäs pahaa noi edellämainitut ovat tehneet?

      • Tallollinen

        Onko pelle joku tehnyt silloin jotakin pahaa jos toivotetaan hyvää joulua.


      • Tahvana2

        Niinpä juu. Ei toi kovin positiivinen toivotus kyl oo...eli ilmeisimmin on joku vitutus päällä.


    • Marakatit.joulua.vaan

      Ja taas on joulu ja kommarit lähtee traktoorila metsätöihin niin kuin muinakin jouluina. Yks kaheli vahtii kuusiansa lemlahde tienvarres, kyl meit on monek.

      • puhutaanpa.totta

        Asia ei mulle kuulu, mutta ne kommarit ansaitsevat itse elantonsa tekemällä työtä vaikka Jouluna tarpeen niin vaatiessa, sitä vastaan ei varmaan itse Jeesuksellakaan ole mitään vaikka hänen syntymäpäivä onkin. Mitä taas tulee kuusiaan vahtiviin maajusseihin, ovat yhteiskunnan elättejä syntymästään saakka. Ensin saavat lapsinlisää , sitten ilmaisen koulutuksen ylioppilaaksi saakka, tosin kaikki muutkin saavat tähän asti, mutta kun aletaan ammattiin niin valtio maksaa kulut ja palkan, työterveyspalvelut , tarpeen vaatiessa lomittajan ja eläkekin maksetaan suurelta osin yhteiskunnan verovaroista. Kun lopettaa toiminnan voi myydä yrityksensä hyvään hintaan joko omille lapsille tai muille jatkajille ja viettää mukavaa eläkeläiselämää joko istumalla vaikka hirvimetsällä omassa rauhassa ja aina on lihaa pakastimessa tai matkustelemalla maailmalla valmiissa pöydissä, rantaa Luvialaisilla jusseilla varmaan on ja mökki jossa voi kalastella ja saunottaa rakastajattaria. Mikä vielä voisi olla makeampaa elämää kuin maajusseilla, kun yhteiskunta maksaa koko elämän ja vielä harrastukset, Ehkä omaisuuksien perijät yltävät samaan, ei varmaan muut työtätekevät kansalaiset ja veronmaksajat.


      • jussirakastaja

        ST1 "miehet" auttakaas nyt ku en osaa päättää otanko hirvenlihat sulamaan rillausta varten vai meenkö rantaan rakastajattarien kanssa saunomaan. On vaikeeta olla jussi ei ehdi lainkaan parlamentin istuntoihin, jään paitsi niin paljosta oon niin kateellinen kun en pääse tasollenne ai että kun olisin yhtä hyödyllinen kuin te todenpuhisijat


      • nii.i
        puhutaanpa.totta kirjoitti:

        Asia ei mulle kuulu, mutta ne kommarit ansaitsevat itse elantonsa tekemällä työtä vaikka Jouluna tarpeen niin vaatiessa, sitä vastaan ei varmaan itse Jeesuksellakaan ole mitään vaikka hänen syntymäpäivä onkin. Mitä taas tulee kuusiaan vahtiviin maajusseihin, ovat yhteiskunnan elättejä syntymästään saakka. Ensin saavat lapsinlisää , sitten ilmaisen koulutuksen ylioppilaaksi saakka, tosin kaikki muutkin saavat tähän asti, mutta kun aletaan ammattiin niin valtio maksaa kulut ja palkan, työterveyspalvelut , tarpeen vaatiessa lomittajan ja eläkekin maksetaan suurelta osin yhteiskunnan verovaroista. Kun lopettaa toiminnan voi myydä yrityksensä hyvään hintaan joko omille lapsille tai muille jatkajille ja viettää mukavaa eläkeläiselämää joko istumalla vaikka hirvimetsällä omassa rauhassa ja aina on lihaa pakastimessa tai matkustelemalla maailmalla valmiissa pöydissä, rantaa Luvialaisilla jusseilla varmaan on ja mökki jossa voi kalastella ja saunottaa rakastajattaria. Mikä vielä voisi olla makeampaa elämää kuin maajusseilla, kun yhteiskunta maksaa koko elämän ja vielä harrastukset, Ehkä omaisuuksien perijät yltävät samaan, ei varmaan muut työtätekevät kansalaiset ja veronmaksajat.

        Heeeh, onkohan tietämättömyyttä vai mitä, kateuttako? Kuusien kasvatuksesta ei makseta lomituskorvauksia kellekkään. Ja Luvialla ei taida enään olla eläintiloja ku parilla suurimalla isännällä, ja ainakin Jyrkin aika hyvin tuntien nii luulen ettei lomiinsa pyytele korvaksii mistään.


      • puhutaanpa.totta
        nii.i kirjoitti:

        Heeeh, onkohan tietämättömyyttä vai mitä, kateuttako? Kuusien kasvatuksesta ei makseta lomituskorvauksia kellekkään. Ja Luvialla ei taida enään olla eläintiloja ku parilla suurimalla isännällä, ja ainakin Jyrkin aika hyvin tuntien nii luulen ettei lomiinsa pyytele korvaksii mistään.

        Tämä Jyrki jota varmaan tarkoitat on Luvian suurin tukien saaja jota veronmaksajat rahoittavat , ainakin verotietojen mukaan. Ne pari muuta saavat hekin osansa yhteiskunnan veronmaksajien maksamista tuista. Kuuset kasvavat kyllä itsekseenkin , vieläpä 24 tuntia joka päivä , se on hyvää ja vaivatonta bisnestä ja joulukuusivarkaiden takiahan niitä vahditaankin muutama päivä vuodessa. Muuten mitä yllä olen kirjoittanut tukipoliitiikasta pitää taatusti paikkansa , voit tarkistaa faktat maatalousministeriöstä tai vaikka heidän nettisivuiltaan soittoihinkin vastaavat mieluusti (avointa tiedotusta). Maatalous on Suomessa ilman tukemista KANNATTAMATONTA on arvovalinta kannattaako sitä jatkaa ja myös kriisiajan omavaraisuus on harkinnan varassa.


    • risujapettereille

      Eikö se Luvia ole sellanen paikka jossa lapsia tehdään ja ne heitteille jätetään. Ei mitään vastuuta näillä naisten hakkaajilla.

    • Rahaparoni

      Kiva olla rikas maajussi ja omata monta rakastajatarta.
      Käyn hoitelemassa emäntiänne kun vahti on poissa kotoa tienaamassa tukirahoja minulle.

      Hyvää Joulua.😀

    • Rahaparoni

      Kiva olla rikas maajussi ja omata monta rakastajatarta.
      Käyn hoitelemassa emäntiänne kun vahti on poissa kotoa tienaamassa tukirahoja minulle.

      Hyvää Joulua.😀

      • Aivoruoska

        Hyvää Joulua vaan, niin hähävaraiset kuin rutiköyhät ja pikkunilkit kuin raharikkaat. Ei luvian maajussit itse mistään naisia löydä toisten jätteitä ne käy panemassa.


    • Tuohtalöytyy

      Hyvää Joulua vaan kaikille`
      Kiitos kun olette taas vuoden jaksaneet puurtaa verorahoja meille rikkaille maajusseille.
      Lähdenkin tästä rakastajatarta tapaamaan.

    • ahneflikka

      Oli rahallinen Joulu Luvialla. Ei tarvinnut kuunnella Sisun kolinaa.

      • Kesäplaatua

        Lunta sataa, onko sisu jäätynyt vai onko kuskilla ruokatunti.


    • vastentahtoinen

      Hyvää Joulua ja onnellisempaa Uutta Vuotta kaikille jotka täällä kommentteja ovat kirjoitelleet. Itse vietän joulunpyhät työssä, pakko olla tienaamassa porvarille ja osakkeen-omistajille rahaa, muuten tulee lopputili, ovat uhkailleet ja ammattiliitto antaa karenssin työstä kieltäytymisestä.

    • piulissu

      Sisu nyt on ainoa oikea asia mikä menneitä luvialaisia kannattelee...ihanaa...

    • cirket

      Voi! Luvialaiset! satuin lukemaan palstaanne,( olen ollut joskus luvialainen) häpeäksi tämmöset kirjoitukset, eikö mitään muuta kirjoitettavaa kunnastanne ole, tai tehän olettekin nyt eurajokelaisia

      • niskalaukaus

        Mitäs täältä voisi kirjoittaa ? Työpaikat häipyvät, rannat ja vesialueet pilataan, saastutetaan. Positiivista on hautausmaan laajennus, nyt on lääniä kolmessa tasossa kunnan yläluokalle , keskiluokalle , alaluokkaisille ja vielä tuhkatuillekin.


    • pääsiäispupuli

      Jatketaan tähän sitten hyvän Pääsiäisen toivotuksilla. Samalle sisäsiittoiselle ja kateelliselle sisäänpäin kääntyneelle porukalle menee!! Mummola samassa pihapiirissä ja mukulat naitu serkun kans,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1916
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe