Sukkahousuperseen päälle

Olisiko Porin suunnalla naista, joka käyttää sukkahousuja päivittäin töissä ja vapaalla ollessaan. Haluisin päästä sukkahousuperseen päälle hieromaan mulkkuani ja ajattelemaan samalla mitä pahaa tai kovaa olet ne jalassa tehnyt....

21

353

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xxdfff

On sulle löylykauha perseeseen ääliö

• Kiimainenlady

Kyllä löytyy sukkahousuja käyttävä kiimainen lady Porin suunnalta. Millainen mies siellä? Onko sun fantasi juuri tuo, että haluat tuntea nailonin kyrpäsi varteen ja runkata lastin naisen pepun päälle vai miten? Mikä noissa nailoneissa miehiä kiihottaa.. kerro lisää?

• Juuri se niissä kiihottaa,mitä kaikkea nainen on ne jalassaan tehnyt. Enkä välttämättä lastia edes sukkahousujen päälle laskisi,vaan kortsu päälle. Siis kaikki pahat tekosi jne... ikäänkuin " tallentuu" runkattavaksi sukkia perseeseen. Millaisessa ammatissa niitä pidät jalassasi??
        Voisit olla myös kyljelläsi sängyllä ja saisin silittää munapussejani sukkistakapuoleesi.

• Sukkistakapuoleen mulkkuani hieroessa puhuisit samalla mitä kaikkea olet ne jalassa tehnyt.....kaikki kova ja paha kiihottaa. Aina paranee mitä kauemmin olisit niitä pitänyt.

• Kiimainenlady

Okei... eihän nainen yleensä sukkahousut jalassa niin kauhen tuhmia tee... nehän siinä hötäkässä kyllä riisutaan heh! Olen ihan normaalifirmassa ja toimistotöissä. Sukkahousut pesen yleensä muutaman käyttökerran jälkeen... tietysti, jos sovitaan erikseen, että huomenna töihin mennessä jätän pikkarit pois, laitan seksyn minihameen päälle, antavan tiukan puseron, kostun jo pelkästään seksikkäästi pukeutumisesta ja ajatuksesta, että joku kiihottuu tästä! Mitähän fiman miehet tuumaisivat tuosta.. sihteeri tulee erityisen seksynä töihin...hmm??

Koko päivä menisi eroottisien ajatusten siivittämänä ja kostuisin päivän mittaan hurjasti... en pese sukkiksia, vaan tulen sinua tapaamaan ja saat toteuttaa unelmasi, runkata kyrpääsi ja pallejasi sukkiksien peittämää peppuani vasten... naisen tuoksuni olisi ehkä sinulle liikaa? Kiimaisena kostuneet sukkikset... uuh. Ovatko ne miehille kiihottava juttu??

Puhuisinko rivoja sinulle samalla... kertoisinko miten haluaisin minua nussittavan vai miten olen nussinut miestä, joka repi sukkahousut jalasta firman takahuoneessa ja spermasi ne...? Noinko?

• jokunenees

Jatkakaa, olkaa hyvä!

• Kiimainenlady

Siis haluat, että me jatketaan keskustelua tuosta miten herra htv60 haluaisi sukkahousuja käytettävänkö?? Kertoisitko itse, oletko kokenut saman, kiihottaako naisten sukkahousut sinua ja millaiset sukkikset erityisesti? Minua kiinnostaa oikeasti, että mikä siinä niin kiihottaa... en ole itse naisena ajatellut asiaa tuolta kantilta.. mmm tietty voihan se olla, että nailonien hively pitkin kalua voisi tuntua hyvältä.. pitäisiköhän mennä koittamaan mm??

• Niin ...siis kiihottaa kun tekisit ne jalassa jotain ....kovaa ja pikkarit saisi olla sukkisten alla tietysti. Voisin viedä sinut ampumaan,niin tulisi sukkiksiin aihetta....tai voisitko pitää niitä töissä jalassasi pikkareiden kanssa melkein viikon. Sekin kiihottaa jos autolla ajat, niin rupoisit liukkaalla renkaat ulvoen ?? hmmm.. Tai jos baarissa kävisit ne jalassa..,

• Olisit sängyllä vaikka kyljelläsi ja tulisin taaksesi hieromaan sukkispersettäsi,joissa olisi helvetisti runkkausaiheita. Mieti jos olisit vaikka tapellut toisen naisen kanssa ne sukkahousut jalassa..

• Kiimainenlady

Siis sinua kiihottaa vain se, mitä teen ne jalassani? Ei se, mitä SINÄ teet minulle ne jalassa? Kuljettaisitko minua ympäri kaupunkia vai haluatko vain kuulla, mitä kaikkea ne jalassa olen tehnyt? Rivoa ja rumaa... kiimaista touhua ja sitten kerron sinulle, niinkö? Vai haluatko itse hyväillä ja tuntea niiden kosteuden ja karheuden?

• Siis tottakai sekin kiihottaa,kun sinua silittäisin sukkisperseestä mulkulla ja sanoisit samalla mitä pahaa ja kovaa olisit ne jalassa tehnyt....sinua sormettaisin pitkään sen jälkeen.
        Kaikki paha tekemiseksi siis tallentuu sukkiksiin ....

• Siis ehdottomasti tulisin silittämään mulkkua sukkahousu perseeseesi HMM...voisin vaikka käydä tosiaan ampumassa sinun kanssasi ja sinulla olisi ne sukkahousut ja vaikka ihan perkeleen kireät farkut sukkisten päällä....kaikki kova toiminta kiihottaa mitä ne jalassa tekisit.....mitä vaan voit??

• Kiimainenlady

Huh mitähän muut miehet sanoisivat tuolla ampumaradalla, kun tulisin sinne hamosessani ja sukkahousuissa sekä korkeissa saappaissani sinne ampumaan? Sinä katselisit mun takana kiimasena kalu kovana maastohousuissasi... hmm mun täytyy hiukan pyllistää ja tähdätä, jotta voin ampua... oisko siinä hyvät näkymät sulle... kiihottuisitko siitä?

• Millainen nainen olet?? Ja ikäsi?? Mssä toteutetaan jos tämä onnistuisi??
        Milloin voisit alkaa pitää niitä sukkahousuja?? Kireiden farkkujen alla??
        Pistä kuva farkkuperseestäsi os. [email protected] tai sukkisperse??

• Kiimainenlady

Ahaa eli tekeminen ja oleminen sukkikset jalassa on yhtä upeaa sulle? Haluat silti runkata mun sukkiksien päällä ja tuntea niiden karheuden kyrvässäsi? Ok... entä muuta? Haluisitko hyväillä mun sääriä korkkarit jalassa tai kenties korkeat saappaat jalassa? Mikä olisi kaikkein upeinta.. .pitäisikö niiden olla rikki?

• Ei tarvi olla rikki...kiihottaa miten pahasti ne sukkahousut ja kireät farkut jalassa ampuisit...saisin käydä katsomassa miten pahasti osuit. Sen jälkeen silittää mulkkua sukkisperseeseen ja sinä vaan sanoisit.....siinä sinulle mies katsomista miten nainen ampui,joten silitä nyt pahat teot sukkiksista pois mulkkuusi.
      Olisin takana katsomassa miten kireä farkkuperseesi tärähtää kun ase laukeaa....ja ohuet sukkikset siellä alla...nam....ja korkosaapaat jalassa....Jes..

• Käytäisiin yhdessä katsomassa osumia ja sanoisit vaan....siinä sulle pahat osumat,jotka ammuin joten saat silittää ne nyt sukkisperseestäni ensitilassa.

• Kiimainenlady

Minulla ei ole farkkuja, joita panisin sukkiksien päälle... käytän vain sukkahousuja. Mutta jos ne päällä hamosen kanssa kelpaa, niin sitten saat katsella! Missä tuollaisen voisi toteuttaa, kerro sinä?

Laitan sinulle meiliä, ei täällä oikein uskalla enempää paljastaa... . Aikuinen, kiimainen lady on kyseessä, ei mikään tyttönen. Entä itse oletko minkä ikäinen, varattu vai sinkku?

• Pistä mailia,niin jutellaan. 55v olen.
        Millaisessa työssä niitä pitäisit...autoiletko.,.?

• Porin läheltä ??

• Kiimainenlady

Kyllä vain... miten haluat ja panin jo!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      99
      2053
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      98
      1498
    3. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1253
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      77
      1205
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1187
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      1014
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      977
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      966
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      892
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      794
    Aihe