Haluatko/haluaisitko

mitennon

Että ajattelisin kuvitelleeni tämän omassa päässäni? Sen, että tykkäisit minusta ja että sinäkin olisit ollut täällä..

20

255

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • molempia

se on ollut

• Tottaseon

en halua että kuvittelet

• joulupusuja

En tietenkään halua kuvitelmaa. Eikö tämä ala olla jo ihan selvää? Ei enää harhaa tai kuvitelmaa.

• laholatva

Vastaisin, jos ymmärtäisin kysymyksen.

• kohtahiljeneejouluun

Ei sillä asialla ole väliä. Vain todellisuudella on. Voisin vannoa yhden tutun olevan täällä mutta se kenestä välitän..en tiedä, tuskin. Ei sillä väliä.

• sanojosniin

Eikö ole enää väliä?Sano se hänelle suoraan irl.

• mitenniinenää
        sanojosniin kirjoitti:

Eikö ole enää väliä?Sano se hänelle suoraan irl.

Eihän sillä ole ikinä ollut väliä, onko hän täällä vai ei. Halusin aikanaan tietää onko, jotta epäselvyys elämässäni olisi saanut jonkin loogisen rakenteen. Sillä että hän on olemassa on minulle iso merkitys. Tällä ei ole väliä, vain Irl on millä on maailman suurin merkitys. Oli se sitten mitä vain.

• aloitta-ja
        mitenniinenää kirjoitti:

Eihän sillä ole ikinä ollut väliä, onko hän täällä vai ei. Halusin aikanaan tietää onko, jotta epäselvyys elämässäni olisi saanut jonkin loogisen rakenteen. Sillä että hän on olemassa on minulle iso merkitys. Tällä ei ole väliä, vain Irl on millä on maailman suurin merkitys. Oli se sitten mitä vain.

Mitä, jos se toinenkin haluaisi tietää oletko sinä ollut täällä?

• jjookoss
        aloitta-ja kirjoitti:

Laitapa mies viesti ihan irl, näin joulun kunniaksi.

• jouluakuitenkin

Ei laita jos yhtään tunnen.:)

• aloitta-ja
        jjookoss kirjoitti:

Laitapa mies viesti ihan irl, näin joulun kunniaksi.

Ei siitä itselleni mitään hyvää ole ennenkään seurannut.. Mut hyvää joulua nyt kuiteskin, edes palstan välityksellä.

• mitenniinenää
        aloitta-ja kirjoitti:

Sitten kysyy. Eihän sen pitäisi olla niin iso asia kysyä.

• aloitta-ja
        mitenniinenää kirjoitti:

Sitten kysyy. Eihän sen pitäisi olla niin iso asia kysyä.

Yks psökölö vain laittaa mut kuvittelemaan kaiken.. Ei sillä oo muuta tarkoitusta.. :(

• älkääsekoittakoelämiä
        aloitta-ja kirjoitti:

Yks psökölö vain laittaa mut kuvittelemaan kaiken.. Ei sillä oo muuta tarkoitusta.. :(

Miksi sitten uskot häntä? Mikset kysy asiaa irl henkilöltä jolta haluat sen kysyä. Mä olen kysynyt. Ja jos kuka vaan multa kysyis myös vastaisin. Se mitä toivon tai kuvittelen on vain mun pään sisällä kunnes se realisoituu irl. Ja jos toteutuu olen saanut vastauksen yhteen kysymykseeni. Muutahan se ei muuta.
        Jos joku olisi täällä mua kaivannut aiemmin, olisin otettu, mutta nyt eletään tätä päivää ja tulevaisuutta. Samoin ajattelen omalta osaltani; että hänen ei tarvitse tietää minun kirjoitelleen hänestä täällä yli vuoden, mutta jos hän tietää saa hän itse päättää vaikuttaako se tähän päivään, tulevaisuuteen tai meidän väleihin. Ja mihin suuntaan.

• aloitta-ja
        älkääsekoittakoelämiä kirjoitti:

Miksi sitten uskot häntä? Mikset kysy asiaa irl henkilöltä jolta haluat sen kysyä. Mä olen kysynyt. Ja jos kuka vaan multa kysyis myös vastaisin. Se mitä toivon tai kuvittelen on vain mun pään sisällä kunnes se realisoituu irl. Ja jos toteutuu olen saanut vastauksen yhteen kysymykseeni. Muutahan se ei muuta.
        Jos joku olisi täällä mua kaivannut aiemmin, olisin otettu, mutta nyt eletään tätä päivää ja tulevaisuutta. Samoin ajattelen omalta osaltani; että hänen ei tarvitse tietää minun kirjoitelleen hänestä täällä yli vuoden, mutta jos hän tietää saa hän itse päättää vaikuttaako se tähän päivään, tulevaisuuteen tai meidän väleihin. Ja mihin suuntaan.

Olen kai tyhmä. Ei kai pitäisi uskoa mitään mitä kukaan sanoo. Mut silti pakko uskoa johonkin.. :D Nähdään liian harvoin, ei oikein ole mahdollisuutta kysyä.. Mut oot oikeassa, että pitäisi kysyä ja keskustella juuri sen henkilön kanssa keneltä jotain tahtoo kysyä ja tietää jotain. :)

• neverkregander
      • aloitta-ja

"Älä usko lauluihin.." -> älä usko palstoihin.. Jos uskon irl niin sitten ei ole oikein mitään mihin kannattaisi uskoa, no jaa..En tiedä..Uskon tai en..

• viimeinentänään
        aloitta-ja kirjoitti:

"Älä usko lauluihin.." -> älä usko palstoihin.. Jos uskon irl niin sitten ei ole oikein mitään mihin kannattaisi uskoa, no jaa..En tiedä..Uskon tai en..

Usko hänen ilmeisiinsä irl. Usko hymyihin. Usko hiljaisuuteen joka syntyy kun osut liian lähelle totuutta. Välinpitämättömyys ei herättäisi sinussa moisia kysymyksiä, huomannet siis jotain. Taidat tietää totuuden hänen täällä olosta. Taidan minäkin..
        Olen ehkä väärässä. Mutta jaksan ihmetellä ja katsella.

• aloitta-ja
        viimeinentänään kirjoitti:

Usko hänen ilmeisiinsä irl. Usko hymyihin. Usko hiljaisuuteen joka syntyy kun osut liian lähelle totuutta. Välinpitämättömyys ei herättäisi sinussa moisia kysymyksiä, huomannet siis jotain. Taidat tietää totuuden hänen täällä olosta. Taidan minäkin..
        Olen ehkä väärässä. Mutta jaksan ihmetellä ja katsella.

Yritän uskoa, yritä sinäkin. :) Mukavaa iltaa sulle, niiden kanssa keitä lähelläsi tänään on. :)

• Jeejeejeejees

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      462
      2848
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      15
      2675
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      272
      1618
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      84
      1204
    5. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      441
      1145
    6. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      63
      1098
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      156
      980
    8. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      41
      938
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      909
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      79
      895
    Aihe