PALSTAHÄIRIKÖT

kopsanteri

Aloiitti 45 palstalla Ellin boksissa vokotellen häiriköksi sittemmin maanaamansa mukaan. Kun ei lähtenyt niin ruuneperi sefu mukaan ja kun siihen liittyivät nuo "kanamummot"
Häirinnässä mukana sittemmin Skillan-nikilläkin esiintyvä.
Maalaismies syytti ALVAR K murhasta ja tähän syyttelyyn innolla
"prutkut" liittyivät. Nytkin kiitellään maalaismiestä hyvänä kirjoittajana
vaikka sama ukkeli on! !
Ruuneperin, msslsismiehen ja "prutkujen" kanssa tulivat perässä 80 palstalle jolle siirryimme vapun aikaan 2004.
Eivät ainoatakaan keskustelua avasnneet koskaan vaikkaikäkin sopii.

19

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kopsanteri

      Kahvipirtin "rauhanenkelit?"
      ovat olleet jo toistakymmentä vuotta melkoisia keskustelujen häiritsijöitä.
      Otan esimerkkinä senora Lyylin, joka oli jo Ellin Boksissa 45 palstalla,
      mutta hän ei tunnistanut edes kumpi on Sanelma ja Selema?
      Nyt kahvipirtissä rauhanenkelinä esiintyvä Ruotsissa? asuva MULTINIKKEILIJÄ
      MdK rekisteröi itselleen puolenkymmentä nikkiä muutaman päivän aikana
      ja oli heti alussa pahin häirikkö joka ilmeisesti puskista aloiitti jo tuolloin törkeilynsä
      ollen ruuneperin sefuna ollessa erityissuojeluksessa.
      70 palsta avattiin jotta hajupoika jää yksin 60 palstalle. Dokumentit kertovar vaikka monwt poisettu.
      2004 uudenvuoden tervehdys on ensimmäinnen tälä palstalla.
      Minun lisäkseni MdK ja ruuneperi toivat omat tervehdyksensä.
      Kenen tervehdykseen vastattiin?
      Senora Lyyli toivotti erityisesti tervetulleeksi 5.1.2004 ruuneperi ei sietänyt moista vaan tuli törkeilemään.
      Dokumentit arkistostossa lienee.

    • siantonkimaa

      Ruuneperi sanoi HYVÄSTI kun ei kukaan esittänyt häntä sheriffiksi eikä tukenut hänen esitystään MdK:n valitsemiseksi tehtävään.
      - Sika söi tuolloinkin eväänsä kuten aina!!

    • taaksemme-kun-onnemme
      • hoosiannaah

        1972 ei liene vanhan ylösnostoa.
        JOULURAUHAA
        ri ollut edes ensimmäisenä jouluna, jos ei tuota edes ! "kaikkivaltias#
        halunnut tai kyennyt enkelisotilaineen valvomaan
        kun antoi murhauttaa jopa 14.000 alle kaksivuotiasta poikalasta.
        Caavid tappoi Raamatun mukan ainakin kymmeniätuhansia
        jopa omia sotilaitaan vain saadkseen naida lesken.
        Vihollissotilaitten esinahat vei kuninkaalle huomenlahjana
        - HOOSIANNAAA....


    • kiteenkirkasX

      Sumppikuppilassa ei kunnon tarjoilua koskaan.
      Nurkkakaapilta hakee ukkopahatkin jotain "lientä"?

    • vaalierkki

      Mitähän kopsanteri, jos vaikka vaihtaisit unulevysi johonkin uudempaan, saisit ehkä paremmin unen päästä kiinni, nykyinen levysi rahisee aika pahasti.

    • Joka vanhoja muistaa, sitä tikulla silmään. Suurin osa kirjoittajista on niitä, jotka ovat olleet mukana vasta 60-70 ikäisinä. Ei heillä ole aavistustakaan näistä 40 v takaisista asioista, ja olisi kyllä armeliasta asianomaistenkin jo siirtyä tälle vuosituhannelle. Sitäkin on jo kulunut 15 vuotta.
      Onko suomalainen yleensäkin näin pitkävihainen ja kaunainen? Eikö joillakin ole muuta elämää kuin Suomi24? Tulee ihan huono olo, kun ajattelee, kuinka ahdistavaa on kantaa kaunaa yli 40 vuotta, ja vain harmittomaksi tarkoitetun kirjoituspalstan takia.

      • Ikävää, että tästä sairaasta yksilöstä emme pääse eroon, kunnes joku meistä kuolee, siis hän, mutta kuka meistä enää on näkemässä sitä päivää, että ei aina tulisi esiin nuo kirjoitukset, mitä silloin "ammovainaan aikaan tapahtui"?

        Itse voin olla vain kiitollinen, että tuollainen harhaisuus ei ole päässyt liiemmin valloilleen, siis ainakaan ei kukaan ole siitä huomauttanut. Kamalaa olisi tuollainen muisti, sillä pikemminkin ilmeisesti dementiakin olisi parempi?

        Ainahan on toivottu, että sairaita on pakko ymmärtää, mutta minun ymmärrys ja myötätunto ei riitä enää hänelle. Hakeutuisi edes hoitoon, koska täällä ei ilmeisesti enää ketään kiinnosta hänen kopiointinsa joistain vanhoista riidoista?

        Molemmat riitapukarit myös kehuvat siitä, kuinka kauan ovat olleet kirjoittelijoita ja olen tainnut itsekkin mainita joskus, että jo Surfin aikaan olin minäkin ja silloin lapseni oli kehittelemässä näitä sivustoja testaten minun tietoja, kuinka iäkkäät ymmärtävät mitäkin asiaa?


      • asiatonhäirintänne

        Kristiina,
        sinä kuten muutkin tietävät jo aD MM rekisteröityneenä
        eli ensimmäiisten mukana suomi24.fi forumille eikä milloinkaan ole tullut asianmukaista huomautusta miltään taholta.
        Sensijaan ex. sheriffitkin ovat alvariinsa rikkonneet kekkskustelujen sääntöjä vielä kun ovat jättäneet pestinsä.Esim. kirjastossakin henkilökunta on vaitiolovelvollinen vielä jätettyään virkansa.


      • vastuuttomille
        Kristiina23 kirjoitti:

        Ikävää, että tästä sairaasta yksilöstä emme pääse eroon, kunnes joku meistä kuolee, siis hän, mutta kuka meistä enää on näkemässä sitä päivää, että ei aina tulisi esiin nuo kirjoitukset, mitä silloin "ammovainaan aikaan tapahtui"?

        Itse voin olla vain kiitollinen, että tuollainen harhaisuus ei ole päässyt liiemmin valloilleen, siis ainakaan ei kukaan ole siitä huomauttanut. Kamalaa olisi tuollainen muisti, sillä pikemminkin ilmeisesti dementiakin olisi parempi?

        Ainahan on toivottu, että sairaita on pakko ymmärtää, mutta minun ymmärrys ja myötätunto ei riitä enää hänelle. Hakeutuisi edes hoitoon, koska täällä ei ilmeisesti enää ketään kiinnosta hänen kopiointinsa joistain vanhoista riidoista?

        Molemmat riitapukarit myös kehuvat siitä, kuinka kauan ovat olleet kirjoittelijoita ja olen tainnut itsekkin mainita joskus, että jo Surfin aikaan olin minäkin ja silloin lapseni oli kehittelemässä näitä sivustoja testaten minun tietoja, kuinka iäkkäät ymmärtävät mitäkin asiaa?

        KRISTIINA/MAKRIINA
        voisitteko keskustella omissa ympyröissänne ja oikaisupyynnöt lähettää omista julkisista posteistanne omat yhteystietonnekin ilmoittaen. Puskista viesteillessänne viranomaisilla on oikeus selvittää henkilöllisyytenne eli vastuu säilyy.


      • vastuuttomille kirjoitti:

        KRISTIINA/MAKRIINA
        voisitteko keskustella omissa ympyröissänne ja oikaisupyynnöt lähettää omista julkisista posteistanne omat yhteystietonnekin ilmoittaen. Puskista viesteillessänne viranomaisilla on oikeus selvittää henkilöllisyytenne eli vastuu säilyy.

        Nimimerkkini on rekisteröity.


      • aD.MM

        Olen toki aina tiennyt, mutta kirjoittelunne tarkoitushakuista räksätystä eli ainoatakaan dokumenttia ette ole osoittanut
        häiriköksi leimaamanne kleskusteluittenne häirinnästä milloinkaan.
        Minua kauemman suomi24.fi palstoilla rekattuna ollutta eei ole.
        Laita meilinä havaitsemasi häirinnät.


      • tyhjättynnyrit
        Makriina kirjoitti:

        Nimimerkkini on rekisteröity.

        Makriina&co on yhtä tyhyjän kans. Samaa höpötystä sumppikuppilas ja nurkkakaapissa tyhjiä pulloja.


      • korpikirjaikuusen
        Makriina kirjoitti:

        Nimimerkkini on rekisteröity.

        Sudenmorsian pistää sinisirkut poskeensa hiukopaloina ja nurkkakaapista löytyy palanpaineeksi aina tilkka tikkuviinaa.


      • prätkähdys
        Kristiina23 kirjoitti:

        Ikävää, että tästä sairaasta yksilöstä emme pääse eroon, kunnes joku meistä kuolee, siis hän, mutta kuka meistä enää on näkemässä sitä päivää, että ei aina tulisi esiin nuo kirjoitukset, mitä silloin "ammovainaan aikaan tapahtui"?

        Itse voin olla vain kiitollinen, että tuollainen harhaisuus ei ole päässyt liiemmin valloilleen, siis ainakaan ei kukaan ole siitä huomauttanut. Kamalaa olisi tuollainen muisti, sillä pikemminkin ilmeisesti dementiakin olisi parempi?

        Ainahan on toivottu, että sairaita on pakko ymmärtää, mutta minun ymmärrys ja myötätunto ei riitä enää hänelle. Hakeutuisi edes hoitoon, koska täällä ei ilmeisesti enää ketään kiinnosta hänen kopiointinsa joistain vanhoista riidoista?

        Molemmat riitapukarit myös kehuvat siitä, kuinka kauan ovat olleet kirjoittelijoita ja olen tainnut itsekkin mainita joskus, että jo Surfin aikaan olin minäkin ja silloin lapseni oli kehittelemässä näitä sivustoja testaten minun tietoja, kuinka iäkkäät ymmärtävät mitäkin asiaa?

        Mikä tämä Kristiina mahtanee olla?
        Sirkkujako vai haukkoja lienee.
        Räkättirastaita täällä on jo kotitarpeiksi.


      • kopsasinmalliksi

        Kummalista sekoilua nikillä ja nikille vastattua:
        - - -
        kristiina on persiistä
        kori_taalasmaa
        17.9.2015 17:12
        menis toi lehmä vittuuun koko sarjasta

        vitun läskinaama ihan paska hahmo

        kohta on ismon perässä juoksemassa kun tietäää ipi ei ole murhaaja


    • jopa.niinkin

      Erä demetoinut mummeli aina kehaisi että iän myötä muisti eikun paranee. Muisti vanhat asiat, mutta kulumassa oleva päivä, kellonaika ja vuodenaikakin olivat hakusessa. Eilisestäkään ei muistanut mitään.

    • sumpitta

      Makaroonien maahan tai Makeroniaan joutain tykin ruoaksi
      sumppilaisten mukana.

    • teerenpelittäkin

      Havumetsien miehelle lienee metsurin ammattikin outo
      kuten siellä poimijaa odottavat luonnonantimet.
      Vuosikausia täälläkin hän kuten nuo ikinuoret "senora#-titteleineenkin kun 45 ellinbokseissa steppailivat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe